Toevallig heb ik het antwoord een paar weken geleden op de foto gezet.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze hebben het nu over vrachtwagens in het algemeen.
maar 1 vraag is nog niet beantwoord. Hoe vervangen ze een band van zo een grote wagen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:17 schreef Slein83 het volgende:
Kennis van een vriend van me, had ooit een dikke Porsche Gt3 gekocht bij domeinen. Voor een "prikkie", maar het lullige feit wil dat hij verkouden was op het moment dat hij hem op ging halen.
Na een weekje begin hij toch iets te ruiken en dacht.
Hij domeinen bellen, waar hij erachter kwam dat er dus een paar weekjes een lijk in had gelegen![]()
De volledige auto laten strippen was de enige manier om de lucht eruit te halen kreeg hij te horen. Maar dat ging teveel geld kosten. Dus weer verkocht en gesloopt.
Waarom doe je dat nou nooit als ik er bij ben?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, en ik heb iemand in een Hyundai H100 er keihard uitgeboekt op de snelweg!
En je maakt morgen een goede eerste stap naar zelfstandigheid, 2cv![]()
maar hoe halen ze dan die velg er af. Zo een bak zet je niet op de krikquote:Op zondag 13 mei 2007 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toevallig heb ik het antwoord een paar weken geleden op de foto gezet.
[afbeelding]
Merk en type: Manitou
Eigenaar: Manitou
Land van herkomst: Frankrijk
Datum: 27 april 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij de Bauma 2007
Was ook erg gaaf eens van die gigatische dumpers in het echt te zien daar btw
Als ik passagiers heb ga ik niet stoer doenquote:Op maandag 14 mei 2007 07:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nou nooit als ik er bij ben?Leek de bestuurder op Fred Flintstone?
Bestaan speciale onderhoudsvrachtwagens voorquote:Op maandag 14 mei 2007 07:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar hoe halen ze dan die velg er af. Zo een bak zet je niet op de krik
heb je daar een foto van of verdere uitleg. Ben nu wel erg benieuwdquote:Op maandag 14 mei 2007 10:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bestaan speciale onderhoudsvrachtwagens voor
De vorige generatie Swift sedan kan me wel bekoren btwquote:
Die sedan-units verkopen toch alleen lekker in het voormalig Oostblok en Afrika of heb ik het mis?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De vorige generatie Swift sedan kan me wel bekoren btwEr komt hoe dan ook nog eens een Swift van die generatie bij mij, en die sedan is echt te duf voor woorden, dus dat lijkt me wel wat. Cabrio is zo lelijk dat ie weer leuk is, maar die kan ik niet in de buurt van het cambuur stadion parkeren. En met geo logo zijn ze helemaal gaaf natuurlijk
Of als Subaru met 4x4
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, 12 uur, en ik doe gezodn, vandaag geen delletje tussen de middag!
* Alexxxxx gaat ff de kroketen uit het vet halen![]()
Deze generatie wel jaquote:Op maandag 14 mei 2007 11:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die sedan-units verkopen toch alleen lekker in het voormalig Oostblok en Afrika of heb ik het mis?
Kakkers die zichzelf net iets te geweldig vinden. Vooral erg lekker met mayonaisequote:Op maandag 14 mei 2007 11:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat eet je 's avonds, als je eens geen bami eet?
Toch wel Zaanse hè?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kakkers die zichzelf net iets te geweldig vinden. Vooral erg lekker met mayonaise
Potten mayo zijn inderdaad echt om te janken jaquote:Op maandag 14 mei 2007 12:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als het maar in een knijpfles/tube zit.
mn vader zweert er bij... vieze kliederzooi, messen en lepels vies, en zodra er drie keer uit gegeten is je handen ookquote:Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Potten mayo zijn inderdaad echt om te janken ja
Ranzige bende inderdaadquote:Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn vader zweert er bij... vieze kliederzooi, messen en lepels vies, en zodra er drie keer uit gegeten is je handen ook
Die krijg je wel leeg in een week of niet?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Of gewoon een emmer van 20 liter mayo met een tapdeksel
Nee, ik eet thuis bijna geen mayonaisequote:Op maandag 14 mei 2007 12:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die krijg je wel leeg in een week of niet?
ik kan het niet zien, er hangen kleren voor.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:14 schreef Sjoewe het volgende:
De hele fucking kamer hangt vol met was
http://www.audiofuhrer.de/images/Afb018.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |