quote:Op maandag 14 mei 2007 16:13 schreef Roomsoesje het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat is echte liefdequote:Op maandag 14 mei 2007 16:12 schreef osho het volgende:
omdat miss_sly haar taak van het nieuwe topic openen verzaakt, heb ik deze taak op mij genomen
Wees blij dat je geen horizontaal beroep hebtquote:Op maandag 14 mei 2007 18:44 schreef Isegrim het volgende:
Alweer de hele fucking dag hoofdpijn.
Maar wel lekker gewerkt op zich.
al werd dat niet duidelijk uit die hele fucking dagquote:Op maandag 14 mei 2007 19:11 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen horizontaal beroep hebt
Wat eist hij van je?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:17 schreef Doffy het volgende:
Als 't maar lang genoeg duurt wel hoor... al houdt mijnhet nu ook wel erg lang vol...
![]()
Bedankt voor de steun.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:21 schreef Isegrim het volgende:
Ik vrees dat Reya nooit aan de vrouw / man raakt.
op ieder potje, past een dekseltje...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:21 schreef Isegrim het volgende:
Ik vrees dat Reya nooit aan de vrouw / man raakt.
Daar valt nog wel wat aan te doen.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:23 schreef osho het volgende:
[..]
op ieder potje, past een dekseltje...
enige probleem is dat Rey geen pot is
Je weet dat ik je best wil delen hoorquote:
quote:Ik zou maar oppassen op de volgende meet als ik Roomsoesje was.
Kunnen we je afleiden met een film? Pan's Labyrinth bijvoorbeeld?quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kunnen we je afleiden met een film? Pan's Labyrinth bijvoorbeeld?
*van teleurstelling niet meer weet wat te zeggen*quote:
hij is niet voor niets homo gewordenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:31 schreef Isegrim het volgende:
Daar is Doffy goed in, vrouwen teleurstellen.
ja, nu moet je het met je tweede keus doenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:33 schreef Isegrim het volgende:
Alleen dat al is een enorme teleurstelling.
Vergiftigen. Vele vrouwen zijn je voorgegaan.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:14 schreef Isegrim het volgende:Mannen die het schattig vinden als je boos bent.
Mijnvindt me ook altijd schattig als ik boos ben.
Hoe kan ik dan ooit mijn punt maken?!?
Hm.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:39 schreef Alicey het volgende:
Vergifitgen. Vele vrouwen zijn je voorgegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |