edit: ik heb het huis niet voor niks geëdit.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
'Je ruikt er niks meer van'![]()
Ik zou eerst zelf eens gaan ruiken, en als het fris en fruitig is.....why not?
Edit- Hoe kun je trouwens zeker weten dat wanneer je een huis koopt, er niet iemand in gestorven is?
Precies. Mijn huidige woning stond bijvoorbeeld ook leeg omdat de vorige bewoner alcoholist was en daaraan is doodgegaan. Misschien in het park of bij de bushalte, misschien ook thuis. Maar wat maakt het - zolang je er niks meer van merkt - eigenlijk uit?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
'Je ruikt er niks meer van'![]()
Ik zou eerst zelf eens gaan ruiken, en als het fris en fruitig is.....why not?
Edit- Hoe kun je trouwens zeker weten dat wanneer je een huis koopt, er niet iemand in gestorven is?
Na mijn edit dan....quote:Op zondag 13 mei 2007 21:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
edit: ik heb het huis niet voor niks geëdit.
Zou jij het erbij zetten als je een auto verkocht moest hebben?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:06 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Is ooit eens onderzocht in een vroege Mythbusters-aflevering. Antwoord: Ja, zelfs een auto waarin een lijk helemaal verrot is krijg je nog wel verkocht...
Ik hoor dit verhaal al ruim 20 jaar. Het begon met een gewone 911 natuurlijk (de GT3 bestond toen nog niet) en de domeinen kwamen er pas later bij, maar toch...quote:Op zondag 13 mei 2007 21:17 schreef Slein83 het volgende:
Kennis van een vriend van me, had ooit een dikke Porsche Gt3 gekocht bij domeinen. Voor een "prikkie", maar het lullige feit wil dat hij verkouden was op het moment dat hij hem op ging halen.
Na een weekje begin hij toch iets te ruiken en dacht.
Hij domeinen bellen, waar hij erachter kwam dat er dus een paar weekjes een lijk in had gelegen![]()
De volledige auto laten strippen was de enige manier om de lucht eruit te halen kreeg hij te horen. Maar dat ging teveel geld kosten. Dus weer verkocht en gesloopt.
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:52 schreef GizartFRL het volgende:
Al zou het kogelgat nog in de hoofdsteun zitten en de bestuurdersstoel donkerrood zijn zou ik een auto nog wel willen kopen.
Mits de prijs er naar is natuurlijk
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:48 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou als ie er een paar dagen/weken dood in heeft gelegen niet.
En anders mss als ze de stoel waarin diegene zat vervangen, mensen laten meestal alles lopen wanneer ze de geest geven. *eew*
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:51 schreef rival het volgende:
ja dat doe ik.... met een beetje mazzel was het een goed persoon en heb ik er een gratis engeltje bij
quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Een goede reden om af te dingen.
"Als ik mijn neus hier op de stoel druk dringt er toch echt een lijklucht in mijn neus door"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |