De serie is best leuk, alleen die naam!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:11 schreef fathank het volgende:
je hoeft niet te kijken
Dat Dal ervoor, dat zorgt waarschijnlijk voor de kijkcijfers. En anders is het een tiefus programmaquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:09 schreef Isegrim het volgende:
En dat 'Dalziel' spreek je dan uit als 'Diel'. Echt belachelijk.
Ik heb momenteel alleen Nederland 1, 2 en 3. Op 1 is dus Dalziel and Pascoe. Op 2 is het Journaal.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:11 schreef fathank het volgende:
je hoeft niet te kijken
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb momenteel alleen Nederland 1, 2 en 3. Op 1 is dus Dalziel and Pascoe. Op 2 is het Journaal.En op 3 is voetbal.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:14 schreef Silentium het volgende:
[afbeelding]
Ze zijn behoorlijk pissed op je.
Dat komt omdat wij de tweede Digitennebox van de buurman hebben en die heeft zijn rekening al een paar maanden niet betaald.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij de tweede Digitennebox van de buurman hebben en die heeft zijn rekening al een paar maanden niet betaald.
Hij is gewoon een pauper.quote:
Dit topic blijkt dan achteraf zwaar hilarischquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij is gewoon een pauper.
En wij nog pauperiger natuurlijk aangezien wij die box gratis van hem gehad hebben.
Ik open enkel kwaliteitstopics.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit topic blijkt dan achteraf zwaar hilarisch![]()
En het pauperigst is dat je tegen hem moet zeggen als hij die box niet gaat betalen dat je ze huis in de fik steekt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij is gewoon een pauper.
En wij nog pauperiger natuurlijk aangezien wij die box gratis van hem gehad hebben.
Strak plan. Alleen gaan we over drie weken verhuizen en dan krijgen we UPC Digital met drie miljoen kanalen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:19 schreef Dreaudloos het volgende:
[..]
En het pauperigst is dat je tegen hem moet zeggen als hij die box niet gaat betalen dat je ze huis in de fik steekt.![]()
Als je nog 3 weken wilt genieten, zou ik toch nog eff naar je buurman gaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Strak plan. Alleen gaan we over drie weken verhuizen en dan krijgen we UPC Digital met drie miljoen kanalen.
Je zit gewoon te vissen naar een ordinaire burenruzie.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:21 schreef Dreaudloos het volgende:
[..]
Als je nog 3 weken wilt genieten, zou ik toch nog eff naar je buurman gaan![]()
Pff..quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je zit gewoon te vissen naar een ordinaire burenruzie.
Ha, fijn Klaas Wilting kijken. Of is die eindelijk van de buis getrapt?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:18 schreef Isegrim het volgende:
Oh, we hebben trouwens ook nog TV Flevoland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |