Ik wacht.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh, ff DaD lief aankijken, die heeft er fotos van gemaakt in de meubelzaak...
Doe maar in mn huisjetopic, kan iedereen die het wat boeit meegenieten.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier, of in je huisjetopic?
Nou, ben ik even een tof wijf zeg.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doe maar in mn huisjetopic, kan iedereen die het wat boeit meegenieten.
En je bent super
Nee, toffe vrouw.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, ben ik even een tof wijf zeg.
Tof famkequote:
"dat ding waar de kat in slaapt"quote:Op maandag 14 mei 2007 13:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tof famke
Maar weet je nou wel hoe je de fout-uil op die foto uitspreekt lexxx?
Dankewolquote:Op maandag 14 mei 2007 13:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tof famke
Maar weet je nou wel hoe je de fout-uil op die foto uitspreekt lexxx?
nog veel drank gevloeid en de daardoor gegarandeerd comprimetterende foto's gemaakt?quote:
Neuh, maar één kratje bier doorheen gegaan, en de bessen en beerenbrug ziin nog dicht. En er zijn geen foto's gemaakt voor zover ik weetquote:Op maandag 14 mei 2007 13:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
nog veel drank gevloeid en de daardoor gegarandeerd comprimetterende foto's gemaakt?
geen ene?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh, maar één kratje bier doorheen gegaan, en de bessen en beerenbrug ziin nog dicht. En er zijn geen foto's gemaakt voor zover ik weet
Bereid je maar voor op regelmatig stofzuigen myaquote:
Waarvan Bo en ik samen 3/4 hebben genuttigd volgens mijquote:Op maandag 14 mei 2007 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh, maar één kratje bier doorheen gegaan, en de bessen en beerenbrug ziin nog dicht. En er zijn geen foto's gemaakt voor zover ik weet
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben zlefs vergeten Alfisti zn Q4 op de foto te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |