natasia gooide ook al thee over Lieke heen. Net als Huub is ook Natasia beschermd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Natasia sloeg Lieke, zeker. Heb de stream opgenomen.
Er wordt toch geen actie ondernomen. Ze laten het gewoon weer een keer escaleren en komen dan weer met een algemene waarschuwing en met de mededeling dat dit "nooit meer mag gebeuren"quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sterkte.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:55 schreef scanman01 het volgende:
een monoloog van Brian.
Er mocht toch ECHT niks meer gebeuren sinds Bef-gate?quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Er wordt toch geen actie ondernomen. Ze laten het gewoon weer een keer escaleren en komen dan weer met een algemene waarschuwing en met de mededeling dat dit "nooit meer mag gebeuren"![]()
En? Als Brainless met z`n gespierde lichaam een klein meisje zoals Amanda mag slaan zonder gevolgen, dan kan je als redaktie hier ook niets aan doen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik had hem op 1 stream gemist, maar kon hem net cappen op de volgende zo snel ging die klap.quote:
Misschien, maar deze klap staat wel degelijk op beeld.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
natasia gooide ook al thee over Lieke heen. Net als Huub is ook Natasia beschermd.
Weet je dat ik dat ook al dacht?quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef Lobasca het volgende:
Goh.... Ik vroeg gisteren aan DGK-REDACTie klopt het dat B en N uit de wind worden gehouden?
Ze hebben er wat mee gedaan.
't zal ook niet zijn omdat ze vindt dat ze fout bezig was en dat ze zich moet schamen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
Natasia heeft een glad en strak gezicht. Die is best geschrokken van wat ze heeft gedaan. Bang voor eventuele consequenties.
welnee,die doet alsofquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
Natasia heeft een glad en strak gezicht. Die is best geschrokken van wat ze heeft gedaan. Bang voor eventuele consequenties.
De handtastelijkheden van Natasia vanavond worden wederom niet bestraft ...quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Er mocht toch ECHT niks meer gebeuren sinds Bef-gate?
Die lees ik heel vaak. Jaap denkt zeker te weten dat de winnaar bepaald wordt door de kijker en daarom is hij zo druk bezig om te scoren. Je zag zijn enorme teleurstelling vanavond toen hij slechts 12% scoorde. Hij wilde al bijna de villa uitlopen, maar geeft het nog 1 maand de kans. "Ik doe al de moeite niet voor niets", zei hij meerdere keren. Jaap speelt een rol en wil daar voor beloond worden. Zo niet, dan stopt hij met die rol.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:55 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
de popo is voor hem niet primair maar meer een bevesteging dat zn TERROR zin heeft.. lees zn weblog is zou ik zeggen![]()
WTF!!!! Dit meen je toch niet hoop ik!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
Mijn respect voor brian is gegroeid
Kom maar, kom maar
quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
Kom maar, kom maar
Geniet er van.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
Kom maar, kom maar
Nee dat beslist niet. Die denkt alleen maar in termen van 'waar kan ik nog mee wegkomen'.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:58 schreef mootie het volgende:
[..]
't zal ook niet zijn omdat ze vindt dat ze fout bezig was en dat ze zich moet schamen.![]()
Als de regels net zo strict toegepast werden als destijds bij Nena, dan hadden Jaap, Amanda, Huub, Brainless en Natasja er alle 5 allang uitgelegenquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:56 schreef mootie het volgende:
Als de originele regels nog golden had Natasja met dr billen op straat gelegen.![]()
Peter6000, maar dan anders...quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
Kom maar, kom maar
Ik kots van je Braajen adoratie. Maar ik ga nu m'n nest in en ga mijn SUBJECTIEVE mening niet meer onderbouwen. Toch een goede nachtrust toegewenst medefokker.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
Kom maar, kom maar
Ik geloof je meteen.quote:
Hij helpt Natasia goed vanavond.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
Kom maar, kom maar
Dan gaat het vet uit zn verenpakje en krijgt ie het koud!quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:01 schreef FdW het volgende:
Dreft over die eend, dan is dat ook weer klaar.
Nee ik vrees dat ik dan tegen de vlakte gaquote:
Op een goeie manier hoor... niet dat ik dacht pisnicht of teringlijer of hoer of 'je moeder!' of zoquote:
het is een gimmick ja maar toch authentiek. .daarom is Jaap ook zo gweldig.. en hij heeft geen agressie in zich, daarom is ie ook door niemand te rakenquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die lees ik heel vaak. Jaap denkt zeker te weten dat de winnaar bepaald wordt door de kijker en daarom is hij zo druk bezig om te scoren. Je zag zijn enorme teleurstelling vanavond toen hij slechts 12% scoorde. Hij wilde al bijna de villa uitlopen, maar geeft het nog 1 maand de kans. "Ik doe al de moeite niet voor niets", zei hij meerdere keren. Jaap speelt een rol en wil daar voor beloond worden. Zo niet, dan stopt hij met die rol.
Zielig !quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
Kom maar, kom maar
Nopes, uit met de pret, Bedtijdquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:01 schreef FuTilE het volgende:
AH.. De viieeeeerde roooooonde...de viiiieeeeerde rooooooondeee...
Mijn respect voor jou is gedaaldquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
Kom maar, kom maar
Wanneer begrijp jij nou eens dat iedereen een rol speelt?quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:59 schreef scanman01 het volgende:
Die lees ik heel vaak. Jaap denkt zeker te weten dat de winnaar bepaald wordt door de kijker en daarom is hij zo druk bezig om te scoren. Je zag zijn enorme teleurstelling vanavond toen hij slechts 12% scoorde. Hij wilde al bijna de villa uitlopen, maar geeft het nog 1 maand de kans. "Ik doe al de moeite niet voor niets", zei hij meerdere keren. Jaap speelt een rol en wil daar voor beloond worden. Zo niet, dan stopt hij met die rol.
Je kent me nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen.
Als ik je ook maar een klein beetje ken is Brian een persoon waar je absoluut niets mee hebt.
Ohw tochquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:01 schreef FuTilE het volgende:
AH.. De viieeeeerde roooooonde...de viiiieeeeerde rooooooondeee...
Gelukkig niet. Vind het veel fijner als je me vislip noemt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Op een goeie manier hoor... niet dat ik dacht pisnicht of teringlijer of hoer of 'je moeder!' of zo![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Hij helpt Natasia goed vanavond.
Een echte vriend.![]()
Daar komen ze weer.....
Evolutie toch?quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Het zijn net twee apen allenbei"
Natasia en Brian in koor: "Racist!"
En ze zeiden net over Jaap dat ie een apendansje deed en ze gaven hem een banaan........ hoe noem je dat eigenlijk?quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:04 schreef Disana het volgende:
Huub: Het zijn net twee apen, allebei.
Natasia: RACIST!!!
Jullie kunnen niet tellen. Ik begon al eeuwen geleden met rondes en ben al zeker aan de tiendequote:
Liefdadigheid?quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:04 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze zeiden net over Jaap dat ie een apendansje deed en ze gaven hem een banaan........ hoe noem je dat eigenlijk?
Darwinisme.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:04 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze zeiden net over Jaap dat ie een apendansje deed en ze gaven hem een banaan........ hoe noem je dat eigenlijk?
Tja dat is helaas een stokpaardje van donkere mensenquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Het zijn net twee apen allenbei"
Natasia en Brian in koor: "Racist!"
Jij telt de opwarmrondes er ook bij op. Die tellen nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie kunnen niet tellen. Ik begon al eeuwen geleden met rondes en ben al zeker aan de tiende![]()
Dat mag je niet zeggen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:03 schreef FuTilE het volgende:
Het moet gezegd, Brian houdt zich toch nog goed in vanavond. En Huub maar jennen... "Verrektese teringlijer dat je der rondloopt"
Geen aggressie, maar hij misbruikt wel z`n enorme lichaam voor fysieke bedreiging, wetende dat de anderen daar toch niets tegen kunnen doen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:02 schreef Suikeroom het volgende:
het is een gimmick ja maar toch authentiek. .daarom is Jaap ook zo gweldig.. en hij heeft geen agressie in zich, daarom is ie ook door niemand te raken
Nietes. Jullie zijn later ook rondes gaan tellen. Ik was al mijlenver. Jammer trouwens dat het nu op moet houden, ik heb dikke pret gehad (behalve toen ik van Brian schrok).quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Jij telt de opwarmrondes er ook bij op. Die tellen niet![]()
Ze had d'r benen gewoon bij elkaar moeten. Dan had dat gedrocht nooit het levenslicht gezien.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:05 schreef schatje het volgende:
Nou Huub, laat die moeder van Brain er toch buiten.
Racisme naar blonde vrouwen! Eeehm discriminatie......!quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:06 schreef SiRojK het volgende:
Dit is echt banaal gewoon....
Lieke: ,, WELTRUSTEN NATASIA"
Nasty: ,, WELTRUSTEN STINKENDE BLONDE HOER!!"
Eric voor aidslijer. Heb je dat nog meegekregen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:06 schreef scanman01 het volgende:
Natasie noemt Lieke maar weer een paar keer 'stinkende hoer'. En zo eindigt een bewogen dag in de gouden kooi.
Die heb ik gemist en is nog net even iets erger ja.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Eric voor aidslijer. Heb je dat nog meegekregen?
Dat zei Lieke, niet Natasia of Brian.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:04 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:07 schreef OudFruit het volgende:
Waarom zie ik Natasia nog steeds als het zwart-wit beelden zijn?
Wifebeater's moeder heeft zichzelf bij het spel betrokken, dus wat dat betreft vind ik het minder erg dat er dingen over Netty gezegd worden dan over de overleden moeder van Eric...quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:05 schreef schatje het volgende:
Nou Huub, laat die moeder van Brain er toch buiten.
Jij hebt duidelijk gemist wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:08 schreef Lobasca het volgende:
Jij hebt duidelijk gemist dat Natasia Eric 2 x aidslijer noemde.
Je moet mensen absoluut geen reden geven om iets op racisme te gooien, dus 'aap' was gewoon niet slim.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:09 schreef FdW het volgende:
Loco voelt zich door Huub racistisch bejegend vanwege het woord aap.
Zijn vader is Pool en zijn moeder Nederlands.
WTF racisme?????????????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |