Er zijn idd nog 3 (korte) seizoenen besteld. Elk seizoen gaat uit 16 afleveringen bestaan.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ze gaan door tot 2010. Komen nog 3 seizoenen.
Wat er daarna gebeurt weet ik niet, of ze dan ophouden, of nog verder gaan.
Kortere seizoenen hè. Qua aantal afleveringen is het gelijk aan 2 gewone seizoenen. En dat was altijd al het plan van de schrijvers. ABC heeft dus een manier gevonden om Lost toch nog een jaar te rekken, zonder dat het verhaal eronder hoeft te lijden.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:10 schreef Piepje het volgende:
Nóg 3? Ik dacht dat er niet meer zoveel zouden komen... Naja.
27 juli is de laatste aflevering van The Nine. Als ik baas van Net5 was zou ik de vrijdagen daarna de eerste 10 afleveringen van dit seizoen herhalen (2 afl. per vrijdag). Dan kunnen ze 7 september (als iedereen terug is van vakantie) nieuwe afleveringen uitzenden.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:23 schreef Eveli het volgende:
Stop komt alweer veel te snel en ik hoorde zoiets dat Lost pas in het najaar verder gaat, maar volgens mij was dat in Amerika. Hopelijk hoeven wij dit keer niet zo lang te wachten.
¤39 bij van Leest.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:45 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb alleen nog maar seizoen 1 gezienMoet nog steeds beginnen aan 2
![]()
Nee nee nee zo werkt dat zeker weten nietquote:Op zondag 13 mei 2007 14:07 schreef Symer het volgende:
Na die 3 seizoenen (in 2010 dus) stopt Lost. Niet eerder, niet later. Wat de kijkcijfers ook doen.
ABC heeft 3 seizoenen besteld en een handtekening onder de deal gezet. Ik begreep dat die 3 seizoenen daardoor hoe dan ook gemaakt worden.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee nee nee zo werkt dat zeker weten nietAls er in seizoen 5 opeens nog maar 5 miljoen mensen kijken trekt ABC gewoon hartstikke die stekker eruit
quote:ABC signed a new contract to keep the Drew Carey Show on through a ninth season, even though the show had yet to enter its seventh season at that time. The 2001–02 season saw one of the show's biggest drop in ratings.This caused ABC to put the series on hiatus, burning off the rest of the season in the summer of 2003. Unable to get out of their contract, ABC was forced to allow the show to film a ninth season, paying three million dollars per episode. Not doing well enough to make a slot in the fall, the ninth season was burned off during the summer of 2004.
Laten we hopen van nietquote:Op zondag 13 mei 2007 17:58 schreef wolfrolf het volgende:
En van die fout hebben ze ongetwijfeld geleerd Symer
Oh vandaar dat Alias seizoen 5 van 22 naar 17 afleveringen werd teruggeschroefdquote:Op zondag 13 mei 2007 18:31 schreef Symer het volgende:
Volgens mij is het ook nog nooit voorgekomen dat een netwerk een bestelling terug kon draaien.
MIjn idee!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 13 mei 2007 14:51 schreef Symer het volgende:
[..]
27 juli is de laatste aflevering van The Nine. Als ik baas van Net5 was zou ik de vrijdagen daarna de eerste 10 afleveringen van dit seizoen herhalen (2 afl. per vrijdag). Dan kunnen ze 7 september (als iedereen terug is van vakantie) nieuwe afleveringen uitzenden.
Minder spannend kon ook haast nietquote:Op zondag 13 mei 2007 22:38 schreef Coastertommm het volgende:
Ik raad ten zeerste aan om gewoon te gaan downloaden.
Hierna wordt het nog spannender dan dat het tot nu toe is geweest in seizoen 3 vind ik.
Ben er al mee begonnen! Vind het zo waardeloos dat ze zolang Lost stoppen. Je moet bijna alles weer terug gaan kijken om echt niets te vergeten.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:38 schreef Coastertommm het volgende:
Ik raad ten zeerste aan om gewoon te gaan downloaden.
Hierna wordt het nog spannender dan dat het tot nu toe is geweest in seizoen 3 vind ik.
Bron: mediacourant.nlquote:Eerste seizoen Lost opnieuw bij Veronica
Veronica brengt vanaf juni het eerste seizoen van de hitserie Lost opnieuw op de Nederlandse televisie. Dat meldt een woordvoerder van de zender. Lost, waarvan momenteel nieuwe afleveringen te zien zijn op NET 5, zal op Veronica in speelfilmlengte worden uitgezonden. In Lost proberen slachtoffers van een vliegtuigongeluk te overleven op een vreemd en verlaten eiland ergens in de Pacific. Veronica begint op maandag 11 juni om 22.20 uur met het uitzenden van Lost, tevens de duurste pilot ooit.
Met de wat?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:39 schreef Neverever het volgende:
ik ben op ongeveer 1/3 van seizoen 2
Hoe zit het met aternatives van seizoen 3???
Same here......dan wordt het vaak alleen maar verwarrender.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:36 schreef Xurk het volgende:
Ik ben er nog niet uit of ik de pilot weer ga kijken, heb 'm inmiddels zó vaak gezienTwee keer op TV en minstens drie keer op DVD...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:23 schreef ook_gek het volgende:
Ik ken deze hele serie nietMaar na gister avond gekeken te hebben zit ik nu op bol.com seizoen 1 te bestellen
![]()
Gek toch dat alleen Hurley geen grammetje afgevallen is.........quote:Op maandag 11 juni 2007 23:19 schreef Xurk het volgende:
Ik zap er net toevallig langs, vooral grappig om te zien hoe anders iedereen eruiziet!
Sun en Claire zijn er echt wel op vooruitgegaanToch mis ik Shannon wel als eye-candy
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:40 schreef aloa het volgende:
Zomerstop? De zomer is nog niet eens begonnen.
Is er al bekend wanneer de serie weer verder gaat op Net5.
Als Net5 de lijn van vorige seizoenen aanhoudt voorspel ik dat het schema er als volgt uit zal zien:quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:02 schreef Xurk het volgende:
Het is ook moeilijk om een goede datum te prikken om opnieuw te beginnen, aangezien Nederland nog 12 weken [geloof ik, aangezien ze bij afl. 10 gestopt zijn en 22+23 hopelijk tegelijk worden uitgezonden] tegoed heeft van seizoen 3, maar seizoen 4 pas in februari van start gaat in Amerika.
Als ze in september / oktober weer beginnen zal het dus maar tot december / januari kunnen duren, waarna er weer gestopt moet worden totdat Amerika rond s4e10 hangt ofzo, wat dus pas in april ergens zal zijn. Dan hebben de Nederlandse kijkers binnen een relatief korte tijd twee redelijk lange pauzes, wat altijd op de zenuwen werkt... voordeel is wel dat s4 in Amerika in één ruk wordt uitgezonden, waardoor Nederland nooit kan inlopen, wat in de USA-breaks meestal gebeurt
Ik weet niet precies hoeveel mensen er aan boord waren, maar stel dat ze de meeste koffers hebben gevonden, dan beschikken ze toch over voldoende kleding?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:09 schreef Coastertommm het volgende:
Wat ik ook zo raar vind.. ze hebben steeds nieuwe kleding
Is Rose soms een kledingwinkeltje begonnen ergens diep in de jungle? Ik ben nu btw bij Episode 20, volgens mij wordt het wel spannend
Je krijgt iig heel veel te weten over Dharma en de Others enzo
.
324 passagiers hebben samen ongetwijfeld een flink aantal medicijnen bij zich. Een koffer met messen kun je gewoon inchecken dacht ik, en vliegtuigen schijnen standaard een bijl aan boord te hebben als onderdeel van de nooduitrusting.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:14 schreef ook_gek het volgende:
er klopt wel meer niet. Hoe krijg je het voor elkaar een hakbijl in een vliegtuig mee te nemen of een koffer met 400 messen waren het volgens mij. En wat denk je van al die medicijnen. Ik weet het niet hoor maar het is als of er een volledige appotheek in dat vliegtuig zat.
de schrijvers zelf zeggen dat het een grote fout is wat eigelijk niet kanquote:Op maandag 18 juni 2007 16:43 schreef Symer het volgende:
[..]
324 passagiers hebben samen ongetwijfeld een flink aantal medicijnen bij zich. Een koffer met messen kun je gewoon inchecken dacht ik, en vliegtuigen schijnen standaard een bijl aan boord te hebben als onderdeel van de nooduitrusting.
Wie zeggen waar dat wat een fout is?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de schrijvers zelf zeggen dat het een grote fout is wat eigelijk niet kan![]()
Volgens mij alleen de wapens van de marshall toch?quote:trouwens is je niet opgevallen hoe veel wapens aan boord waren. Klein leger![]()
Vanavond komen aflevering 3 en 4 van seizoen 1 op Veronica.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:06 schreef suuzepluus het volgende:
wie kan mij vertellen welke episode vanavond komt??
Ik had het namelijk een paar keer niet gezien, en heb een aantal afleveringen gedll, maar weet niet of ik nu weer gelijk loop met de serie. ik heb nu als laatste Season 3 Episode 11 gezien, klopt dit?
alvast bedankt
en veel kijkplezier vanavond!!!
bij de bonus op de dvd word door regiseur, schrijver en acteurs commentaar gegeven op het eerste seizoen. Daar zeggen ze ook in dat het best raar is dat ze opeens een bijl hebben en veel medicijnen maar dat het niet storend is in het verhaal. Omdat soms dingen die eigelijk niet kunen te veel opvallen.quote:
nop in de koffer van kate die ze later bij de waterval vinden zitten ook nog dacht 4 wapens. Daarom moet en zou ze die koffer terug hebben van Saywer. Al blijk al snel dat er nog iets speciaals in de koffer zit waar ze niks over kwijt wil.....quote:Volgens mij alleen de wapens van de marshall toch?
Hmm, vreemd. Zijn toch wel dingen die redelijk verklaarbaar zijn, zeker vergeleken met andere dingen die in Lost gebeuren.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bij de bonus op de dvd word door regiseur, schrijver en acteurs commentaar gegeven op het eerste seizoen. Daar zeggen ze ook in dat het best raar is dat ze opeens een bijl hebben en veel medicijnen maar dat het niet storend is in het verhaal. Omdat soms dingen die eigelijk niet kunen te veel opvallen.
Die waren ook van de marshallquote:nop in de koffer van kate die ze later bij de waterval vinden zitten ook nog dacht 4 wapens. Daarom moet en zou ze die koffer terug hebben van Saywer. Al blijk al snel dat er nog iets speciaals in de koffer zit waar ze niks over kwijt wil.....
steriel water heftige pijn stillers ontsteking remmers. Dat is niet iets wat iemand vaak mee neemt op vakantie en zeker niet in deze hoeveelheid. daar ging het hun omquote:Op maandag 18 juni 2007 21:55 schreef Symer het volgende:
[..]
Hmm, vreemd. Zijn toch wel dingen die redelijk verklaarbaar zijn, zeker vergeleken met andere dingen die in Lost gebeuren.
[..]
Die waren ook van de marshall![]()
Dat vliegtuigje had de marshall terug gepakt nadat Kate er een bank voor berooft had en volgens mij stond Kate erbij toen de marshall de koffer moest openen voor de douane.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:06 schreef ook_gek het volgende:
...
was dat koffertje ook van de marshall? Dat weet ik dan niet mee. Maar waarom zat dat personelijk vliegtuigje van haar er in dan en waarom wist zij de inhoud precies te vertellen
dat is mij dan ontgaanquote:Op maandag 18 juni 2007 22:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat vliegtuigje had de marshall terug gepakt nadat Kate er een bank voor berooft had en volgens mij stond Kate erbij toen de marshall de koffer moest openen voor de douane.
klopt ik zit nu seizoen 1 met spoed door te kijken. Had het gekocht en ben nu verslaafdquote:Op maandag 18 juni 2007 22:34 schreef Symer het volgende:
[..]
Was in de seizoensfinale van seizoen 1 geloof ik.
Mama Cass - Make your own kind of musicquote:Op maandag 2 juli 2007 11:11 schreef ook_gek het volgende:
HELP![]()
effe kort vraagje. Lost seizoen 2 eerste aflevering. Ze komen in die bunker terrecht waar de bewoner ( effe naam kwijt ) een plaat op zet. Ik wil weten welk nummer dat is![]()
Iemand een idee?
Jha dank u welquote:Op maandag 2 juli 2007 11:21 schreef Symer het volgende:
[..]
Mama Cass - Make your own kind of music
ze draaien dat nummer ook zoals het moet. Gewoon volume vol uitquote:Op maandag 2 juli 2007 11:56 schreef Symer het volgende:
Mooi nummer is dat, die heb ik echt grijs gedraaid toen
Ben benieuwd waar seizoen 4 mee opent.
van serieu 3 of watquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:14 schreef Sammetje het volgende:
Vrijdag 7 september beginnen de nieuwe afleveringen op Net5
![]()
Eindelijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:14 schreef Sammetje het volgende:
Vrijdag 7 september beginnen de nieuwe afleveringen op Net5
![]()
Dan is Net 5 nog sneller dan ABC.quote:
ja weer ik veelquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan is Net 5 nog sneller dan ABC.![]()
11 december komt ie pas uit in Amerika.quote:Op zondag 2 september 2007 22:05 schreef ook_gek het volgende:
is lost deel 3 nog niet op DVD volledig te krijgen?
Seizoen 3 is te verkrijgen vanaf 31 oktober.quote:Op zondag 2 september 2007 22:05 schreef ook_gek het volgende:
is lost deel 3 nog niet op DVD volledig te krijgen?
Net5 begint met afl. 11 van seizoen 3, wat betekent dat Net5 nu 13 afleveringen kan uitzenden voordat ze Amerika ingehaald hebben.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:49 schreef WheeleE het volgende:
Zou Veronica nog doorgaan met het uizendingen van herhalingen van seizoen 1 als Net5 vrijdag begint met het vervolg van Seizoen 3?
Ik ben een beetje de weg kwijt waar we waren gebleven, de commercielen zijn zo aan het husselen met series.
Klote? Ik vind 21:30 prima. Net als voor de zomerstop.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:48 schreef Testdummie het volgende:
Zomerstop voorbij! Vanavond weer nieuwe afl.![]()
wel een klote tijdstip...
Nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan is Net 5 nog sneller dan ABC.![]()
De echte fans weten wel dat het begint........toch?!quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:51 schreef WheeleE het volgende:
Toch raar dat Net5 niet wat meer reclame maakt dat het weer verder gaat. Zo raak je natuurlijk wel kijkers kwijt.
Hmmm, jij weet duidelijk meerquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:59 schreef SigmundFreud het volgende:
Hoe weet je nou dat het niet slim is van Locke?
Ik ben eindelijk klaar met kijken van seizoen 3 en dus kan ik na 2 jaar eindelijk gaan meelezen in dit topic.
Een zomerstop is - hoe vervelend ook - niet echt raar toch? Haast iedere serie heeft er één, niet alleen in Nederland maar ook in Amerikaquote:Op zaterdag 8 september 2007 09:18 schreef Pheno het volgende:
Leuk, gaan ze beginnen als wij op vakantie gaan....ik haak dus af, het is echt niet meer te volgen op deze manier. Een zomerstop van 4 maanden, waardoor ik er helemaal uit ben en dan straks nog eens 4 afleveringen "kwijt".
Ik heb gisteren gekeken, maar ik voelde me als in een film die al 2 uur bezig is voordat ik ging kijken.
Een zomerstop in mei vind ik redelijk vervelend. Tuurlijk, elke serie heeft er 1, maar niet zo'n k*t getimede als van net 5. Midden in het seizoen, terwijl amerika netjes stopt na de finale aflevering van het seizoen, dus zij stoppen niet midden in het verhaal. En bij zo'n serie als Lost waar veel gebeurd en veel losse eindjes zijn zou een recap best handig zou zijn als je dan toch besluit er middein te stoppen. Andere series worden tot het dode toe herhaald, op schappelijke tijden, ik reken daar veronica niet bij. Ik ben in de serie nu echt "lost", ik weet echt niet meer wie wat waar en hoe. Jammer, want ik vond het toen het nog te volgen was een prima serie. Door zoveel pauzes (tussen seizoen 2 en 3 zat ook een aardige tijd en natuurlijk na een paar afleveringen weer 4 maanden) ben ik het spoor bijster.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:48 schreef Xurk het volgende:
[..]
Een zomerstop is - hoe vervelend ook - niet echt raar toch? Haast iedere serie heeft er één, niet alleen in Nederland maar ook in AmerikaEn ze beginnen er juist nu mee omdat ze verwachten dat iedereen terug is van vakantie en weer het dagelijkse leven oppikt... blijkbaar val jij buiten de norm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |