SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekker blijven plakken hè?
Met dit tempo kan het volgende topic '[Lost NL] #12 - Winterstopquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:35 schreef Coastertommm het volgende:
...
Wat is het topic stil trouwens zeg! Kijkt niemand meer? Of volgt iedereen USA?
Ik denk dat Ben dan eerst die oplossing wil testen op een ander persoon voordat hij Juliet laat gaan, dus ik denk niet dat ze gelogen heeft.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:54 schreef Natalia het volgende:
Ik vraag me toch wel heel erg af in hoeverre Juliet de waarheid spreekt over de verwekkingsdatum van de baby. Als ze nu gewoon zegt dat Sun op het eiland zwanger is geraakt en Sun blijft vervolgens leven, gaat Ben misschien denken dat ze de oplossing heeft gevonden en kan ze naar huis.
Waarom moest ze trouwens monsters van Kate nemen, die is toch niet zwanger?
En daarbij schijnen de mannen die op het eiland zijn gekomen ineens 'superzaad' te hebben.......kijk maar naar Yin, want die was bijna onvruchtbaar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:48 schreef Cloud_9 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ben dan eerst die oplossing wil testen op een ander persoon voordat hij Juliet laat gaan, dus ik denk niet dat ze gelogen heeft.
Kate heeft inmiddels al 2 keer seks gehad met Sawyer en ze zal niet aan de pil zijn.Dus ze zou zwanger kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De harddisk recorder staat weer klaar voor volgende week, bring it on!
Nothing has changed. Everything has changed.
Bewoog 'ie toen niet nog ff met zn voet of zo?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:32 schreef WheeleE het volgende:
Patchy weer terug yay! Het blijft een fantastische vent, die Andrew Divoff. Hij trekt in Lost dezelfde evil smile als in Wishmaster 1 & 2. Ik moet zeggen dat toen hij 'dood' op de grond lag na die beveligingspalen, hij net iets te lang met zijn gezicht in beeld bleef. Dat deed vermoeden dat hij zich doodhield. Ik verwachtte eigenlijk dat ie toen als even een teken van leven gaf. Dat hij nu weer verschijnt was te verwachten.
Ik zei toen ook al, misschien zitten ze wel in een soort Twilight Zone.quote:En een gevonden flight 815 zonder overlevenden is ook wel weer raar. Soort van alternatieve schaduwwereld ofzo?
Als ie bewogen heeft is me datniet opgevallen. Toen de anderen wegliepen was er een shot van zijn gezicht, en dat bewoog niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:14 schreef Eveli het volgende:
[..]
Bewoog 'ie toen niet nog ff met zn voet of zo?
[..]
Ik zei toen ook al, misschien zitten ze wel in een soort Twilight Zone.Dat er over dat hele gebied een soort energieveld of zo hangt, waardoor het onzichtbaar is voor de buitenwereld.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:56 schreef Xurk het volgende:
LOST wordt op dit moment wekelijks uitgezonden op Net5, om 21.30u als ik me niet vergis. Aanstaande vrijdag zenden ze aflevering 19 van seizoen 3 - The Brig - uit geloof ik. Weer een erg boeiende aflevering
Als je bedoelt: "Wanneer komen de afleveringen van seizoen 4 in Nederland?", dan is dat denk ik ergens in de lente / begin zomer, aangezien seizoen 4 in februari van start gaat in Amerika
De uitzendingen die nu in NL zijn nog nooit uitgezonden in NL ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:56 schreef Xurk het volgende:
Wat bedoel je precies?
LOST wordt op dit moment wekelijks uitgezonden op Net5, om 21.30u als ik me niet vergis. Aanstaande vrijdag zenden ze aflevering 19 van seizoen 3 - The Brig - uit geloof ik. Weer een erg boeiende aflevering
Als je bedoelt: "Wanneer komen de afleveringen van seizoen 4 in Nederland?", dan is dat denk ik ergens in de lente / begin zomer, aangezien seizoen 4 in februari van start gaat in Amerika
Klopt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:48 schreef mikezwet het volgende:
[..]
De uitzendingen die nu in NL zijn nog nooit uitgezonden in NL ?
Kijk, dat is weer een theorie om te onthouden! Hij lijkt wat vergezocht, maar ik vind m wel interessant.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:10 schreef Coastertommm het volgende:
Ja, vet vaag dat Flight 815 gevonden is, maar het vliegtuig is gevonden in een diepte trog. Ik moest toen meteen denken aan filosofie, daar hadden we een keer een theorie behandeld dat er een zelfde wereld zou zijn aan de binnenkant van de aarde, die er bijna hetzelfde uiizag ofzo. Misschien zijn ze door die trog in die wereld binnengekomen, want de Others kunnen ook alleen maar naar de buitenwereld via een duikboot.. Beetje vergezocht, maargoed, die duikboot en trog link vind ik wel iets hebben.
Tja bij LOST moet je volgens mij heel ver zoeken, want ik weet het nog niet wat er aan de hand is...quote:Op zondag 4 november 2007 09:47 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Kijk, dat is weer een theorie om te onthouden! Hij lijkt wat vergezocht, maar ik vind m wel interessant.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hey dat busje..zou dat het busje zijn dat Hurley had gevonden en waar hij samen met Charlie in ging racen?
Wel vaag dat stuk van Jacob!
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:35 schreef Cloud_9 het volgende:
Voor de mensen die het hebben opgenomen:
Vlak nadat Ben een duw krijgt van Jacob moet je het beeld stil zetten dan kun je Jacob zien.
Heeft iemand hier een screencap van? Ik zag het wel op tv, maar het ging te snel en heb 't niet opgenomen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:35 schreef Cloud_9 het volgende:
Voor de mensen die het hebben opgenomen:
Vlak nadat Ben een duw krijgt van Jacob moet je het beeld stil zetten dan kun je Jacob zien.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:02 schreef Eveli het volgende:
[..]
Heeft iemand hier een screencap van? Ik zag het wel op tv, maar het ging te snel en heb 't niet opgenomen.
Dat lijkt me allemaal heel stug... want ze kunnen met make-up heel veel tegenwoordig...quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:50 schreef Patch het volgende:
- Richard lijkt inderdaad niet ouder te worden, maar: is dat zonder opzet / oftewel, waren de make-up-mensen een beetje laks, of konden ze geen goede jonge acteur vinden die de rol van Richard neer kon zetten?
op de wikipedia van Lost zijn de meeste fans aanhangers van de theorie van 'geen andere acteur kunnen vinden, dus mag de acteur hetzelf doen en we maken 'm een beetje jonger'...quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat lijkt me allemaal heel stug... want ze kunnen met make-up heel veel tegenwoordig...
Ik denk dat het de bedoeling is dat hij niet ouder wordt.... en tja waarom??? Dat weten we later pas
Richard ontmoette Ben toen Ben 12 oid was. 40 jaar later is het enige verschil dat Richard een korter kapsel heeft.quote:Op zondag 11 november 2007 11:29 schreef Patch het volgende:
[..]
op de wikipedia van Lost zijn de meeste fans aanhangers van de theorie van 'geen andere acteur kunnen vinden, dus mag de acteur hetzelf doen en we maken 'm een beetje jonger'...
En dus niet van de theorie van: 'Richard word niet ouder'
De kijkcijfers van Lost zijn bedroevend slecht, zeker na de zomerstop. Ik vraag me af of het 4e seizoen nog wel in Nederland zal worden uitgezonden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:56 schreef Xurk het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2007 11:29 schreef Patch het volgende:
[..]
op de wikipedia van Lost zijn de meeste fans aanhangers van de theorie van 'geen andere acteur kunnen vinden, dus mag de acteur hetzelf doen en we maken 'm een beetje jonger'...
En dus niet van de theorie van: 'Richard word niet ouder'
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:50 schreef Patch het volgende:
- dat het hetzelfde busje is, dat hoorde ik aan het liedje wat Ben & Pa als laatste hoorden, en wat dus Charlie en Hurley als eerste horen...
- Richard lijkt inderdaad niet ouder te worden, maar: is dat zonder opzet / oftewel, waren de make-up-mensen een beetje laks, of konden ze geen goede jonge acteur vinden die de rol van Richard neer kon zetten?
- Jacob lijkt, naar mijn mening, het meest op Jacks vader met sik (zoals de acteur ook had in 24,
seizoen 2). Terry O'Quinn / Locke zie ik er absoluut niet in...
http://www.youtube.com/watch?v=H1TK69EBUac
Seizoen 2 is een paar weken terug begonnen (gisteren was afl. 4 van seizoen 2).quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:23 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ik volg het op Veronica laat op de maandag, maar heb geen idee welk seizoen ik eigenlijk volg....ik denk 2, maar zou ook nog 1 kunnen zijn?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:31 schreef Symer het volgende:
[..]
Seizoen 2 is een paar weken terug begonnen (gisteren was afl. 4 van seizoen 2).
Hey grappig idd.. ik had wel zoiets verwacht... maar het klinkt vrij aannamelijk!quote:Op woensdag 14 november 2007 08:00 schreef Coastertommm het volgende:
Wauw die laatste theorie over Jacob is goed! Ik moet hem nog even terugkijken maar had hem een hele tijd geleden al gezien via de USA.
Jammer dat Lost zulke lage kijkcijfers heeft. Maar opzich vind ik het niet heel raar, het is niet een serie die halverwege gestopt moet worden en je pakt hem ook niet heel snel meer op, dus alleen de echte diehards (wij) blijven kijken..
Direct na afloop van de aflevering vond ik het nog steeds onduidelijk, over de Dharma Initiative. Nu, na het lezen van dit topic al een stuk minder.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey grappig idd.. ik had wel zoiets verwacht... maar het klinkt vrij aannamelijk!
Dan kunnen we nog een stap verder... 'the others' die de mensen aanvielen van het Darma project... zouden allemaal van het slavenschip kunnen komen....
Maar waarom blijft het Dharma Initiative (tenminste hun de mensen op het vaste land) dan voedselpaketten droppen, terwijl hun collega's al 20 jaar geleden zijn uitgemoord op dat eiland?quote:Op woensdag 14 november 2007 10:06 schreef WheeleE het volgende:
The Dharma Initiative (met o.a. Ben en zijn vader) is naar dat eiland gegaan om dingen te odnerzoeken, maar kreeg mot met de originele inwoners (Robert/Roger/dinges). De mensen in de bunkers horen bij DI. De originelen moorden alle mensen van DI uit, behalve Ben. De originelen nemen de complexen van DI in beziten gaan daar wonen.
Ja, dat is een goeie. Daar ben ik ook nog niet achterquote:Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Maar waarom blijft het Dharma Initiative (tenminste hun de mensen op het vaste land) dan voedselpaketten droppen, terwijl hun collega's al 20 jaar geleden zijn uitgemoord op dat eiland?
Dat moet hun dan toch bekend zijn?
Tenzij The Others doen alsof ze DI zijn en raporteren naar het hoofdkwartier dan DI...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |