Hieroquote:Op zaterdag 19 mei 2007 08:56 schreef VonHinten het volgende:
Paniek ende chaos!
Waar is het 'Kleine wetenschappelijke vragen'-topique? VonHinten niet kunnen vinden het.
Môgge trouwens op deze veel te vroege zaterdagochtend![]()
![]()
![]()
quote:
hij is nu ook weer terug, maar hij was net echt wegquote:
Ik had laatst ook een paar keer dat topics even verdwenen uit de WFL-indexquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij is nu ook weer terug, maar hij was net echt weg
heb je een nokia? met kabel? anders moet je ff zoeken op Nokia Diego, kan je alles weer terug zettenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:23 schreef Roomsoesje het volgende:
Mijn telefoon is zojuist overleden na een firmware updateTijd voor een nieuwe
![]()
laten vallenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:21 schreef Roomsoesje het volgende:
Nou eik had ik zin in een nieuw toestel maar ik ging toch maar even langs het service punt. Heb die gaylord hem weer aan de praat gekregen met nieuwe firmwareNu heb ik ineens meer opties en een vette desktop maar ik wilde een nieuwe mobiel
![]()
![]()
![]()
nee, wat voor foto's ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:50 schreef Isegrim het volgende:
Hebben jullie de fototentoonstelling op de Westermarkt al bekeken?
Ze swappen niet graag, anders had ik ook al een nieuwe gehadquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:23 schreef Roomsoesje het volgende:
Mijn telefoon is zojuist overleden na een firmware updateTijd voor een nieuwe
![]()
best cool!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:54 schreef Isegrim het volgende:
Prachtige natuurfoto's van Steve Bloom.
[afbeelding]
Oh, dat wist ik niet. Had er al een paar keer over gelezen en het was net op Eén Vandaag.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:59 schreef miss_sly het volgende:
Nee, maar die is ook pas gisteren gestart
niet eens krijgenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:40 schreef Roomsoesje het volgende:
Me mob is misschien toch overledenIkke misschien toch een nieuwe kopen
![]()
De burgerlijke gezapigheid begint ook al bij jou toe te slaan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:55 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het klinkt überburgerlijk, maar we hebben een stuk gefietst bij haar ouders in de omgeving, daar waren wat activiteiten enzo, lekker uitgewaaid
As I said, ze zijn daar best zeikerig mee. Eerst sturen ze 'm 3x op voor een firmware update (quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:32 schreef Roomsoesje het volgende:
Oh misschien wel. Ik ben net langs geweest en die gaylord kreeg hem ook niet aan de praat dus heeft hem opgestuurd na van alles geprobeerd te hebben. Misschien haal ik wel een nieuwe, moet nog even kijken. Toestel dat ik graag wil redelijk prijzig namelijk. Wel mooi
. Lijkt op die ik nu heb. Voordeel is wel dat als ze deze kunnen maken en ik toch een nieuwe koop ik me mams heel blij kan maken
![]()
* Roomsoesje tijdelijk even amper bereikbaar is![]()
quote:
't Is dat ik er geen ruimte voor heb, maar anders had ik zo'n grote boekenkast die 1 muur beslaat met van die tovve trapjesquote:Op zondag 20 mei 2007 10:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik krijg in het nieuwe huis een nieuwe, grotere boekenkast als het goed is, dus ik kan mijn verzameling nog wat uitbreiden
Hoi, weer thuis.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:21 schreef Isegrim het volgende:
Goedemorgen.Weer thuis, Alicey? Waar was je eik heen?
Oh, leuk. Alhoewel ik Luik maar een smerige stad vind. Deed er altijd boodschappen toen ik nog in Radhadesh woonde.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoi, weer thuis.
Luik en Maastricht was ik.
Die Fransen Walen zijn inderdaad wel smeerkezen..quote:Op zondag 20 mei 2007 11:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, leuk. Alhoewel ik Luik maar een smerige stad vind. Deed er altijd boodschappen toen ik nog in Radhadesh woonde.
Jep.quote:Weer met Reya op pad?
Zijn jullie ook op de stadsmarkt geweest?quote:Op zondag 20 mei 2007 11:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die Fransen Walen zijn inderdaad wel smeerkezen..
Gezellie.quote:Jep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |