Er zijn idd nog 3 (korte) seizoenen besteld. Elk seizoen gaat uit 16 afleveringen bestaan.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ze gaan door tot 2010. Komen nog 3 seizoenen.
Wat er daarna gebeurt weet ik niet, of ze dan ophouden, of nog verder gaan.
Kortere seizoenen hè. Qua aantal afleveringen is het gelijk aan 2 gewone seizoenen. En dat was altijd al het plan van de schrijvers. ABC heeft dus een manier gevonden om Lost toch nog een jaar te rekken, zonder dat het verhaal eronder hoeft te lijden.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:10 schreef Piepje het volgende:
Nóg 3? Ik dacht dat er niet meer zoveel zouden komen... Naja.
27 juli is de laatste aflevering van The Nine. Als ik baas van Net5 was zou ik de vrijdagen daarna de eerste 10 afleveringen van dit seizoen herhalen (2 afl. per vrijdag). Dan kunnen ze 7 september (als iedereen terug is van vakantie) nieuwe afleveringen uitzenden.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:23 schreef Eveli het volgende:
Stop komt alweer veel te snel en ik hoorde zoiets dat Lost pas in het najaar verder gaat, maar volgens mij was dat in Amerika. Hopelijk hoeven wij dit keer niet zo lang te wachten.
¤39 bij van Leest.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:45 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb alleen nog maar seizoen 1 gezienMoet nog steeds beginnen aan 2
![]()
Nee nee nee zo werkt dat zeker weten nietquote:Op zondag 13 mei 2007 14:07 schreef Symer het volgende:
Na die 3 seizoenen (in 2010 dus) stopt Lost. Niet eerder, niet later. Wat de kijkcijfers ook doen.
ABC heeft 3 seizoenen besteld en een handtekening onder de deal gezet. Ik begreep dat die 3 seizoenen daardoor hoe dan ook gemaakt worden.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee nee nee zo werkt dat zeker weten nietAls er in seizoen 5 opeens nog maar 5 miljoen mensen kijken trekt ABC gewoon hartstikke die stekker eruit
quote:ABC signed a new contract to keep the Drew Carey Show on through a ninth season, even though the show had yet to enter its seventh season at that time. The 2001–02 season saw one of the show's biggest drop in ratings.This caused ABC to put the series on hiatus, burning off the rest of the season in the summer of 2003. Unable to get out of their contract, ABC was forced to allow the show to film a ninth season, paying three million dollars per episode. Not doing well enough to make a slot in the fall, the ninth season was burned off during the summer of 2004.
Laten we hopen van nietquote:Op zondag 13 mei 2007 17:58 schreef wolfrolf het volgende:
En van die fout hebben ze ongetwijfeld geleerd Symer
Oh vandaar dat Alias seizoen 5 van 22 naar 17 afleveringen werd teruggeschroefdquote:Op zondag 13 mei 2007 18:31 schreef Symer het volgende:
Volgens mij is het ook nog nooit voorgekomen dat een netwerk een bestelling terug kon draaien.
MIjn idee!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 13 mei 2007 14:51 schreef Symer het volgende:
[..]
27 juli is de laatste aflevering van The Nine. Als ik baas van Net5 was zou ik de vrijdagen daarna de eerste 10 afleveringen van dit seizoen herhalen (2 afl. per vrijdag). Dan kunnen ze 7 september (als iedereen terug is van vakantie) nieuwe afleveringen uitzenden.
Minder spannend kon ook haast nietquote:Op zondag 13 mei 2007 22:38 schreef Coastertommm het volgende:
Ik raad ten zeerste aan om gewoon te gaan downloaden.
Hierna wordt het nog spannender dan dat het tot nu toe is geweest in seizoen 3 vind ik.
Ben er al mee begonnen! Vind het zo waardeloos dat ze zolang Lost stoppen. Je moet bijna alles weer terug gaan kijken om echt niets te vergeten.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:38 schreef Coastertommm het volgende:
Ik raad ten zeerste aan om gewoon te gaan downloaden.
Hierna wordt het nog spannender dan dat het tot nu toe is geweest in seizoen 3 vind ik.
Bron: mediacourant.nlquote:Eerste seizoen Lost opnieuw bij Veronica
Veronica brengt vanaf juni het eerste seizoen van de hitserie Lost opnieuw op de Nederlandse televisie. Dat meldt een woordvoerder van de zender. Lost, waarvan momenteel nieuwe afleveringen te zien zijn op NET 5, zal op Veronica in speelfilmlengte worden uitgezonden. In Lost proberen slachtoffers van een vliegtuigongeluk te overleven op een vreemd en verlaten eiland ergens in de Pacific. Veronica begint op maandag 11 juni om 22.20 uur met het uitzenden van Lost, tevens de duurste pilot ooit.
Met de wat?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:39 schreef Neverever het volgende:
ik ben op ongeveer 1/3 van seizoen 2
Hoe zit het met aternatives van seizoen 3???
Same here......dan wordt het vaak alleen maar verwarrender.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:36 schreef Xurk het volgende:
Ik ben er nog niet uit of ik de pilot weer ga kijken, heb 'm inmiddels zó vaak gezienTwee keer op TV en minstens drie keer op DVD...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:23 schreef ook_gek het volgende:
Ik ken deze hele serie nietMaar na gister avond gekeken te hebben zit ik nu op bol.com seizoen 1 te bestellen
![]()
Gek toch dat alleen Hurley geen grammetje afgevallen is.........quote:Op maandag 11 juni 2007 23:19 schreef Xurk het volgende:
Ik zap er net toevallig langs, vooral grappig om te zien hoe anders iedereen eruiziet!
Sun en Claire zijn er echt wel op vooruitgegaanToch mis ik Shannon wel als eye-candy
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:40 schreef aloa het volgende:
Zomerstop? De zomer is nog niet eens begonnen.
Is er al bekend wanneer de serie weer verder gaat op Net5.
Als Net5 de lijn van vorige seizoenen aanhoudt voorspel ik dat het schema er als volgt uit zal zien:quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:02 schreef Xurk het volgende:
Het is ook moeilijk om een goede datum te prikken om opnieuw te beginnen, aangezien Nederland nog 12 weken [geloof ik, aangezien ze bij afl. 10 gestopt zijn en 22+23 hopelijk tegelijk worden uitgezonden] tegoed heeft van seizoen 3, maar seizoen 4 pas in februari van start gaat in Amerika.
Als ze in september / oktober weer beginnen zal het dus maar tot december / januari kunnen duren, waarna er weer gestopt moet worden totdat Amerika rond s4e10 hangt ofzo, wat dus pas in april ergens zal zijn. Dan hebben de Nederlandse kijkers binnen een relatief korte tijd twee redelijk lange pauzes, wat altijd op de zenuwen werkt... voordeel is wel dat s4 in Amerika in één ruk wordt uitgezonden, waardoor Nederland nooit kan inlopen, wat in de USA-breaks meestal gebeurt
Ik weet niet precies hoeveel mensen er aan boord waren, maar stel dat ze de meeste koffers hebben gevonden, dan beschikken ze toch over voldoende kleding?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:09 schreef Coastertommm het volgende:
Wat ik ook zo raar vind.. ze hebben steeds nieuwe kleding
Is Rose soms een kledingwinkeltje begonnen ergens diep in de jungle? Ik ben nu btw bij Episode 20, volgens mij wordt het wel spannend
Je krijgt iig heel veel te weten over Dharma en de Others enzo
.
324 passagiers hebben samen ongetwijfeld een flink aantal medicijnen bij zich. Een koffer met messen kun je gewoon inchecken dacht ik, en vliegtuigen schijnen standaard een bijl aan boord te hebben als onderdeel van de nooduitrusting.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:14 schreef ook_gek het volgende:
er klopt wel meer niet. Hoe krijg je het voor elkaar een hakbijl in een vliegtuig mee te nemen of een koffer met 400 messen waren het volgens mij. En wat denk je van al die medicijnen. Ik weet het niet hoor maar het is als of er een volledige appotheek in dat vliegtuig zat.
de schrijvers zelf zeggen dat het een grote fout is wat eigelijk niet kanquote:Op maandag 18 juni 2007 16:43 schreef Symer het volgende:
[..]
324 passagiers hebben samen ongetwijfeld een flink aantal medicijnen bij zich. Een koffer met messen kun je gewoon inchecken dacht ik, en vliegtuigen schijnen standaard een bijl aan boord te hebben als onderdeel van de nooduitrusting.
Wie zeggen waar dat wat een fout is?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de schrijvers zelf zeggen dat het een grote fout is wat eigelijk niet kan![]()
Volgens mij alleen de wapens van de marshall toch?quote:trouwens is je niet opgevallen hoe veel wapens aan boord waren. Klein leger![]()
Vanavond komen aflevering 3 en 4 van seizoen 1 op Veronica.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:06 schreef suuzepluus het volgende:
wie kan mij vertellen welke episode vanavond komt??
Ik had het namelijk een paar keer niet gezien, en heb een aantal afleveringen gedll, maar weet niet of ik nu weer gelijk loop met de serie. ik heb nu als laatste Season 3 Episode 11 gezien, klopt dit?
alvast bedankt
en veel kijkplezier vanavond!!!
bij de bonus op de dvd word door regiseur, schrijver en acteurs commentaar gegeven op het eerste seizoen. Daar zeggen ze ook in dat het best raar is dat ze opeens een bijl hebben en veel medicijnen maar dat het niet storend is in het verhaal. Omdat soms dingen die eigelijk niet kunen te veel opvallen.quote:
nop in de koffer van kate die ze later bij de waterval vinden zitten ook nog dacht 4 wapens. Daarom moet en zou ze die koffer terug hebben van Saywer. Al blijk al snel dat er nog iets speciaals in de koffer zit waar ze niks over kwijt wil.....quote:Volgens mij alleen de wapens van de marshall toch?
Hmm, vreemd. Zijn toch wel dingen die redelijk verklaarbaar zijn, zeker vergeleken met andere dingen die in Lost gebeuren.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bij de bonus op de dvd word door regiseur, schrijver en acteurs commentaar gegeven op het eerste seizoen. Daar zeggen ze ook in dat het best raar is dat ze opeens een bijl hebben en veel medicijnen maar dat het niet storend is in het verhaal. Omdat soms dingen die eigelijk niet kunen te veel opvallen.
Die waren ook van de marshallquote:nop in de koffer van kate die ze later bij de waterval vinden zitten ook nog dacht 4 wapens. Daarom moet en zou ze die koffer terug hebben van Saywer. Al blijk al snel dat er nog iets speciaals in de koffer zit waar ze niks over kwijt wil.....
steriel water heftige pijn stillers ontsteking remmers. Dat is niet iets wat iemand vaak mee neemt op vakantie en zeker niet in deze hoeveelheid. daar ging het hun omquote:Op maandag 18 juni 2007 21:55 schreef Symer het volgende:
[..]
Hmm, vreemd. Zijn toch wel dingen die redelijk verklaarbaar zijn, zeker vergeleken met andere dingen die in Lost gebeuren.
[..]
Die waren ook van de marshall![]()
Dat vliegtuigje had de marshall terug gepakt nadat Kate er een bank voor berooft had en volgens mij stond Kate erbij toen de marshall de koffer moest openen voor de douane.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:06 schreef ook_gek het volgende:
...
was dat koffertje ook van de marshall? Dat weet ik dan niet mee. Maar waarom zat dat personelijk vliegtuigje van haar er in dan en waarom wist zij de inhoud precies te vertellen
dat is mij dan ontgaanquote:Op maandag 18 juni 2007 22:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat vliegtuigje had de marshall terug gepakt nadat Kate er een bank voor berooft had en volgens mij stond Kate erbij toen de marshall de koffer moest openen voor de douane.
klopt ik zit nu seizoen 1 met spoed door te kijken. Had het gekocht en ben nu verslaafdquote:Op maandag 18 juni 2007 22:34 schreef Symer het volgende:
[..]
Was in de seizoensfinale van seizoen 1 geloof ik.
Mama Cass - Make your own kind of musicquote:Op maandag 2 juli 2007 11:11 schreef ook_gek het volgende:
HELP![]()
effe kort vraagje. Lost seizoen 2 eerste aflevering. Ze komen in die bunker terrecht waar de bewoner ( effe naam kwijt ) een plaat op zet. Ik wil weten welk nummer dat is![]()
Iemand een idee?
Jha dank u welquote:Op maandag 2 juli 2007 11:21 schreef Symer het volgende:
[..]
Mama Cass - Make your own kind of music
ze draaien dat nummer ook zoals het moet. Gewoon volume vol uitquote:Op maandag 2 juli 2007 11:56 schreef Symer het volgende:
Mooi nummer is dat, die heb ik echt grijs gedraaid toen
Ben benieuwd waar seizoen 4 mee opent.
van serieu 3 of watquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:14 schreef Sammetje het volgende:
Vrijdag 7 september beginnen de nieuwe afleveringen op Net5
![]()
Eindelijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:14 schreef Sammetje het volgende:
Vrijdag 7 september beginnen de nieuwe afleveringen op Net5
![]()
Dan is Net 5 nog sneller dan ABC.quote:
ja weer ik veelquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan is Net 5 nog sneller dan ABC.![]()
11 december komt ie pas uit in Amerika.quote:Op zondag 2 september 2007 22:05 schreef ook_gek het volgende:
is lost deel 3 nog niet op DVD volledig te krijgen?
Seizoen 3 is te verkrijgen vanaf 31 oktober.quote:Op zondag 2 september 2007 22:05 schreef ook_gek het volgende:
is lost deel 3 nog niet op DVD volledig te krijgen?
Net5 begint met afl. 11 van seizoen 3, wat betekent dat Net5 nu 13 afleveringen kan uitzenden voordat ze Amerika ingehaald hebben.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:49 schreef WheeleE het volgende:
Zou Veronica nog doorgaan met het uizendingen van herhalingen van seizoen 1 als Net5 vrijdag begint met het vervolg van Seizoen 3?
Ik ben een beetje de weg kwijt waar we waren gebleven, de commercielen zijn zo aan het husselen met series.
Klote? Ik vind 21:30 prima. Net als voor de zomerstop.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:48 schreef Testdummie het volgende:
Zomerstop voorbij! Vanavond weer nieuwe afl.![]()
wel een klote tijdstip...
Nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan is Net 5 nog sneller dan ABC.![]()
De echte fans weten wel dat het begint........toch?!quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:51 schreef WheeleE het volgende:
Toch raar dat Net5 niet wat meer reclame maakt dat het weer verder gaat. Zo raak je natuurlijk wel kijkers kwijt.
Hmmm, jij weet duidelijk meerquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:59 schreef SigmundFreud het volgende:
Hoe weet je nou dat het niet slim is van Locke?
Ik ben eindelijk klaar met kijken van seizoen 3 en dus kan ik na 2 jaar eindelijk gaan meelezen in dit topic.
Een zomerstop is - hoe vervelend ook - niet echt raar toch? Haast iedere serie heeft er één, niet alleen in Nederland maar ook in Amerikaquote:Op zaterdag 8 september 2007 09:18 schreef Pheno het volgende:
Leuk, gaan ze beginnen als wij op vakantie gaan....ik haak dus af, het is echt niet meer te volgen op deze manier. Een zomerstop van 4 maanden, waardoor ik er helemaal uit ben en dan straks nog eens 4 afleveringen "kwijt".
Ik heb gisteren gekeken, maar ik voelde me als in een film die al 2 uur bezig is voordat ik ging kijken.
Een zomerstop in mei vind ik redelijk vervelend. Tuurlijk, elke serie heeft er 1, maar niet zo'n k*t getimede als van net 5. Midden in het seizoen, terwijl amerika netjes stopt na de finale aflevering van het seizoen, dus zij stoppen niet midden in het verhaal. En bij zo'n serie als Lost waar veel gebeurd en veel losse eindjes zijn zou een recap best handig zou zijn als je dan toch besluit er middein te stoppen. Andere series worden tot het dode toe herhaald, op schappelijke tijden, ik reken daar veronica niet bij. Ik ben in de serie nu echt "lost", ik weet echt niet meer wie wat waar en hoe. Jammer, want ik vond het toen het nog te volgen was een prima serie. Door zoveel pauzes (tussen seizoen 2 en 3 zat ook een aardige tijd en natuurlijk na een paar afleveringen weer 4 maanden) ben ik het spoor bijster.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:48 schreef Xurk het volgende:
[..]
Een zomerstop is - hoe vervelend ook - niet echt raar toch? Haast iedere serie heeft er één, niet alleen in Nederland maar ook in AmerikaEn ze beginnen er juist nu mee omdat ze verwachten dat iedereen terug is van vakantie en weer het dagelijkse leven oppikt... blijkbaar val jij buiten de norm
Naar mijn idee was het meer om die vrouw te helpen en niet zozeer zichzelf, want hij lijkt me niet de persoon die dat niet toe zou geven. Nu kan die vrouw weer (redelijk) verder met haar levenquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:37 schreef Cloud_9 het volgende:
Ik vraag me af of Sayid die vrouw echt gemarteld heeft of alleen heeft bekend om zijn huid te redden.![]()
Locke had gisteren zijn dag niet. Gevangene laten ontsnappen, de boel opblazen.![]()
Ik vond hem ook niet het type om dat te doen. Wel bij mannen overigens, dat hebben we al gezien. En hij heet ook geen Jaraah ofzo, zoals die vrouw zei, maar Sayid.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:58 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Naar mijn idee was het meer om die vrouw te helpen en niet zozeer zichzelf, want hij lijkt me niet de persoon die dat niet toe zou geven. Nu kan die vrouw weer (redelijk) verder met haar leven
Op tv.com kun je heel makkelijk korte samenvattingen van de afgelopen episodes lezen!quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:10 schreef CarOnline het volgende:
Oh wat vreemd gister, ik ben er echt helemaal uit.
Geen idee meer wie waar zit en wie wat doet. Het enige wat ik nog wist was dat Jack gevangen was en verder niets meer. Maar wáár Jack nou precies zat en of die man die hij aan z'n rug moest opereren nog leeft... geen idee. Wel jammer want echt prettig kijkt dat niet.
Toen ontplofte de boerderij... En dat was het einde volgens mij al (maar dat weet ik niet meer zeker...)quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er gebeurde vanaf het moment dat Sayid naar buiten liep met Mikhail en Rousseau en dat Locke op de knoppen 7-7 drukte? Tot daar heb ik het gezien. Mijn dank zou verpletterend zijn
Van TV.com:quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er gebeurde vanaf het moment dat Sayid naar buiten liep met Mikhail en Rousseau en dat Locke op de knoppen 7-7 drukte? Tot daar heb ik het gezien. Mijn dank zou verpletterend zijn
Dank je wel! Ik wist dat er ergens zo'n site bestond maar wist niet meer welke.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:38 schreef Foeske het volgende:
[..]
Op tv.com kun je heel makkelijk korte samenvattingen van de afgelopen episodes lezen!
oehja, dat was best freaky...quote:Op zondag 9 september 2007 11:29 schreef Sammetje het volgende:
Oh ja, die kat nog op het einde......
Ik denk dat er veel meer mensen zijn die dat gevoel hebben. Waar Lost vorig seizoen nog wel eens ruim 500.000 kijkers had, keken vrijdag slechts 271.000 mensen.quote:Op zondag 9 september 2007 18:53 schreef _Arual_ het volgende:
Ga ik op vakantie, beginnen ze weer...
Ik denk dat ik afhaak. Ik ben de draad volledig kwijt. In het begin bleven ze na de eerste stop herhalen, nu moet je blij zijn als je uberhaupt weet dat de zomerstop weer voorbij is. Ik zapte toevallig voorbij.
Lost is geen serie waar je makkelijk 1 of 2 afleveringen van kan missen, zeker niet na een maandenlange stop. En dat, zoals Pheno al zegt, Net5 geen herhalingen uitzendt helpt ook niet.quote:Op zondag 9 september 2007 23:04 schreef Xurk het volgende:
Afgaan op de kijkcijfers van afgelopen vrijdag is nog een beetje voorbarig, want er is bijna geen reclame gemaakt voor de hervatting van LOST, dus ik denk dat velen gewoon nog niet wisten dat het weer kwam, en straks wel weer zullen aanhaken. Zij het door "word of mouth", of dat NET5 meer reclame maakt
De vader van Jack (en Claire dus) heeft meerdere mensen ontmoet, weet zo alleen even niet meer wie allemaal.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:31 schreef CarOnline het volgende:
wtf
Jack die gezellig een potje heen en weer gooit en de rest is met gevaar voor eigen leven opzoek?
En Claire Jack zn zus? Maar dat zullen ze zelf nooit weten denk ik.
Vond het wel vreemd van Desmond maar ik heb 1 afl. gemist, waar hij Charlie tegen het lijf loopt, zoiets. Dus dat zal daar wel mee te maken hebben.
Spannend! Zou tijd worden ook
Nou, iig ook Sawyer, die heeft Jack dat nog verteld. Verder weet ik het zo niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:37 schreef Sammetje het volgende:
[..]
De vader van Jack (en Claire dus) heeft meerdere mensen ontmoet, weet zo alleen even niet meer wie allemaal.
En Ana Lucia volgens mij ook nog.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, iig ook Sawyer, die heeft Jack dat nog verteld. Verder weet ik het zo niet.
Ooooooooh ja! Tuurlijk!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:41 schreef Sammetje het volgende:
[..]
En Ana Lucia volgens mij ook nog.
dat heb ik dus ook heel vaak als ik Lost zit te kijken......'oh ja, dat is waar ook!'quote:
Niet echt slim van ze.quote:En dat papiertje om die vogel's poot, dat lijkt me toch dat 't nat wordt, en de reis niet overleeft.
Ach, ze hadden ook direct over die paal heen kunnen klimmen, hadden ze die man nog kunnen gebruiken.quote:Op zondag 16 september 2007 12:31 schreef Cloud_9 het volgende:
[..]
Niet echt slim van ze.![]()
Wel een goede actie van John Locke dit keer door die vent tussen die palen te gooien.![]()
Ik verraad niet hoe hij in die stoel terecht is gekomen...quote:Op zondag 16 september 2007 15:04 schreef WheeleE het volgende:
Ookal hebben ze niks aan hem qua informatie, misschien had hij nog voor wat chaos bij The Others kunnen zorgen als ze met hem aankwam lopen.
Ik wil nu eigenlijk wel eens te weten hoe John in die stoel terecht kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet niet waar ze op tv nu zitten maar ik zit zelf bij aflevering 10.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:35 schreef Sammetje het volgende:
dat was weer een goeie aflevering.
Toch komen er steeds meer vragen naar boven. Hoe weten hun alles van iedereen?
Denk dat Jack goed pissed is........
quote:Op zondag 23 september 2007 11:57 schreef CarOnline het volgende:
En de volgende keer iets meer Sawyer graag![]()
Ze laten niet al teveel zien, maar ik zou er niet op klikken als je de afleveringen op TV volgt, zoals de meeste users in dit topic...quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:51 schreef ook_gek het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ki32A243i-k
previeuw seizoen 4. Dat ziet er goed uit
ze laten zo goed als niks zien. Ze laten meer woorden zienquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:00 schreef Patch het volgende:
[..]
Ze laten niet al teveel zien, maar ik zou er niet op klikken als je de afleveringen op TV volgt, zoals de meeste users in dit topic...
maar toch...quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze laten zo goed als niks zien. Ze laten meer woorden zien![]()
dat was ook wel aardig voorspelbaar toch?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:51 schreef WheeleE het volgende:
En dan denk ik lollig te zijn en een grapje te maken voor John die kamer binnenstapt: "Z'n vader zit daar zeker". Heb ik nog gelijk ook...
Nou, ik had het niet echt verwacht, ik was ook echt verbaasd dat ik gelijk hadquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:45 schreef Sammetje het volgende:
[..]
dat was ook wel aardig voorspelbaar toch?
Speciale gave?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:54 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nou, ik had het niet echt verwacht, ik was ook echt verbaasd dat ik gelijk had.
Mn moeder zei dat ook ja.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:51 schreef WheeleE het volgende:
En dan denk ik lollig te zijn en een grapje te maken voor John die kamer binnenstapt: "Z'n vader zit daar zeker". Heb ik nog gelijk ook...
Locke is ook mijn favoriet.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Ooh ik ben vorige week begonnen met de dvd van Lost seizoen 1..zag altijd wel stukjes en vond het dan niet interessant..nu ben ik helemaal verslaafd en zit ik ergens bij aflevering 8.
Locke vind ik geweldig..de loser die eindelijk de held mag zijn:)
Die verhaallijn met de mot en junkie charlie vond ik erg mooi.
Verder vind ik Jack en de spanning tussen zijn vrouwelijke compagnon erg interessant om te zien. Alle flashbacks vind ik super...
En ik hoop dat dat Aziatische vrouwtje eens lekker tekeer gaat tegen haar irritante man.
leukste moment tot nu toe vond ik dat Locke in de jungle loopt op zoek naar een zwijn en dat monsterzijn zich verstopt in de bosjes en Locke omhoog kijkt met een blik van "Ok ik wilde avontuur..maar dit is een beetje TOO much"
En die laatste minuten zag je dus hoe zij uiteindelijk 'dood' gingen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:07 schreef Luchtbel het volgende:
Wat gebeurde er de laatste twee minuten? Ik heb het gemist, kind moest plassen. Ik ehb het gezien totdat Hurley stond te vertellen bij het graf.
Thanks. Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:16 schreef Sammetje het volgende:
[..]
En die laatste minuten zag je dus hoe zij uiteindelijk 'dood' gingen.
Nikki ontdekte dat Paulo de diamanten wel had, omdat er een strip kauwgom uit zijn broekzak viel. Zij had de giftige spin van Archie op Paulo gegooid. Als die spin bijt, ben je 8uur verlamd. Uiteindelijk beet de spin haar ook. Heeft ze snel de diamanten begraven (die Sawyer dus weer vond) en is toen op het strand KO geraakt.
Ze liggen in het graf en opeens opent zij haar ogen, maar dan is het al te laat, want ze zijn inmiddels (levend) begraven.
Dat hebben ze wel gedaanquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:51 schreef P_B het volgende:
Bij mijn weten heet Paulo ook al Paulo in de scènes van het neergestorte vliegtuig, iets wat je niet 2 keer op gaat nemen en dus lijkt het mij dat zijn naam al aan het begin van de show vaststond.
Dat gebeurde toen ze nog bezig waren met het begraven. Ze opende haar ogen vlak voordat Hurley en Sawyer een schep zand op haar gezicht gooiden.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:18 schreef Luchtbel het volgende:
Euhm nog één vraagje he? Als ze al begraven waren, hoe kon je dan zien dat Nikki haar ogen weer opende?
Okee bedankt, ik was verdorie in de pauze in slaap gevallen!!!!!!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:16 schreef Sammetje het volgende:
[..]
En die laatste minuten zag je dus hoe zij uiteindelijk 'dood' gingen.
Nikki ontdekte dat Paulo de diamanten wel had, omdat er een strip kauwgom uit zijn broekzak viel. Zij had de giftige spin van Archie op Paulo gegooid. Als die spin bijt, ben je 8uur verlamd. Uiteindelijk beet de spin haar ook. Heeft ze snel de diamanten begraven (die Sawyer dus weer vond) en is toen op het strand KO geraakt.
Ze liggen in het graf en opeens opent zij haar ogen, maar dan is het al te laat, want ze zijn inmiddels (levend) begraven.
Ik hoop niet dat jij een VS-afleveringenkijker bent, want dan geef je nu een grote spoiler weg (namelijk dat ze echt dood zijn) en met wat voor spoilers dan ook zijn wij hier in het NL topic helemáál niet blij ...quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:41 schreef Xurk het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel gedaanNou ja, niet echt, maar ze hebben korte stukjes met Nikki en Paulo gefilmd waarbij ze door middel van trucage het hebben laten lijken alsof ze er in de pilot al bij zaten, maar als je de twee afleveringen goed bekijkt, merk je dat het gewoon een knap staaltje monteren is
Nikki en Paulo zijn er in seizoen 3 bijgeschreven omdat de fans meer wilden zien van de "background survivors", maar het was niet echt een succes en de fans reageerden er niet geweldig op, waarna ze hebben besloten om de twee dan maar uit de weg te ruimen
quote:Op zondag 30 september 2007 23:26 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij een VS-afleveringenkijker bent, want dan geef je nu een grote spoiler weg (namelijk dat ze echt dood zijn) en met wat voor spoilers dan ook zijn wij hier in het NL topic helemáál niet blij ...
Was dat niet eerder dit seizoen te zien in de aflevering "I Do"? Dat ze haar echtgenoot tijdelijk vergiftigde en vervolgens met die agent belde en wegging uit dat dorpje? Ik kan me ook nog herinneren dat ze ergens in de rij stond voor een busticket / vliegticket en dat die agent ineens achter haar stond en haar toen inrekende... of vergis ik me? Ik weet het ook allemaal niet meer zo helderquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 08:16 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vraag me nu alleen wel af hoe Kate uiteindelijk weer gevangen genomen is door die agent? Of weten we dat niet? Ik weet nog wel dat ze toen bij die boer in huis was en dat hij de politie had gebeld maar toen kregen ze toch dat ongeluk?
Ze is idd gearresteerd toen ze dat ticket kocht, maar daarna is ze weer ontvlucht toen door dat zwarte paard de auto van die agent tegen een boom kwam.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:37 schreef Xurk het volgende:
[..]
Was dat niet eerder dit seizoen te zien in de aflevering "I Do"? Dat ze haar echtgenoot tijdelijk vergiftigde en vervolgens met die agent belde en wegging uit dat dorpje? Ik kan me ook nog herinneren dat ze ergens in de rij stond voor een busticket / vliegticket en dat die agent ineens achter haar stond en haar toen inrekende... of vergis ik me? Ik weet het ook allemaal niet meer zo helder
Nee, helemaal niet. Het ging echt om Desmond en Charlie.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:14 schreef Piepje het volgende:
Wat is er afgelopen vrijdag gebeurd in Lost?
Ik kon het helaas niet kijken, terwijl ik juist zo nieuwsgierig was geworden door het einde vd aflevering daarvoor, met Juliet. Gingen ze daar nog op verder, of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekker blijven plakken hè?
Met dit tempo kan het volgende topic '[Lost NL] #12 - Winterstopquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:35 schreef Coastertommm het volgende:
...
Wat is het topic stil trouwens zeg! Kijkt niemand meer? Of volgt iedereen USA?
Ik denk dat Ben dan eerst die oplossing wil testen op een ander persoon voordat hij Juliet laat gaan, dus ik denk niet dat ze gelogen heeft.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:54 schreef Natalia het volgende:
Ik vraag me toch wel heel erg af in hoeverre Juliet de waarheid spreekt over de verwekkingsdatum van de baby. Als ze nu gewoon zegt dat Sun op het eiland zwanger is geraakt en Sun blijft vervolgens leven, gaat Ben misschien denken dat ze de oplossing heeft gevonden en kan ze naar huis.
Waarom moest ze trouwens monsters van Kate nemen, die is toch niet zwanger?
En daarbij schijnen de mannen die op het eiland zijn gekomen ineens 'superzaad' te hebben.......kijk maar naar Yin, want die was bijna onvruchtbaar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:48 schreef Cloud_9 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ben dan eerst die oplossing wil testen op een ander persoon voordat hij Juliet laat gaan, dus ik denk niet dat ze gelogen heeft.
Kate heeft inmiddels al 2 keer seks gehad met Sawyer en ze zal niet aan de pil zijn.Dus ze zou zwanger kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De harddisk recorder staat weer klaar voor volgende week, bring it on!
Nothing has changed. Everything has changed.
Bewoog 'ie toen niet nog ff met zn voet of zo?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:32 schreef WheeleE het volgende:
Patchy weer terug yay! Het blijft een fantastische vent, die Andrew Divoff. Hij trekt in Lost dezelfde evil smile als in Wishmaster 1 & 2. Ik moet zeggen dat toen hij 'dood' op de grond lag na die beveligingspalen, hij net iets te lang met zijn gezicht in beeld bleef. Dat deed vermoeden dat hij zich doodhield. Ik verwachtte eigenlijk dat ie toen als even een teken van leven gaf. Dat hij nu weer verschijnt was te verwachten.
Ik zei toen ook al, misschien zitten ze wel in een soort Twilight Zone.quote:En een gevonden flight 815 zonder overlevenden is ook wel weer raar. Soort van alternatieve schaduwwereld ofzo?
Als ie bewogen heeft is me datniet opgevallen. Toen de anderen wegliepen was er een shot van zijn gezicht, en dat bewoog niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:14 schreef Eveli het volgende:
[..]
Bewoog 'ie toen niet nog ff met zn voet of zo?
[..]
Ik zei toen ook al, misschien zitten ze wel in een soort Twilight Zone.Dat er over dat hele gebied een soort energieveld of zo hangt, waardoor het onzichtbaar is voor de buitenwereld.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:56 schreef Xurk het volgende:
LOST wordt op dit moment wekelijks uitgezonden op Net5, om 21.30u als ik me niet vergis. Aanstaande vrijdag zenden ze aflevering 19 van seizoen 3 - The Brig - uit geloof ik. Weer een erg boeiende aflevering
Als je bedoelt: "Wanneer komen de afleveringen van seizoen 4 in Nederland?", dan is dat denk ik ergens in de lente / begin zomer, aangezien seizoen 4 in februari van start gaat in Amerika
De uitzendingen die nu in NL zijn nog nooit uitgezonden in NL ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:56 schreef Xurk het volgende:
Wat bedoel je precies?
LOST wordt op dit moment wekelijks uitgezonden op Net5, om 21.30u als ik me niet vergis. Aanstaande vrijdag zenden ze aflevering 19 van seizoen 3 - The Brig - uit geloof ik. Weer een erg boeiende aflevering
Als je bedoelt: "Wanneer komen de afleveringen van seizoen 4 in Nederland?", dan is dat denk ik ergens in de lente / begin zomer, aangezien seizoen 4 in februari van start gaat in Amerika
Klopt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:48 schreef mikezwet het volgende:
[..]
De uitzendingen die nu in NL zijn nog nooit uitgezonden in NL ?
Kijk, dat is weer een theorie om te onthouden! Hij lijkt wat vergezocht, maar ik vind m wel interessant.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:10 schreef Coastertommm het volgende:
Ja, vet vaag dat Flight 815 gevonden is, maar het vliegtuig is gevonden in een diepte trog. Ik moest toen meteen denken aan filosofie, daar hadden we een keer een theorie behandeld dat er een zelfde wereld zou zijn aan de binnenkant van de aarde, die er bijna hetzelfde uiizag ofzo. Misschien zijn ze door die trog in die wereld binnengekomen, want de Others kunnen ook alleen maar naar de buitenwereld via een duikboot.. Beetje vergezocht, maargoed, die duikboot en trog link vind ik wel iets hebben.
Tja bij LOST moet je volgens mij heel ver zoeken, want ik weet het nog niet wat er aan de hand is...quote:Op zondag 4 november 2007 09:47 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Kijk, dat is weer een theorie om te onthouden! Hij lijkt wat vergezocht, maar ik vind m wel interessant.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hey dat busje..zou dat het busje zijn dat Hurley had gevonden en waar hij samen met Charlie in ging racen?
Wel vaag dat stuk van Jacob!
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:35 schreef Cloud_9 het volgende:
Voor de mensen die het hebben opgenomen:
Vlak nadat Ben een duw krijgt van Jacob moet je het beeld stil zetten dan kun je Jacob zien.
Heeft iemand hier een screencap van? Ik zag het wel op tv, maar het ging te snel en heb 't niet opgenomen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:35 schreef Cloud_9 het volgende:
Voor de mensen die het hebben opgenomen:
Vlak nadat Ben een duw krijgt van Jacob moet je het beeld stil zetten dan kun je Jacob zien.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:02 schreef Eveli het volgende:
[..]
Heeft iemand hier een screencap van? Ik zag het wel op tv, maar het ging te snel en heb 't niet opgenomen.
Dat lijkt me allemaal heel stug... want ze kunnen met make-up heel veel tegenwoordig...quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:50 schreef Patch het volgende:
- Richard lijkt inderdaad niet ouder te worden, maar: is dat zonder opzet / oftewel, waren de make-up-mensen een beetje laks, of konden ze geen goede jonge acteur vinden die de rol van Richard neer kon zetten?
op de wikipedia van Lost zijn de meeste fans aanhangers van de theorie van 'geen andere acteur kunnen vinden, dus mag de acteur hetzelf doen en we maken 'm een beetje jonger'...quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat lijkt me allemaal heel stug... want ze kunnen met make-up heel veel tegenwoordig...
Ik denk dat het de bedoeling is dat hij niet ouder wordt.... en tja waarom??? Dat weten we later pas
Richard ontmoette Ben toen Ben 12 oid was. 40 jaar later is het enige verschil dat Richard een korter kapsel heeft.quote:Op zondag 11 november 2007 11:29 schreef Patch het volgende:
[..]
op de wikipedia van Lost zijn de meeste fans aanhangers van de theorie van 'geen andere acteur kunnen vinden, dus mag de acteur hetzelf doen en we maken 'm een beetje jonger'...
En dus niet van de theorie van: 'Richard word niet ouder'
De kijkcijfers van Lost zijn bedroevend slecht, zeker na de zomerstop. Ik vraag me af of het 4e seizoen nog wel in Nederland zal worden uitgezonden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:56 schreef Xurk het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2007 11:29 schreef Patch het volgende:
[..]
op de wikipedia van Lost zijn de meeste fans aanhangers van de theorie van 'geen andere acteur kunnen vinden, dus mag de acteur hetzelf doen en we maken 'm een beetje jonger'...
En dus niet van de theorie van: 'Richard word niet ouder'
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:50 schreef Patch het volgende:
- dat het hetzelfde busje is, dat hoorde ik aan het liedje wat Ben & Pa als laatste hoorden, en wat dus Charlie en Hurley als eerste horen...
- Richard lijkt inderdaad niet ouder te worden, maar: is dat zonder opzet / oftewel, waren de make-up-mensen een beetje laks, of konden ze geen goede jonge acteur vinden die de rol van Richard neer kon zetten?
- Jacob lijkt, naar mijn mening, het meest op Jacks vader met sik (zoals de acteur ook had in 24,
seizoen 2). Terry O'Quinn / Locke zie ik er absoluut niet in...
http://www.youtube.com/watch?v=H1TK69EBUac
Seizoen 2 is een paar weken terug begonnen (gisteren was afl. 4 van seizoen 2).quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:23 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ik volg het op Veronica laat op de maandag, maar heb geen idee welk seizoen ik eigenlijk volg....ik denk 2, maar zou ook nog 1 kunnen zijn?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:31 schreef Symer het volgende:
[..]
Seizoen 2 is een paar weken terug begonnen (gisteren was afl. 4 van seizoen 2).
Hey grappig idd.. ik had wel zoiets verwacht... maar het klinkt vrij aannamelijk!quote:Op woensdag 14 november 2007 08:00 schreef Coastertommm het volgende:
Wauw die laatste theorie over Jacob is goed! Ik moet hem nog even terugkijken maar had hem een hele tijd geleden al gezien via de USA.
Jammer dat Lost zulke lage kijkcijfers heeft. Maar opzich vind ik het niet heel raar, het is niet een serie die halverwege gestopt moet worden en je pakt hem ook niet heel snel meer op, dus alleen de echte diehards (wij) blijven kijken..
Direct na afloop van de aflevering vond ik het nog steeds onduidelijk, over de Dharma Initiative. Nu, na het lezen van dit topic al een stuk minder.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey grappig idd.. ik had wel zoiets verwacht... maar het klinkt vrij aannamelijk!
Dan kunnen we nog een stap verder... 'the others' die de mensen aanvielen van het Darma project... zouden allemaal van het slavenschip kunnen komen....
Maar waarom blijft het Dharma Initiative (tenminste hun de mensen op het vaste land) dan voedselpaketten droppen, terwijl hun collega's al 20 jaar geleden zijn uitgemoord op dat eiland?quote:Op woensdag 14 november 2007 10:06 schreef WheeleE het volgende:
The Dharma Initiative (met o.a. Ben en zijn vader) is naar dat eiland gegaan om dingen te odnerzoeken, maar kreeg mot met de originele inwoners (Robert/Roger/dinges). De mensen in de bunkers horen bij DI. De originelen moorden alle mensen van DI uit, behalve Ben. De originelen nemen de complexen van DI in beziten gaan daar wonen.
Ja, dat is een goeie. Daar ben ik ook nog niet achterquote:Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Maar waarom blijft het Dharma Initiative (tenminste hun de mensen op het vaste land) dan voedselpaketten droppen, terwijl hun collega's al 20 jaar geleden zijn uitgemoord op dat eiland?
Dat moet hun dan toch bekend zijn?
Tenzij The Others doen alsof ze DI zijn en raporteren naar het hoofdkwartier dan DI...
Dat laatste klinkt wel goed. Ben heeft lang bij Dharma gewerkt dus weet hij vast wel wat de procedures zijn om door te geven dat Dharma nog bezig is, als die er al zijn.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Maar waarom blijft het Dharma Initiative (tenminste hun de mensen op het vaste land) dan voedselpaketten droppen, terwijl hun collega's al 20 jaar geleden zijn uitgemoord op dat eiland?
Dat moet hun dan toch bekend zijn?
Tenzij The Others doen alsof ze DI zijn en raporteren naar het hoofdkwartier dan DI...
Maar met deze theorie komen de volgende vragenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:41 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt wel goed. Ben heeft lang bij Dharma gewerkt dus weet hij vast wel wat de procedures zijn om door te geven dat Dharma nog bezig is, als die er al zijn.
Voor hetzelfde geld is er namelijk helemaal geen contact tussen het cateringbedrijf en de projectleiders. Aangezien het DI nogal geheimzinnig lijkt zou het me niks verbazen als de voedseltak van het initiatief ooit verteld is dat ze elke 7 maanden een voedselpakket moeten droppen en verder geen vragen moeten stellen.
- The Hanso Foundation betaalt de rekeningen, aangezien die met meerdere geheimzinnige dingen bezig zijn lijkt het me goed mogelijk dat de rechterhand daar niet weet waar de linkerhand eigenlijk voor betaalt.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar met deze theorie komen de volgende vragen
- wie betaald de voedselpaketten
- het eindland is onvindbaar voor de buitenwereld. Waarom kan dat vliegtuig wel het eiland vinden
Want okal heb je de preciese locatie. Op de rader of wat dan ook staat niks van een eiland.
- Want als een vliegtuig wel het eiland kan vinden... waarom gebruiken ze dan een onderzeeër om naar het eiland te gaan.
The Black Rock:quote:Op woensdag 14 november 2007 13:30 schreef Piepje het volgende:
Over wat voor slavenschip hebben jullie het trouwens? Daar kan ik me niks over herinneren, misschien uit een aflevering die ik eens gemist heb?
Midden in de rimboe ligt een slavenschip met dienamiet. Op een gegeven moment ( dacht seizoen 1 ) gaan ze voor het eerst daar dienamiet halen met die franse vrouw. Daar blaast iemand zich ook op. Was wel humor. Pas op je moet het heel zachtjes behandelen want het is zeer instabiel *BOEM* en wegquote:Op woensdag 14 november 2007 13:30 schreef Piepje het volgende:
Over wat voor slavenschip hebben jullie het trouwens? Daar kan ik me niks over herinneren, misschien uit een aflevering die ik eens gemist heb?
Verder vind ik Lost op het moment wel weer spannend en leuk, dat was een tijdje terug toch wat minder had ik het idee.
Maar het is helemaal niet zeker of hij wel of geen deel is van DI toch. Die filmpjes van de DI zijn zeer zeer oud. En het biefen naar hoofdkantoor gebeurd niet. Want in de control room stoppen ze een plastic geval in een buis. Later zie je een extreem hoge hoog liggen met rapporten. Dus nooit heeft iemand die opgehaald.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:29 schreef Symer het volgende:
[..]
- The Hanso Foundation betaalt de rekeningen, aangezien die met meerdere geheimzinnige dingen bezig zijn lijkt het me goed mogelijk dat de rechterhand daar niet weet waar de linkerhand eigenlijk voor betaalt.
Dat lijkt me niet. Want dan is het wel heel toevallig dat ze opeens iets droppen op dat moment.quote:- De vorige dropping vond plaats tijdens de lockdown in The Swan (toen Locke met zijn been onder de blastdoor lag), misschien dat het eiland op die momenten tijdelijk zichtbaar is?
daar kan wat inzitten. Echter vaart een onderzeeër op sonar en sataliet gegevens. Als daar een megnetisme gevaar zou zijn, moet de oderzeeër daar toch ook last van hebben?quote:- Ik meen mij te herinneren dat tijdens de laatste dropping iedereen zei dat ze geen vliegtuig hadden gehoord of gezien, het lijkt mij dat die droppings gebeuren dmv van heteluchtballonnen (zoals die van Henry Gale die ze gevonden hadden). Dat kan betekenen dat het door het magnetisme te gevaarlijk is voor een vliegtuig en dat een onderzeeër dan 1 van de weinige praktische mogelijkheden is om veel mensen te vervoeren.
Hij=Hanso? Er is een video waarin de leider van The Hanso Foundation zegt dat het Dharma Initiative jammerlijk gefaald heeft. Die video vond plaats in 2006. Dus na de gebeurtenissen in de serie wat er op zou kunnen wijzen dat THF nu nog in het voortbestaan van DI gelooft, maar er in de nabije toekomst achterkomt dat dat niet zo is.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar het is helemaal niet zeker of hij wel of geen deel is van DI toch. Die filmpjes van de DI zijn zeer zeer oud. En het biefen naar hoofdkantoor gebeurd niet. Want in de control room stoppen ze een plastic geval in een buis. Later zie je een extreem hoge hoog liggen met rapporten. Dus nooit heeft iemand die opgehaald.
Het is een tijd geleden, maar vond die lockdown niet opeens spontaan plaats? Wellicht kunnen die voedseldroppers dat van buitenaf veroorzaken waardoor het eiland zichtbaar wordt.quote:Dat lijkt me niet. Want dan is het wel heel toevallig dat ze opeens iets droppen op dat moment.
Die kerel met die ooglap zei daar iets over geloof ik: ze hadden een speciale boei waardoor die onderzeeër het eiland kon vinden. Ik heb er verder de ballen verstand van, maar kunnen ze een onderzeeër niet shielden tegen magnetische effecten (net zoals ze met luidsprekers en monitors kunnen)?quote:daar kan wat inzitten. Echter vaart een onderzeeër op sonar en sataliet gegevens. Als daar een megnetisme gevaar zou zijn, moet de oderzeeër daar toch ook last van hebben?
Nee toch. John had wel iets gedaan waardoor alles dicht sloeg. Trouwens, op de muur stond toen een complete kaart verboren met alles er op en er aan. Echter is daar niks meer van terug gezien in de seriequote:Op woensdag 14 november 2007 13:47 schreef Symer het volgende:
Het is een tijd geleden, maar vond die lockdown niet opeens spontaan plaats? Wellicht kunnen die voedseldroppers dat van buitenaf veroorzaken waardoor het eiland zichtbaar wordt.
Heb net even teruggekeken: Ineens beginnen de luidsprekers te kraken terwijl er nog 47 minuten op de teller staan, Locke probeert wat te sleutelen aan de speakers waarna een vrouwenstem begint met aftellen. Als ze bij nul is komen de deuren naar beneden.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee toch. John had wel iets gedaan waardoor alles dicht sloeg. Trouwens, op de muur stond toen een complete kaart verboren met alles er op en er aan. Echter is daar niks meer van terug gezien in de serie![]()
Oh ja dat is inderdaad waar ja. Maar wat was dat vraagteken dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:33 schreef Symer het volgende:
[..]
Heb net even teruggekeken: Ineens beginnen de luidsprekers te kraken terwijl er nog 47 minuten op de teller staan, Locke probeert wat te sleutelen aan de speakers waarna een vrouwenstem begint met aftellen. Als ze bij nul is komen de deuren naar beneden.
Wat die kaart betreft: Locke probeerde wel die kaart na te tekenen waarna ze opzoek zijn gegaan naar dat grote vraagteken in het midden, wat ze ook gevonden hebben. We hebben ook gezien hoe Desmond en Razinsky die kaart op die deur geschilderd hebben.
Er was ergens een groot vraagteken in de grond getekend waar dat drugsvliegtuigje op lag, daar was een ladder die naar deze control room leidde:quote:Op woensdag 14 november 2007 15:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh ja dat is inderdaad waar ja. Maar wat was dat vraagteken dan?
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:38 schreef ook_gek het volgende:
... Want in de control room stoppen ze een plastic geval in een buis. Later zie je een extreem hoge hoog liggen met rapporten.
Ik kom dus net deze link tegen:quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:27 schreef Pwn_zoon het volgende:
[ afbeelding ]
De kleding lijkt op die van de adel uit de 17e eeuw, en ook alsof hij zo'n bokkepruik heeft.
Zou het een overlevende zijn van dat antieke slavenschip?
In combinatie met het niet ouder worden van Richard, zou er op het eiland soms een fontein van de eeuwige jeugd zijn?
Ooooooooh ja, is ook zo. Dat was ik al weer vergeten. Je moet ook zoveel onthouden bij deze serie....quote:Op woensdag 14 november 2007 13:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Midden in de rimboe ligt een slavenschip met dienamiet. Op een gegeven moment ( dacht seizoen 1 ) gaan ze voor het eerst daar dienamiet halen met die franse vrouw. Daar blaast iemand zich ook op. Was wel humor. Pas op je moet het heel zachtjes behandelen want het is zeer instabiel *BOEM* en weg![]()
dat zou een reden kunnen zijn waarom alle geboren babies daar dood gegaan zijn. omdat het lichaam/organen niet ontwikkelen etc oid.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:27 schreef Pwn_zoon het volgende:
mogelijkheid 1:
[ afbeelding ]
mogelijkheid 2:
[ afbeelding ]
De kleding lijkt op die van de adel uit de 17e eeuw, en ook alsof hij zo'n bokkepruik heeft.
Zou het een overlevende zijn van dat antieke slavenschip?
In combinatie met het niet ouder worden van Richard, zou er op het eiland soms een fontein van de eeuwige jeugd zijn?
Maar tja aan de andere kant.. Ben is wel ouder geworden... hij was immers een kind toen hij op het eiland kwam en werd volwassen (dus ouder) net zoals zijn vader!quote:Op donderdag 15 november 2007 00:16 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dat zou een reden kunnen zijn waarom alle geboren babies daar dood gegaan zijn. omdat het lichaam/organen niet ontwikkelen etc oid.
Dit zou een goed punt kunnen zijn.
Ben is een robot.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar tja aan de andere kant.. Ben is wel ouder geworden... hij was immers een kind toen hij op het eiland kwam en werd volwassen (dus ouder) net zoals zijn vader!
Het is wel echt weer spannend nu, vind ik. Konden we trouwens zien wat er met Karl gebeurde? Ging hij terug naar The Others of bleef hij? Ik weet het niet meer maar misschien is het gewoon niet in beeld geweest.quote:
Dat is te simpelquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:24 schreef Pwn_zoon het volgende:
Ik kan bijna niet meer wachten tot die seizoensfinale volgende week!
Alleen 1 ding snap ik niet: waarom knippen ze niet gewoon die kabel door, dan is er toch ook geen stroom meer in dat station![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:24 schreef Pwn_zoon het volgende:
Ik kan bijna niet meer wachten tot die seizoensfinale volgende week!
Alleen 1 ding snap ik niet: waarom knippen ze niet gewoon die kabel door, dan is er toch ook geen stroom meer in dat station![]()
Een anker? Dus als ze die kabel zouden doorknippen zou het station wegdrijven? Ondanks al die pilaren eronder?quote:Op zondag 18 november 2007 01:47 schreef Pwn_zoon het volgende:
Ow trouwens dat meisje dat in Londen werd overvallen, en gered werd door Charlie, dat was Nadia!![]()
De doodgewaande vriendin van Sayid dus.
En die overvaller, dat was weer de ex-vriend van Claire!![]()
En Vincent (de hond) schijnt ook even heel kort in beeld te zijn geweest op het strand
Wat die kabel betreft: die schijnt niet voor de stroom te zijn, maar als verankering:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:09 schreef milagro het volgende:
dit was aflevering 21, de finale is 22 en 23 ...dit is een SPOILER !!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
quote:Op zondag 18 november 2007 13:39 schreef Patch het volgende:
[..]nou, ik niet, beetje overdreven, er staat niets inhoudelijks verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is geen spoiler, maar een teaser.
maar goed, verder maar weer[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
ze hebben toch dynamiet?quote:Op zondag 18 november 2007 11:02 schreef milagro het volgende:
nu ja, zo'n kabel knip je gewoon niet effe door met een schaartje , ze hebben gewoon niets om dat ding mee door te knippen, en snijden is ook geen optie want dat duurt te lang en krijg je kortsluiting en sta je onder stroom en dat is niet leuk, hoor!
zo dan maar?
Ik ben blij dat ik die aflevering al heb gezien.quote:Op zondag 18 november 2007 13:42 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, ik niet, beetje overdreven, er staat niets inhoudelijks verder.
het is geen spoiler, maar een teaser.
maar goed, verder maar weer
traumatisch iddquote:Op zondag 18 november 2007 13:56 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die aflevering al heb gezien.
Zou het niet willen meemaken dat ik 'm niet gezien had en jouw post had gelezen..![]()
Dat klopt, afl 23 is de allerlaatste aflevering van dit seizoen.quote:Op zondag 18 november 2007 15:49 schreef Pwn_zoon het volgende:
Op wikipedia staan er toch echt maar 23 episodes voor dit seizoen?
alleen seizoen 1 en 2 hadden 24 afleveringen.
prepare.quote:Op maandag 19 november 2007 00:33 schreef CarOnline het volgende:
Vrijdag dus de laatste 2 afleveringen? Cool. Heb namelijk alleen de ALLERlaatste nog niet gezien.
Kon hem niet vinden dus ik wacht al een paar weken met een LOEI van een cliffhanger![]()
![]()
(wat klinkt dat vies)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
http://lost.cubit.net/forum/gallery/1_16_05_07_11_12_14.jpgquote:Op zondag 18 november 2007 20:09 schreef Coastertommm het volgende:
Heeft er iemand duidelijkere afbeeldingen van dat station? Ben erg benieuwd!
grappig die konijn was me nog niet eens opgevallenquote:Op maandag 19 november 2007 12:56 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
http://lost.cubit.net/forum/gallery/1_16_05_07_11_12_14.jpg
Apart dat er een konijntje als logo in zit, zoals in dat promofilmpje waar dat konijn in wordt geteleporteerd
Jemig, dit was me allemaal nog niet opgevallen, heb wrs echt met de ogen dicht zitten kijkenquote:Op zondag 18 november 2007 01:47 schreef Pwn_zoon het volgende:
Ow trouwens dat meisje dat in Londen werd overvallen, en gered werd door Charlie, dat was Nadia!![]()
En Vincent (de hond) schijnt ook even heel kort in beeld te zijn geweest op het strand
Wat die kabel betreft: die schijnt niet voor de stroom te zijn, maar als verankering:
[ afbeelding ]
Dat van Nadia had ik door, maar niet dat die dude de ex van Claire wasquote:Op zondag 18 november 2007 01:47 schreef Pwn_zoon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |