Tja, het hele 'rode zee' verhaal is aan mij voorbij gegaan.quote:
Tja maar het is een verdomd makkelijk stokpaardje dat er te pas en te onpas bij wordt gehaald om discussies dood te slaan. Erg makkelijk. Ze waren ook aan het joelen en geluiden aan het produceren als apen. That's it. Straks mag je een zwart iemand niet meer zwart noemen omdat dat ook discriminerend zou zijn. Gelul...quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet mensen absoluut geen reden geven om iets op racisme te gooien, dus 'aap' was gewoon niet slim.
Een blanke die een blanke - beide blanke Europese ouders - aap noemt, en dan racisme?quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet mensen absoluut geen reden geven om iets op racisme te gooien, dus 'aap' was gewoon niet slim.
Hoe erg is iemand die dat vandaag zeker een keer of 50 (laag geschat) gezegd heeft?quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is een opmerking die zó erg is dat je die haast niet serieus kunt nemen. Ik bedoel, niemand is toch zo erg???
Als we het toch over wifebeaters gaan hebben, laten we ze dan wifebeater 1 en wifebeater 2 noemen, want Huub z'n handjes zitten ook los bij vrouwen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:10 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wifebeater's moeder heeft zichzelf bij het spel betrokken, dus wat dat betreft vind ik het minder erg dat er dingen over Netty gezegd worden dan over de overleden moeder van Eric...
Brian is niet verantwoordlijk voor wat zijn moeder doet en ook niet voor wat de redactie allemaal aan brieven doorlaatquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:10 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wifebeater's moeder heeft zichzelf bij het spel betrokken, dus wat dat betreft vind ik het minder erg dat er dingen over Netty gezegd worden dan over de overleden moeder van Eric...
Nah, ze heeft het vandaag wel een keertje of 100 herhaald. Zelfs voor het spel verzin je toch niet zo'n opmerkingquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is een opmerking die zó erg is dat je die haast niet serieus kunt nemen. Ik bedoel, niemand is toch zo erg???
IK WIL MIJN FIETS TERUGquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:13 schreef mootie het volgende:
Wat Brian betreft gaat het ook werkelijk nergens over, die jongen heeft misschien een kwart donker bloed. Dan zou ik me ook beledigd moeten voelen door het woord mof, mijn oma was duits.......
Waarom je ziet het toch bij Brian en Natasia. Ik zeg niets vreemds. Het is erg makkelijk om mensen in een discussie op het woord aap te pakken. Terwijl Huub helemaal die betekenis niet aan het woord gaf. Ze gedroegen zich ook als apen met dat gejoel en gespring van ze daar doelde Huub op.quote:
Zo is het ook... en terecht wat mij betreft. Je moet iemands afkomst er nooit bij halen, want dat wekt minimaal de schiin van racisme. Vaak is dat ook zo, maar niet altijd. Als je dingen als 'aap' gaat roepen dan ben je sowieso als behoorlijk verkeerd bezig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:13 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Tja maar het is een verdomd makkelijk stokpaardje dat er te pas en te onpas bij wordt gehaald om discussies dood te slaan. Erg makkelijk. Ze waren ook aan het joelen en geluiden aan het produceren als apen. That's it. Straks mag je een zwart iemand niet meer zwart noemen omdat dat ook discriminerend zou zijn. Gelul...
quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Een Bratwurst kan je krijgen, Schnitzelkopf!![]()
Grappig, ik zie mensen nu ineens Brian voor Nederlander uitmaken. Meestal is hij een tering Antilliaan die bolletjes slikt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Een blanke die een blanke - beide blanke Europese ouders - aap noemt, en dan racisme?![]()
Je snapt het vast wel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Een blanke die een blanke - beide blanke Europese ouders - aap noemt, en dan racisme?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |