T arme dier had gewoon zin in Frietjesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
Volkskrant:
Ontsnapte gorilla valt bezoekers Blijdorp aan
ROTTERDAM - In diergaarde Blijdorp in Rotterdam is vrijdagmiddag een berggorilla ontsnapt. Het gaat volgens de dierentuin om de grootste gorillasoort. Minstens één persoon zou gewond zijn geraakt.
Er is minstens één gewonde gevallen, maar het is onduidelijk of deze persoon door het dier gewond is geraakt of tijdens het weglopen. Er zou een traumahelikopter onderweg zijn. Bezoekers van Blijdorp worden uit het park geëvacueerd. De gorilla zou naar een restaurant in de diergaarde gegaan zijn. Een woordvoerster van de dierentuin liet weten dat er een eigen schietploeg onderweg is om het dier te verdoven.
Het ontsnapte exemplaar is een zilverrug, de leider van een groep berggorilla’s. Dit zijn volgens Blijdorp de reuzen onder de mensapen. Deze volwassen man met zijn gespierde borst en zilvergrijze rug, is erg imposant. In de familiegroep is de zilverrug de baas.
Blijdorp bezit een gorillagroep waarin al enkele tientallen jongen geboren en grootgebracht zijn. Om te voorkomen dat de dieren zich vervelen, krijgen ze verspreid over de hele dag voedsel en speelmateriaal. Het nieuwe gorillaeiland is gevarieerd ingericht met rotsen, niveauverschillen en schuilhutten, waarvan twee met vloerverwarming.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:30 schreef JohnFoK het volgende:
EXTRA EXTRA !!
Gorilla ontsnapt uit Blijdorp
AMSTERDAM - Een ontsnapte zilverrug gorilla heeft een vrouw verwond in de Rotterdamse dierentuin Blijdorp. Het personeel heeft de dierentuin ontruimd.
Gorilla ontsnapt uit Blijdorp
Het dier, die de leider is van de troep, was rond half drie ontsnapt van het groene Gorilla-eiland van de dierentuin. De gorilla zou nog steeds op het terrein zijn. Volgens Radio Rijnmond heeft de zilverrug in ieder geval een ravage aangericht in de snackbar van Blijdorp.
Personeel met een verdovingsgeweer is op zoek naar de gorilla.
NADERE GEGEVENS ONTBREKEN NOG..
telegraaf 15:29 uur
Lekkere baan heb je dan. "Hej jan, de grootste motherfucker van blijdorp is ontstnapt, hier heb je een dartpijl. Succes he!"quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:30 schreef JohnFoK het volgende:
Personeel met een verdovingsgeweer is op zoek naar de gorilla.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Lekkere baan heb je dan. "Hej jan, de grootste motherfucker van blijdorp is ontstnapt, hier heb je een dartpijl. Succes he!"
bananasplit toe natuurlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:39 schreef Klonk het volgende:
hij zit toch gewoon in het restaurant ?, frietje met kip en appelmoes
quote:
Onder de wipwap ofzoquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:43 schreef JohnFoK het volgende:
radio rijnmond: een mederwerker belde: gorlia is gevangen, niet officeel bevestegd!! hij had zich verstopt bij een speeltuin!
Hij wilde apekooi spelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:43 schreef JohnFoK het volgende:
radio rijnmond: een mederwerker belde: gorlia is gevangen, niet officeel bevestegd!! hij had zich verstopt bij een speeltuin!
na de frietjes even op de schommelquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:43 schreef JohnFoK het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:43 schreef milagro het volgende:
stel je voor , je staat te kijken naar die apen op dat goriilla eiland, goh leuk, kijk dan aaah net mensen, hè........ komt er ineens eentje de sloot over zeilen en die is niet in een goede bui
schrik je je toch helemaal gek.
als je het kan navertellen is het wel weer een tof verhaal, dat niemand zou geloven als je het niet al in de krant gelezen had
vraag me af of ik zou gaan rennen of als verstijfd staan staren, je gelooft je ogen toch niet dan.
ik weet niet of je bananasplit kunt krijgen in de snackbar, zou ik ook boos om wordenquote:
verwijderdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Hoe flauw
http://www.marktplaats.nl(...)0e73eb787%26xref%3D1
quote:Niet getreurd, op Marktplaats.nl kunt u bijna altijd een ander, vergelijkbaar product vinden.
met een rood petje op, zodat ie niet op zou vallen tussen de kinderenquote:
Toch had onze harige vriend het heul niet slecht!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Bokito lijkt me een gorilla om rekening mee te houden...![]()
quote:Uit mestonderzoek is gebleken dat er ten minste twee gorillavrouwtjes in Blijdorp drachtig zijn: Tamani en Luena. Beide vrouwtjes zitten in de familiegroep met Bokito, die de jongste van de twee gorillamannetjes in Blijdorp is. Eigenlijk is Bokito nog maar een slungelige puber, maar het is hem toch al gelukt om twee vrouwtjes met succes te dekken! Wat dat betreft loopt Bokito nu een stap voor op zilverrug Dango! Beide gorilla's hebben een eigen vrouwengroepje in Blijdorp. Ook Dango komt regelmatig in de verleiding om zich als fokman te bewijzen. De eerste dekpogingen zijn al gesignaleerd met gorillavrouwtje Astra. Het wordt dus spannend hoe dit verder zal aflopen. Geen van de mannetjes heeft eerder jongen voortgebracht, maar beide functioneren uitstekend in groepsverband. Het is opmerkelijk rustig in het apenhuis en er zijn nauwelijks ruzies.
ik zou ws ineens heel religieus worden en gaan bidden "omg omg please laat hem doorlopen.... en die ander pakken ... "quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ik zou het echt niet weten wat ik zou doen.....hopen dat ie de andere kant opgaat ofzo
en een schone broek kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |