Wie zeggen waar dat wat een fout is?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de schrijvers zelf zeggen dat het een grote fout is wat eigelijk niet kan![]()
Volgens mij alleen de wapens van de marshall toch?quote:trouwens is je niet opgevallen hoe veel wapens aan boord waren. Klein leger![]()
Vanavond komen aflevering 3 en 4 van seizoen 1 op Veronica.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:06 schreef suuzepluus het volgende:
wie kan mij vertellen welke episode vanavond komt??
Ik had het namelijk een paar keer niet gezien, en heb een aantal afleveringen gedll, maar weet niet of ik nu weer gelijk loop met de serie. ik heb nu als laatste Season 3 Episode 11 gezien, klopt dit?
alvast bedankt
en veel kijkplezier vanavond!!!
bij de bonus op de dvd word door regiseur, schrijver en acteurs commentaar gegeven op het eerste seizoen. Daar zeggen ze ook in dat het best raar is dat ze opeens een bijl hebben en veel medicijnen maar dat het niet storend is in het verhaal. Omdat soms dingen die eigelijk niet kunen te veel opvallen.quote:
nop in de koffer van kate die ze later bij de waterval vinden zitten ook nog dacht 4 wapens. Daarom moet en zou ze die koffer terug hebben van Saywer. Al blijk al snel dat er nog iets speciaals in de koffer zit waar ze niks over kwijt wil.....quote:Volgens mij alleen de wapens van de marshall toch?
Hmm, vreemd. Zijn toch wel dingen die redelijk verklaarbaar zijn, zeker vergeleken met andere dingen die in Lost gebeuren.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bij de bonus op de dvd word door regiseur, schrijver en acteurs commentaar gegeven op het eerste seizoen. Daar zeggen ze ook in dat het best raar is dat ze opeens een bijl hebben en veel medicijnen maar dat het niet storend is in het verhaal. Omdat soms dingen die eigelijk niet kunen te veel opvallen.
Die waren ook van de marshallquote:nop in de koffer van kate die ze later bij de waterval vinden zitten ook nog dacht 4 wapens. Daarom moet en zou ze die koffer terug hebben van Saywer. Al blijk al snel dat er nog iets speciaals in de koffer zit waar ze niks over kwijt wil.....
steriel water heftige pijn stillers ontsteking remmers. Dat is niet iets wat iemand vaak mee neemt op vakantie en zeker niet in deze hoeveelheid. daar ging het hun omquote:Op maandag 18 juni 2007 21:55 schreef Symer het volgende:
[..]
Hmm, vreemd. Zijn toch wel dingen die redelijk verklaarbaar zijn, zeker vergeleken met andere dingen die in Lost gebeuren.
[..]
Die waren ook van de marshall![]()
Dat vliegtuigje had de marshall terug gepakt nadat Kate er een bank voor berooft had en volgens mij stond Kate erbij toen de marshall de koffer moest openen voor de douane.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:06 schreef ook_gek het volgende:
...
was dat koffertje ook van de marshall? Dat weet ik dan niet mee. Maar waarom zat dat personelijk vliegtuigje van haar er in dan en waarom wist zij de inhoud precies te vertellen
dat is mij dan ontgaanquote:Op maandag 18 juni 2007 22:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat vliegtuigje had de marshall terug gepakt nadat Kate er een bank voor berooft had en volgens mij stond Kate erbij toen de marshall de koffer moest openen voor de douane.
klopt ik zit nu seizoen 1 met spoed door te kijken. Had het gekocht en ben nu verslaafdquote:Op maandag 18 juni 2007 22:34 schreef Symer het volgende:
[..]
Was in de seizoensfinale van seizoen 1 geloof ik.
Mama Cass - Make your own kind of musicquote:Op maandag 2 juli 2007 11:11 schreef ook_gek het volgende:
HELP![]()
effe kort vraagje. Lost seizoen 2 eerste aflevering. Ze komen in die bunker terrecht waar de bewoner ( effe naam kwijt ) een plaat op zet. Ik wil weten welk nummer dat is![]()
Iemand een idee?
Jha dank u welquote:Op maandag 2 juli 2007 11:21 schreef Symer het volgende:
[..]
Mama Cass - Make your own kind of music
ze draaien dat nummer ook zoals het moet. Gewoon volume vol uitquote:Op maandag 2 juli 2007 11:56 schreef Symer het volgende:
Mooi nummer is dat, die heb ik echt grijs gedraaid toen
Ben benieuwd waar seizoen 4 mee opent.
van serieu 3 of watquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:14 schreef Sammetje het volgende:
Vrijdag 7 september beginnen de nieuwe afleveringen op Net5
![]()
Eindelijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:14 schreef Sammetje het volgende:
Vrijdag 7 september beginnen de nieuwe afleveringen op Net5
![]()
Dan is Net 5 nog sneller dan ABC.quote:
ja weer ik veelquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan is Net 5 nog sneller dan ABC.![]()
11 december komt ie pas uit in Amerika.quote:Op zondag 2 september 2007 22:05 schreef ook_gek het volgende:
is lost deel 3 nog niet op DVD volledig te krijgen?
Seizoen 3 is te verkrijgen vanaf 31 oktober.quote:Op zondag 2 september 2007 22:05 schreef ook_gek het volgende:
is lost deel 3 nog niet op DVD volledig te krijgen?
Net5 begint met afl. 11 van seizoen 3, wat betekent dat Net5 nu 13 afleveringen kan uitzenden voordat ze Amerika ingehaald hebben.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:49 schreef WheeleE het volgende:
Zou Veronica nog doorgaan met het uizendingen van herhalingen van seizoen 1 als Net5 vrijdag begint met het vervolg van Seizoen 3?
Ik ben een beetje de weg kwijt waar we waren gebleven, de commercielen zijn zo aan het husselen met series.
Klote? Ik vind 21:30 prima. Net als voor de zomerstop.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:48 schreef Testdummie het volgende:
Zomerstop voorbij! Vanavond weer nieuwe afl.![]()
wel een klote tijdstip...
Nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan is Net 5 nog sneller dan ABC.![]()
De echte fans weten wel dat het begint........toch?!quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:51 schreef WheeleE het volgende:
Toch raar dat Net5 niet wat meer reclame maakt dat het weer verder gaat. Zo raak je natuurlijk wel kijkers kwijt.
Hmmm, jij weet duidelijk meerquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:59 schreef SigmundFreud het volgende:
Hoe weet je nou dat het niet slim is van Locke?
Ik ben eindelijk klaar met kijken van seizoen 3 en dus kan ik na 2 jaar eindelijk gaan meelezen in dit topic.
Een zomerstop is - hoe vervelend ook - niet echt raar toch? Haast iedere serie heeft er één, niet alleen in Nederland maar ook in Amerikaquote:Op zaterdag 8 september 2007 09:18 schreef Pheno het volgende:
Leuk, gaan ze beginnen als wij op vakantie gaan....ik haak dus af, het is echt niet meer te volgen op deze manier. Een zomerstop van 4 maanden, waardoor ik er helemaal uit ben en dan straks nog eens 4 afleveringen "kwijt".
Ik heb gisteren gekeken, maar ik voelde me als in een film die al 2 uur bezig is voordat ik ging kijken.
Een zomerstop in mei vind ik redelijk vervelend. Tuurlijk, elke serie heeft er 1, maar niet zo'n k*t getimede als van net 5. Midden in het seizoen, terwijl amerika netjes stopt na de finale aflevering van het seizoen, dus zij stoppen niet midden in het verhaal. En bij zo'n serie als Lost waar veel gebeurd en veel losse eindjes zijn zou een recap best handig zou zijn als je dan toch besluit er middein te stoppen. Andere series worden tot het dode toe herhaald, op schappelijke tijden, ik reken daar veronica niet bij. Ik ben in de serie nu echt "lost", ik weet echt niet meer wie wat waar en hoe. Jammer, want ik vond het toen het nog te volgen was een prima serie. Door zoveel pauzes (tussen seizoen 2 en 3 zat ook een aardige tijd en natuurlijk na een paar afleveringen weer 4 maanden) ben ik het spoor bijster.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:48 schreef Xurk het volgende:
[..]
Een zomerstop is - hoe vervelend ook - niet echt raar toch? Haast iedere serie heeft er één, niet alleen in Nederland maar ook in AmerikaEn ze beginnen er juist nu mee omdat ze verwachten dat iedereen terug is van vakantie en weer het dagelijkse leven oppikt... blijkbaar val jij buiten de norm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |