Deze generatie wel jaquote:Op maandag 14 mei 2007 11:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die sedan-units verkopen toch alleen lekker in het voormalig Oostblok en Afrika of heb ik het mis?
Kakkers die zichzelf net iets te geweldig vinden. Vooral erg lekker met mayonaisequote:Op maandag 14 mei 2007 11:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat eet je 's avonds, als je eens geen bami eet?
Toch wel Zaanse hè?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kakkers die zichzelf net iets te geweldig vinden. Vooral erg lekker met mayonaise
Potten mayo zijn inderdaad echt om te janken jaquote:Op maandag 14 mei 2007 12:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als het maar in een knijpfles/tube zit.
mn vader zweert er bij... vieze kliederzooi, messen en lepels vies, en zodra er drie keer uit gegeten is je handen ookquote:Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Potten mayo zijn inderdaad echt om te janken ja
Ranzige bende inderdaadquote:Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn vader zweert er bij... vieze kliederzooi, messen en lepels vies, en zodra er drie keer uit gegeten is je handen ook
Die krijg je wel leeg in een week of niet?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Of gewoon een emmer van 20 liter mayo met een tapdeksel
Nee, ik eet thuis bijna geen mayonaisequote:Op maandag 14 mei 2007 12:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die krijg je wel leeg in een week of niet?
ik kan het niet zien, er hangen kleren voor.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:14 schreef Sjoewe het volgende:
De hele fucking kamer hangt vol met was
http://www.audiofuhrer.de/images/Afb018.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |