abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54176270
Aankleed-Kate

en weer 'n leuke cliffhanger voor Desmond!
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_54205394
Interessante aflevering; Juliet vind het verslag uitbrengen toch een beetje vervelend.. misschien gaat ze teveel van de mensen in het kamp eh, geven ofzo, dat ze het niet over haar hart kan krijgen om ze zo te misleiden?

Wat is het topic stil trouwens zeg! Kijkt niemand meer? Of volgt iedereen USA?
pi_54205683
ik heb vandaag de aflevering van gister gezien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel lekker blijven plakken hè?
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:52:06 #204
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_54205689
Ik kijk sinds seizoen 3 via USA Ik kon geen jaar wachten totdat het weer zou beginnen in NL... maar ik kijk nu ook alles weer gewoon @ Net5 want ik vind het echt een goed seizoen En mijn vriendin kijkt ook nog via Net5, dus ik kijk het samen met haar, alleen kon zij het de afgelopen paar weken niet zien [heb even die afleveringen voor haar gedownload] dus heb ik ook niet gecomment hier...
pi_54206086
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:35 schreef Coastertommm het volgende:
...
Wat is het topic stil trouwens zeg! Kijkt niemand meer? Of volgt iedereen USA?
Met dit tempo kan het volgende topic '[Lost NL] #12 - Winterstop ' gaan heten

Die begint 23 november namelijk al.
pi_54206824
Ik vraag me toch wel heel erg af in hoeverre Juliet de waarheid spreekt over de verwekkingsdatum van de baby. Als ze nu gewoon zegt dat Sun op het eiland zwanger is geraakt en Sun blijft vervolgens leven, gaat Ben misschien denken dat ze de oplossing heeft gevonden en kan ze naar huis.
Waarom moest ze trouwens monsters van Kate nemen, die is toch niet zwanger?
pi_54209804
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 19:54 schreef Natalia het volgende:
Ik vraag me toch wel heel erg af in hoeverre Juliet de waarheid spreekt over de verwekkingsdatum van de baby. Als ze nu gewoon zegt dat Sun op het eiland zwanger is geraakt en Sun blijft vervolgens leven, gaat Ben misschien denken dat ze de oplossing heeft gevonden en kan ze naar huis.
Waarom moest ze trouwens monsters van Kate nemen, die is toch niet zwanger?
Ik denk dat Ben dan eerst die oplossing wil testen op een ander persoon voordat hij Juliet laat gaan, dus ik denk niet dat ze gelogen heeft.

Kate heeft inmiddels al 2 keer seks gehad met Sawyer en ze zal niet aan de pil zijn. Dus ze zou zwanger kunnen zijn.
pi_54249782
Wanneer komen de nieuwe afleveringen in nederland ?
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  maandag 29 oktober 2007 @ 19:56:11 #209
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_54250353
Wat bedoel je precies?

LOST wordt op dit moment wekelijks uitgezonden op Net5, om 21.30u als ik me niet vergis. Aanstaande vrijdag zenden ze aflevering 19 van seizoen 3 - The Brig - uit geloof ik. Weer een erg boeiende aflevering

Als je bedoelt: "Wanneer komen de afleveringen van seizoen 4 in Nederland?", dan is dat denk ik ergens in de lente / begin zomer, aangezien seizoen 4 in februari van start gaat in Amerika
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 07:38:06 #210
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_54257400
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 21:48 schreef Cloud_9 het volgende:

[..]

Ik denk dat Ben dan eerst die oplossing wil testen op een ander persoon voordat hij Juliet laat gaan, dus ik denk niet dat ze gelogen heeft.

Kate heeft inmiddels al 2 keer seks gehad met Sawyer en ze zal niet aan de pil zijn. Dus ze zou zwanger kunnen zijn.
En daarbij schijnen de mannen die op het eiland zijn gekomen ineens 'superzaad' te hebben.......kijk maar naar Yin, want die was bijna onvruchtbaar.
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_54257803
Lekker verwarrende cliffhanger weer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De harddisk recorder staat weer klaar voor volgende week, bring it on!
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_54280822
Patchy weer terug yay! Het blijft een fantastische vent, die Andrew Divoff. Hij trekt in Lost dezelfde evil smile als in Wishmaster 1 & 2 . Ik moet zeggen dat toen hij 'dood' op de grond lag na die beveligingspalen, hij net iets te lang met zijn gezicht in beeld bleef. Dat deed vermoeden dat hij zich doodhield. Ik verwachtte eigenlijk dat ie toen als even een teken van leven gaf. Dat hij nu weer verschijnt was te verwachten.

En een gevonden flight 815 zonder overlevenden is ook wel weer raar. Soort van alternatieve schaduwwereld ofzo?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_54282525
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 11:32 schreef WheeleE het volgende:
Patchy weer terug yay! Het blijft een fantastische vent, die Andrew Divoff. Hij trekt in Lost dezelfde evil smile als in Wishmaster 1 & 2 . Ik moet zeggen dat toen hij 'dood' op de grond lag na die beveligingspalen, hij net iets te lang met zijn gezicht in beeld bleef. Dat deed vermoeden dat hij zich doodhield. Ik verwachtte eigenlijk dat ie toen als even een teken van leven gaf. Dat hij nu weer verschijnt was te verwachten.
Bewoog 'ie toen niet nog ff met zn voet of zo?
quote:
En een gevonden flight 815 zonder overlevenden is ook wel weer raar. Soort van alternatieve schaduwwereld ofzo?
Ik zei toen ook al, misschien zitten ze wel in een soort Twilight Zone. Dat er over dat hele gebied een soort energieveld of zo hangt, waardoor het onzichtbaar is voor de buitenwereld.
pi_54282720
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:14 schreef Eveli het volgende:

[..]

Bewoog 'ie toen niet nog ff met zn voet of zo?
[..]

Ik zei toen ook al, misschien zitten ze wel in een soort Twilight Zone. Dat er over dat hele gebied een soort energieveld of zo hangt, waardoor het onzichtbaar is voor de buitenwereld.
Als ie bewogen heeft is me datniet opgevallen. Toen de anderen wegliepen was er een shot van zijn gezicht, en dat bewoog niet.

Dat het eiland om wat voor reden dan ook onzichtbaar was had ik inderdaad ook bedacht, maar nu er een andere flight 815 gevonden is, lijkt het wel alsof het een soort alternate reality is. Het begint een beetje op Xfiles of The Langoliers te lijken...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:27:37 #215
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_54335012
Oke in Nederland zijn we dus ook bijna klaar begrijp ik

(eigenlijk is dit gewoon een TVP )
Wanneer komt Seizoen 4 uit?
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zaterdag 3 november 2007 @ 13:37:13 #216
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_54336543
Zes posts boven de jouwe
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 19:56 schreef Xurk het volgende:
LOST wordt op dit moment wekelijks uitgezonden op Net5, om 21.30u als ik me niet vergis. Aanstaande vrijdag zenden ze aflevering 19 van seizoen 3 - The Brig - uit geloof ik. Weer een erg boeiende aflevering

Als je bedoelt: "Wanneer komen de afleveringen van seizoen 4 in Nederland?", dan is dat denk ik ergens in de lente / begin zomer, aangezien seizoen 4 in februari van start gaat in Amerika
pi_54340877
quote:
Wat bedoel je precies?

De uitzendingen die nu in NL zijn nog nooit uitgezonden in NL ?
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  zaterdag 3 november 2007 @ 19:14:01 #218
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_54342552
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 13:37 schreef Xurk het volgende:
Zes posts boven de jouwe
[..]

Hahah dom van me
Thnx
pi_54343721
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 17:48 schreef mikezwet het volgende:

[..]

De uitzendingen die nu in NL zijn nog nooit uitgezonden in NL ?
Klopt.
pi_54345804
Ja, vet vaag dat Flight 815 gevonden is, maar het vliegtuig is gevonden in een diepte trog. Ik moest toen meteen denken aan filosofie, daar hadden we een keer een theorie behandeld dat er een zelfde wereld zou zijn aan de binnenkant van de aarde, die er bijna hetzelfde uiitzag ofzo. Misschien zijn ze door die trog in die wereld binnengekomen, want de Others kunnen ook alleen maar naar de buitenwereld via een duikboot.. Beetje vergezocht, maargoed, die duikboot en trog link vind ik wel iets hebben.
pi_54351080
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 21:10 schreef Coastertommm het volgende:
Ja, vet vaag dat Flight 815 gevonden is, maar het vliegtuig is gevonden in een diepte trog. Ik moest toen meteen denken aan filosofie, daar hadden we een keer een theorie behandeld dat er een zelfde wereld zou zijn aan de binnenkant van de aarde, die er bijna hetzelfde uiizag ofzo. Misschien zijn ze door die trog in die wereld binnengekomen, want de Others kunnen ook alleen maar naar de buitenwereld via een duikboot.. Beetje vergezocht, maargoed, die duikboot en trog link vind ik wel iets hebben.
Kijk, dat is weer een theorie om te onthouden! Hij lijkt wat vergezocht, maar ik vind m wel interessant.
  zondag 4 november 2007 @ 09:50:07 #222
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_54351095
quote:
Op zondag 4 november 2007 09:47 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Kijk, dat is weer een theorie om te onthouden! Hij lijkt wat vergezocht, maar ik vind m wel interessant.
Tja bij LOST moet je volgens mij heel ver zoeken, want ik weet het nog niet wat er aan de hand is...
leuk
pi_54493677
Voor de mensen die het hebben opgenomen:

Vlak nadat Ben een duw krijgt van Jacob moet je het beeld stil zetten dan kun je Jacob zien.
pi_54493769
Hey dat busje..zou dat het busje zijn dat Hurley had gevonden en waar hij samen met Charlie in ging racen?
Wel vaag dat stuk van Jacob!
Saartje
pi_54493846
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hey dat busje..zou dat het busje zijn dat Hurley had gevonden en waar hij samen met Charlie in ging racen?
Wel vaag dat stuk van Jacob!
En dat lijk wat Hurley en Sawyer erin vonden was dus Bens pa.
pi_54493945
Grappig dat zulke dingen toch weer terugkomen
Wat me ook opvel trouwens was dat die Richard niet ouder werd..zal ook wel weer iets te betekenen hebben.
Saartje
  zaterdag 10 november 2007 @ 10:13:55 #227
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_54500298
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:35 schreef Cloud_9 het volgende:

Vlak nadat Ben een duw krijgt van Jacob moet je het beeld stil zetten dan kun je Jacob zien.

Klopt, maar het is niet echt duidelijk te zien...
Was wel een leuke aflevering
pi_54502808
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:35 schreef Cloud_9 het volgende:

Heeft iemand hier een screencap van? Ik zag het wel op tv, maar het ging te snel en heb 't niet opgenomen.
pi_54503147
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:02 schreef Eveli het volgende:

[..]

Heeft iemand hier een screencap van? Ik zag het wel op tv, maar het ging te snel en heb 't niet opgenomen.

Hele onduidelijke cap, sorry. Er zijn na afloop van de originele uitzending in Amerika een hele hoop discussie's geweest wie Jacob speelde. Enkelen beweerden dat het de acteur was die ook Locke speelt en anderen beweren dat het een Lost-technicus is.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  zaterdag 10 november 2007 @ 18:50:58 #230
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_54509607
- dat het hetzelfde busje is, dat hoorde ik aan het liedje wat Ben & Pa als laatste hoorden, en wat dus Charlie en Hurley als eerste horen...

- Richard lijkt inderdaad niet ouder te worden, maar: is dat zonder opzet / oftewel, waren de make-up-mensen een beetje laks, of konden ze geen goede jonge acteur vinden die de rol van Richard neer kon zetten?

- Jacob lijkt, naar mijn mening, het meest op Jacks vader met sik (zoals de acteur ook had in 24,
seizoen 2). Terry O'Quinn / Locke zie ik er absoluut niet in...

http://www.youtube.com/watch?v=H1TK69EBUac
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_54510448
Inderdaad niet heel duidelijk, die Jacob, maar hij lijkt een soort baard of zo te hebben.

Het was wel een spannende scène.
  zaterdag 10 november 2007 @ 21:34:10 #232
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_54513726
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 18:50 schreef Patch het volgende:

- Richard lijkt inderdaad niet ouder te worden, maar: is dat zonder opzet / oftewel, waren de make-up-mensen een beetje laks, of konden ze geen goede jonge acteur vinden die de rol van Richard neer kon zetten?
Dat lijkt me allemaal heel stug... want ze kunnen met make-up heel veel tegenwoordig...
Ik denk dat het de bedoeling is dat hij niet ouder wordt.... en tja waarom??? Dat weten we later pas
  zondag 11 november 2007 @ 11:29:50 #233
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_54521944
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 21:34 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Dat lijkt me allemaal heel stug... want ze kunnen met make-up heel veel tegenwoordig...
Ik denk dat het de bedoeling is dat hij niet ouder wordt.... en tja waarom??? Dat weten we later pas
op de wikipedia van Lost zijn de meeste fans aanhangers van de theorie van 'geen andere acteur kunnen vinden, dus mag de acteur hetzelf doen en we maken 'm een beetje jonger'...
En dus niet van de theorie van: 'Richard word niet ouder'
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_54522148
quote:
Op zondag 11 november 2007 11:29 schreef Patch het volgende:

[..]

op de wikipedia van Lost zijn de meeste fans aanhangers van de theorie van 'geen andere acteur kunnen vinden, dus mag de acteur hetzelf doen en we maken 'm een beetje jonger'...
Richard ontmoette Ben toen Ben 12 oid was. 40 jaar later is het enige verschil dat Richard een korter kapsel heeft.

Dat dat slechts een gebrek aan make-up zou zijn vind ik moeilijker te geloven dan dat Richard niet ouder wordt.

Bovendien zei Ben op een gegeven moment tegen Richard: "It's my birhtday, you do remember birthdays don't you?" Dat suggereert ook wel dat Richard flink oud is.
  zondag 11 november 2007 @ 12:26:23 #235
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_54522917
quote:

De kijkcijfers van Lost zijn bedroevend slecht, zeker na de zomerstop. Ik vraag me af of het 4e seizoen nog wel in Nederland zal worden uitgezonden.

Jammer, want het einde van het derde seizoen is ijzersterk en ook het (kortere) 4de seizoen belooft veel goeds...
  zondag 11 november 2007 @ 16:12:45 #236
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_54528590
quote:
Op zondag 11 november 2007 11:29 schreef Patch het volgende:

[..]

Wat Symer zegt... ze kunnen tegenwoordig zo veel qua make-up en alles.. dus als ze al niks konden vinden... dan kunnen ze het nog zo bewerken dat hij veeel jonger lijkt.
Maar goed we zullen zien
  zondag 11 november 2007 @ 17:23:41 #237
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_54530370
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 18:50 schreef Patch het volgende:
- dat het hetzelfde busje is, dat hoorde ik aan het liedje wat Ben & Pa als laatste hoorden, en wat dus Charlie en Hurley als eerste horen...

- Jacob lijkt, naar mijn mening, het meest op Jacks vader met sik (zoals de acteur ook had in 24,
seizoen 2). Terry O'Quinn / Locke zie ik er absoluut niet in...

http://www.youtube.com/watch?v=H1TK69EBUac

De kans dat het jack zelf is, is ook iets om te overwegen. Kijk naar dit filmpje.

http://nl.youtube.com/watch?v=G_nvX1GD5VI
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 11 november 2007 @ 17:36:01 #238
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_54530684
wat lost geheimen die je bijna niet opmerkt
http://nl.youtube.com/watch?v=Eq59StUF45s
begin op dat vrak lijkt het wel het darma logo

http://nl.youtube.com/watch?v=ur2X828cLDM
hier nog meer interesante dingen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_54543944
Dat busje waar Ben zijn vader in achterlaat, das het busje wat Hurley vond geloof ik. Inclusief opgedroogd lijk van pa-lief .
//edit: ah, ja, toch maar beter lezen of ik niks dubbel zeg.

[ Bericht 15% gewijzigd door WheeleE op 12-11-2007 12:23:16 ]
pi_54547652
klopt, staat ook al een paar posts boven je
Wel lekker blijven plakken hè?
  dinsdag 13 november 2007 @ 08:23:23 #241
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_54567751
Ik volg het op Veronica laat op de maandag, maar heb geen idee welk seizoen ik eigenlijk volg....ik denk 2, maar zou ook nog 1 kunnen zijn?
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_54567855
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:23 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ik volg het op Veronica laat op de maandag, maar heb geen idee welk seizoen ik eigenlijk volg....ik denk 2, maar zou ook nog 1 kunnen zijn?
Seizoen 2 is een paar weken terug begonnen (gisteren was afl. 4 van seizoen 2).
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:53:22 #243
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_54569189
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:31 schreef Symer het volgende:

[..]

Seizoen 2 is een paar weken terug begonnen (gisteren was afl. 4 van seizoen 2).
dankje, kan ik rekening houden met de spoilers...hopen dat ze wel alles gaan uitzenden
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:27:28 #244
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_54573977
mogelijkheid 1:

mogelijkheid 2:

De kleding lijkt op die van de adel uit de 17e eeuw, en ook alsof hij zo'n bokkepruik heeft.
Zou het een overlevende zijn van dat antieke slavenschip?
In combinatie met het niet ouder worden van Richard, zou er op het eiland soms een fontein van de eeuwige jeugd zijn?
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_54593394
Wauw die laatste theorie over Jacob is goed! Ik moet hem nog even terugkijken maar had hem een hele tijd geleden al gezien via de USA.

Jammer dat Lost zulke lage kijkcijfers heeft. Maar opzich vind ik het niet heel raar, het is niet een serie die halverwege gestopt moet worden en je pakt hem ook niet heel snel meer op, dus alleen de echte diehards (wij) blijven kijken..
  woensdag 14 november 2007 @ 08:20:28 #246
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_54593511
quote:
Op woensdag 14 november 2007 08:00 schreef Coastertommm het volgende:
Wauw die laatste theorie over Jacob is goed! Ik moet hem nog even terugkijken maar had hem een hele tijd geleden al gezien via de USA.

Jammer dat Lost zulke lage kijkcijfers heeft. Maar opzich vind ik het niet heel raar, het is niet een serie die halverwege gestopt moet worden en je pakt hem ook niet heel snel meer op, dus alleen de echte diehards (wij) blijven kijken..
Hey grappig idd.. ik had wel zoiets verwacht... maar het klinkt vrij aannamelijk!
Dan kunnen we nog een stap verder... 'the others' die de mensen aanvielen van het Darma project... zouden allemaal van het slavenschip kunnen komen....
pi_54594930
quote:
Op woensdag 14 november 2007 08:20 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Hey grappig idd.. ik had wel zoiets verwacht... maar het klinkt vrij aannamelijk!
Dan kunnen we nog een stap verder... 'the others' die de mensen aanvielen van het Darma project... zouden allemaal van het slavenschip kunnen komen....
Direct na afloop van de aflevering vond ik het nog steeds onduidelijk, over de Dharma Initiative. Nu, na het lezen van dit topic al een stuk minder.
DI (met o.a. Ben en zijn vader) is naar dat eiland gegaan om dingen te odnerzoeken, maar kreeg mot met de originele inwoners (Robert/Roger/dinges). De mensen in de bunkers horen bij DI. De originelen moorden alle mensen van DI uit, behalve Ben. De originelen nemen de complexen van DI in beziten gaan daar wonen.
Dat de originelen van dat slavenschip afstammen is een goed idee.
pi_54595263
Wat een goeie en mooie theorie Ik ben voor
Saartje
  woensdag 14 november 2007 @ 11:27:37 #249
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_54596515
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:06 schreef WheeleE het volgende:
The Dharma Initiative (met o.a. Ben en zijn vader) is naar dat eiland gegaan om dingen te odnerzoeken, maar kreeg mot met de originele inwoners (Robert/Roger/dinges). De mensen in de bunkers horen bij DI. De originelen moorden alle mensen van DI uit, behalve Ben. De originelen nemen de complexen van DI in beziten gaan daar wonen.
Maar waarom blijft het Dharma Initiative (tenminste hun de mensen op het vaste land) dan voedselpaketten droppen, terwijl hun collega's al 20 jaar geleden zijn uitgemoord op dat eiland?
Dat moet hun dan toch bekend zijn?
Tenzij The Others doen alsof ze DI zijn en raporteren naar het hoofdkwartier van DI...

[ Bericht 0% gewijzigd door Pwn_zoon op 14-11-2007 14:13:47 ]
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_54597070
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Pwn_zoon het volgende:

[..]

Maar waarom blijft het Dharma Initiative (tenminste hun de mensen op het vaste land) dan voedselpaketten droppen, terwijl hun collega's al 20 jaar geleden zijn uitgemoord op dat eiland?
Dat moet hun dan toch bekend zijn?
Tenzij The Others doen alsof ze DI zijn en raporteren naar het hoofdkwartier dan DI...
Ja, dat is een goeie. Daar ben ik ook nog niet achter . Eigenlijk ook niet aan gedacht, ik was allang blij dat ik dat eerste stuk in m'n hoofd had .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')