dat was ook wel aardig voorspelbaar toch?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:51 schreef WheeleE het volgende:
En dan denk ik lollig te zijn en een grapje te maken voor John die kamer binnenstapt: "Z'n vader zit daar zeker". Heb ik nog gelijk ook...
Nou, ik had het niet echt verwacht, ik was ook echt verbaasd dat ik gelijk hadquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:45 schreef Sammetje het volgende:
[..]
dat was ook wel aardig voorspelbaar toch?
Speciale gave?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:54 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nou, ik had het niet echt verwacht, ik was ook echt verbaasd dat ik gelijk had.
Mn moeder zei dat ook ja.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:51 schreef WheeleE het volgende:
En dan denk ik lollig te zijn en een grapje te maken voor John die kamer binnenstapt: "Z'n vader zit daar zeker". Heb ik nog gelijk ook...
Locke is ook mijn favoriet.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Ooh ik ben vorige week begonnen met de dvd van Lost seizoen 1..zag altijd wel stukjes en vond het dan niet interessant..nu ben ik helemaal verslaafd en zit ik ergens bij aflevering 8.
Locke vind ik geweldig..de loser die eindelijk de held mag zijn:)
Die verhaallijn met de mot en junkie charlie vond ik erg mooi.
Verder vind ik Jack en de spanning tussen zijn vrouwelijke compagnon erg interessant om te zien. Alle flashbacks vind ik super...
En ik hoop dat dat Aziatische vrouwtje eens lekker tekeer gaat tegen haar irritante man.
leukste moment tot nu toe vond ik dat Locke in de jungle loopt op zoek naar een zwijn en dat monsterzijn zich verstopt in de bosjes en Locke omhoog kijkt met een blik van "Ok ik wilde avontuur..maar dit is een beetje TOO much"
En die laatste minuten zag je dus hoe zij uiteindelijk 'dood' gingen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:07 schreef Luchtbel het volgende:
Wat gebeurde er de laatste twee minuten? Ik heb het gemist, kind moest plassen. Ik ehb het gezien totdat Hurley stond te vertellen bij het graf.
Thanks. Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:16 schreef Sammetje het volgende:
[..]
En die laatste minuten zag je dus hoe zij uiteindelijk 'dood' gingen.
Nikki ontdekte dat Paulo de diamanten wel had, omdat er een strip kauwgom uit zijn broekzak viel. Zij had de giftige spin van Archie op Paulo gegooid. Als die spin bijt, ben je 8uur verlamd. Uiteindelijk beet de spin haar ook. Heeft ze snel de diamanten begraven (die Sawyer dus weer vond) en is toen op het strand KO geraakt.
Ze liggen in het graf en opeens opent zij haar ogen, maar dan is het al te laat, want ze zijn inmiddels (levend) begraven.
Dat hebben ze wel gedaanquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:51 schreef P_B het volgende:
Bij mijn weten heet Paulo ook al Paulo in de scènes van het neergestorte vliegtuig, iets wat je niet 2 keer op gaat nemen en dus lijkt het mij dat zijn naam al aan het begin van de show vaststond.
Dat gebeurde toen ze nog bezig waren met het begraven. Ze opende haar ogen vlak voordat Hurley en Sawyer een schep zand op haar gezicht gooiden.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:18 schreef Luchtbel het volgende:
Euhm nog één vraagje he? Als ze al begraven waren, hoe kon je dan zien dat Nikki haar ogen weer opende?
Okee bedankt, ik was verdorie in de pauze in slaap gevallen!!!!!!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:16 schreef Sammetje het volgende:
[..]
En die laatste minuten zag je dus hoe zij uiteindelijk 'dood' gingen.
Nikki ontdekte dat Paulo de diamanten wel had, omdat er een strip kauwgom uit zijn broekzak viel. Zij had de giftige spin van Archie op Paulo gegooid. Als die spin bijt, ben je 8uur verlamd. Uiteindelijk beet de spin haar ook. Heeft ze snel de diamanten begraven (die Sawyer dus weer vond) en is toen op het strand KO geraakt.
Ze liggen in het graf en opeens opent zij haar ogen, maar dan is het al te laat, want ze zijn inmiddels (levend) begraven.
Ik hoop niet dat jij een VS-afleveringenkijker bent, want dan geef je nu een grote spoiler weg (namelijk dat ze echt dood zijn) en met wat voor spoilers dan ook zijn wij hier in het NL topic helemáál niet blij ...quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:41 schreef Xurk het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel gedaanNou ja, niet echt, maar ze hebben korte stukjes met Nikki en Paulo gefilmd waarbij ze door middel van trucage het hebben laten lijken alsof ze er in de pilot al bij zaten, maar als je de twee afleveringen goed bekijkt, merk je dat het gewoon een knap staaltje monteren is
Nikki en Paulo zijn er in seizoen 3 bijgeschreven omdat de fans meer wilden zien van de "background survivors", maar het was niet echt een succes en de fans reageerden er niet geweldig op, waarna ze hebben besloten om de twee dan maar uit de weg te ruimen
quote:Op zondag 30 september 2007 23:26 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij een VS-afleveringenkijker bent, want dan geef je nu een grote spoiler weg (namelijk dat ze echt dood zijn) en met wat voor spoilers dan ook zijn wij hier in het NL topic helemáál niet blij ...
Was dat niet eerder dit seizoen te zien in de aflevering "I Do"? Dat ze haar echtgenoot tijdelijk vergiftigde en vervolgens met die agent belde en wegging uit dat dorpje? Ik kan me ook nog herinneren dat ze ergens in de rij stond voor een busticket / vliegticket en dat die agent ineens achter haar stond en haar toen inrekende... of vergis ik me? Ik weet het ook allemaal niet meer zo helderquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 08:16 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vraag me nu alleen wel af hoe Kate uiteindelijk weer gevangen genomen is door die agent? Of weten we dat niet? Ik weet nog wel dat ze toen bij die boer in huis was en dat hij de politie had gebeld maar toen kregen ze toch dat ongeluk?
Ze is idd gearresteerd toen ze dat ticket kocht, maar daarna is ze weer ontvlucht toen door dat zwarte paard de auto van die agent tegen een boom kwam.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:37 schreef Xurk het volgende:
[..]
Was dat niet eerder dit seizoen te zien in de aflevering "I Do"? Dat ze haar echtgenoot tijdelijk vergiftigde en vervolgens met die agent belde en wegging uit dat dorpje? Ik kan me ook nog herinneren dat ze ergens in de rij stond voor een busticket / vliegticket en dat die agent ineens achter haar stond en haar toen inrekende... of vergis ik me? Ik weet het ook allemaal niet meer zo helder
Nee, helemaal niet. Het ging echt om Desmond en Charlie.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:14 schreef Piepje het volgende:
Wat is er afgelopen vrijdag gebeurd in Lost?
Ik kon het helaas niet kijken, terwijl ik juist zo nieuwsgierig was geworden door het einde vd aflevering daarvoor, met Juliet. Gingen ze daar nog op verder, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |