abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 september 2007 @ 16:46:56 #101
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_53031497
Het is inderdaad niet perfect uitgevoerd allemaal. Misschien hebben we in Nederland geluk dat de DVD's van seizoen 3 al in de winkels liggen voordat het hier klaar is [tenzij ze nu wel tot het eind van het seizoen doorgaan, wat makkelijk kan aangezien er nog slechts iets van 10 afleveringen moeten komen geloof ik], aangezien het seizoen in Amerika al sinds voor de zomer klaar is en de DVD's daar ook wel binnenkort zullen verschijnen.
Dan kun je heel seizoen 3 gewoon op de DVD nogmaals kijken
  zaterdag 8 september 2007 @ 16:58:52 #102
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_53031682
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 13:37 schreef Cloud_9 het volgende:
Ik vraag me af of Sayid die vrouw echt gemarteld heeft of alleen heeft bekend om zijn huid te redden.

Locke had gisteren zijn dag niet. Gevangene laten ontsnappen, de boel opblazen.
Naar mijn idee was het meer om die vrouw te helpen en niet zozeer zichzelf, want hij lijkt me niet de persoon die dat niet toe zou geven. Nu kan die vrouw weer (redelijk) verder met haar leven
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_53032188
dat dacht ik ook...

En over de zomerstop. Aan de ene kant ben ik blij dat ze nu pas beginnen en dat er een zomerstop is geweest tijdens de vakanties, want van vele andere series heb ik deze zomer allerlei afleveringen moeten missen, en dat vind ik maar niks.
Maar ik heb toch wel liever dat ze een seizoen afmaken en dan een zomerstop doen. Van dit seizoen snap ik helemaal niks meer, zo vaag als dat steeds gaat, maarja...

Waarom kunnen deze nederlandse zenders tegenwoordig niet meer gewoon een serie na de vakantie laten beginnen, en een serie voor de vakantie laten eindigen?
People live to learn things, and I learn to live...
pi_53033184
Oh wat vreemd gister, ik ben er echt helemaal uit.
Geen idee meer wie waar zit en wie wat doet. Het enige wat ik nog wist was dat Jack gevangen was en verder niets meer. Maar wįįr Jack nou precies zat en of die man die hij aan z'n rug moest opereren nog leeft... geen idee. Wel jammer want echt prettig kijkt dat niet.
Screw them.
We're going home.
pi_53033264
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 16:58 schreef Sammetje het volgende:

[..]

Naar mijn idee was het meer om die vrouw te helpen en niet zozeer zichzelf, want hij lijkt me niet de persoon die dat niet toe zou geven. Nu kan die vrouw weer (redelijk) verder met haar leven
Ik vond hem ook niet het type om dat te doen. Wel bij mannen overigens, dat hebben we al gezien. En hij heet ook geen Jaraah ofzo, zoals die vrouw zei, maar Sayid.
En zelfs dat was ik vergeten, ik wist alleen zijn echte naam nog.
Screw them.
We're going home.
  zaterdag 8 september 2007 @ 19:38:35 #106
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_53035015
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:10 schreef CarOnline het volgende:
Oh wat vreemd gister, ik ben er echt helemaal uit.
Geen idee meer wie waar zit en wie wat doet. Het enige wat ik nog wist was dat Jack gevangen was en verder niets meer. Maar wįįr Jack nou precies zat en of die man die hij aan z'n rug moest opereren nog leeft... geen idee. Wel jammer want echt prettig kijkt dat niet.
Op tv.com kun je heel makkelijk korte samenvattingen van de afgelopen episodes lezen!
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_53037028
Kan iemand me vertellen wat er gebeurde vanaf het moment dat Sayid naar buiten liep met Mikhail en Rousseau en dat Locke op de knoppen 7-7 drukte? Tot daar heb ik het gezien. Mijn dank zou verpletterend zijn
Saartje
  zondag 9 september 2007 @ 01:02:13 #108
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_53042535
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 20:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er gebeurde vanaf het moment dat Sayid naar buiten liep met Mikhail en Rousseau en dat Locke op de knoppen 7-7 drukte? Tot daar heb ik het gezien. Mijn dank zou verpletterend zijn
Toen ontplofte de boerderij... En dat was het einde volgens mij al (maar dat weet ik niet meer zeker...)
*´¨)
pi_53045112
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 20:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Van TV.com:

Kate starts packing supplies while Locke watches Dr. Candle’s video again, pausing at the “Enter 77 part.” Sayid leads Patchy away from the farmhouse, summoning Danielle out of the jungle. Patchy admits that he was never a part of the Initiative, but instead moved to the Flame after the purge. Sayid shows him the map that shows a cable running from The Flame to a place called “the barracks.” Patchy doesn’t tell him about this place on the map, but warns that the moment Sayid’s guard is down, he will attack. Danielle agrees with this. “You have a map,” she says, “why keep him alive?”

Sayid recalls being visited by Sami’s wife in the restaurant basement, and explains that when Sami first arrive in Paris, she was terrified of leaving the apartment. (The cat she is holding during this time is the same cat that was in Patchy’s front yard.) She rescued this cat from being bullied by street kids, and while it sleeps with her and loves her, it also sometimes attacks her, because it sometimes forgets that it is safe. She forgives him for this, because she also knows what it is like to never be safe, because of Sayid. She demands that he acknowledge what he did to her, and Sayid admits that he remembers her, that her face has haunted him since he left Iraq. He apologizes, and Sami’s wife forgives him. Moreover, she will tell Sami that she has made a terrible mistake so that Sami will let him go.

Danielle is still trying to convince Sayid to kill Patchy. “No,” Sayid says, “he is my prisoner. I will decide his fate.” Locke comes out and says that he beat the chess game and found out why Patchy hadn’t wanted him to beat it. The farmhouse blows up. Once again, one of Sayid’s hopes of being able to communicate with the outside world has been taken away by Locke. As the group turns to leave, Sayid’s flashlight catches sight of the gray cat that Sami’s wife had been holding in the basement of the restaurant.
Screw them.
We're going home.
pi_53045121
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 19:38 schreef Foeske het volgende:

[..]

Op tv.com kun je heel makkelijk korte samenvattingen van de afgelopen episodes lezen!
Dank je wel! Ik wist dat er ergens zo'n site bestond maar wist niet meer welke.
Screw them.
We're going home.
  zondag 9 september 2007 @ 11:29:17 #111
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_53045746
Oh ja, die kat nog op het einde......
pi_53047101
Bedankt CarOnline!
Saartje
pi_53054719
quote:
Op zondag 9 september 2007 11:29 schreef Sammetje het volgende:
Oh ja, die kat nog op het einde......
oehja, dat was best freaky...

Maar dat de boerderij zou ontploffen door op 7/7 te drukken was wel te verwachten/voorspelbaar.
pi_53054772
Ga ik op vakantie, beginnen ze weer...

Ik denk dat ik afhaak. Ik ben de draad volledig kwijt. In het begin bleven ze na de eerste stop herhalen, nu moet je blij zijn als je uberhaupt weet dat de zomerstop weer voorbij is. Ik zapte toevallig voorbij.
pi_53055855
quote:
Op zondag 9 september 2007 18:53 schreef _Arual_ het volgende:
Ga ik op vakantie, beginnen ze weer...

Ik denk dat ik afhaak. Ik ben de draad volledig kwijt. In het begin bleven ze na de eerste stop herhalen, nu moet je blij zijn als je uberhaupt weet dat de zomerstop weer voorbij is. Ik zapte toevallig voorbij.
Ik denk dat er veel meer mensen zijn die dat gevoel hebben. Waar Lost vorig seizoen nog wel eens ruim 500.000 kijkers had, keken vrijdag slechts 271.000 mensen.

Misschien dat Net5 nu begrijpt dat je niet zomaar maandenlange pauzes kan inlassen op willekeurige plekken in een zwaar serieel verhaal als Lost zonder de kijker te verliezen.

De Nederlandse uitgever van de Harry Potter-boeken knipt die dingen toch ook niet op willekeurige plaatsen in drieėn om vervolgens steeds een paar maanden te wachten met het uitgeven van het volgende 'deel'?
  zondag 9 september 2007 @ 23:04:11 #116
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_53061690
Afgaan op de kijkcijfers van afgelopen vrijdag is nog een beetje voorbarig, want er is bijna geen reclame gemaakt voor de hervatting van LOST, dus ik denk dat velen gewoon nog niet wisten dat het weer kwam, en straks wel weer zullen aanhaken. Zij het door "word of mouth", of dat NET5 meer reclame maakt
pi_53065973
En als ze het niet doen dan denken mensen ook van "bekijk het maar, ik kan het niet meer volgen". NET 5 maakt de serie gewoon kapot door al hun zelfingelaste pauzes. En nergens een herhaling te zien. Ja, die dubbele afleveringen 's nachts op Veronica Straks gaan ze natuurlijk nog melden dat er te weinig kijkers zijn, dus dat ze de nieuwe serie niet meer gaan inkopen. Ik zie ze er iig voor aan.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_53066824
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:04 schreef Xurk het volgende:
Afgaan op de kijkcijfers van afgelopen vrijdag is nog een beetje voorbarig, want er is bijna geen reclame gemaakt voor de hervatting van LOST, dus ik denk dat velen gewoon nog niet wisten dat het weer kwam, en straks wel weer zullen aanhaken. Zij het door "word of mouth", of dat NET5 meer reclame maakt
Lost is geen serie waar je makkelijk 1 of 2 afleveringen van kan missen, zeker niet na een maandenlange stop. En dat, zoals Pheno al zegt, Net5 geen herhalingen uitzendt helpt ook niet.
  woensdag 12 september 2007 @ 22:03:59 #119
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_53133481
gelukkig dat ze voor iedere uitzending nog een kleine terugblik laten zien van wat relevant is voor de komende aflevering.......anders was het zeker niet meer te volgen.
pi_53138900
Ach, mijn schoonvader had het na twee afleveringen ook al wel opgepikt. Ik hoefde maar een paar dingen uit te leggen. Zo supermoeilijk zijn die series toch niet. Anders keek er echt niemand meer.
pi_53184610
wtf
Jack die gezellig een potje heen en weer gooit en de rest is met gevaar voor eigen leven opzoek?
En Claire Jack zn zus? Maar dat zullen ze zelf nooit weten denk ik.

Vond het wel vreemd van Desmond maar ik heb 1 afl. gemist, waar hij Charlie tegen het lijf loopt, zoiets. Dus dat zal daar wel mee te maken hebben.
Spannend! Zou tijd worden ook
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 14 september 2007 @ 22:37:57 #122
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_53184810
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 22:31 schreef CarOnline het volgende:
wtf
Jack die gezellig een potje heen en weer gooit en de rest is met gevaar voor eigen leven opzoek?
En Claire Jack zn zus? Maar dat zullen ze zelf nooit weten denk ik.

Vond het wel vreemd van Desmond maar ik heb 1 afl. gemist, waar hij Charlie tegen het lijf loopt, zoiets. Dus dat zal daar wel mee te maken hebben.
Spannend! Zou tijd worden ook
De vader van Jack (en Claire dus) heeft meerdere mensen ontmoet, weet zo alleen even niet meer wie allemaal.
pi_53184897
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 22:37 schreef Sammetje het volgende:

[..]

De vader van Jack (en Claire dus) heeft meerdere mensen ontmoet, weet zo alleen even niet meer wie allemaal.
Nou, iig ook Sawyer, die heeft Jack dat nog verteld. Verder weet ik het zo niet.
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 14 september 2007 @ 22:41:42 #124
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_53184921
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 22:40 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Nou, iig ook Sawyer, die heeft Jack dat nog verteld. Verder weet ik het zo niet.
En Ana Lucia volgens mij ook nog.
pi_53186150
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 22:41 schreef Sammetje het volgende:

[..]

En Ana Lucia volgens mij ook nog.
Ooooooooh ja! Tuurlijk!
Screw them.
We're going home.
  zaterdag 15 september 2007 @ 07:26:00 #126
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_53190988
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 23:24 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ooooooooh ja! Tuurlijk!
dat heb ik dus ook heel vaak als ik Lost zit te kijken......'oh ja, dat is waar ook!'
Dat had ik gister dus weer, dat Desmond Charlie steeds aan het redden was.
pi_53194932
Ik had pas tegen het einde van de aflevering door dat het Jack z'n vader was. Hij kwam me al bekend voor, maar wist niet of dat door Lost kwam of misschien een andere serie. Maar toen hij zei dat hij dokter was, en nog een ander gezin had, dacht ik: hey....

En dat papiertje om die vogel's poot, dat lijkt me toch dat 't nat wordt, en de reis niet overleeft.
pi_53215595
quote:
En dat papiertje om die vogel's poot, dat lijkt me toch dat 't nat wordt, en de reis niet overleeft.
Niet echt slim van ze.

Wel een goede actie van John Locke dit keer door die vent tussen die palen te gooien.
pi_53215721
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:31 schreef Cloud_9 het volgende:

[..]

Niet echt slim van ze.

Wel een goede actie van John Locke dit keer door die vent tussen die palen te gooien.
Ach, ze hadden ook direct over die paal heen kunnen klimmen, hadden ze die man nog kunnen gebruiken.
Trouwens, die Mikhael, dat is volgens mij dezelfde gozer als die in Wishmaster speelt, Andrew Divoff. Goeie acteur, briljante kop .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_53217590
Gebruiken? Waarvoor dan? Om te ruilen tegen Jack? Dat heeft geen zin, want ze plegen nog liever zelfmoord of vermoorden elkaar, zoals we in de vorige aflevering zagen dat die vrouw hem het bevel gaf haar dood te schieten.
Voor informatie? Je weet nooit wanneer hij de waarheid spreekt want hij zei dat de palen niet meer werkten en dat ze er gewoon tussendoor konden lopen.
Ze zouden alleen maar het risico lopen dat die man hen zou doden of in gevaar brengen.

En hij wist waarschijnlijk dat John Locke in een rolstoel zat. Hij zei de John Locke die ik ken ............... en toen riep Rousseau. Niet dat je daar iemand voor moet doden, maar het is wel prettig voor John dat hij John's geheim niet meer kan onthullen.
  zondag 16 september 2007 @ 14:31:37 #131
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_53218561
op z'n engels zei mikhail: "the john locke I know is para...", dus...

overigens blijft John Locke hét karakter waarvoor ik blijf kijken. Als hij er ooit uitgeschreven wordt, dan ga ik hevig twijfelen of ik verder ga kijken....
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_53219384
Ookal hebben ze niks aan hem qua informatie, misschien had hij nog voor wat chaos bij The Others kunnen zorgen als ze met hem aankwam lopen.

Ik wil nu eigenlijk wel eens te weten hoe John in die stoel terecht kwam.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
  zondag 16 september 2007 @ 22:24:57 #133
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_53230466
quote:
Op zondag 16 september 2007 15:04 schreef WheeleE het volgende:
Ookal hebben ze niks aan hem qua informatie, misschien had hij nog voor wat chaos bij The Others kunnen zorgen als ze met hem aankwam lopen.

Ik wil nu eigenlijk wel eens te weten hoe John in die stoel terecht kwam.
Ik verraad niet hoe hij in die stoel terecht is gekomen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*´¨)
  maandag 17 september 2007 @ 08:16:12 #134
22457 Patch
pi_53235843
En natuurlijk heeft hij gisteren een Emmy gewonnen voor Outstanding Supporting Actor in a Drama Series.

* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  maandag 17 september 2007 @ 09:36:57 #135
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_53236966
Mooi 'John' in pak!

En zeker verdiend die prijs!
pi_53238937
Mey mooi gepoets hoofd! .
Hij heeft het zeer zeker verdiend.
  woensdag 19 september 2007 @ 16:27:01 #137
22457 Patch
pi_53303260
pi_53359667
Vanavond weer!

trouwens, claire met zwart haar
Wel lekker blijven plakken hč?
  vrijdag 21 september 2007 @ 18:10:32 #139
125852 suuzepluus
I'm watching you...
pi_53362027
het wordt interessant vanavond
ik heb het al gedll en gezien omdat ik vanavond niet kon kijken.
veel kijk plezier!!
  vrijdag 21 september 2007 @ 21:35:49 #140
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_53367281
dat was weer een goeie aflevering.

Toch komen er steeds meer vragen naar boven. Hoe weten hun alles van iedereen?

Denk dat Jack goed pissed is........

[ Bericht 84% gewijzigd door Sammetje op 21-09-2007 22:23:11 ]
pi_53378645
Interessant....tis altijd zo lang wachten tot de volgende aflevering. Nee, ik wil niet downloaden.
  zaterdag 22 september 2007 @ 15:05:31 #142
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_53381187
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 21:35 schreef Sammetje het volgende:
dat was weer een goeie aflevering.

Toch komen er steeds meer vragen naar boven. Hoe weten hun alles van iedereen?

Denk dat Jack goed pissed is........
ik weet niet waar ze op tv nu zitten maar ik zit zelf bij aflevering 10.

En er komen nog zo veel extra vragen bij. Echter als je goed op let in het begin merk je dat die gasten zelf ook niet zo suprieur zijn als dat het in het begin lijkt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_53401392
Oh vreeeeemd! Die vader op het eind
En Jack vind ik een sukkel, een beetje de rest laten verpieteren op dat andere eiland.
Ik vond hem toch al een sukkel dus dat is weer bevestigd dat ik gelijk had

En de volgende keer iets meer Sawyer graag
Screw them.
We're going home.
  zondag 23 september 2007 @ 12:25:21 #144
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_53402012
quote:
Op zondag 23 september 2007 11:57 schreef CarOnline het volgende:

En de volgende keer iets meer Sawyer graag
pi_53427562
Ik heb vannacht gedroomd over Lost.. Čcht!!

Niet goed, niet goed, niet goed.. wanneer komt die volgende aflevering nou.. pff
  dinsdag 25 september 2007 @ 09:51:02 #146
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_53453049
http://www.youtube.com/watch?v=ki32A243i-k
previeuw seizoen 4. Dat ziet er goed uit
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 25 september 2007 @ 10:00:04 #147
22457 Patch
pi_53453201
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:51 schreef ook_gek het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ki32A243i-k
previeuw seizoen 4. Dat ziet er goed uit
Ze laten niet al teveel zien, maar ik zou er niet op klikken als je de afleveringen op TV volgt, zoals de meeste users in dit topic...
  dinsdag 25 september 2007 @ 10:01:25 #148
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_53453221
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:00 schreef Patch het volgende:

[..]

Ze laten niet al teveel zien, maar ik zou er niet op klikken als je de afleveringen op TV volgt, zoals de meeste users in dit topic...
ze laten zo goed als niks zien. Ze laten meer woorden zien
  dinsdag 25 september 2007 @ 10:02:45 #149
22457 Patch
pi_53453244
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ze laten zo goed als niks zien. Ze laten meer woorden zien
maar toch...
We zitten hier in het topic van de NL uitzendingen...
Als je op de link klikt, kan je bepaalde conclusies trekken, bijv. zie je personen waarvan je dus zeker weet dat ze seizoen 3 overleven...
pi_53460437
En dan denk ik lollig te zijn en een grapje te maken voor John die kamer binnenstapt: "Z'n vader zit daar zeker". Heb ik nog gelijk ook...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')