quote:Engine: 2.0-litre four-cylinder
Power: 121kW
Torque: 206Nm
Transmission Front-drive, five-speed manual
Seats: Five
Weight: 1285kg
Fuel tank: 63 litres
Fuel type: premium unleaded
0-100km/h: 8.2 seconds
Litres/100km: 12.2 urban, 6.6 highway (8.6 average on test)
Turning circle: 11.1m
Airbags: Six
ABS: Yes
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
Joh ... !quote:Op zondag 13 mei 2007 18:15 schreef Paladijn het volgende:
En 2CV, het ging gisteravond bijna alleen maar over auto's - vandaar
* 2cv agrees.quote:
Koop jij je auto voor de buren of voor jezelf?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Maar ik waardeer het dat m'n BX niet finaal afgekraakt werd![]()
hebben ze het constant over alfa gehad ofzoquote:Op zondag 13 mei 2007 18:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
* 2cv agrees.
Ben geen fan van Italiaans spul, maar vond het wel grappig om te horen wat er over besproken werd.
Voor mezelf ! Maar sommige mensen kraken BX-en en andere Citroëns nogal af. Dat gebeurde gisteravond nit en daar ben ik blij omquote:Op zondag 13 mei 2007 18:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Koop jij je auto voor de buren of voor jezelf?
Bovendien, Bo's 155 stond met stip op 1 in de barrel top vijf
Ja, er stonden 2 alfa's op de oprit. 1 hoekige en 1 wat rondere (sorry, verder reikt m'n Alfa-kennis nietquote:Op zondag 13 mei 2007 18:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hebben ze het constant over alfa gehad ofzo![]()
was vast een roestig gesprek dan zegquote:Op zondag 13 mei 2007 18:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, er stonden 2 alfa's op de oprit. 1 hoekige en 1 wat rondere (sorry, verder reikt m'n Alfa-kennis niet).
volgens mij eerder iemand zijn rokerige mx5quote:Op zondag 13 mei 2007 18:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Koop jij je auto voor de buren of voor jezelf?
Bovendien, Bo's 155 stond met stip op 1 in de barrel top vijf
* Alfisti meldt zich na Lipje als tweede voor het dwerg werpen...........quote:Op zondag 13 mei 2007 18:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
was vast een roestig gesprek dan zeg![]()
alfamensjes![]()
Jij ook alquote:Op zondag 13 mei 2007 18:27 schreef Paladijn het volgende:
Maar goed, eerst maar's ff eten klaarmaken... net even wezen toeren in NW-Fryslan (kwam zelfs mijn pake nog tegen) dus heb best honger :x
Fristi's klavertje 4 stond ervoorquote:Op zondag 13 mei 2007 18:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zal ik eens een deuk in je alfa rijden![]()
Komt Ijsmeis binnen is het eerste wat ze hoort: "DWERGWERPEN ! "quote:Op zondag 13 mei 2007 18:37 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti meldt zich na Lipje als tweede voor het dwerg werpen...........
Sjoewe !!quote:Op zondag 13 mei 2007 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, en ik heb iemand in een Hyundai H100 er keihard uitgeboekt op de snelweg!
Valt me mee dat je nog geen ban hebtquote:Op zondag 13 mei 2007 19:59 schreef lipje het volgende:
[..]
Komt Ijsmeis binnen is het eerste wat ze hoort: "DWERGWERPEN ! "
ach.......... zat caffeine in he dus dan is het al gauw goedquote:Op zondag 13 mei 2007 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat jullie mn koffiedebuut aandurfden vond ik al heel wat
Yep! Nespressoquote:
Ikhad ook nog wel 6 flessen aldi cola te staan anders?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:11 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ach.......... zat caffeine in he dus dan is het al gauw goed
[..]
Yep! Nespresso![]()
Laatste keer dat ik die stap nam, kwam men er achter dat ik hartritmestoornissen had. Dat was niet zo grappig ...quote:Op zondag 13 mei 2007 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
En je maakt morgen een goede eerste stap naar zelfstandigheid, 2cv![]()
Ik heb het ook volgehouden!quote:Op zondag 13 mei 2007 20:34 schreef Sjoem het volgende:
En ik ga gamen. Gears of War. Aangezien ik het wel heb volgehouden en gewoon door heb gespeeld.
Tof. dank je, ff kijken.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:19 schreef ook_gek het volgende:
alexxxxx je moet national geographic kijken.
VAn die hele grote vrachtwagens geen idee hoe die dingen heten maar ze zijn extreem groot.
Gaat over waar en waarom ze worden ingezeten en ook het onderhoud van deze grote wagens
lol het schoonspuiten van die wagen kan tot wel 12uur duren
nooit geweten ook dat ze altijd rijden en nooit stil staan tenzij ze aan het laden of aan het lossen zijn. En als er onderhoud word gepleegt voor de rest rijden die bakken altijd
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:04 schreef Sjoem het volgende:
"Daarom heb je (nog) niet voor alle onderdelen een voldoende.". Ik ga mijn opleiding op deze manier niet halen.
Edit: Godverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdommenogantoegodverdegodvergodgodgodomme!
ze hebben het nu over vrachtwagens in het algemeen.quote:
Toevallig heb ik het antwoord een paar weken geleden op de foto gezet.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze hebben het nu over vrachtwagens in het algemeen.
maar 1 vraag is nog niet beantwoord. Hoe vervangen ze een band van zo een grote wagen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:17 schreef Slein83 het volgende:
Kennis van een vriend van me, had ooit een dikke Porsche Gt3 gekocht bij domeinen. Voor een "prikkie", maar het lullige feit wil dat hij verkouden was op het moment dat hij hem op ging halen.
Na een weekje begin hij toch iets te ruiken en dacht.
Hij domeinen bellen, waar hij erachter kwam dat er dus een paar weekjes een lijk in had gelegen![]()
De volledige auto laten strippen was de enige manier om de lucht eruit te halen kreeg hij te horen. Maar dat ging teveel geld kosten. Dus weer verkocht en gesloopt.
Waarom doe je dat nou nooit als ik er bij ben?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
En je maakt morgen een goede eerste stap naar zelfstandigheid, 2cv![]()
maar hoe halen ze dan die velg er af. Zo een bak zet je niet op de krikquote:Op zondag 13 mei 2007 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toevallig heb ik het antwoord een paar weken geleden op de foto gezet.
[afbeelding]
Merk en type: Manitou
Eigenaar: Manitou
Land van herkomst: Frankrijk
Datum: 27 april 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij de Bauma 2007
Was ook erg gaaf eens van die gigatische dumpers in het echt te zien daar btw
Als ik passagiers heb ga ik niet stoer doenquote:Op maandag 14 mei 2007 07:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nou nooit als ik er bij ben?Leek de bestuurder op Fred Flintstone?
Bestaan speciale onderhoudsvrachtwagens voorquote:Op maandag 14 mei 2007 07:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar hoe halen ze dan die velg er af. Zo een bak zet je niet op de krik
heb je daar een foto van of verdere uitleg. Ben nu wel erg benieuwdquote:Op maandag 14 mei 2007 10:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bestaan speciale onderhoudsvrachtwagens voor
De vorige generatie Swift sedan kan me wel bekoren btwquote:
Die sedan-units verkopen toch alleen lekker in het voormalig Oostblok en Afrika of heb ik het mis?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De vorige generatie Swift sedan kan me wel bekoren btwEr komt hoe dan ook nog eens een Swift van die generatie bij mij, en die sedan is echt te duf voor woorden, dus dat lijkt me wel wat. Cabrio is zo lelijk dat ie weer leuk is, maar die kan ik niet in de buurt van het cambuur stadion parkeren. En met geo logo zijn ze helemaal gaaf natuurlijk
Of als Subaru met 4x4
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, 12 uur, en ik doe gezodn, vandaag geen delletje tussen de middag!
* Alexxxxx gaat ff de kroketen uit het vet halen![]()
Deze generatie wel jaquote:Op maandag 14 mei 2007 11:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die sedan-units verkopen toch alleen lekker in het voormalig Oostblok en Afrika of heb ik het mis?
Kakkers die zichzelf net iets te geweldig vinden. Vooral erg lekker met mayonaisequote:Op maandag 14 mei 2007 11:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat eet je 's avonds, als je eens geen bami eet?
Toch wel Zaanse hè?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kakkers die zichzelf net iets te geweldig vinden. Vooral erg lekker met mayonaise
Potten mayo zijn inderdaad echt om te janken jaquote:Op maandag 14 mei 2007 12:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als het maar in een knijpfles/tube zit.
mn vader zweert er bij... vieze kliederzooi, messen en lepels vies, en zodra er drie keer uit gegeten is je handen ookquote:Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Potten mayo zijn inderdaad echt om te janken ja
Ranzige bende inderdaadquote:Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn vader zweert er bij... vieze kliederzooi, messen en lepels vies, en zodra er drie keer uit gegeten is je handen ook
Die krijg je wel leeg in een week of niet?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Of gewoon een emmer van 20 liter mayo met een tapdeksel
Nee, ik eet thuis bijna geen mayonaisequote:Op maandag 14 mei 2007 12:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die krijg je wel leeg in een week of niet?
ik kan het niet zien, er hangen kleren voor.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:14 schreef Sjoewe het volgende:
De hele fucking kamer hangt vol met was
http://www.audiofuhrer.de/images/Afb018.jpg
Ik wacht.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh, ff DaD lief aankijken, die heeft er fotos van gemaakt in de meubelzaak...
Doe maar in mn huisjetopic, kan iedereen die het wat boeit meegenieten.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier, of in je huisjetopic?
Nou, ben ik even een tof wijf zeg.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doe maar in mn huisjetopic, kan iedereen die het wat boeit meegenieten.
En je bent super
Nee, toffe vrouw.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, ben ik even een tof wijf zeg.
Tof famkequote:
"dat ding waar de kat in slaapt"quote:Op maandag 14 mei 2007 13:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tof famke
Maar weet je nou wel hoe je de fout-uil op die foto uitspreekt lexxx?
Dankewolquote:Op maandag 14 mei 2007 13:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tof famke
Maar weet je nou wel hoe je de fout-uil op die foto uitspreekt lexxx?
nog veel drank gevloeid en de daardoor gegarandeerd comprimetterende foto's gemaakt?quote:
Neuh, maar één kratje bier doorheen gegaan, en de bessen en beerenbrug ziin nog dicht. En er zijn geen foto's gemaakt voor zover ik weetquote:Op maandag 14 mei 2007 13:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
nog veel drank gevloeid en de daardoor gegarandeerd comprimetterende foto's gemaakt?
geen ene?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh, maar één kratje bier doorheen gegaan, en de bessen en beerenbrug ziin nog dicht. En er zijn geen foto's gemaakt voor zover ik weet
Bereid je maar voor op regelmatig stofzuigen myaquote:
Waarvan Bo en ik samen 3/4 hebben genuttigd volgens mijquote:Op maandag 14 mei 2007 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh, maar één kratje bier doorheen gegaan, en de bessen en beerenbrug ziin nog dicht. En er zijn geen foto's gemaakt voor zover ik weet
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben zlefs vergeten Alfisti zn Q4 op de foto te zetten
En mij. Met de Friese vlag. Op je Visa.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben zlefs vergeten Alfisti zn Q4 op de foto te zetten
KUT!quote:Op maandag 14 mei 2007 13:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En mij. Met de Friese vlag. Op je Visa.
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waarvan Bo en ik samen 3/4 hebben genuttigd volgens mij
je msn doet nog steeds raarquote:Op maandag 14 mei 2007 13:05 schreef Alfisti het volgende:
Bo ............ doet eens je MSN aanslingeren
als je regelmatig drinkt kan je er elke keer beter tegenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:57 schreef BoJo het volgende:
ik kon de bier trouwens redelijk hebben zaterdag, normaal heb ik het na 2 al zitten
Misschien komt het omdat ik het nu vaker drink![]()
* Alfisti doet de gordijnen dicht voor de PTA SC lurkertjesquote:Op maandag 14 mei 2007 14:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zullen we de gordijnen maar dicht doen?
Hou opquote:Op maandag 14 mei 2007 14:36 schreef ijsmeis het volgende:
Beide onbetrouwbaar.
Hoorde vorige week een van de adviseurs hier die 'n 147 rijdt.... Kreeg 'm 's morgens niet in z'n achteruit... bij het opgaan van de snelweg kwam ie niet meer in z'n vier, toen viel de 3 weg, de 1 en daarna de vijf....quote:Op maandag 14 mei 2007 14:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hou op* Alfisti mag van de week weer naar de garage
Alvast gecondoleerdquote:Op maandag 14 mei 2007 14:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hou op* Alfisti mag van de week weer naar de garage
Kwam ik net achterquote:
teringquote:Op maandag 14 mei 2007 14:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Kwam ik net achter
http://www.xs4all.nl/~alfisti/DSC00246.JPG
jouw knipperlichten deden het ook nog goed
Ziet er goed uitquote:Op maandag 14 mei 2007 14:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Kwam ik net achter
nope, niet genooeg kennis en gereedschap ( calipers ) voor...........quote:Op maandag 14 mei 2007 14:58 schreef vlad het volgende:
[..]
tering![]()
heb je mooi voor elkaar. Kapje niet goed gezeten?
vervang je hem niet zelf btw?
Ja, hoi, enlighten me. Wat doe ik zien op die foto?quote:
Een distrbutieriem slechts 25000km oud maar in staat van ontbinding............quote:Op maandag 14 mei 2007 15:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja, hoi, enlighten me. Wat doe ik zien op die foto?
Ouch. Die dingen horen toch 4 a 6x zo lang mee te gaan?!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Een distrbutieriem slechts 25000km oud maar in staat van ontbinding............
Zat er een vrouw onder je motorkap?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:14 schreef BoJo het volgende:
Ik stond ook vanochtend bij het tankstation onder de motorkap naar iets te kijken waar ik geen verstand van heb![]()
Ik geniet NOG langer van het autorijdenquote:Op maandag 14 mei 2007 16:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alleen doe je er drie keer zo lang over.
*uitgeluld*quote:Op maandag 14 mei 2007 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik geniet NOG langer van het autorijden
KOOP EEN TOYOTA.quote:
Kapotgeroest?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
KOOP EEN TOYOTAHonda.
wat de fuk is er met jouw Alfa liefde gebeurd?!!?
Tijdens het flashen van "Rammeltjes v1.0" naar v2.0 is er wat mis gegaan...........quote:Op maandag 14 mei 2007 16:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wat de fuk is er met jouw Alfa liefde gebeurd?!!?
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Tijdens het flashen van "Rammeltjes v1.0" naar v2.0 is er wat mis gegaan...........
Yep............ moet eerlijk zeggen dat het hem op autotechnisch gebied ook niet echt meezit.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Bo is dus 'standaard' Alfa rammeltjes en kuren beu?
Mya, zelfs mijn circuitbakje heeft een rammelquote:Op maandag 14 mei 2007 16:42 schreef ijsmeis het volgende:
Joh, als je een Japanner koopt, blijf je die rammels hebben.
quote:Op maandag 14 mei 2007 17:04 schreef Alfisti het volgende:
Krijg net SMS van Bo dat hij op de ANWB aan het wachten is, auto scholt dusdanig dat er niet meer mee te rijden is................![]()
![]()
![]()
![]()
Dat krijg je ervan als je doorrijdt met een vrouw onder je motorkap!quote:
Tering ehquote:Op maandag 14 mei 2007 14:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Kwam ik net achter
quote:Op maandag 14 mei 2007 17:04 schreef Alfisti het volgende:
Krijg net SMS van Bo dat hij op de ANWB aan het wachten is, auto schokt dusdanig dat er niet meer mee te rijden is................![]()
![]()
![]()
![]()
Je mag idd blij zijn dat je't ziet voor hij knalt en je nog meer schade aan je motor hebt.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tering eh![]()
Kennis van me met een zo'n lancia Delta heeft zelfde gezeik elke keer met de distributie![]()
Die knalde na 5000km al weer![]()
tering, dat is wel heel snel. Er heeft iets goed fout gezetenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Een distrbutieriem slechts 25000km oud maar in staat van ontbinding............
ruilen tegen een Starlet?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:46 schreef BoJo het volgende:
anwb-er wist het ook niet
gaan we rondje rijden doet ie dan natuurlijk wel normaal![]()
SCHIJT AUTO!![]()
![]()
koop een MX-5quote:Op maandag 14 mei 2007 18:46 schreef BoJo het volgende:
anwb-er wist het ook niet
gaan we rondje rijden doet ie dan natuurlijk wel normaal![]()
SCHIJT AUTO!![]()
![]()
laatste optiequote:Op maandag 14 mei 2007 18:51 schreef BoJo het volgende:
wedden dat ik met een toyota netzoveel gezeik heb![]()
Ik had dit verwacht, maar die van jou is ook aardig onder de gordel :xquote:
Overpriced en overrated.quote:
T3 Synchroquote:
bedoeling hetzelfde, uitvoering verschillendquote:Op maandag 14 mei 2007 19:12 schreef lipje het volgende:
Speciaal voor Bo om het leed wat te verzachten :
[afbeelding]
het helpt wel een klein beetjequote:Op maandag 14 mei 2007 19:12 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:12 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:16 schreef BaraCuda het volgende:
Had je met die jeep ook altijd shit dan?
het is een auto en staat op mijn naamquote:Op maandag 14 mei 2007 19:16 schreef ThaFreak het volgende:
wat mankeert de alfa nu dan eigenlijk???
moet ie kosten?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik heb een Corolla voor je....
93'er 120.000 km
en die heeft werkelijk nooit wat
je hebt geen idee dusquote:
schokt en stottert, geef je gas dan loopt ie ineens in toeren terug en schiet ineens wel vooruit omdat je natuurlijk je poot nog op gas hebt. Nog erger stinken als normaal. etc.etc. ik heb niet eens zin om het te onthoudenquote:
Dat klinkt serieus hetzelfde als wat m'n Lancia hadquote:Op maandag 14 mei 2007 19:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
schokt en stottert, geef je gas dan loopt ie ineens in toeren terug en schiet ineens wel vooruit omdat je natuurlijk je poot nog op gas hebt. Nog erger stinken als normaal. etc.etc. ik heb niet eens zin om het te onthouden![]()
als ik 2500 had dan gooide ik het wel weg in de 155, wat dacht jij dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
daar krijg je het stuur voor.
nette auto hoor
dan verkoop je die 155 krijg je 500 euro terug + de 500 die je al hebt en dan ff langs leen voor 1500 euroquote:Op maandag 14 mei 2007 19:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
als ik 2500 had dan gooide ik het wel weg in de 155, wat dacht jij dan?
lambda sensor naar de tiefusquote:Op maandag 14 mei 2007 19:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
schokt en stottert, geef je gas dan loopt ie ineens in toeren terug en schiet ineens wel vooruit omdat je natuurlijk je poot nog op gas hebt. Nog erger stinken als normaal. etc.etc. ik heb niet eens zin om het te onthouden![]()
Daar gaan normale auto's normaal gesproken niet zo van bokkenquote:
maar t is een Alfaquote:Op maandag 14 mei 2007 19:42 schreef vlad het volgende:
[..]
Daar gaan normale auto's normaal gesproken niet zo van bokken
waarom niet dan???quote:Op maandag 14 mei 2007 19:42 schreef vlad het volgende:
[..]
Daar gaan normale auto's normaal gesproken niet zo van bokken
de anwb zijn mijn beste vrienden.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat meen je niet
Ik heb werkelijk nog nooit pech gehad in bijna 7 jaar *afklopt*
Ben ook nog steeds geen lid van de ANWBquote:Op maandag 14 mei 2007 19:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
de anwb zijn mijn beste vrienden.
Alleen met de 205 heb ik nooit de anwb gebelt, ook niet toen kvs leiding kapot ging, toen ben ik gewoon stug doorgereden naar huis![]()
dat maakt op zich niet veel uit, kan ook betekenen dat je lambda vuil/slecht werkt en soms de verkeerde waardes doorgeeftquote:
frapant is dat ik ook pas gezeik kreeg toen ik net een maand lid wasquote:Op maandag 14 mei 2007 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben ook nog steeds geen lid van de ANWB![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
frapant is dat ik ook pas gezeik kreeg toen ik net een maand lid was![]()
Als lambda teveel afwijkt gaat ie of in noodloop, of hij schakeld naar open loop. (En een motor draait ook keurig bij koude start = ook open loop)quote:Op maandag 14 mei 2007 19:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
waarom niet dan???
lambda meet een te hoog mengsel, ecu stuurt regelt mensel bij zodat het minder rijk is en reken er maar op dat je auto beroerd gaat lopen![]()
VAG kopenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
de anwb zijn mijn beste vrienden.
Alleen met de 205 heb ik nooit de anwb gebelt, ook niet toen kvs leiding kapot ging, toen ben ik gewoon stug doorgereden naar huis![]()
LMM gaat regelmatig stuk bij Alfa. Maar wat voor een heb jij? Hittedraad, hittefilm of klep?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:52 schreef BoJo het volgende:
ik dacht zelf:
-ontsteking (bobine, kabels, bougies)
-injectoren
-LMM?
klepquote:Op maandag 14 mei 2007 19:53 schreef vlad het volgende:
[..]
LMM gaat regelmatig stuk bij Alfa. Maar wat voor een heb jij? Hittedraad, hittefilm of klep?![]()
Die gaan dan weer minder vaak stukquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:56 schreef vlad het volgende:
[..]
Die gaan dan weer minder vaak stuk
Maar je zou om te beginnen eens kunnen kijken of alle luchtslangen, vacuumslangen e.d. goed vast zitten/onbeschadigd zijnvraag maar aan Lipje
![]()
erg afwijken inderdaad, maar bij een vervuilde sensor kunnen de symptonen wat jojo omschrijft goed kloppenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:51 schreef vlad het volgende:
[..]
Als lambda teveel afwijkt gaat ie of in noodloop, of hij schakeld naar open loop. (En een motor draait ook keurig bij koude start = ook open loop)
Ik sluit niet uit dat het de sensor is, maar het zou niet het eerste zijn waar ik aan denk![]()
nou hop verkopen die alfaquote:
absoluut. Zo'n apparaat heeft zeker nog EOBD 1?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
erg afwijken inderdaad, maar bij een vervuilde sensor kunnen de symptonen wat jojo omschrijft goed kloppen![]()
hij kan natuurlijk even de ecu uit laten lezen bij een dealer om wat meer te weten, dit moet die haast wel hebben opgeslagen![]()
Helemaal geen EOBD, speciaal Alfa protocol...........quote:Op maandag 14 mei 2007 20:03 schreef vlad het volgende:
[..]
absoluut. Zo'n apparaat heeft zeker nog EOBD 1?
Zo oud nog?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Helemaal geen EOBD, speciaal Alfa protocol...........
volgens mij wel, bij de ecu kun je volgens mij via een knipperend lampje foutcodes uitlezen en zo nakijkenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:05 schreef vlad het volgende:
[..]
Zo oud nog?mja, dan is ie zelf niet uit te lezen
![]()
Ze is eventueel met een speciale examiner uit te lezen bij de dealer, eventueel ook via knippercode met wat ge-hobby met een ledje en bedrading.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:05 schreef vlad het volgende:
[..]
Zo oud nog?mja, dan is ie zelf niet uit te lezen
![]()
en dan elke dag 60 km lopen?quote:
nee je kon toch ook met een speciaal contact uit/aan sequence een lampje in je dash in code laten knipperen?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ze is eventueel met een speciale examiner uit te lezen bij de dealer, eventueel ook via knippercode met wat ge-hobby met een ledje en bedrading.
meer sparen/werkenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:11 schreef lipje het volgende:
[..]
en dan elke dag 60 km lopen?
Een leuke Audi diesel/LPG is gewoon te duur
ik werk genoeg en verdien redelijk goedquote:
nog meer werken, opslag vragen, minder eten meer water drinken, lenen.nlquote:Op maandag 14 mei 2007 20:18 schreef lipje het volgende:
[..]
ik werk genoeg en verdien redelijk goed, maar ik woon niet bij mijn ouders in huis, waardoor ik nogal wat geld kwijt ben aan huur en eten enzo
Werkt niet voor elke 155........... kortom: met een lampje aan de gangquote:Op maandag 14 mei 2007 20:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee je kon toch ook met een speciaal contact uit/aan sequence een lampje in je dash in code laten knipperen?
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nog meer werken, opslag vragen, minder eten meer water drinken, lenen.nl![]()
kan me herinneren dat ik het vorig jaar nog gedaan heb, kwam toen uit dat er geen meldingen waren.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Werkt niet voor elke 155........... kortom: met een lampje aan de gang
Bij zo'n auto moet je het eigenlijk dagelijks doen hè.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
kan me herinneren dat ik het vorig jaar nog gedaan heb, kwam toen uit dat er geen meldingen waren.![]()
zit je dan naar knipperende lampjes te kijken en daarna in de lijst een code op te zoekenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij zo'n auto moet je het eigenlijk dagelijks doen hè.
ontzettende foutcode, blijkt achteraf dat het lampje gewoon slecht contact maaktquote:Op maandag 14 mei 2007 20:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
zit je dan naar knipperende lampjes te kijken en daarna in de lijst een code op te zoeken
het is geen vliegtuig
verwoed naar code 3948379482 gezocht te hebben, 2 weken te laat op je werkquote:Op maandag 14 mei 2007 20:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ontzettende foutcode, blijkt achteraf dat het lampje gewoon slecht contact maakt![]()
Ach, je schrikt dan vast af en toe wel lekker wakker.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
zit je dan naar knipperende lampjes te kijken en daarna in de lijst een code op te zoeken
het is geen vliegtuig
slaap tussen stop voor de Ring gangers?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:39 schreef ijsmeis het volgende:
Je krijgt nóg een boek, Alex.
En wellicht nog wat dubbele vraagbaken, als je die wilt. Mijn vader is de zolder aan het omtoveren tot een flinke logeerkamer <- Lees: nog groter dan mijn kamer.
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:39 schreef ijsmeis het volgende:
Je krijgt nóg een boek, Alex.
En wellicht nog wat dubbele vraagbaken, als je die wilt. Mijn vader is de zolder aan het omtoveren tot een flinke logeerkamer <- Lees: nog groter dan mijn kamer.
Nee hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]nou dan MOET ik vrijdag wel komen eh?
ff tukkie doen als je te vroeg weg gaat op een zondag ochtendquote:Op maandag 14 mei 2007 20:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou eh. Dat stukkie vanuit hier redden ze dan toch ook wel
.
Okéquote:Op maandag 14 mei 2007 21:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ff tukkie doen als je te vroeg weg gaat op een zondag ochtend![]()
![]()
* lipje heeft koffie voor zijn neusquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:10 schreef 2cv het volgende:
Vandaag controle in het ziekenhuis en het ziet er ongeveer hetzelfde uit als voorgaande jaren en ik hoefde gelukkig geen 24-uurs ECG. Heerlijk !
quote:
word je gelijk voorgesteld aan je schoonoudersquote:
Nee hoor. Meestal word je dan gelijk voorgesteld aan mijn halve familie. Vraag maar aan Alex.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:24 schreef lipje het volgende:
[..]
word je gelijk voorgesteld aan je schoonouders
Kloptquote:Op maandag 14 mei 2007 21:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor. Meestal word je dan gelijk voorgesteld aan mijn halve familie. Vraag maar aan Alex.
Ehmmmm! Nee, dat was het denk ik welquote:Op maandag 14 mei 2007 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
vader, moeder, oom, tante, twee broers, neef... heb ik er nog meer ontmoet?
quote:
je bent nu wel welkom, zeikerdquote:Op maandag 14 mei 2007 23:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
vervelend
aangeboren hartafwijking in welke vorm?
en mis in welke vorm?
misschien dat ik het dan een beetje begin te begrijpen... ik was niet welkom bij lex weet je![]()
ik ben gewoon ongelooflijk beledigdquote:Op maandag 14 mei 2007 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent nu wel welkom, zeikerd
en er waren nog 6 miljard anderen die ook niet mochten komen dus zeur niet
en velen met uquote:Op maandag 14 mei 2007 23:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik was niet welkom bij lex weet je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |