abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 september 2007 @ 15:45:16 #151
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_53461772
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:51 schreef WheeleE het volgende:
En dan denk ik lollig te zijn en een grapje te maken voor John die kamer binnenstapt: "Z'n vader zit daar zeker". Heb ik nog gelijk ook...
dat was ook wel aardig voorspelbaar toch?
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_53461999
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:45 schreef Sammetje het volgende:

[..]

dat was ook wel aardig voorspelbaar toch?
Nou, ik had het niet echt verwacht, ik was ook echt verbaasd dat ik gelijk had .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  dinsdag 25 september 2007 @ 18:34:01 #153
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_53465852
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:54 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Nou, ik had het niet echt verwacht, ik was ook echt verbaasd dat ik gelijk had .
Speciale gave?
Je zag aan het gezicht van Ben en die andere gast die achter hem stond dat het iets 'leuks' was, iets waar John enthousiast van zou worden......kan me voorstellen dat hij blij is dat zijn pa nu gestraft wordt.
pi_53468257
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:51 schreef WheeleE het volgende:
En dan denk ik lollig te zijn en een grapje te maken voor John die kamer binnenstapt: "Z'n vader zit daar zeker". Heb ik nog gelijk ook...
Mn moeder zei dat ook ja.
  woensdag 26 september 2007 @ 08:13:45 #155
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_53478906
Er gaat wel een gedachte door je heen van: John's vader hebben ze voor hem.
Maar meteen daarna schieten er duizenden gedachten door je heen van: Nee, dat kan niet, dat is onmogelijk, dus zal het wel niet.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_53492822
Het was, Lost kennende, wel wat voorspelbaar, maar toch kwam het voor mij ook als grote verrassing dat zn vader daar zat...
People live to learn things, and I learn to live...
  woensdag 26 september 2007 @ 23:03:51 #157
22457 Patch
pi_53502262
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_53505503
Ooh ik ben vorige week begonnen met de dvd van Lost seizoen 1..zag altijd wel stukjes en vond het dan niet interessant..nu ben ik helemaal verslaafd en zit ik ergens bij aflevering 8.

Locke vind ik geweldig..de loser die eindelijk de held mag zijn:)
Die verhaallijn met de mot en junkie charlie vond ik erg mooi.

Verder vind ik Jack en de spanning tussen zijn vrouwelijke compagnon erg interessant om te zien. Alle flashbacks vind ik super...

En ik hoop dat dat Aziatische vrouwtje eens lekker tekeer gaat tegen haar irritante man.

leukste moment tot nu toe vond ik dat Locke in de jungle loopt op zoek naar een zwijn en dat monsterzijn zich verstopt in de bosjes en Locke omhoog kijkt met een blik van "Ok ik wilde avontuur..maar dit is een beetje TOO much"
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  donderdag 27 september 2007 @ 07:14:28 #159
22457 Patch
pi_53506109
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Ooh ik ben vorige week begonnen met de dvd van Lost seizoen 1..zag altijd wel stukjes en vond het dan niet interessant..nu ben ik helemaal verslaafd en zit ik ergens bij aflevering 8.

Locke vind ik geweldig..de loser die eindelijk de held mag zijn:)
Die verhaallijn met de mot en junkie charlie vond ik erg mooi.

Verder vind ik Jack en de spanning tussen zijn vrouwelijke compagnon erg interessant om te zien. Alle flashbacks vind ik super...

En ik hoop dat dat Aziatische vrouwtje eens lekker tekeer gaat tegen haar irritante man.

leukste moment tot nu toe vond ik dat Locke in de jungle loopt op zoek naar een zwijn en dat monsterzijn zich verstopt in de bosjes en Locke omhoog kijkt met een blik van "Ok ik wilde avontuur..maar dit is een beetje TOO much"
Locke is ook mijn favoriet.
Kijk trouwens uit voor spoilers in dit topic, hier zijn we aan 't babbelen over de ontwikkelingen tot ingeveer halverwege seizoen 3...
  vrijdag 28 september 2007 @ 19:59:11 #160
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_53552610
vanavond weer
pi_53556387
dat einde
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_53556749
ze worden levend begraven
Saartje
pi_53557134
ik heb trouwens de aflevering niet op TV gezien, ik heb de HD versie gedownload. Wat een verademing geen reclame, supergedetailleerd, geen ondertitels die afleiden
  vrijdag 28 september 2007 @ 23:11:33 #164
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_53557531
Ben toch wel benieuwd, want ze zijn wel heel diep begraven............wie weet krijgt Desmond nog een visioen en worden ze weer opgegraven
  zaterdag 29 september 2007 @ 09:07:53 #165
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53562407
Wat gebeurde er de laatste twee minuten? Ik heb het gemist, kind moest plassen. Ik ehb het gezien totdat Hurley stond te vertellen bij het graf.
  zaterdag 29 september 2007 @ 09:16:40 #166
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_53562462
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 09:07 schreef Luchtbel het volgende:
Wat gebeurde er de laatste twee minuten? Ik heb het gemist, kind moest plassen. Ik ehb het gezien totdat Hurley stond te vertellen bij het graf.
En die laatste minuten zag je dus hoe zij uiteindelijk 'dood' gingen.

Nikki ontdekte dat Paulo de diamanten wel had, omdat er een strip kauwgom uit zijn broekzak viel. Zij had de giftige spin van Archie op Paulo gegooid. Als die spin bijt, ben je 8uur verlamd. Uiteindelijk beet de spin haar ook. Heeft ze snel de diamanten begraven (die Sawyer dus weer vond) en is toen op het strand KO geraakt.
Ze liggen in het graf en opeens opent zij haar ogen, maar dan is het al te laat, want ze zijn inmiddels (levend) begraven.
pi_53564542
Blij dat die Nikki & Paolo (Sawyer: "Who??") uit de serie zijn... ze kwamen er te plotseling bij en voegden absoluut niets toe.

Goede aflevering, wel raar dat we niets nog weten van john's vader.
En vast!
pi_53565507
Ik vond er eerst weinig aan, wel leuk, maar het verhaal ging niet verder...

Maar dat einde... Jemig, dat maakte alles goed. Wat een aflevering!
Trouwens ook wel leuk om die stukjes tussendoor te zien van de hele periode op het eiland, vanuit een wat ander perspectief.
pi_53567231
Een soort van tussenaflevering, niet met heel veel nieuwe dingen uit het rodedraadverhaal. Toch wel leuk om stukjes uit zelfs de allereerste aflevering te zien. Ik kan het me niet meer echt herinneren of Niki en Paulo toen ook al te zien waren, is totaal niet blijven hangen toen.

Het einde was wel erg Romeo & Julia vond ik. Zielig maar toch ook best creepy.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zaterdag 29 september 2007 @ 14:45:02 #170
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53567998
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 09:16 schreef Sammetje het volgende:

[..]

Nikki ontdekte dat Paulo de diamanten wel had, omdat er een strip kauwgom uit zijn broekzak viel. Zij had de giftige spin van Archie op Paulo gegooid. Als die spin bijt, ben je 8uur verlamd. Uiteindelijk beet de spin haar ook. Heeft ze snel de diamanten begraven (die Sawyer dus weer vond) en is toen op het strand KO geraakt.
Ze liggen in het graf en opeens opent zij haar ogen, maar dan is het al te laat, want ze zijn inmiddels (levend) begraven.
Thanks. Ik ben benieuwd.
pi_53568128
Dat einde was zeker goed...

Vergeef me mijn nieuwsgierige aard maar wat ik me alleen afvraag is het volgende: wanneer hebben ze dit bedacht.
Ze hadden namelijk, toen Nikki, in elkaar stortte moeite met haar worden. Hurley dacht dat ze zei "Paulo lies" terwijl ze eigenlijk zei: "Paralysis". Ze hebben dus, bij het creëren van de personages Paulo een naam moeten geven waar je dit woordspelletje mee kon doen.
Bij mijn weten heet Paulo ook al Paulo in de scènes van het neergestorte vliegtuig, iets wat je niet 2 keer op gaat nemen en dus lijkt het mij dat zijn naam al aan het begin van de show vaststond.
Met andere woorden: wisten de schrijvers al aan het begin van de show dat dit specifiek ging gebeuren en schrijven ze echt zo ver voorruit of kwam het uiteindelijk gewoon goed uit? Was ik zeg maar benieuwd naar.
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
pi_53568623
Nou, ik hoor het al weer, was gisteren niet thuis en er was iets mis gegaan met opnemen, dus ik denk ik lees hier even of ik wat gemist heb. Maar volgens mij niet wat het verhaal betreft. Ik zou trouwens niet weten wie Nikkie en Paolo zijn, terwijl ik volgens mij geen aflevering heb gemist....
  zaterdag 29 september 2007 @ 16:41:36 #173
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_53570153
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:51 schreef P_B het volgende:
Bij mijn weten heet Paulo ook al Paulo in de scènes van het neergestorte vliegtuig, iets wat je niet 2 keer op gaat nemen en dus lijkt het mij dat zijn naam al aan het begin van de show vaststond.
Dat hebben ze wel gedaan Nou ja, niet echt, maar ze hebben korte stukjes met Nikki en Paulo gefilmd waarbij ze door middel van trucage het hebben laten lijken alsof ze er in de pilot al bij zaten, maar als je de twee afleveringen goed bekijkt, merk je dat het gewoon een knap staaltje monteren is
Nikki en Paulo zijn er in seizoen 3 bijgeschreven omdat de fans meer wilden zien van de "background survivors", maar het was niet echt een succes en de fans reageerden er niet geweldig op, waarna ze hebben besloten om de twee dan maar uit de weg te ruimen
  zaterdag 29 september 2007 @ 18:18:15 #174
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53572191
Euhm nog één vraagje he? Als ze al begraven waren, hoe kon je dan zien dat Nikki haar ogen weer opende?
pi_53572321
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 18:18 schreef Luchtbel het volgende:
Euhm nog één vraagje he? Als ze al begraven waren, hoe kon je dan zien dat Nikki haar ogen weer opende?
Dat gebeurde toen ze nog bezig waren met het begraven. Ze opende haar ogen vlak voordat Hurley en Sawyer een schep zand op haar gezicht gooiden.
  zaterdag 29 september 2007 @ 18:41:37 #176
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53572668
Oke dank je. Ik vond het al zo gek
pi_53577599
Beetje vreemde aflevering... t had er niet echt ingehoeven zeg maar.
Was wel benieuwd naar Locke zn vader. Wel lekker veel Sawyer
Screw them.
We're going home.
pi_53595734
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 09:16 schreef Sammetje het volgende:

[..]

Okee bedankt, ik was verdorie in de pauze in slaap gevallen!!!!!!!
  zondag 30 september 2007 @ 23:26:09 #179
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_53604463
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 16:41 schreef Xurk het volgende:

[..]

Dat hebben ze wel gedaan Nou ja, niet echt, maar ze hebben korte stukjes met Nikki en Paulo gefilmd waarbij ze door middel van trucage het hebben laten lijken alsof ze er in de pilot al bij zaten, maar als je de twee afleveringen goed bekijkt, merk je dat het gewoon een knap staaltje monteren is
Nikki en Paulo zijn er in seizoen 3 bijgeschreven omdat de fans meer wilden zien van de "background survivors", maar het was niet echt een succes en de fans reageerden er niet geweldig op, waarna ze hebben besloten om de twee dan maar uit de weg te ruimen
Ik hoop niet dat jij een VS-afleveringenkijker bent, want dan geef je nu een grote spoiler weg (namelijk dat ze echt dood zijn) en met wat voor spoilers dan ook zijn wij hier in het NL topic helemáál niet blij ...
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_53609272
quote:
Op zondag 30 september 2007 23:26 schreef Foeske het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat jij een VS-afleveringenkijker bent, want dan geef je nu een grote spoiler weg (namelijk dat ze echt dood zijn) en met wat voor spoilers dan ook zijn wij hier in het NL topic helemáál niet blij ...

Je verwacht dat ze nog onder 1,5 meter zand vandaan kunnen kruipen, nadat ze eerst hun adem een kwartier in hebben gehouden (want zolang duurt dat begraven wel) terwijl ze nog geen vrijwillige controle over hun spieren hebben?

Ik geef toe dat Lost soms niet al te realistisch is, maar dit gaat wel heel ver. Bovendien verliest deze aflevering (en vooral het einde) flink aan waarde als het de volgende afl. ongedaan zou worden gemaakt.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:29:33 #181
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_53640581
Ik kijk inderdaad via de uitzendschema van de VS, maar ik volg het ook nog iedere week op Net5, omdat ik het gewoon zo goed vind En zoals Symer hierboven al uitlegt, zo'n spoiler is dat niet hoor.
pi_53724517
Vanavond weer
pi_53735243
Niet allemaal tegelijk
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 08:16:43 #184
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53738082
Ik heb net gekeken, spannend! Dat vechtstukje tussen Kate en Juliet was wel grappig en dat stuk met die zwarte rook weer freaky. Wel goede flashbacks weer. Ik vraag me nu alleen wel af hoe Kate uiteindelijk weer gevangen genomen is door die agent? Of weten we dat niet? Ik weet nog wel dat ze toen bij die boer in huis was en dat hij de politie had gebeld maar toen kregen ze toch dat ongeluk?
pi_53753184
Welke aflevering zin we in nederland gebleven met lost en welk seizoen?
pi_53754664
afgelopen vrijdag was aflevering 15 van seizoen 3, genaamd 'Left Behind'.
  maandag 8 oktober 2007 @ 18:37:09 #187
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_53795958
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 08:16 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vraag me nu alleen wel af hoe Kate uiteindelijk weer gevangen genomen is door die agent? Of weten we dat niet? Ik weet nog wel dat ze toen bij die boer in huis was en dat hij de politie had gebeld maar toen kregen ze toch dat ongeluk?
Was dat niet eerder dit seizoen te zien in de aflevering "I Do"? Dat ze haar echtgenoot tijdelijk vergiftigde en vervolgens met die agent belde en wegging uit dat dorpje? Ik kan me ook nog herinneren dat ze ergens in de rij stond voor een busticket / vliegticket en dat die agent ineens achter haar stond en haar toen inrekende... of vergis ik me? Ik weet het ook allemaal niet meer zo helder
pi_53798012
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:37 schreef Xurk het volgende:

[..]

Was dat niet eerder dit seizoen te zien in de aflevering "I Do"? Dat ze haar echtgenoot tijdelijk vergiftigde en vervolgens met die agent belde en wegging uit dat dorpje? Ik kan me ook nog herinneren dat ze ergens in de rij stond voor een busticket / vliegticket en dat die agent ineens achter haar stond en haar toen inrekende... of vergis ik me? Ik weet het ook allemaal niet meer zo helder
Ze is idd gearresteerd toen ze dat ticket kocht, maar daarna is ze weer ontvlucht toen door dat zwarte paard de auto van die agent tegen een boom kwam.

Nadat ze haar echtgenoot had gedrogeerd en naar Australië vluchtte is ze overgedragen aan die agent door de boer waar ze onderdak gekregen had. Ze kregen idd een ongeluk, maar Kate wou de bloedende boer helpen waardoor de agent haar in kon rekenen.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 10:07:54 #189
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53807925
Bedankt. Ze heeft dus twee keer een ongeluk gehad. Ik dacht dat het tweede ongeluk (die met dat paard dus) met die agent erbij was. Ik snapte al niet hoe hij haar dan weer kon oppakken Nu weet ik weer hoe het zit Thanks.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:48:40 #190
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_53894308
vanavond weer
pi_53971501
vandaag heb ik de aflevering van afgelopen vrijdag gezien. Eindelijk wat antwoorden
pi_54019053
Die Juliet toch..

Ik heb heel seizoen 3 (inclusief seizoensfinale) op mn computer staan maar een tijd geleden had ik er opeens geen zin meer in. Dus kijk ik nu weer lekker mee
pi_54033600
Juliet vind ik nu echt een van de boeiendste personages.
pi_54036593
Ik ben weer benieuwd naar vanavond.

Vorige week vond ik echt een top aflevering.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:05:02 #195
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_54039755
Vooral dat einde vorige week. Wil wel eens weten wat Julliet nu wil........Kan me niet voorstellen dat ze echt iets voor Ben doet...toch?!
pi_54050079
Haha ik moest zo hard lachen om die Desmond gisteren

Dat meisje wat in de boom hing is naar beneden gevallen..
"Penny, Penny, I'm so sorry.. *doet helm eraf* wtf *

Maar dat ze de foto van Desmond had, was wel een beetje freaky.
pi_54071973
Wat is er afgelopen vrijdag gebeurd in Lost?
Ik kon het helaas niet kijken, terwijl ik juist zo nieuwsgierig was geworden door het einde vd aflevering daarvoor, met Juliet. Gingen ze daar nog op verder, of niet?
  maandag 22 oktober 2007 @ 19:28:58 #198
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_54094886
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 16:14 schreef Piepje het volgende:
Wat is er afgelopen vrijdag gebeurd in Lost?
Ik kon het helaas niet kijken, terwijl ik juist zo nieuwsgierig was geworden door het einde vd aflevering daarvoor, met Juliet. Gingen ze daar nog op verder, of niet?
Nee, helemaal niet. Het ging echt om Desmond en Charlie.
Op de officiele website kan je het teruglezen. De episode heet 'catch 22'

http://abc.go.com/primetime/lost/episodes?pn=episodes&s=3&ep=317&pg=1
pi_54099505
tvp
pi_54157009
Zo, heel verhaal op die site, maar heb t een beetje gelezen.
Jammer dat ik t gemist heb, maar gelukkig ging het niet verder met de Juliet-verhaallijn (vreselijk als je t wel volgt, want dan schiet t niet op, maar ineens minder erg als je een aflevering hebt gemist )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')