Nee.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:43 schreef Reya het volgende:
Ik ben helemaal treurig geworden door wat Isegrim heeft gezegd.
Het spijt mij zoquote:Op maandag 14 mei 2007 21:31 schreef Isegrim het volgende:
Daar is Doffy goed in, vrouwen teleurstellen.
Je hebt mij tochquote:Op maandag 14 mei 2007 21:43 schreef Reya het volgende:
Ik ben helemaal treurig geworden door wat Isegrim heeft gezegd.
Leuk, een weblog. Zal er eens gaan kijken.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:23 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 14-05-2007 om 22:24 met als onderwerp "Kort weekje! (deel 1)"
Oh oh oh oh ohquote:Op maandag 14 mei 2007 21:27 schreef Doffy het volgende:
ben al geweest
quote:
Dat heb ik ook vaak.. Op het moment dat ik me het dan wel herinner heb ik er geen zin meer aan.quote:Ik ben de kliekjes van gister aan het nuttigen
En intussen staat de pasta op voor als ik het zo op heb.
En ik kan me maar niet herinneren wat ik gisteren voor het slapen lag te bedenken dat ik vandaag wil/kan/zou kunnen/moet/mag doen
Hoi teamyquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:20 schreef teamlead het volgende:
zal ik het maar ff sticky maken dan?
mogguh
quote:
Gezien de financiële ontwikkelingen hier, vrees ik dat de 26e niet gaat lukkenquote:Heb je je al netjes ingeschreven voor de meet?![]()
ohja, idd gaat dat wel eens zo, of anders, dat de tijd er niet meer voor is die dag, of de energie ofzo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:18 schreef Alicey het volgende:
Dat heb ik ook vaak.. Op het moment dat ik me het dan wel herinner heb ik er geen zin meer aan.
koffiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:11 schreef Causa het volgende:
Teamlead goedemorgen
whoejjj sticky![]()
dank!
* Causa teamlead toch nog een bakkie schenkt![]()
Van mij mag je zoveel als je op kan :y (*schuift koektrommel dichterbij)quote:
Koekjes zijn niet het meest bevredigende dat ik kan verzinnen, maar je moet toch wat hequote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:50 schreef Causa het volgende:
[..]
Van mij mag je zoveel als je op kan :y (*schuift koektrommel dichterbij)
ik neem zelf zelden koekjes, die zijn niet in staat me enige bevrediging te geven
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:28 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
wat een enthousiasme zeg..
[..]
Gezien de financiële ontwikkelingen hier, vrees ik dat de 26e niet gaat lukken![]()
ALs iets heel belangrijk is en ik denk dat ik het ga vergeten schrijf ik het wel eens op. Maar ik vergeet dan altijd op mijn briefje te kijken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:18 schreef Causa het volgende:
[..]
ohja, idd gaat dat wel eens zo, of anders, dat de tijd er niet meer voor is die dag, of de energie ofzo.
Men zegt wel eens tegen me dat ik moet opschrijven wat te doen, maar dat doet geen mens als ie in slaap wil vallen natuurlijk en wat overdag betrefd: dan moet je wel onthouden dat je wat opschreef, of waar je dat briefje legde, of er aan denken sowieso op zo'n briefje te kijken
Ja zuks of zuksquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
ALs iets heel belangrijk is en ik denk dat ik het ga vergeten schrijf ik het wel eens op. Maar ik vergeet dan altijd op mijn briefje te kijken.
Nou, de WFL-sfeer is in ieder geval níet afhankelijk van de moderatorsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:28 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
wat een enthousiasme zeg..
[..]
Gezien de financiële ontwikkelingen hier, vrees ik dat de 26e niet gaat lukken![]()
Fundraiser.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:28 schreef teamlead het volgende:
Oeh, das wel afzien. Maar wat doe jij daar precies eikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:02 schreef Isegrim het volgende:
Lange dag.VvE-vergadering die drie uur duurde.
Ik werk voor een bedrijf dat VvE's beheert. De meeste VvE's besteden hun financiële en technische beheer uit. Wij stellen de begroting op (boekhouder), maken een meerjarenplanning (opzichter) en doen het algemeen dagelijks beheer & bestuur. De consulent is het aanspreekpunt van de VvE en degene die alle andere werkzaamheden coördineert. Eigenaars bellen ons als er klachten zijn, bij overlast, als ze vragen hebben etc.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:30 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Oeh, das wel afzien. Maar wat doe jij daar precies eikOf werk je voor een bedrijf dat als externe VvE ingehuurd kan worden?
Nog door een specifieke reden?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:02 schreef Isegrim het volgende:
Lange dag.VvE-vergadering die drie uur duurde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |