abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54598336
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Pwn_zoon het volgende:

[..]

Maar waarom blijft het Dharma Initiative (tenminste hun de mensen op het vaste land) dan voedselpaketten droppen, terwijl hun collega's al 20 jaar geleden zijn uitgemoord op dat eiland?
Dat moet hun dan toch bekend zijn?
Tenzij The Others doen alsof ze DI zijn en raporteren naar het hoofdkwartier dan DI...
Dat laatste klinkt wel goed. Ben heeft lang bij Dharma gewerkt dus weet hij vast wel wat de procedures zijn om door te geven dat Dharma nog bezig is, als die er al zijn.

Voor hetzelfde geld is er namelijk helemaal geen contact tussen het cateringbedrijf en de projectleiders. Aangezien het DI nogal geheimzinnig lijkt zou het me niks verbazen als de voedseltak van het initiatief ooit verteld is dat ze elke 7 maanden een voedselpakket moeten droppen en verder geen vragen moeten stellen.
  woensdag 14 november 2007 @ 12:45:58 #252
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_54598441
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:41 schreef Symer het volgende:

[..]

Dat laatste klinkt wel goed. Ben heeft lang bij Dharma gewerkt dus weet hij vast wel wat de procedures zijn om door te geven dat Dharma nog bezig is, als die er al zijn.

Voor hetzelfde geld is er namelijk helemaal geen contact tussen het cateringbedrijf en de projectleiders. Aangezien het DI nogal geheimzinnig lijkt zou het me niks verbazen als de voedseltak van het initiatief ooit verteld is dat ze elke 7 maanden een voedselpakket moeten droppen en verder geen vragen moeten stellen.
Maar met deze theorie komen de volgende vragen

- wie betaald de voedselpaketten
- het eindland is onvindbaar voor de buitenwereld. Waarom kan dat vliegtuig wel het eiland vinden
Want okal heb je de preciese locatie. Op de rader of wat dan ook staat niks van een eiland.

- Want als een vliegtuig wel het eiland kan vinden... waarom gebruiken ze dan een onderzeeër om naar het eiland te gaan.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_54599460
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Maar met deze theorie komen de volgende vragen

- wie betaald de voedselpaketten
- het eindland is onvindbaar voor de buitenwereld. Waarom kan dat vliegtuig wel het eiland vinden
Want okal heb je de preciese locatie. Op de rader of wat dan ook staat niks van een eiland.

- Want als een vliegtuig wel het eiland kan vinden... waarom gebruiken ze dan een onderzeeër om naar het eiland te gaan.
- The Hanso Foundation betaalt de rekeningen, aangezien die met meerdere geheimzinnige dingen bezig zijn lijkt het me goed mogelijk dat de rechterhand daar niet weet waar de linkerhand eigenlijk voor betaalt.

- De vorige dropping vond plaats tijdens de lockdown in The Swan (toen Locke met zijn been onder de blastdoor lag), misschien dat het eiland op die momenten tijdelijk zichtbaar is?

- Ik meen mij te herinneren dat tijdens de laatste dropping iedereen zei dat ze geen vliegtuig hadden gehoord of gezien, het lijkt mij dat die droppings gebeuren dmv van heteluchtballonnen (zoals die van Henry Gale die ze gevonden hadden). Dat kan betekenen dat het door het magnetisme te gevaarlijk is voor een vliegtuig en dat een onderzeeër dan 1 van de weinige praktische mogelijkheden is om veel mensen te vervoeren.
pi_54599474
Over wat voor slavenschip hebben jullie het trouwens? Daar kan ik me niks over herinneren, misschien uit een aflevering die ik eens gemist heb?

Verder vind ik Lost op het moment wel weer spannend en leuk, dat was een tijdje terug toch wat minder had ik het idee.
People live to learn things, and I learn to live...
pi_54599546
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:30 schreef Piepje het volgende:
Over wat voor slavenschip hebben jullie het trouwens? Daar kan ik me niks over herinneren, misschien uit een aflevering die ik eens gemist heb?
The Black Rock:

Daar werd Dr. Arzt opgeblazen met dynamiet en daar heeft Sawyer Locke's vader vermoord.
  woensdag 14 november 2007 @ 13:33:44 #256
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_54599551
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:30 schreef Piepje het volgende:

Verder vind ik Lost op het moment wel weer spannend en leuk, dat was een tijdje terug toch wat minder had ik het idee.
Midden in de rimboe ligt een slavenschip met dienamiet. Op een gegeven moment ( dacht seizoen 1 ) gaan ze voor het eerst daar dienamiet halen met die franse vrouw. Daar blaast iemand zich ook op. Was wel humor. Pas op je moet het heel zachtjes behandelen want het is zeer instabiel *BOEM* en weg
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 14 november 2007 @ 13:38:04 #257
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_54599653
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:29 schreef Symer het volgende:

[..]

- The Hanso Foundation betaalt de rekeningen, aangezien die met meerdere geheimzinnige dingen bezig zijn lijkt het me goed mogelijk dat de rechterhand daar niet weet waar de linkerhand eigenlijk voor betaalt.
Maar het is helemaal niet zeker of hij wel of geen deel is van DI toch. Die filmpjes van de DI zijn zeer zeer oud. En het biefen naar hoofdkantoor gebeurd niet. Want in de control room stoppen ze een plastic geval in een buis. Later zie je een extreem hoge hoog liggen met rapporten. Dus nooit heeft iemand die opgehaald.
quote:
- De vorige dropping vond plaats tijdens de lockdown in The Swan (toen Locke met zijn been onder de blastdoor lag), misschien dat het eiland op die momenten tijdelijk zichtbaar is?
Dat lijkt me niet. Want dan is het wel heel toevallig dat ze opeens iets droppen op dat moment.
quote:
- Ik meen mij te herinneren dat tijdens de laatste dropping iedereen zei dat ze geen vliegtuig hadden gehoord of gezien, het lijkt mij dat die droppings gebeuren dmv van heteluchtballonnen (zoals die van Henry Gale die ze gevonden hadden). Dat kan betekenen dat het door het magnetisme te gevaarlijk is voor een vliegtuig en dat een onderzeeër dan 1 van de weinige praktische mogelijkheden is om veel mensen te vervoeren.
daar kan wat inzitten. Echter vaart een onderzeeër op sonar en sataliet gegevens. Als daar een megnetisme gevaar zou zijn, moet de oderzeeër daar toch ook last van hebben?
pi_54599864
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Maar het is helemaal niet zeker of hij wel of geen deel is van DI toch. Die filmpjes van de DI zijn zeer zeer oud. En het biefen naar hoofdkantoor gebeurd niet. Want in de control room stoppen ze een plastic geval in een buis. Later zie je een extreem hoge hoog liggen met rapporten. Dus nooit heeft iemand die opgehaald.
Hij=Hanso? Er is een video waarin de leider van The Hanso Foundation zegt dat het Dharma Initiative jammerlijk gefaald heeft. Die video vond plaats in 2006. Dus na de gebeurtenissen in de serie wat er op zou kunnen wijzen dat THF nu nog in het voortbestaan van DI gelooft, maar er in de nabije toekomst achterkomt dat dat niet zo is.
quote:
Dat lijkt me niet. Want dan is het wel heel toevallig dat ze opeens iets droppen op dat moment.
Het is een tijd geleden, maar vond die lockdown niet opeens spontaan plaats? Wellicht kunnen die voedseldroppers dat van buitenaf veroorzaken waardoor het eiland zichtbaar wordt.
quote:
daar kan wat inzitten. Echter vaart een onderzeeër op sonar en sataliet gegevens. Als daar een megnetisme gevaar zou zijn, moet de oderzeeër daar toch ook last van hebben?
Die kerel met die ooglap zei daar iets over geloof ik: ze hadden een speciale boei waardoor die onderzeeër het eiland kon vinden. Ik heb er verder de ballen verstand van, maar kunnen ze een onderzeeër niet shielden tegen magnetische effecten (net zoals ze met luidsprekers en monitors kunnen)?
  woensdag 14 november 2007 @ 15:20:44 #259
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_54602284
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:47 schreef Symer het volgende:

Het is een tijd geleden, maar vond die lockdown niet opeens spontaan plaats? Wellicht kunnen die voedseldroppers dat van buitenaf veroorzaken waardoor het eiland zichtbaar wordt.
Nee toch. John had wel iets gedaan waardoor alles dicht sloeg. Trouwens, op de muur stond toen een complete kaart verboren met alles er op en er aan. Echter is daar niks meer van terug gezien in de serie
pi_54602638
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee toch. John had wel iets gedaan waardoor alles dicht sloeg. Trouwens, op de muur stond toen een complete kaart verboren met alles er op en er aan. Echter is daar niks meer van terug gezien in de serie
Heb net even teruggekeken: Ineens beginnen de luidsprekers te kraken terwijl er nog 47 minuten op de teller staan, Locke probeert wat te sleutelen aan de speakers waarna een vrouwenstem begint met aftellen. Als ze bij nul is komen de deuren naar beneden.

Wat die kaart betreft: Locke probeerde wel die kaart na te tekenen waarna ze opzoek zijn gegaan naar dat grote vraagteken in het midden, wat ze ook gevonden hebben. We hebben ook gezien hoe Desmond en Razinsky die kaart op die deur geschilderd hebben.
  woensdag 14 november 2007 @ 15:51:15 #261
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_54603115
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:33 schreef Symer het volgende:

[..]

Heb net even teruggekeken: Ineens beginnen de luidsprekers te kraken terwijl er nog 47 minuten op de teller staan, Locke probeert wat te sleutelen aan de speakers waarna een vrouwenstem begint met aftellen. Als ze bij nul is komen de deuren naar beneden.

Wat die kaart betreft: Locke probeerde wel die kaart na te tekenen waarna ze opzoek zijn gegaan naar dat grote vraagteken in het midden, wat ze ook gevonden hebben. We hebben ook gezien hoe Desmond en Razinsky die kaart op die deur geschilderd hebben.
Oh ja dat is inderdaad waar ja. Maar wat was dat vraagteken dan?
pi_54603293
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh ja dat is inderdaad waar ja. Maar wat was dat vraagteken dan?
Er was ergens een groot vraagteken in de grond getekend waar dat drugsvliegtuigje op lag, daar was een ladder die naar deze control room leidde:
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:38 schreef ook_gek het volgende:
... Want in de control room stoppen ze een plastic geval in een buis. Later zie je een extreem hoge hoog liggen met rapporten.
  woensdag 14 november 2007 @ 16:15:01 #263
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_54603707
oooooooooh oke op die manier zijn ze inderdaad bij die put uit gekomen!!!
  woensdag 14 november 2007 @ 16:41:31 #264
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_54604453
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:27 schreef Pwn_zoon het volgende:
[ afbeelding ]

De kleding lijkt op die van de adel uit de 17e eeuw, en ook alsof hij zo'n bokkepruik heeft.
Zou het een overlevende zijn van dat antieke slavenschip?
In combinatie met het niet ouder worden van Richard, zou er op het eiland soms een fontein van de eeuwige jeugd zijn?
Ik kom dus net deze link tegen:
Richard-alpert-400-years-old.html
De acteur zelf denkt dus zelf ook aan deze theorie !!

Wel vaag dat hij dus een andere serie is gaan doen, vraag me af hoe ze dit gaan oplossen in Lost...
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_54605086
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Midden in de rimboe ligt een slavenschip met dienamiet. Op een gegeven moment ( dacht seizoen 1 ) gaan ze voor het eerst daar dienamiet halen met die franse vrouw. Daar blaast iemand zich ook op. Was wel humor. Pas op je moet het heel zachtjes behandelen want het is zeer instabiel *BOEM* en weg
Ooooooooh ja, is ook zo. Dat was ik al weer vergeten. Je moet ook zoveel onthouden bij deze serie....
People live to learn things, and I learn to live...
  donderdag 15 november 2007 @ 00:16:16 #266
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_54616575
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:27 schreef Pwn_zoon het volgende:
mogelijkheid 1:

[ afbeelding ]

mogelijkheid 2:
[ afbeelding ]

De kleding lijkt op die van de adel uit de 17e eeuw, en ook alsof hij zo'n bokkepruik heeft.
Zou het een overlevende zijn van dat antieke slavenschip?
In combinatie met het niet ouder worden van Richard, zou er op het eiland soms een fontein van de eeuwige jeugd zijn?
dat zou een reden kunnen zijn waarom alle geboren babies daar dood gegaan zijn. omdat het lichaam/organen niet ontwikkelen etc oid.

Dit zou een goed punt kunnen zijn.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  donderdag 15 november 2007 @ 09:26:23 #267
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_54619144
quote:
Op donderdag 15 november 2007 00:16 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

dat zou een reden kunnen zijn waarom alle geboren babies daar dood gegaan zijn. omdat het lichaam/organen niet ontwikkelen etc oid.

Dit zou een goed punt kunnen zijn.
Maar tja aan de andere kant.. Ben is wel ouder geworden... hij was immers een kind toen hij op het eiland kwam en werd volwassen (dus ouder) net zoals zijn vader!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  donderdag 15 november 2007 @ 09:54:30 #268
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_54619700
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:26 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Maar tja aan de andere kant.. Ben is wel ouder geworden... hij was immers een kind toen hij op het eiland kwam en werd volwassen (dus ouder) net zoals zijn vader!
Ben is een robot.
pi_54658695
Welk gas werd er eigenlijk gebruikt om het Dharma Initiative uit te moorden? En wat is er gebeurd met Ben's vriendin?

Hoop dat we vanavond meer antwoorden krijgen
  vrijdag 16 november 2007 @ 20:46:28 #270
125852 suuzepluus
I'm watching you...
pi_54659610
jeeetje, ik heb volgens mij bijna elke aflevering wel gezien vanaf het begin.... maar hier staan theorieën en dingen beschreven die ik me echt niet voor de geest kan halen.......... komt zeker omdat er na elke 3 afleveringen een jaar pauze tussen zit........ dat van Ben en ene Jacob heb ik denk ik echt gemist.
is t vanavond trouwens episode 20?
  vrijdag 16 november 2007 @ 21:34:08 #271
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_54660826
Nee, aflevering 21: Greatest Hits

pi_54660940
Desmond
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 16 november 2007 @ 21:40:30 #273
125852 suuzepluus
I'm watching you...
pi_54660995
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 21:34 schreef Xurk het volgende:
Nee, aflevering 21: Greatest Hits

echt???? oow.... ff downloaden dan maar.... hehe ik loop er dus 1 achter.
  zaterdag 17 november 2007 @ 01:24:54 #274
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_54666831
Ik kan bijna niet meer wachten tot die seizoensfinale volgende week!

Alleen 1 ding snap ik niet: waarom knippen ze niet gewoon die kabel door, dan is er toch ook geen stroom meer in dat station
  zaterdag 17 november 2007 @ 08:58:43 #275
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54668846
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 21:38 schreef milagro het volgende:
Desmond
Het is wel echt weer spannend nu, vind ik. Konden we trouwens zien wat er met Karl gebeurde? Ging hij terug naar The Others of bleef hij? Ik weet het niet meer maar misschien is het gewoon niet in beeld geweest.

Ik ben wel echt benieuwd hoe het nu zit met Juliet, aan welke kant ze nu echt staat. En of Locke nog gered gaat worden
pi_54669091
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 01:24 schreef Pwn_zoon het volgende:

Alleen 1 ding snap ik niet: waarom knippen ze niet gewoon die kabel door, dan is er toch ook geen stroom meer in dat station
Dat is te simpel
Saartje
pi_54673738
Was dit nou aflevering 22 of 23? Omdat ze spraken over een extra lange seizoenseinde. Kan niet wachten, dus ben hem nu aan het downloaden Vanaf seizoen 4 maar weer trouw volgen, heb al teveel gemist.

Edit: 21 dus 22 en 23 maar ff downloaden dan. Kan niet wachten, die sneak preview zag er té vet uit
pi_54673781
dit was aflevering 21, de finale is 22 en 23 ... en dan is er volgens mij nog een 24 , een epiloog of zo
  zaterdag 17 november 2007 @ 15:11:44 #279
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_54673815
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 01:24 schreef Pwn_zoon het volgende:

Hij's leuk
Maar je blijft natuurlijk met meer vragen achter
  zondag 18 november 2007 @ 01:47:24 #280
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_54687279
Ow trouwens dat meisje dat in Londen werd overvallen, en gered werd door Charlie, dat was Nadia!
De doodgewaande vriendin van Sayid dus.
En die overvaller, dat was weer de ex-vriend van Claire!
En Vincent (de hond) schijnt ook even heel kort in beeld te zijn geweest op het strand

Wat die kabel betreft: die schijnt niet voor de stroom te zijn, maar als verankering:

pi_54689754
quote:
Op zondag 18 november 2007 01:47 schreef Pwn_zoon het volgende:
Ow trouwens dat meisje dat in Londen werd overvallen, en gered werd door Charlie, dat was Nadia!
En Vincent (de hond) schijnt ook even heel kort in beeld te zijn geweest op het strand

Wat die kabel betreft: die schijnt niet voor de stroom te zijn, maar als verankering:

[ afbeelding ]
Een anker? Dus als ze die kabel zouden doorknippen zou het station wegdrijven? Ondanks al die pilaren eronder?

Ik dacht juist dat Ooglap had gezegd dat die kabel voor communicatie met andere stations was.
pi_54689791
nu ja, zo'n kabel knip je gewoon niet effe door met een schaartje , ze hebben gewoon niets om dat ding mee door te knippen, en snijden is ook geen optie want dat duurt te lang en krijg je kortsluiting en sta je onder stroom en dat is niet leuk, hoor!

zo dan maar?
  zondag 18 november 2007 @ 13:30:46 #283
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_54692204
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 15:09 schreef milagro het volgende:
dit was aflevering 21, de finale is 22 en 23 ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is een SPOILER !!!!!!!!
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_54692240
quote:
Op zondag 18 november 2007 13:30 schreef Patch het volgende:

[..]

dit is een SPOILER !!!!!!!!
hoezo
  zondag 18 november 2007 @ 13:39:58 #285
22457 Patch
pi_54692377
quote:
Op zondag 18 november 2007 13:32 schreef milagro het volgende:

[..]

hoezo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_54692426
quote:
Op zondag 18 november 2007 13:39 schreef Patch het volgende:

[..]
SPOILER
nou, ik niet, beetje overdreven, er staat niets inhoudelijks verder.
het is geen spoiler, maar een teaser.
maar goed, verder maar weer
pi_54692441
quote:
Op zondag 18 november 2007 11:02 schreef milagro het volgende:
nu ja, zo'n kabel knip je gewoon niet effe door met een schaartje , ze hebben gewoon niets om dat ding mee door te knippen, en snijden is ook geen optie want dat duurt te lang en krijg je kortsluiting en sta je onder stroom en dat is niet leuk, hoor!

zo dan maar?
ze hebben toch dynamiet?
Saartje
  zondag 18 november 2007 @ 13:56:04 #288
22457 Patch
pi_54692687
quote:
Op zondag 18 november 2007 13:42 schreef milagro het volgende:

[..]

nou, ik niet, beetje overdreven, er staat niets inhoudelijks verder.
het is geen spoiler, maar een teaser.
maar goed, verder maar weer
Ik ben blij dat ik die aflevering al heb gezien.
Zou het niet willen meemaken dat ik 'm niet gezien had en jouw post had gelezen..
pi_54692714
quote:
Op zondag 18 november 2007 13:56 schreef Patch het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik die aflevering al heb gezien.
Zou het niet willen meemaken dat ik 'm niet gezien had en jouw post had gelezen..
traumatisch idd
  zondag 18 november 2007 @ 15:49:33 #290
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_54695104
Op wikipedia staan er toch echt maar 23 episodes voor dit seizoen?
alleen seizoen 1 en 2 hadden 24 afleveringen.
pi_54695791
quote:
Op zondag 18 november 2007 15:49 schreef Pwn_zoon het volgende:
Op wikipedia staan er toch echt maar 23 episodes voor dit seizoen?
alleen seizoen 1 en 2 hadden 24 afleveringen.
Dat klopt, afl 23 is de allerlaatste aflevering van dit seizoen.

Er zijn na dit seizoen wel kleine internet-afleveringen van 3 minuten gemaakt, maar ik denk niet dat die tot seizoen 3 gerekend worden.
pi_54701575
Heeft er iemand duidelijkere afbeeldingen van dat station? Ben erg benieuwd!
pi_54708455
Vrijdag dus de laatste 2 afleveringen? Cool. Heb namelijk alleen de ALLERlaatste nog niet gezien.
Kon hem niet vinden dus ik wacht al een paar weken met een LOEI van een cliffhanger
(wat klinkt dat vies )
Screw them.
We're going home.
  maandag 19 november 2007 @ 10:11:51 #294
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_54711313
quote:
Op maandag 19 november 2007 00:33 schreef CarOnline het volgende:
Vrijdag dus de laatste 2 afleveringen? Cool. Heb namelijk alleen de ALLERlaatste nog niet gezien.
Kon hem niet vinden dus ik wacht al een paar weken met een LOEI van een cliffhanger
(wat klinkt dat vies )
prepare.
SPOILER
pi_54714540
Ik kan niet wachten tot vrijdag! Wat een geweldig seizoen is dit!
  maandag 19 november 2007 @ 12:56:27 #296
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_54714670
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:09 schreef Coastertommm het volgende:
Heeft er iemand duidelijkere afbeeldingen van dat station? Ben erg benieuwd!
http://lost.cubit.net/forum/gallery/1_16_05_07_11_12_14.jpg

Apart dat er een konijntje als logo in zit, zoals in dat promofilmpje waar dat konijn in wordt geteleporteerd
  maandag 19 november 2007 @ 13:51:12 #297
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_54715786
quote:
Op maandag 19 november 2007 12:56 schreef Pwn_zoon het volgende:

[..]

http://lost.cubit.net/forum/gallery/1_16_05_07_11_12_14.jpg

Apart dat er een konijntje als logo in zit, zoals in dat promofilmpje waar dat konijn in wordt geteleporteerd
grappig die konijn was me nog niet eens opgevallen
pi_54716008
Ik had niet direct verwacht dat er nog mensen in het onderwaterstation waren. Opzich wel weer logisch dat ze zo vijandig reageerden. Ik zou ook wat bang worden als ik diep onderwater zat zonder mogelijkheid om eruit te kunnen en zonder communicatie met de buitenwereld. Een beetje in de steek gelaten..
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  maandag 19 november 2007 @ 14:18:55 #299
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_54716397
quote:

[ afbeelding ]
Jemig, dit was me allemaal nog niet opgevallen, heb wrs echt met de ogen dicht zitten kijken
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  maandag 19 november 2007 @ 15:17:12 #300
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_54717669
quote:
Dat van Nadia had ik door, maar niet dat die dude de ex van Claire was Locke was Nadia ook eens tegengekomen in seizoen 2, maar dan in Amerika... doet ze goed qua reizen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')