Naar mijn idee was het meer om die vrouw te helpen en niet zozeer zichzelf, want hij lijkt me niet de persoon die dat niet toe zou geven. Nu kan die vrouw weer (redelijk) verder met haar levenquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:37 schreef Cloud_9 het volgende:
Ik vraag me af of Sayid die vrouw echt gemarteld heeft of alleen heeft bekend om zijn huid te redden.![]()
Locke had gisteren zijn dag niet. Gevangene laten ontsnappen, de boel opblazen.![]()
Ik vond hem ook niet het type om dat te doen. Wel bij mannen overigens, dat hebben we al gezien. En hij heet ook geen Jaraah ofzo, zoals die vrouw zei, maar Sayid.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:58 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Naar mijn idee was het meer om die vrouw te helpen en niet zozeer zichzelf, want hij lijkt me niet de persoon die dat niet toe zou geven. Nu kan die vrouw weer (redelijk) verder met haar leven
Op tv.com kun je heel makkelijk korte samenvattingen van de afgelopen episodes lezen!quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:10 schreef CarOnline het volgende:
Oh wat vreemd gister, ik ben er echt helemaal uit.
Geen idee meer wie waar zit en wie wat doet. Het enige wat ik nog wist was dat Jack gevangen was en verder niets meer. Maar wįįr Jack nou precies zat en of die man die hij aan z'n rug moest opereren nog leeft... geen idee. Wel jammer want echt prettig kijkt dat niet.
Toen ontplofte de boerderij... En dat was het einde volgens mij al (maar dat weet ik niet meer zeker...)quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er gebeurde vanaf het moment dat Sayid naar buiten liep met Mikhail en Rousseau en dat Locke op de knoppen 7-7 drukte? Tot daar heb ik het gezien. Mijn dank zou verpletterend zijn
Van TV.com:quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er gebeurde vanaf het moment dat Sayid naar buiten liep met Mikhail en Rousseau en dat Locke op de knoppen 7-7 drukte? Tot daar heb ik het gezien. Mijn dank zou verpletterend zijn
Dank je wel! Ik wist dat er ergens zo'n site bestond maar wist niet meer welke.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:38 schreef Foeske het volgende:
[..]
Op tv.com kun je heel makkelijk korte samenvattingen van de afgelopen episodes lezen!
oehja, dat was best freaky...quote:Op zondag 9 september 2007 11:29 schreef Sammetje het volgende:
Oh ja, die kat nog op het einde......
Ik denk dat er veel meer mensen zijn die dat gevoel hebben. Waar Lost vorig seizoen nog wel eens ruim 500.000 kijkers had, keken vrijdag slechts 271.000 mensen.quote:Op zondag 9 september 2007 18:53 schreef _Arual_ het volgende:
Ga ik op vakantie, beginnen ze weer...
Ik denk dat ik afhaak. Ik ben de draad volledig kwijt. In het begin bleven ze na de eerste stop herhalen, nu moet je blij zijn als je uberhaupt weet dat de zomerstop weer voorbij is. Ik zapte toevallig voorbij.
Lost is geen serie waar je makkelijk 1 of 2 afleveringen van kan missen, zeker niet na een maandenlange stop. En dat, zoals Pheno al zegt, Net5 geen herhalingen uitzendt helpt ook niet.quote:Op zondag 9 september 2007 23:04 schreef Xurk het volgende:
Afgaan op de kijkcijfers van afgelopen vrijdag is nog een beetje voorbarig, want er is bijna geen reclame gemaakt voor de hervatting van LOST, dus ik denk dat velen gewoon nog niet wisten dat het weer kwam, en straks wel weer zullen aanhaken. Zij het door "word of mouth", of dat NET5 meer reclame maakt
De vader van Jack (en Claire dus) heeft meerdere mensen ontmoet, weet zo alleen even niet meer wie allemaal.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:31 schreef CarOnline het volgende:
wtf
Jack die gezellig een potje heen en weer gooit en de rest is met gevaar voor eigen leven opzoek?
En Claire Jack zn zus? Maar dat zullen ze zelf nooit weten denk ik.
Vond het wel vreemd van Desmond maar ik heb 1 afl. gemist, waar hij Charlie tegen het lijf loopt, zoiets. Dus dat zal daar wel mee te maken hebben.
Spannend! Zou tijd worden ook
Nou, iig ook Sawyer, die heeft Jack dat nog verteld. Verder weet ik het zo niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:37 schreef Sammetje het volgende:
[..]
De vader van Jack (en Claire dus) heeft meerdere mensen ontmoet, weet zo alleen even niet meer wie allemaal.
En Ana Lucia volgens mij ook nog.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, iig ook Sawyer, die heeft Jack dat nog verteld. Verder weet ik het zo niet.
Ooooooooh ja! Tuurlijk!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:41 schreef Sammetje het volgende:
[..]
En Ana Lucia volgens mij ook nog.
dat heb ik dus ook heel vaak als ik Lost zit te kijken......'oh ja, dat is waar ook!'quote:
Niet echt slim van ze.quote:En dat papiertje om die vogel's poot, dat lijkt me toch dat 't nat wordt, en de reis niet overleeft.
Ach, ze hadden ook direct over die paal heen kunnen klimmen, hadden ze die man nog kunnen gebruiken.quote:Op zondag 16 september 2007 12:31 schreef Cloud_9 het volgende:
[..]
Niet echt slim van ze.![]()
Wel een goede actie van John Locke dit keer door die vent tussen die palen te gooien.![]()
Ik verraad niet hoe hij in die stoel terecht is gekomen...quote:Op zondag 16 september 2007 15:04 schreef WheeleE het volgende:
Ookal hebben ze niks aan hem qua informatie, misschien had hij nog voor wat chaos bij The Others kunnen zorgen als ze met hem aankwam lopen.
Ik wil nu eigenlijk wel eens te weten hoe John in die stoel terecht kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet niet waar ze op tv nu zitten maar ik zit zelf bij aflevering 10.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:35 schreef Sammetje het volgende:
dat was weer een goeie aflevering.
Toch komen er steeds meer vragen naar boven. Hoe weten hun alles van iedereen?
Denk dat Jack goed pissed is........
quote:Op zondag 23 september 2007 11:57 schreef CarOnline het volgende:
En de volgende keer iets meer Sawyer graag![]()
Ze laten niet al teveel zien, maar ik zou er niet op klikken als je de afleveringen op TV volgt, zoals de meeste users in dit topic...quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:51 schreef ook_gek het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ki32A243i-k
previeuw seizoen 4. Dat ziet er goed uit
ze laten zo goed als niks zien. Ze laten meer woorden zienquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:00 schreef Patch het volgende:
[..]
Ze laten niet al teveel zien, maar ik zou er niet op klikken als je de afleveringen op TV volgt, zoals de meeste users in dit topic...
maar toch...quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze laten zo goed als niks zien. Ze laten meer woorden zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |