quote:Op maandag 14 mei 2007 16:13 schreef Roomsoesje het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat is echte liefdequote:Op maandag 14 mei 2007 16:12 schreef osho het volgende:
omdat miss_sly haar taak van het nieuwe topic openen verzaakt, heb ik deze taak op mij genomen
Wees blij dat je geen horizontaal beroep hebtquote:Op maandag 14 mei 2007 18:44 schreef Isegrim het volgende:
Alweer de hele fucking dag hoofdpijn.
Maar wel lekker gewerkt op zich.
al werd dat niet duidelijk uit die hele fucking dagquote:Op maandag 14 mei 2007 19:11 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen horizontaal beroep hebt
Wat eist hij van je?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:17 schreef Doffy het volgende:
Als 't maar lang genoeg duurt wel hoor... al houdt mijnhet nu ook wel erg lang vol...
![]()
Bedankt voor de steun.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:21 schreef Isegrim het volgende:
Ik vrees dat Reya nooit aan de vrouw / man raakt.
op ieder potje, past een dekseltje...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:21 schreef Isegrim het volgende:
Ik vrees dat Reya nooit aan de vrouw / man raakt.
Daar valt nog wel wat aan te doen.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:23 schreef osho het volgende:
[..]
op ieder potje, past een dekseltje...
enige probleem is dat Rey geen pot is
Je weet dat ik je best wil delen hoorquote:
quote:Ik zou maar oppassen op de volgende meet als ik Roomsoesje was.
Kunnen we je afleiden met een film? Pan's Labyrinth bijvoorbeeld?quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kunnen we je afleiden met een film? Pan's Labyrinth bijvoorbeeld?
*van teleurstelling niet meer weet wat te zeggen*quote:
hij is niet voor niets homo gewordenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:31 schreef Isegrim het volgende:
Daar is Doffy goed in, vrouwen teleurstellen.
ja, nu moet je het met je tweede keus doenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:33 schreef Isegrim het volgende:
Alleen dat al is een enorme teleurstelling.
Vergiftigen. Vele vrouwen zijn je voorgegaan.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:14 schreef Isegrim het volgende:Mannen die het schattig vinden als je boos bent.
Mijnvindt me ook altijd schattig als ik boos ben.
Hoe kan ik dan ooit mijn punt maken?!?
Hm.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:39 schreef Alicey het volgende:
Vergifitgen. Vele vrouwen zijn je voorgegaan.
Nee.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:43 schreef Reya het volgende:
Ik ben helemaal treurig geworden door wat Isegrim heeft gezegd.
Het spijt mij zoquote:Op maandag 14 mei 2007 21:31 schreef Isegrim het volgende:
Daar is Doffy goed in, vrouwen teleurstellen.
Je hebt mij tochquote:Op maandag 14 mei 2007 21:43 schreef Reya het volgende:
Ik ben helemaal treurig geworden door wat Isegrim heeft gezegd.
Leuk, een weblog. Zal er eens gaan kijken.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:23 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 14-05-2007 om 22:24 met als onderwerp "Kort weekje! (deel 1)"
Oh oh oh oh ohquote:Op maandag 14 mei 2007 21:27 schreef Doffy het volgende:
ben al geweest
quote:
Dat heb ik ook vaak.. Op het moment dat ik me het dan wel herinner heb ik er geen zin meer aan.quote:Ik ben de kliekjes van gister aan het nuttigen
En intussen staat de pasta op voor als ik het zo op heb.
En ik kan me maar niet herinneren wat ik gisteren voor het slapen lag te bedenken dat ik vandaag wil/kan/zou kunnen/moet/mag doen
Hoi teamyquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:20 schreef teamlead het volgende:
zal ik het maar ff sticky maken dan?
mogguh
quote:
Gezien de financiële ontwikkelingen hier, vrees ik dat de 26e niet gaat lukkenquote:Heb je je al netjes ingeschreven voor de meet?![]()
ohja, idd gaat dat wel eens zo, of anders, dat de tijd er niet meer voor is die dag, of de energie ofzo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:18 schreef Alicey het volgende:
Dat heb ik ook vaak.. Op het moment dat ik me het dan wel herinner heb ik er geen zin meer aan.
koffiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:11 schreef Causa het volgende:
Teamlead goedemorgen
whoejjj sticky![]()
dank!
* Causa teamlead toch nog een bakkie schenkt![]()
Van mij mag je zoveel als je op kan :y (*schuift koektrommel dichterbij)quote:
Koekjes zijn niet het meest bevredigende dat ik kan verzinnen, maar je moet toch wat hequote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:50 schreef Causa het volgende:
[..]
Van mij mag je zoveel als je op kan :y (*schuift koektrommel dichterbij)
ik neem zelf zelden koekjes, die zijn niet in staat me enige bevrediging te geven
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:28 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
wat een enthousiasme zeg..
[..]
Gezien de financiële ontwikkelingen hier, vrees ik dat de 26e niet gaat lukken![]()
ALs iets heel belangrijk is en ik denk dat ik het ga vergeten schrijf ik het wel eens op. Maar ik vergeet dan altijd op mijn briefje te kijken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:18 schreef Causa het volgende:
[..]
ohja, idd gaat dat wel eens zo, of anders, dat de tijd er niet meer voor is die dag, of de energie ofzo.
Men zegt wel eens tegen me dat ik moet opschrijven wat te doen, maar dat doet geen mens als ie in slaap wil vallen natuurlijk en wat overdag betrefd: dan moet je wel onthouden dat je wat opschreef, of waar je dat briefje legde, of er aan denken sowieso op zo'n briefje te kijken
Ja zuks of zuksquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
ALs iets heel belangrijk is en ik denk dat ik het ga vergeten schrijf ik het wel eens op. Maar ik vergeet dan altijd op mijn briefje te kijken.
Nou, de WFL-sfeer is in ieder geval níet afhankelijk van de moderatorsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:28 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
wat een enthousiasme zeg..
[..]
Gezien de financiële ontwikkelingen hier, vrees ik dat de 26e niet gaat lukken![]()
Fundraiser.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:28 schreef teamlead het volgende:
Oeh, das wel afzien. Maar wat doe jij daar precies eikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:02 schreef Isegrim het volgende:
Lange dag.VvE-vergadering die drie uur duurde.
Ik werk voor een bedrijf dat VvE's beheert. De meeste VvE's besteden hun financiële en technische beheer uit. Wij stellen de begroting op (boekhouder), maken een meerjarenplanning (opzichter) en doen het algemeen dagelijks beheer & bestuur. De consulent is het aanspreekpunt van de VvE en degene die alle andere werkzaamheden coördineert. Eigenaars bellen ons als er klachten zijn, bij overlast, als ze vragen hebben etc.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:30 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Oeh, das wel afzien. Maar wat doe jij daar precies eikOf werk je voor een bedrijf dat als externe VvE ingehuurd kan worden?
Nog door een specifieke reden?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:02 schreef Isegrim het volgende:
Lange dag.VvE-vergadering die drie uur duurde.
quote:
Hij opent mijn lokale mailprogramma, maar dat gebruik ik niet. Ik gebruik enkel gmail. Ik zou dus een hele account moeten opzetten om dat mailadres te kunnen zien...quote:Op woensdag 16 mei 2007 07:25 schreef Alicey het volgende:
Ja hoor, maar het maakt toch niet uit wat voor soort mail je hebt, openen doet-ie toch sowieso wel?
Ik mail je wel even zo.
Je ziet niet meteen een To-adres dan oid?quote:Op woensdag 16 mei 2007 07:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij opent mijn lokale mailprogramma, maar dat gebruik ik niet. Ik gebruik enkel gmail. Ik zou dus een hele account moeten opzetten om dat mailadres te kunnen zien...
Nee, hij gaat de installer van het mailprogramma openen, aangezien ik geen account heb in dat mailprogramma. Ik gebruik enkel webmail.quote:Op woensdag 16 mei 2007 07:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je ziet niet meteen een To-adres dan oid?
Veel of valt het mee?quote:
Hmm zoiets had ik gisteren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:34 schreef miss_sly het volgende:
We werden om kwart over 8 wakker, het tijdstip dat we normaal al gedoucht en ontbeten hebben en ons gaan aankleden
De e-colibacterie is zelf dan ook niet echt gevaarlijk, in de meeste gevallenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:20 schreef -Trinity- het volgende:
Iedereen in het buurdorp was paranoia want het water was besmet met een e-colibacterie. Haarlemmermeer en omliggende dorpen zouden allemaal besmet zijn, nu valt Hillegom onder omliggend maar ik heb nog geen buikpijn of diarree gehad. Hele winkels worden beroof van hun Spa- en Evianvoorraden, best komisch.
Neem haar mee naar Parijsquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:23 schreef Haushofer het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor een uitje morgen met Hemelvaart met een heul liev meisje? Het weer wordt niet zo best, en ik kan op internet zo gauw ook niet echt goeie tips vinden.
Dus, wees es creatief en help Haus uit de brand![]()
![]()
Komt ze weer uit Enschede?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:30 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, of naar Hawai. Da's ook tov. Maar ik zocht meer iets binnen Nederland
creatief...hmmm....quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:23 schreef Haushofer het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor een uitje morgen met Hemelvaart met een heul liev meisje? Het weer wordt niet zo best, en ik kan op internet zo gauw ook niet echt goeie tips vinden.
Dus, wees es creatief en help Haus uit de brand![]()
![]()
Volgens mij was de waarschuwing ook alleen voor ouderen, zieken en kleintjes ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:26 schreef Reya het volgende:
De e-colibacterie is zelf dan ook niet echt gevaarlijk, in de meeste gevallen![]()
lekker ver uit elkaar liggenquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:39 schreef Isegrim het volgende:
Thuis.Morgen vrij.
Vandaag een boxspring gekocht. 180x200, lekker groot.
ziet er goed uit, maar da's vast in Rotterdam. Wij gaan naar http://www.ondeugd.nlquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:06 schreef Isegrim het volgende:
Ik was gister al uit eten, hier:
http://www.olijventuin.nl/
Erg lekker eten, zeer goede bediening en helemaal niet duur.
Geit had ik. Was lekker.
dan moet je daar zeker een keer gaan etenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:09 schreef Isegrim het volgende:
Ze zitten in de Ferdinand Bolstraat. Ik ben opegegroeid in een Ferdinand Bolstraat.
als je wilt dat ie thuis komt moet je ff de politie bellenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:03 schreef Isegrim het volgende:
Ik verveel me, want mijnis niet thuis.
Die zit op een illegaal pokertoernooi.
Hmja.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
als je wilt dat ie thuis komt moet je ff de politie bellen
check sigquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmja.Toch maar niet.
Hoe gaat het met je therapie, qu? Ik las laatst dat je je steeds vaker happy voelt?
no f*cking wayquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, poep.Nou ja, dan maar een Gerard Joling laten doen.
Eentje met haar dan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:22 schreef Memento-Mori het volgende:
nu kirjg ik straks wel een huisgenootje
(nogmaals naar ava wijst)
was er nog ander gezelschap dan schaaposhoquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:14 schreef miss_sly het volgende:
Er is al een deel II!
hier dus: WFL meet 26 mei - Deeltje 2!
Eten was lekker
gezelschap was goed
zeik niet, jij slaapt niet alleenquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
was er nog ander gezelschap dan schaaposho
Laat jequote:Op woensdag 16 mei 2007 23:38 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga maar eens met mijn laptop in bed zitten.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Laat jeje zo vaak alleen dat je het maar met een laptop gaat proberen?
Pas maar op, voor je het weet beland je in de prostitutie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]Mijn
had mij in de steek gelaten omdat hij aan de drugs was.
Het is wel duidelijk waar zijn prioriteiten liggenquote:Op donderdag 17 mei 2007 09:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]Mijn
had mij in de steek gelaten omdat hij aan de drugs was.
nope!quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zijn de gitaarwinkels niet dicht dan?
saldo is nu nog maar 3 euroquote:
Mooi foto trouwens die je als msn-icoon hebt!quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:12 schreef -Trinity- het volgende:
Oriental Jazz
Nr 2 op de tracklist of als je video aanklikt.
Een film met Anthony is bijnas altijd goedquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:56 schreef Roomsoesje het volgende:
Zo naar de bios in Almere. Film Fracture. Lijkt me wel goed gespeeld![]()
Niet in Almerequote:Op donderdag 17 mei 2007 20:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een film met Anthony is bijnas altijd goed
Staat ook in 't groot op mijn hyvequote:Op donderdag 17 mei 2007 19:27 schreef qu63 het volgende:
Mooi foto trouwens die je als msn-icoon hebt!![]()
![]()
ok dan!quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:41 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Staat ook in 't groot op mijn hyve.
Ik vond hem erg goed. Strak verhaal, prima acteerwerk. Ik geef hem 4 van de 5 sterrenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:13 schreef miss_sly het volgende:
Een film met Anthony is bijnas altijd goed
en 0 sterren voor Almere?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:54 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ik vond hem erg goed. Strak verhaal, prima acteerwerk. Ik geef hem 4 van de 5 sterren![]()
quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Red_Special
zo een!![]()
de echte zal nooit te koop zijnquote:
nope, geld van mn paquote:
Het klinkt überburgerlijk, maar we hebben een stuk gefietst bij haar ouders in de omgeving, daar waren wat activiteiten enzo, lekker uitgewaaidquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:06 schreef miss_sly het volgende:
Wat heb je uiteindelijk gedaan? En welke film gekeken?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
de echte zal nooit te koop zijn
Maar dit is een officiële Brian May/Burns gitaar, serienummer is BHM 5899Na deze serie heeft Brian May het weer zelf overgenomen -> www.brianmayguitars.co.uk
quote:
Fietsen is hartstikke leuk, doen wij ook vaakquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:55 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het klinkt überburgerlijk, maar we hebben een stuk gefietst bij haar ouders in de omgeving, daar waren wat activiteiten enzo, lekker uitgewaaidEn 's avonds nog Kate&Leopold gekeken. Ga volgende week trouwens naar zo'n Pirates-marathon, had ze alledrie nog niet gezien, dus dat kwam mooi uit
![]()
Dan lag je nu ook zwaargewond in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:25 schreef Isegrim het volgende:Bokito de zilverrug gorilla is vandaag ontsnapt in Blijdorp.
Was ik er maar geweest.
Gorilla ontsnapt uit Diergaarde Blijdorp
Ik ben het mezelf een beetje aan het lerenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:52 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Speel je zelf gitaar of is 't puur 'voor de heb'?
*ondertussen de workaholic uithangt*
waar is ze nu weer heen danquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:57 schreef Isegrim het volgende:
Het is hier altijd zo stil als Alicey weg is.
Ik moest vandaag haar katten voeren. Eentje had midden in de kamer gekotst. Een ander gerdroeg zich uitermate agressief jegens mij.
Zoals?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:29 schreef Isegrim het volgende:
Ik had allemaal hele nare nachtmerries vannacht.
Hieroquote:Op zaterdag 19 mei 2007 08:56 schreef VonHinten het volgende:
Paniek ende chaos!
Waar is het 'Kleine wetenschappelijke vragen'-topique? VonHinten niet kunnen vinden het.
Môgge trouwens op deze veel te vroege zaterdagochtend![]()
![]()
![]()
quote:
hij is nu ook weer terug, maar hij was net echt wegquote:
Ik had laatst ook een paar keer dat topics even verdwenen uit de WFL-indexquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij is nu ook weer terug, maar hij was net echt weg
heb je een nokia? met kabel? anders moet je ff zoeken op Nokia Diego, kan je alles weer terug zettenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:23 schreef Roomsoesje het volgende:
Mijn telefoon is zojuist overleden na een firmware updateTijd voor een nieuwe
![]()
laten vallenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:21 schreef Roomsoesje het volgende:
Nou eik had ik zin in een nieuw toestel maar ik ging toch maar even langs het service punt. Heb die gaylord hem weer aan de praat gekregen met nieuwe firmwareNu heb ik ineens meer opties en een vette desktop maar ik wilde een nieuwe mobiel
![]()
![]()
![]()
nee, wat voor foto's ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:50 schreef Isegrim het volgende:
Hebben jullie de fototentoonstelling op de Westermarkt al bekeken?
Ze swappen niet graag, anders had ik ook al een nieuwe gehadquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:23 schreef Roomsoesje het volgende:
Mijn telefoon is zojuist overleden na een firmware updateTijd voor een nieuwe
![]()
best cool!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:54 schreef Isegrim het volgende:
Prachtige natuurfoto's van Steve Bloom.
[afbeelding]
Oh, dat wist ik niet. Had er al een paar keer over gelezen en het was net op Eén Vandaag.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:59 schreef miss_sly het volgende:
Nee, maar die is ook pas gisteren gestart
niet eens krijgenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:40 schreef Roomsoesje het volgende:
Me mob is misschien toch overledenIkke misschien toch een nieuwe kopen
![]()
De burgerlijke gezapigheid begint ook al bij jou toe te slaan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:55 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het klinkt überburgerlijk, maar we hebben een stuk gefietst bij haar ouders in de omgeving, daar waren wat activiteiten enzo, lekker uitgewaaid
As I said, ze zijn daar best zeikerig mee. Eerst sturen ze 'm 3x op voor een firmware update (quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:32 schreef Roomsoesje het volgende:
Oh misschien wel. Ik ben net langs geweest en die gaylord kreeg hem ook niet aan de praat dus heeft hem opgestuurd na van alles geprobeerd te hebben. Misschien haal ik wel een nieuwe, moet nog even kijken. Toestel dat ik graag wil redelijk prijzig namelijk. Wel mooi
. Lijkt op die ik nu heb. Voordeel is wel dat als ze deze kunnen maken en ik toch een nieuwe koop ik me mams heel blij kan maken
![]()
* Roomsoesje tijdelijk even amper bereikbaar is![]()
quote:
't Is dat ik er geen ruimte voor heb, maar anders had ik zo'n grote boekenkast die 1 muur beslaat met van die tovve trapjesquote:Op zondag 20 mei 2007 10:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik krijg in het nieuwe huis een nieuwe, grotere boekenkast als het goed is, dus ik kan mijn verzameling nog wat uitbreiden
Hoi, weer thuis.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:21 schreef Isegrim het volgende:
Goedemorgen.Weer thuis, Alicey? Waar was je eik heen?
Oh, leuk. Alhoewel ik Luik maar een smerige stad vind. Deed er altijd boodschappen toen ik nog in Radhadesh woonde.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoi, weer thuis.
Luik en Maastricht was ik.
Die Fransen Walen zijn inderdaad wel smeerkezen..quote:Op zondag 20 mei 2007 11:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, leuk. Alhoewel ik Luik maar een smerige stad vind. Deed er altijd boodschappen toen ik nog in Radhadesh woonde.
Jep.quote:Weer met Reya op pad?
Zijn jullie ook op de stadsmarkt geweest?quote:Op zondag 20 mei 2007 11:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die Fransen Walen zijn inderdaad wel smeerkezen..
Gezellie.quote:Jep.
Nee.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zijn jullie ook op de stadsmarkt geweest?
quote:Gezellie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |