nope!quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zijn de gitaarwinkels niet dicht dan?
saldo is nu nog maar 3 euroquote:
Mooi foto trouwens die je als msn-icoon hebt!quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:12 schreef -Trinity- het volgende:
Oriental Jazz
Nr 2 op de tracklist of als je video aanklikt.
Een film met Anthony is bijnas altijd goedquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:56 schreef Roomsoesje het volgende:
Zo naar de bios in Almere. Film Fracture. Lijkt me wel goed gespeeld![]()
Niet in Almerequote:Op donderdag 17 mei 2007 20:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een film met Anthony is bijnas altijd goed
Staat ook in 't groot op mijn hyvequote:Op donderdag 17 mei 2007 19:27 schreef qu63 het volgende:
Mooi foto trouwens die je als msn-icoon hebt!![]()
![]()
ok dan!quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:41 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Staat ook in 't groot op mijn hyve.
Ik vond hem erg goed. Strak verhaal, prima acteerwerk. Ik geef hem 4 van de 5 sterrenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:13 schreef miss_sly het volgende:
Een film met Anthony is bijnas altijd goed
en 0 sterren voor Almere?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:54 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ik vond hem erg goed. Strak verhaal, prima acteerwerk. Ik geef hem 4 van de 5 sterren![]()
quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Red_Special
zo een!![]()
de echte zal nooit te koop zijnquote:
nope, geld van mn paquote:
Het klinkt überburgerlijk, maar we hebben een stuk gefietst bij haar ouders in de omgeving, daar waren wat activiteiten enzo, lekker uitgewaaidquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:06 schreef miss_sly het volgende:
Wat heb je uiteindelijk gedaan? En welke film gekeken?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
de echte zal nooit te koop zijn
Maar dit is een officiële Brian May/Burns gitaar, serienummer is BHM 5899Na deze serie heeft Brian May het weer zelf overgenomen -> www.brianmayguitars.co.uk
quote:
Fietsen is hartstikke leuk, doen wij ook vaakquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:55 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het klinkt überburgerlijk, maar we hebben een stuk gefietst bij haar ouders in de omgeving, daar waren wat activiteiten enzo, lekker uitgewaaidEn 's avonds nog Kate&Leopold gekeken. Ga volgende week trouwens naar zo'n Pirates-marathon, had ze alledrie nog niet gezien, dus dat kwam mooi uit
![]()
Dan lag je nu ook zwaargewond in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:25 schreef Isegrim het volgende:Bokito de zilverrug gorilla is vandaag ontsnapt in Blijdorp.
Was ik er maar geweest.
Gorilla ontsnapt uit Diergaarde Blijdorp
Ik ben het mezelf een beetje aan het lerenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:52 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Speel je zelf gitaar of is 't puur 'voor de heb'?
*ondertussen de workaholic uithangt*
waar is ze nu weer heen danquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:57 schreef Isegrim het volgende:
Het is hier altijd zo stil als Alicey weg is.
Ik moest vandaag haar katten voeren. Eentje had midden in de kamer gekotst. Een ander gerdroeg zich uitermate agressief jegens mij.
Zoals?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:29 schreef Isegrim het volgende:
Ik had allemaal hele nare nachtmerries vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |