quote:Engine: 2.0-litre four-cylinder
Power: 121kW
Torque: 206Nm
Transmission Front-drive, five-speed manual
Seats: Five
Weight: 1285kg
Fuel tank: 63 litres
Fuel type: premium unleaded
0-100km/h: 8.2 seconds
Litres/100km: 12.2 urban, 6.6 highway (8.6 average on test)
Turning circle: 11.1m
Airbags: Six
ABS: Yes
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
Joh ... !quote:Op zondag 13 mei 2007 18:15 schreef Paladijn het volgende:
En 2CV, het ging gisteravond bijna alleen maar over auto's - vandaar
* 2cv agrees.quote:
Koop jij je auto voor de buren of voor jezelf?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Maar ik waardeer het dat m'n BX niet finaal afgekraakt werd![]()
hebben ze het constant over alfa gehad ofzoquote:Op zondag 13 mei 2007 18:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
* 2cv agrees.
Ben geen fan van Italiaans spul, maar vond het wel grappig om te horen wat er over besproken werd.
Voor mezelf ! Maar sommige mensen kraken BX-en en andere Citroëns nogal af. Dat gebeurde gisteravond nit en daar ben ik blij omquote:Op zondag 13 mei 2007 18:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Koop jij je auto voor de buren of voor jezelf?
Bovendien, Bo's 155 stond met stip op 1 in de barrel top vijf
Ja, er stonden 2 alfa's op de oprit. 1 hoekige en 1 wat rondere (sorry, verder reikt m'n Alfa-kennis nietquote:Op zondag 13 mei 2007 18:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hebben ze het constant over alfa gehad ofzo![]()
was vast een roestig gesprek dan zegquote:Op zondag 13 mei 2007 18:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, er stonden 2 alfa's op de oprit. 1 hoekige en 1 wat rondere (sorry, verder reikt m'n Alfa-kennis niet).
volgens mij eerder iemand zijn rokerige mx5quote:Op zondag 13 mei 2007 18:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Koop jij je auto voor de buren of voor jezelf?
Bovendien, Bo's 155 stond met stip op 1 in de barrel top vijf
* Alfisti meldt zich na Lipje als tweede voor het dwerg werpen...........quote:Op zondag 13 mei 2007 18:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
was vast een roestig gesprek dan zeg![]()
alfamensjes![]()
Jij ook alquote:Op zondag 13 mei 2007 18:27 schreef Paladijn het volgende:
Maar goed, eerst maar's ff eten klaarmaken... net even wezen toeren in NW-Fryslan (kwam zelfs mijn pake nog tegen) dus heb best honger :x
Fristi's klavertje 4 stond ervoorquote:Op zondag 13 mei 2007 18:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zal ik eens een deuk in je alfa rijden![]()
Komt Ijsmeis binnen is het eerste wat ze hoort: "DWERGWERPEN ! "quote:Op zondag 13 mei 2007 18:37 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti meldt zich na Lipje als tweede voor het dwerg werpen...........
Sjoewe !!quote:Op zondag 13 mei 2007 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, en ik heb iemand in een Hyundai H100 er keihard uitgeboekt op de snelweg!
Valt me mee dat je nog geen ban hebtquote:Op zondag 13 mei 2007 19:59 schreef lipje het volgende:
[..]
Komt Ijsmeis binnen is het eerste wat ze hoort: "DWERGWERPEN ! "
ach.......... zat caffeine in he dus dan is het al gauw goedquote:Op zondag 13 mei 2007 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat jullie mn koffiedebuut aandurfden vond ik al heel wat
Yep! Nespressoquote:
Ikhad ook nog wel 6 flessen aldi cola te staan anders?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:11 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ach.......... zat caffeine in he dus dan is het al gauw goed
[..]
Yep! Nespresso![]()
Laatste keer dat ik die stap nam, kwam men er achter dat ik hartritmestoornissen had. Dat was niet zo grappig ...quote:Op zondag 13 mei 2007 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, en ik heb iemand in een Hyundai H100 er keihard uitgeboekt op de snelweg!
En je maakt morgen een goede eerste stap naar zelfstandigheid, 2cv![]()
Ik heb het ook volgehouden!quote:Op zondag 13 mei 2007 20:34 schreef Sjoem het volgende:
En ik ga gamen. Gears of War. Aangezien ik het wel heb volgehouden en gewoon door heb gespeeld.
Tof. dank je, ff kijken.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:19 schreef ook_gek het volgende:
alexxxxx je moet national geographic kijken.
VAn die hele grote vrachtwagens geen idee hoe die dingen heten maar ze zijn extreem groot.
Gaat over waar en waarom ze worden ingezeten en ook het onderhoud van deze grote wagens
lol het schoonspuiten van die wagen kan tot wel 12uur duren
nooit geweten ook dat ze altijd rijden en nooit stil staan tenzij ze aan het laden of aan het lossen zijn. En als er onderhoud word gepleegt voor de rest rijden die bakken altijd
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:04 schreef Sjoem het volgende:
"Daarom heb je (nog) niet voor alle onderdelen een voldoende.". Ik ga mijn opleiding op deze manier niet halen.
Edit: Godverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdommenogantoegodverdegodvergodgodgodomme!
ze hebben het nu over vrachtwagens in het algemeen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |