ach.......... zat caffeine in he dus dan is het al gauw goedquote:Op zondag 13 mei 2007 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat jullie mn koffiedebuut aandurfden vond ik al heel wat
Yep! Nespressoquote:
Ikhad ook nog wel 6 flessen aldi cola te staan anders?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:11 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ach.......... zat caffeine in he dus dan is het al gauw goed
[..]
Yep! Nespresso![]()
Laatste keer dat ik die stap nam, kwam men er achter dat ik hartritmestoornissen had. Dat was niet zo grappig ...quote:Op zondag 13 mei 2007 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, en ik heb iemand in een Hyundai H100 er keihard uitgeboekt op de snelweg!
En je maakt morgen een goede eerste stap naar zelfstandigheid, 2cv![]()
Ik heb het ook volgehouden!quote:Op zondag 13 mei 2007 20:34 schreef Sjoem het volgende:
En ik ga gamen. Gears of War. Aangezien ik het wel heb volgehouden en gewoon door heb gespeeld.
Tof. dank je, ff kijken.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:19 schreef ook_gek het volgende:
alexxxxx je moet national geographic kijken.
VAn die hele grote vrachtwagens geen idee hoe die dingen heten maar ze zijn extreem groot.
Gaat over waar en waarom ze worden ingezeten en ook het onderhoud van deze grote wagens
lol het schoonspuiten van die wagen kan tot wel 12uur duren
nooit geweten ook dat ze altijd rijden en nooit stil staan tenzij ze aan het laden of aan het lossen zijn. En als er onderhoud word gepleegt voor de rest rijden die bakken altijd
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:04 schreef Sjoem het volgende:
"Daarom heb je (nog) niet voor alle onderdelen een voldoende.". Ik ga mijn opleiding op deze manier niet halen.
Edit: Godverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdommenogantoegodverdegodvergodgodgodomme!
ze hebben het nu over vrachtwagens in het algemeen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |