En een homo voor aidslijer uitschelden is ook een discriminerende kutopmerking.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, Natasja heeft zowiezo geen poot om op te staan als het op racisme aankomt, ze heeft Huub al eens gepakt op z`n joodse afkomst...
dode moeder/aidslijer <---> vuilnisvrouwtjequote:Op woensdag 16 mei 2007 03:20 schreef Day het volgende:
[..]
Die hele schreeuwpartij sloeg totaal nergens op. Ze waren beide enorm laag bezig.
Is hij niet opgegroeid op de Antillen met 25% antiliaans bloed?quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:18 schreef Day het volgende:
Dat Brian Nederlander is, is al vanaf dag 1 bekend, alleen houden zowel de DGK-site als vele users hier krampachtig vast aan 'de Antilliaan Brian".
Eigenlijk is het te laat om hier een discussie over te beginnen, wil namelijk graag slapen, maar goed. Iemand die wit is witte noemen is dat ook discriminatie? Je zag duidelijk dat Natasia en Brian in het nauw werden gedreven door Huub Eric en Lieke en het woord aap horen in een compleet andere context plaatsen en Huub uitmaken voor racist. Ik denk dat dat een soort verdedigingsmechanisme is dat te vaak word aangevoerd en juist racisme in de hand werken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo is het ook... en terecht wat mij betreft. Je moet iemands afkomst er nooit bij halen, want dat wekt minimaal de schiin van racisme. Vaak is dat ook zo, maar niet altijd. Als je dingen als 'aap' gaat roepen dan ben je sowieso als behoorlijk verkeerd bezig.
Begrijp je echt niet dat dat historisch gezien een totaal andere lading heeft?quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:19 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hangt ervan af welke connotatie je eraan toekent.
Je kunt Brian best een aap noemen, omdat hij er als een (deur)gorilla uitziet. Jaap wordt constant varken of zwijn genoemd, dan zou je dat ook moeten verbieden.
Brian moest haar nu al een keer of 5 tegenhouden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:21 schreef Kaleddis het volgende:
Feit is natuurlijk wel, als ze dit nu een weekje of wat elke avond volhouden dat een van de twee echt wel een keer gaat dooslaan. Eerlijk gezegd gok ik op Natasia. Bij het incident van JJ ging ze ook al door het lint en ook nu moest Brian haar tegenhouden (en ze heeft natuurlijk nageltjes uitgeslagen en een flinke duw gegeven.) Hoop wel dat er tenminste een OW komt voor Natasia of beter nog, voor zowel Brian als Natasia. Maar dat zal helaas wel niet gebeuren.
Nee want dan gaat het over een blanke, die kunnen niet gediscrimineerd worden. Negers wel, want die zijn zielig (slavernij enzo)quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze had het pas met Patricia over witmeiden.... is dat ook racisme?
vader is half pools moeder half surinaams half anti.. Brian is een kk nerd dus reken maar uitquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Is hij niet opgegroeid op de Antillen met 25% antiliaans bloed?
Ik vermoed dat ze in hun leven buiten DGK nooit zover zouden gaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:20 schreef Day het volgende:
Die hele schreeuwpartij sloeg totaal nergens op. Ze waren beide enorm laag bezig.
Beide zijn te hopen. Toevoeging: Al zie ik het liefst Brian doorslaan. Niet fataal (voor een ander) maar wel zo dat hij eruit moet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:21 schreef Kaleddis het volgende:
Feit is natuurlijk wel, als ze dit nu een weekje of wat elke avond volhouden dat een van de twee echt wel een keer gaat dooslaan. Eerlijk gezegd gok ik op Natasia. Bij het incident van JJ ging ze ook al door het lint en ook nu moest Brian haar tegenhouden (en ze heeft natuurlijk nageltjes uitgeslagen en een flinke duw gegeven.) Hoop wel dat er tenminste een OW komt voor Natasia of beter nog, voor zowel Brian als Natasia. Maar dat zal helaas wel niet gebeuren.
Dat wipje heb ik al gehadquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:21 schreef FdW het volgende:
Mijn kindjes liggen heerlijk te evalueren. That's the spirit, en dan straks nog een gezond doch prettig wipje, en we zijn allemaal weer gelukkig, nietwaar Scan?![]()
![]()
Preceis. Volgende keer hetzelfde truuctje uithalen wanneer Brian niet in de buurt is. Naar vliegles ofzo... (shit, maar hij zit weer aan de pammetjes...quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian moest haar nu al een keer of 5 tegenhouden.![]()
Nah, dit was eenmalig om de streamers te paaien, vanaf morgen zijn ze weer allemaal vriendjesquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:21 schreef Kaleddis het volgende:
Feit is natuurlijk wel, als ze dit nu een weekje of wat elke avond volhouden dat een van de twee echt wel een keer gaat dooslaan.
Beide probeerde dus, d.m.v. zeer lage woorden, elkaar te kwetsen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:21 schreef mootie het volgende:
[..]
dode moeder/aidslijer <---> vuilnisvrouwtje + je kinderen hebben een slechte moeder + je arme kindjes.
Nee, dat denk ik niet. De term 'aap' heeft echt een puur racistische lading en dat weet iedereen die het gebruikt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:21 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Eigenlijk is het te laat om hier een discussie over te beginnen, wil namelijk graag slapen, maar goed. Iemand die wit is witte noemen is dat ook discriminatie? Je zag duidelijk dat Natasia en Brian in het nauw werden gedreven door Huub Eric en Lieke en het woord aap horen in een compleet andere context plaatsen en Huub uitmaken voor racist. Ik denk dat dat een soort verdedigingsmechanisme is dat te vaak word aangevoerd en juist racisme in de hand werken.
Ik bedoelde mijn kindjuussssquote:
Goh , het kan altijd nóg lager. Rara door wie.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:10 schreef mootie het volgende:
[..]
En: Mijn kindjus hebben een moeder, ik ben een moeder, JIJ HEBT GEEN MOEDER EN ZE KOMT OOK LEKKER NOOIT MEER TERUG!
Het gaat er denk ik meer om dat racisme een onderwerp wat heel makkelijk misbruikt kan worden. Een verkeerd opgevat woord en je kan iemand voor racist gaan uitschelden en een heel probleem creeren waar geen probleem is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Begrijp je echt niet dat dat historisch gezien een totaal andere lading heeft?
Mmm, ze riepen het eerder op de avond ook tegen Jaap en toen hoorde ik niemand eroverquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. De term 'aap' heeft echt een puur racistische lading en dat weet iedereen die het gebruikt.
Waarom zou brian in godsnaam een OW moeten krijgenquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:21 schreef Kaleddis het volgende:
Als je zo graag 'kanker' wil zeggen, doe dat dan ook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:22 schreef Suikeroom het volgende:
Brian is een kk nerd dus reken maar uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |