Dat laatste klinkt wel goed. Ben heeft lang bij Dharma gewerkt dus weet hij vast wel wat de procedures zijn om door te geven dat Dharma nog bezig is, als die er al zijn.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Maar waarom blijft het Dharma Initiative (tenminste hun de mensen op het vaste land) dan voedselpaketten droppen, terwijl hun collega's al 20 jaar geleden zijn uitgemoord op dat eiland?
Dat moet hun dan toch bekend zijn?
Tenzij The Others doen alsof ze DI zijn en raporteren naar het hoofdkwartier dan DI...
Maar met deze theorie komen de volgende vragenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:41 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt wel goed. Ben heeft lang bij Dharma gewerkt dus weet hij vast wel wat de procedures zijn om door te geven dat Dharma nog bezig is, als die er al zijn.
Voor hetzelfde geld is er namelijk helemaal geen contact tussen het cateringbedrijf en de projectleiders. Aangezien het DI nogal geheimzinnig lijkt zou het me niks verbazen als de voedseltak van het initiatief ooit verteld is dat ze elke 7 maanden een voedselpakket moeten droppen en verder geen vragen moeten stellen.
- The Hanso Foundation betaalt de rekeningen, aangezien die met meerdere geheimzinnige dingen bezig zijn lijkt het me goed mogelijk dat de rechterhand daar niet weet waar de linkerhand eigenlijk voor betaalt.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar met deze theorie komen de volgende vragen
- wie betaald de voedselpaketten
- het eindland is onvindbaar voor de buitenwereld. Waarom kan dat vliegtuig wel het eiland vinden
Want okal heb je de preciese locatie. Op de rader of wat dan ook staat niks van een eiland.
- Want als een vliegtuig wel het eiland kan vinden... waarom gebruiken ze dan een onderzeeër om naar het eiland te gaan.
The Black Rock:quote:Op woensdag 14 november 2007 13:30 schreef Piepje het volgende:
Over wat voor slavenschip hebben jullie het trouwens? Daar kan ik me niks over herinneren, misschien uit een aflevering die ik eens gemist heb?
Midden in de rimboe ligt een slavenschip met dienamiet. Op een gegeven moment ( dacht seizoen 1 ) gaan ze voor het eerst daar dienamiet halen met die franse vrouw. Daar blaast iemand zich ook op. Was wel humor. Pas op je moet het heel zachtjes behandelen want het is zeer instabiel *BOEM* en wegquote:Op woensdag 14 november 2007 13:30 schreef Piepje het volgende:
Over wat voor slavenschip hebben jullie het trouwens? Daar kan ik me niks over herinneren, misschien uit een aflevering die ik eens gemist heb?
Verder vind ik Lost op het moment wel weer spannend en leuk, dat was een tijdje terug toch wat minder had ik het idee.
Maar het is helemaal niet zeker of hij wel of geen deel is van DI toch. Die filmpjes van de DI zijn zeer zeer oud. En het biefen naar hoofdkantoor gebeurd niet. Want in de control room stoppen ze een plastic geval in een buis. Later zie je een extreem hoge hoog liggen met rapporten. Dus nooit heeft iemand die opgehaald.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:29 schreef Symer het volgende:
[..]
- The Hanso Foundation betaalt de rekeningen, aangezien die met meerdere geheimzinnige dingen bezig zijn lijkt het me goed mogelijk dat de rechterhand daar niet weet waar de linkerhand eigenlijk voor betaalt.
Dat lijkt me niet. Want dan is het wel heel toevallig dat ze opeens iets droppen op dat moment.quote:- De vorige dropping vond plaats tijdens de lockdown in The Swan (toen Locke met zijn been onder de blastdoor lag), misschien dat het eiland op die momenten tijdelijk zichtbaar is?
daar kan wat inzitten. Echter vaart een onderzeeër op sonar en sataliet gegevens. Als daar een megnetisme gevaar zou zijn, moet de oderzeeër daar toch ook last van hebben?quote:- Ik meen mij te herinneren dat tijdens de laatste dropping iedereen zei dat ze geen vliegtuig hadden gehoord of gezien, het lijkt mij dat die droppings gebeuren dmv van heteluchtballonnen (zoals die van Henry Gale die ze gevonden hadden). Dat kan betekenen dat het door het magnetisme te gevaarlijk is voor een vliegtuig en dat een onderzeeër dan 1 van de weinige praktische mogelijkheden is om veel mensen te vervoeren.
Hij=Hanso? Er is een video waarin de leider van The Hanso Foundation zegt dat het Dharma Initiative jammerlijk gefaald heeft. Die video vond plaats in 2006. Dus na de gebeurtenissen in de serie wat er op zou kunnen wijzen dat THF nu nog in het voortbestaan van DI gelooft, maar er in de nabije toekomst achterkomt dat dat niet zo is.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar het is helemaal niet zeker of hij wel of geen deel is van DI toch. Die filmpjes van de DI zijn zeer zeer oud. En het biefen naar hoofdkantoor gebeurd niet. Want in de control room stoppen ze een plastic geval in een buis. Later zie je een extreem hoge hoog liggen met rapporten. Dus nooit heeft iemand die opgehaald.
Het is een tijd geleden, maar vond die lockdown niet opeens spontaan plaats? Wellicht kunnen die voedseldroppers dat van buitenaf veroorzaken waardoor het eiland zichtbaar wordt.quote:Dat lijkt me niet. Want dan is het wel heel toevallig dat ze opeens iets droppen op dat moment.
Die kerel met die ooglap zei daar iets over geloof ik: ze hadden een speciale boei waardoor die onderzeeër het eiland kon vinden. Ik heb er verder de ballen verstand van, maar kunnen ze een onderzeeër niet shielden tegen magnetische effecten (net zoals ze met luidsprekers en monitors kunnen)?quote:daar kan wat inzitten. Echter vaart een onderzeeër op sonar en sataliet gegevens. Als daar een megnetisme gevaar zou zijn, moet de oderzeeër daar toch ook last van hebben?
Nee toch. John had wel iets gedaan waardoor alles dicht sloeg. Trouwens, op de muur stond toen een complete kaart verboren met alles er op en er aan. Echter is daar niks meer van terug gezien in de seriequote:Op woensdag 14 november 2007 13:47 schreef Symer het volgende:
Het is een tijd geleden, maar vond die lockdown niet opeens spontaan plaats? Wellicht kunnen die voedseldroppers dat van buitenaf veroorzaken waardoor het eiland zichtbaar wordt.
Heb net even teruggekeken: Ineens beginnen de luidsprekers te kraken terwijl er nog 47 minuten op de teller staan, Locke probeert wat te sleutelen aan de speakers waarna een vrouwenstem begint met aftellen. Als ze bij nul is komen de deuren naar beneden.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee toch. John had wel iets gedaan waardoor alles dicht sloeg. Trouwens, op de muur stond toen een complete kaart verboren met alles er op en er aan. Echter is daar niks meer van terug gezien in de serie![]()
Oh ja dat is inderdaad waar ja. Maar wat was dat vraagteken dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:33 schreef Symer het volgende:
[..]
Heb net even teruggekeken: Ineens beginnen de luidsprekers te kraken terwijl er nog 47 minuten op de teller staan, Locke probeert wat te sleutelen aan de speakers waarna een vrouwenstem begint met aftellen. Als ze bij nul is komen de deuren naar beneden.
Wat die kaart betreft: Locke probeerde wel die kaart na te tekenen waarna ze opzoek zijn gegaan naar dat grote vraagteken in het midden, wat ze ook gevonden hebben. We hebben ook gezien hoe Desmond en Razinsky die kaart op die deur geschilderd hebben.
Er was ergens een groot vraagteken in de grond getekend waar dat drugsvliegtuigje op lag, daar was een ladder die naar deze control room leidde:quote:Op woensdag 14 november 2007 15:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh ja dat is inderdaad waar ja. Maar wat was dat vraagteken dan?
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:38 schreef ook_gek het volgende:
... Want in de control room stoppen ze een plastic geval in een buis. Later zie je een extreem hoge hoog liggen met rapporten.
Ik kom dus net deze link tegen:quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:27 schreef Pwn_zoon het volgende:
[ afbeelding ]
De kleding lijkt op die van de adel uit de 17e eeuw, en ook alsof hij zo'n bokkepruik heeft.
Zou het een overlevende zijn van dat antieke slavenschip?
In combinatie met het niet ouder worden van Richard, zou er op het eiland soms een fontein van de eeuwige jeugd zijn?
Ooooooooh ja, is ook zo. Dat was ik al weer vergeten. Je moet ook zoveel onthouden bij deze serie....quote:Op woensdag 14 november 2007 13:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Midden in de rimboe ligt een slavenschip met dienamiet. Op een gegeven moment ( dacht seizoen 1 ) gaan ze voor het eerst daar dienamiet halen met die franse vrouw. Daar blaast iemand zich ook op. Was wel humor. Pas op je moet het heel zachtjes behandelen want het is zeer instabiel *BOEM* en weg![]()
dat zou een reden kunnen zijn waarom alle geboren babies daar dood gegaan zijn. omdat het lichaam/organen niet ontwikkelen etc oid.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:27 schreef Pwn_zoon het volgende:
mogelijkheid 1:
[ afbeelding ]
mogelijkheid 2:
[ afbeelding ]
De kleding lijkt op die van de adel uit de 17e eeuw, en ook alsof hij zo'n bokkepruik heeft.
Zou het een overlevende zijn van dat antieke slavenschip?
In combinatie met het niet ouder worden van Richard, zou er op het eiland soms een fontein van de eeuwige jeugd zijn?
Maar tja aan de andere kant.. Ben is wel ouder geworden... hij was immers een kind toen hij op het eiland kwam en werd volwassen (dus ouder) net zoals zijn vader!quote:Op donderdag 15 november 2007 00:16 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dat zou een reden kunnen zijn waarom alle geboren babies daar dood gegaan zijn. omdat het lichaam/organen niet ontwikkelen etc oid.
Dit zou een goed punt kunnen zijn.
Ben is een robot.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar tja aan de andere kant.. Ben is wel ouder geworden... hij was immers een kind toen hij op het eiland kwam en werd volwassen (dus ouder) net zoals zijn vader!
Het is wel echt weer spannend nu, vind ik. Konden we trouwens zien wat er met Karl gebeurde? Ging hij terug naar The Others of bleef hij? Ik weet het niet meer maar misschien is het gewoon niet in beeld geweest.quote:
Dat is te simpelquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:24 schreef Pwn_zoon het volgende:
Ik kan bijna niet meer wachten tot die seizoensfinale volgende week!
Alleen 1 ding snap ik niet: waarom knippen ze niet gewoon die kabel door, dan is er toch ook geen stroom meer in dat station![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:24 schreef Pwn_zoon het volgende:
Ik kan bijna niet meer wachten tot die seizoensfinale volgende week!
Alleen 1 ding snap ik niet: waarom knippen ze niet gewoon die kabel door, dan is er toch ook geen stroom meer in dat station![]()
Een anker? Dus als ze die kabel zouden doorknippen zou het station wegdrijven? Ondanks al die pilaren eronder?quote:Op zondag 18 november 2007 01:47 schreef Pwn_zoon het volgende:
Ow trouwens dat meisje dat in Londen werd overvallen, en gered werd door Charlie, dat was Nadia!![]()
De doodgewaande vriendin van Sayid dus.
En die overvaller, dat was weer de ex-vriend van Claire!![]()
En Vincent (de hond) schijnt ook even heel kort in beeld te zijn geweest op het strand
Wat die kabel betreft: die schijnt niet voor de stroom te zijn, maar als verankering:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:09 schreef milagro het volgende:
dit was aflevering 21, de finale is 22 en 23 ...dit is een SPOILER !!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
quote:Op zondag 18 november 2007 13:39 schreef Patch het volgende:
[..]nou, ik niet, beetje overdreven, er staat niets inhoudelijks verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is geen spoiler, maar een teaser.
maar goed, verder maar weer[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
ze hebben toch dynamiet?quote:Op zondag 18 november 2007 11:02 schreef milagro het volgende:
nu ja, zo'n kabel knip je gewoon niet effe door met een schaartje , ze hebben gewoon niets om dat ding mee door te knippen, en snijden is ook geen optie want dat duurt te lang en krijg je kortsluiting en sta je onder stroom en dat is niet leuk, hoor!
zo dan maar?
Ik ben blij dat ik die aflevering al heb gezien.quote:Op zondag 18 november 2007 13:42 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, ik niet, beetje overdreven, er staat niets inhoudelijks verder.
het is geen spoiler, maar een teaser.
maar goed, verder maar weer
traumatisch iddquote:Op zondag 18 november 2007 13:56 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die aflevering al heb gezien.
Zou het niet willen meemaken dat ik 'm niet gezien had en jouw post had gelezen..![]()
Dat klopt, afl 23 is de allerlaatste aflevering van dit seizoen.quote:Op zondag 18 november 2007 15:49 schreef Pwn_zoon het volgende:
Op wikipedia staan er toch echt maar 23 episodes voor dit seizoen?
alleen seizoen 1 en 2 hadden 24 afleveringen.
prepare.quote:Op maandag 19 november 2007 00:33 schreef CarOnline het volgende:
Vrijdag dus de laatste 2 afleveringen? Cool. Heb namelijk alleen de ALLERlaatste nog niet gezien.
Kon hem niet vinden dus ik wacht al een paar weken met een LOEI van een cliffhanger![]()
![]()
(wat klinkt dat vies)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
http://lost.cubit.net/forum/gallery/1_16_05_07_11_12_14.jpgquote:Op zondag 18 november 2007 20:09 schreef Coastertommm het volgende:
Heeft er iemand duidelijkere afbeeldingen van dat station? Ben erg benieuwd!
grappig die konijn was me nog niet eens opgevallenquote:Op maandag 19 november 2007 12:56 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
http://lost.cubit.net/forum/gallery/1_16_05_07_11_12_14.jpg
Apart dat er een konijntje als logo in zit, zoals in dat promofilmpje waar dat konijn in wordt geteleporteerd
Jemig, dit was me allemaal nog niet opgevallen, heb wrs echt met de ogen dicht zitten kijkenquote:Op zondag 18 november 2007 01:47 schreef Pwn_zoon het volgende:
Ow trouwens dat meisje dat in Londen werd overvallen, en gered werd door Charlie, dat was Nadia!![]()
En Vincent (de hond) schijnt ook even heel kort in beeld te zijn geweest op het strand
Wat die kabel betreft: die schijnt niet voor de stroom te zijn, maar als verankering:
[ afbeelding ]
Dat van Nadia had ik door, maar niet dat die dude de ex van Claire wasquote:Op zondag 18 november 2007 01:47 schreef Pwn_zoon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |