quote:
Hij opent mijn lokale mailprogramma, maar dat gebruik ik niet. Ik gebruik enkel gmail. Ik zou dus een hele account moeten opzetten om dat mailadres te kunnen zien...quote:Op woensdag 16 mei 2007 07:25 schreef Alicey het volgende:
Ja hoor, maar het maakt toch niet uit wat voor soort mail je hebt, openen doet-ie toch sowieso wel?
Ik mail je wel even zo.
Je ziet niet meteen een To-adres dan oid?quote:Op woensdag 16 mei 2007 07:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij opent mijn lokale mailprogramma, maar dat gebruik ik niet. Ik gebruik enkel gmail. Ik zou dus een hele account moeten opzetten om dat mailadres te kunnen zien...
Nee, hij gaat de installer van het mailprogramma openen, aangezien ik geen account heb in dat mailprogramma. Ik gebruik enkel webmail.quote:Op woensdag 16 mei 2007 07:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je ziet niet meteen een To-adres dan oid?
Veel of valt het mee?quote:
Hmm zoiets had ik gisteren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:34 schreef miss_sly het volgende:
We werden om kwart over 8 wakker, het tijdstip dat we normaal al gedoucht en ontbeten hebben en ons gaan aankleden
De e-colibacterie is zelf dan ook niet echt gevaarlijk, in de meeste gevallenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:20 schreef -Trinity- het volgende:
Iedereen in het buurdorp was paranoia want het water was besmet met een e-colibacterie. Haarlemmermeer en omliggende dorpen zouden allemaal besmet zijn, nu valt Hillegom onder omliggend maar ik heb nog geen buikpijn of diarree gehad. Hele winkels worden beroof van hun Spa- en Evianvoorraden, best komisch.
Neem haar mee naar Parijsquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:23 schreef Haushofer het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor een uitje morgen met Hemelvaart met een heul liev meisje? Het weer wordt niet zo best, en ik kan op internet zo gauw ook niet echt goeie tips vinden.
Dus, wees es creatief en help Haus uit de brand![]()
![]()
Komt ze weer uit Enschede?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:30 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, of naar Hawai. Da's ook tov. Maar ik zocht meer iets binnen Nederland
creatief...hmmm....quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:23 schreef Haushofer het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor een uitje morgen met Hemelvaart met een heul liev meisje? Het weer wordt niet zo best, en ik kan op internet zo gauw ook niet echt goeie tips vinden.
Dus, wees es creatief en help Haus uit de brand![]()
![]()
Volgens mij was de waarschuwing ook alleen voor ouderen, zieken en kleintjes ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:26 schreef Reya het volgende:
De e-colibacterie is zelf dan ook niet echt gevaarlijk, in de meeste gevallen![]()
lekker ver uit elkaar liggenquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:39 schreef Isegrim het volgende:
Thuis.Morgen vrij.
Vandaag een boxspring gekocht. 180x200, lekker groot.
ziet er goed uit, maar da's vast in Rotterdam. Wij gaan naar http://www.ondeugd.nlquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:06 schreef Isegrim het volgende:
Ik was gister al uit eten, hier:
http://www.olijventuin.nl/
Erg lekker eten, zeer goede bediening en helemaal niet duur.
Geit had ik. Was lekker.
dan moet je daar zeker een keer gaan etenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:09 schreef Isegrim het volgende:
Ze zitten in de Ferdinand Bolstraat. Ik ben opegegroeid in een Ferdinand Bolstraat.
als je wilt dat ie thuis komt moet je ff de politie bellenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:03 schreef Isegrim het volgende:
Ik verveel me, want mijnis niet thuis.
Die zit op een illegaal pokertoernooi.
Hmja.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
als je wilt dat ie thuis komt moet je ff de politie bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |