quote:Op maandag 14 mei 2007 20:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kom iig later, maar ik weet niet of ik om 14 uur al kan...maar ik wil de gelegenheid toch niet missen om jou te zien![]()
Hoeveel is dat in rudes per lichtjaar?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:10 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat maakte je mij 2 jaar terug wijs, meis
Ik ben trouwens afgerond ca 7,17*108 seconden
Nouja, maak er dan maar 18 van.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:10 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat maakte je mij 2 jaar terug wijs, meis
Ik ben trouwens afgerond ca 7,17*108 seconden
Lieskequote:Op maandag 14 mei 2007 21:20 schreef Alicey het volgende:
[..]Doffeltje
Deze keer heul echt, echt, echt komen he?
Dat komt zeker goedquote:Op maandag 14 mei 2007 21:10 schreef Doffy het volgende:
[..]
Same hereAls jullie hier in de buurt komen wonen wordt het vast beter... gaan we met z'n 4'en eten bij die goeie Italiaan hier in de buurt!
4 woorden, 4 talen. Doe je goedquote:Op maandag 14 mei 2007 23:24 schreef releaze het volgende:
une zuruck find bericht
*meldtquote:Op maandag 14 mei 2007 18:36 schreef Light het volgende:
[..]
Dan zou ik gaan voor 13:45Komt het best uit voor de mensen die via Utrecht komen (aankomst 13:37)
12 uur is ook nog voor tweeen jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:12 schreef Friek_ het volgende:
Ik kom nog steeds zoals het er nu uitziet. Wel vrij kleine meet trouwens, dit wordt nog eens inteelt op deze manier.![]()
In ieder geval, om 12.00u kan ik er wel zijn. Om 09.00u opstaan valt wel te overleven.
Aangepast.quote:Op woensdag 16 mei 2007 07:51 schreef Causa het volgende:
[..]
12 uur is ook nog voor tweeen ja
Alicey of mods, mag dubbele Friek_ op lijst veranderd in Ali_kannibali?
Komt wel goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:58 schreef Brahimov het volgende:
Hmm, gisteren zou het volgens buienradar op 26/5 26 graden worden, inmiddels is dat 16 geworden![]()
Hee! Ik wilde nog wel m'n alter ego meenemen!quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aangepast.Ik dacht dat ik dubbele Friek_ al had veranderd, maar kennelijk niet dus.
Ali_Kannibali is toegevoegd!
mutsquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:16 schreef Isegrim het volgende:
Ow.Er was dus al een deel twee.
26 mei : WFL meet - Een nieuwe editie! Deel II
Kijk mij es druk organiserenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:02 schreef Alicey het volgende:
Omdat het alweer zo lang geleden is vonden we het weer tijd voor een WFL meet. De WFL meet zal deze keer georganiseerd worden door Geartsjuh, Reya en/of Haushofer.
Maar we zijn het er wél mee eensquote:
Wij ook, en die luisteren naar Metallica, rijden op brommers en zuipen zich 's weekends klem in een caravanquote:
Dat soort gorilla's houd ik niet van.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:17 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Wij ook, en die luisteren naar Metallica, rijden op brommers en zuipen zich 's weekends klem in een caravan![]()
Gaan we onszelf geeneens klemzuipen om uiteindelijk in een literair café te filosoferen over de zin van het leven?!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:32 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Kijk mij es druk organiseren![]()
Uurtje of 2 vink prima, wou 's avonds wel weer naar huis, neem aan dat we voor negenen wel klaar zijn met eten?
Jawel, want de volgende ochtend schijn je wel beter wakker te wordenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:05 schreef Isegrim het volgende:
Kotsen combineert eigenlijk nergens goed mee.
Of ik nog terug kan ligt er aan wanneer de meet eindigtquote:Op maandag 14 mei 2007 09:02 schreef Alicey het volgende:
Als je wilt komen, laat dan weten wanneer je eventueel kan. Mocht je 's avonds niet terug kunnen naar je woonplaats, laat dat dan ook weten - Dan kan er altijd gekeken worden of iemand een slaapplaats te bieden heeft.
Nee joh, kun je het nog een keertje proeven.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:19 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jawel, want de volgende ochtend schijn je wel beter wakker te worden
zegt Haus die nog nooit gekotst heeft van de drank![]()
't Is ook zonde van al dat lekkere bier![]()
Gecombineerd met heerlijke maagsappen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee joh, kun je het nog een keertje proeven.
En shoarmaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 04:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gecombineerd met heerlijke maagsappen.
Dat vond ik ook, maar sommige mensen zijn te lui om op zaterdag al om 09:00 op te staan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:24 schreef whosvegas het volgende:
Hoe laat gaat het beginnen?
En wat gaan we doen?
Ik zit namelijk te denken of ik ook kom, maar aangezien ik helemaal uit Arnhem moet komen, zou het wel handig zijn om een beetje vroeg (13:00 uur ofzo) af te spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |