Kalmpjes, geen haastquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:59 schreef Etcetera het volgende:
[afbeelding]
^^ voor Sheep
* Etcetera loopt rustig weg voor de rollatorsheep
Hij smaakt primaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:02 schreef Etcetera het volgende:
voor die opa![]()
nee
hoe is de taart? ik vind hemmaar heb 'm ook zelf gebakken
* gritst het laatste stukje uit Etcetera's handenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:05 schreef Etcetera het volgende:
als je snel bent opa, is er nog een stukje voor je over
En dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik jou te pakken krijg!..
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
* gritst het laatste stukje uit Etcetera's handen
Ja, maar dubbel betekent ook met stukjes chocola erinquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:12 schreef Etcetera het volgende:
zoiets
[afbeelding]
en niet fluisteren in gezelschap
Vreetzak!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Weet je wat ik wil? Een dubbele-chocolade-muffinZe waren op in de winkel
quote:
Uhh, zal daar wel ff heen gaanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:18 schreef Etcetera het volgende:
B. weet jij nog wat er in het laatste blok van GA is gebeurd dinsdag? iemand wil dat weten in GA NL topic en ik weet het niet meer
maandagquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:18 schreef Etcetera het volgende:
B. weet jij nog wat er in het laatste blok van GA is gebeurd dinsdag? iemand wil dat weten in GA NL topic en ik weet het niet meer
Makro? Groot feest?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:24 schreef Nesle het volgende:
ik ben vandaag naar groningen geweest
ff wat zooi voor mijn moeder gekocht (wat een onzin vind ik moeder en vaderdag) en daarna naar de maaakrroooo
en ik ga vanavond nog uit denk ik
Ja daar doen we altijd boodschappen als we in groningen zijn. Vind ik altijd wel leuk, al die spulletjesquote:
Dan kijk je toch iets anders?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:21 schreef Nesle het volgende:
gezellig hier
wat een blermuziek trouwens met dat eurovisie songfestival
hapje?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:22 schreef B.ertha het volgende:
Te triest voor woorden he
En mooie taart sheep!
Ik heb ook gezegd dat ik niks wil krijgenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:25 schreef Etcetera het volgende:
mijn moeder wil niks hebben voor moederdag
Nah, zit al vol door Etc.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan kijk je toch iets anders?
Ik vind er (gelukkig) ook niks aan en Oekraļne gaat toch winnen![]()
[..]
hapje?
[..]
Ik heb ook gezegd dat ik niks wil krijgen
Dat had ik ook gelezen jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:34 schreef Nesle het volgende:
Turkije wint.
'Turkije wint Eurovisie songfestival'quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:39 schreef B.ertha het volgende:
gelezen?
Vooral dat achtergrondkoortje klinkt prachtigquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:36 schreef B.ertha het volgende:
IehDie van Oekraļne
Word er bijna bang van
Heb het al afgezet, kon het niet aanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vooral dat achtergrondkoortje klinkt prachtig![]()
Ik vind Pepper niet mooiquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:44 schreef B.ertha het volgende:
Puk en Pepper, wat vinden jullie daarvan?
Ja. Ken ook een puk, maar vind het niet erg om een kat te hebben met dezelfde naam. Die Puk is namelijk nogalquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:45 schreef Nesle het volgende:
Pepper oke, maar puk niet. Ik ken iemand die zo heet
Pebbles
Kat neem ik aan toch?
Deze hier heeft kort 80's (?) haar, met haarband met strik, hoge hakken, luipaardprintbroek en sjaaltje en ga zo maar door. En ze is nog piepklein ook. Ziet niet uitquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:47 schreef Nesle het volgende:
Ik ken er ook 1 die echtis. Echt echt echt
Je hebt nooit namen die iedereen leuk vindtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:04 schreef B.ertha het volgende:
Ja, iedereen moet ze leuk vinden
Dat is juist coolquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:18 schreef Nesle het volgende:
een vriend van mij heeft een kat en die heet constantinopel de XIII
Maar hij noemt hem Constant
waarom kijk jij?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:19 schreef B.ertha het volgende:
Die van Oekraļne is nu op tv
Wat snap je er niet van?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:24 schreef B.ertha het volgende:
Snap de dekstempel nog niet
Draaide toen nog niet mee in de SC
Een dekstempel is een kussentje met verf dat de boer op de buik van een ram vastmaakt. Zo kan hij aan de gekleurde vlek op de rug van een ooi zien door welke ram een ooi gedekt is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:31 schreef B.ertha het volgende:
Wat is het, bijvoorbeeld?
quote:
Ja, vast wel, maar heb toen het einde ook al gemist. Zie ik dat iig alsnog en misschien gaan ze nu toch verderquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Een dekstempel is een kussentje met verf dat de boer op de buik van een ram vastmaakt. Zo kan hij aan de gekleurde vlek op de rug van een ooi zien door welke ram een ooi gedekt is.
[..]Die is toen ook gewoon in de VS geannuleerd hoor. Geen herhalingen?
Nee, er was gewoon geen einde.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, vast wel, maar heb toen het einde ook al gemist. Zie ik dat iig alsnog en misschien gaan ze nu toch verder
Schoppen we wegquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:04 schreef Supersheep het volgende:
Zul je zien dat er net iemand tussenkomt
Hondennamen dan, voor als ik me ooit bedenkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:04 schreef Supersheep het volgende:
Nee, die namen waar ik mee kom vind je toch niet leuk
Dan ist toch al te laatquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:09 schreef Supersheep het volgende:
Ik doe het alleen maar om ons te beschermen tegen indringers
neequote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:10 schreef B.ertha het volgende:
Vertel eens iets over je week. Lekker gewerkt?
geweldig!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:18 schreef B.ertha het volgende:
Mijn werk dan? Mn vinger zit er nog aanMn zieke collega is terug, de ander is terug van vakantie en vandaag was een topdag! Lekker verdiend deze vakantie
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:19 schreef B.ertha het volgende:
Naja zeg, dat werkt ook niet echt he
Ik heb liever aardbeienquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:20 schreef B.ertha het volgende:
Nah, zit vol
Heb me vergrepen aan de chips en dat vind ik niet eens zo lekker
Ik ookquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:21 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat dit een zinnig gesprek is
Ja, precies, dat bedoel ik. Tov de normale, maar nog steeds superslechtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als het er op staat is het echt zo hoorTen opzichte van de normale versie dan
Goed bezig danquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, precies, dat bedoel ik. Tov de normale, maar nog steeds superslecht
Nee tochquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:23 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb opeens het gevoel dat Soempie de pret gaat bederven
En de kids, hoe ga je daar mee om?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:38 schreef Supersheep het volgende:
Ging bij m'n vorige 4 vrouwen ook al fout
Zuipertquote:Op zondag 13 mei 2007 01:04 schreef Plasterk het volgende:![]()
Niemand hier?
Ik heb een fles rode wijn op![]()
Hahhahquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:17 schreef iamredleader het volgende:
Gefeliciteerd, u heeft de hoofdprijs in een SMS loterij gewonnen! Uw prijs is een 3-jarig Turks kind. Indien u niet binnen 7 dagen reageert, sturen we de hele familie
Dat sms'je
disclaimer
BTW: het is niet racistisch bedoeld, substitueer Turk met elke willekeurige andere bevolkingsgroep als je dit aanstootgevend vindt.
quote:
Wat dat betreft ben ik dan toch echt een avondmens. Maar ben geen nachtbraker, heb mn slaap nodigquote:Op zondag 13 mei 2007 13:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik ben een ochtendmens. Kan zonder problemen om 06:00 uit bed rollen en de dag beginnen. Alleen niet op zondagochtend, dan mag het wel wat later...
![]()
Dat heb ik ook, ik moet m'n slaap echt hebbenquote:Op zondag 13 mei 2007 13:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik dan toch echt een avondmens. Maar ben geen nachtbraker, heb mn slaap nodig
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:36 schreef B.ertha het volgende:
Serie. Paar jaar terug op rtl5, toen het einde gemist en de latere seizoenen zijn nooit uitgezonden.Komt vnaaf volgende week weer op tv
minder tofquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, er was gewoon geen einde.
Grote cliffhanger aan het eind van het eerste seizoen dacht ik (nog totaal geen antwoorden of wat dan ook) en toen helemaal niks...
Fox
ik moet er morgen om 6 uur uit voor mn nieuwe baanquote:Op zondag 13 mei 2007 13:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik ben een ochtendmens. Kan zonder problemen om 06:00 uit bed rollen en de dag beginnen. Alleen niet op zondagochtend, dan mag het wel wat later...
![]()
Aha. Niet mijn ding, maar ik wens je toch veel plezier/succes!quote:Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef Plasterk het volgende:
enviromental sciences en met nadruk op klimaatveranderingen
Brak en luiquote:Op zondag 13 mei 2007 17:00 schreef Etcetera het volgende:
ik heb eigenlijk helemaal niks te vertellenblegh
hoe is jullie zondag?
En wat heb jij je moeder gegeven?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:17 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb gisteren tijdens het boodschappen doen mezelf verwendHeb nu koekjes, cakejes en lekker drinken voor tijdens het leren. Kreeg ik allemaal van mn moeder
Lief ding wil me zo graag verwennen
Waar moet je voor leren danquote:Op zondag 13 mei 2007 17:32 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga eten en daarna weer leren.. Heb er nou al zin in zeg
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kan je daarvoor lerenexamens zijn toch pas over 1 maand?
Ja, dat kanquote:Op zondag 13 mei 2007 17:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kan je daarvoor lerenexamens zijn trouwens toch pas over 1 maand?
Hoezo?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:17 schreef Etcetera het volgende:
het is maar goed dat yuri al eindexamen heeft gedaan
je zou gezakt zijn als je nu examens had? Hoezo, hoe heb je het gedaan dan?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:19 schreef Etcetera het volgende:
omdat je nu ws zwaar gezakt was
'kun je er voor leren dan'
'ze zijn toch pas over een maand?'
moet ik erbij zeggen dat ik ws ook zwaar gezakt zou zijn![]()
Ik heb ooit een keer mijn boek 5 minuten opengedaanquote:Op zondag 13 mei 2007 18:21 schreef Etcetera het volgende:
oh, ik heb braaf geleerd en alles, maar die kennis is zo ontzettend weggezaktik zou het echt nķet halen
Oh, zo. Ja, over een jaar zou ik het ook niet meer kunnenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:21 schreef Etcetera het volgende:
oh, ik heb braaf geleerd en alles, maar die kennis is zo ontzettend weggezaktik zou het echt nķet halen
Tsja, ik doe meerquote:Op zondag 13 mei 2007 18:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer mijn boek 5 minuten opengedaan![]()
Dat kan je best samenvoegen hoor leren en in bad gaanquote:Op zondag 13 mei 2007 18:44 schreef B.ertha het volgende:
Hmm, denk niet dat het zin heeft om nog verder te leren. Ben misschien (redelijk) braaf, maar ga echt niet om zondagavond tot 10 uur ofzo leren
Ga lekker in bad liggen ontspannen
Belgisch wat wil jequote:Op zondag 13 mei 2007 19:43 schreef Etcetera het volgende:
wat is Spoed een verschrikkelijke stomme serie
Was in het begin nog wel aardig..quote:Op zondag 13 mei 2007 19:43 schreef Etcetera het volgende:
wat is Spoed een verschrikkelijke stomme serie
Das waar. Om er maar één te noemen: groeten uit de rimboe.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Belgisch wat wil jenederlandse series zuigen trouwens ook
Ga je dat nu wel doen danquote:Op zondag 13 mei 2007 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
Uhm, nog niet zo over nagedacht eigenlijk
Bij Latijn beweerden ze vanaf de brugklas dat als je niet al die rijtjes kende, je nooit een 6 zou halen op je eindlijst. is me toch geluktquote:Op zondag 13 mei 2007 18:51 schreef B.ertha het volgende:
Ja, dat kan wel, maar Latijn niet, daar heb ik zoveel verschillende blaadjes naast elkaar nodig.
6000![]()
Idd, Evelienquote:Op zondag 13 mei 2007 22:31 schreef Etcetera het volgende:
dat zeg je dan verkeerdjķj vindt Evelien wel leuk
en er zullen nog wel meer zijn die dat vinden, maar ik vind er geen ene moer aan
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja..een "Toen was geluk heel gewoon" als Nederlandse versie van The Honeymooners. GE-WEL-DIG
Die ken ik ook nietquote:Op maandag 14 mei 2007 01:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij Latijn beweerden ze vanaf de brugklas dat als je niet al die rijtjes kende, je nooit een 6 zou halen op je eindlijst. is me toch gelukt![]()
Vooral die laatste zou mn moeder leuk vindenquote:En voor kattennamen: heb je 1 naam nodig of 2? Ik vind Diesel wel een goede naam, en wat je ook kan proberen is Lucifer, Lazarus of Judas als je in een niet al te christelijke wijk woont
Prue, Piper, Paige en Phoebe. Heb je daar wat aanquote:Op maandag 14 mei 2007 10:18 schreef B.ertha het volgende:
Vooral die laatste zou mn moeder leuk vindenWe gaan voor Puk, Pepper of Pebbles (danku Nes
) Toevallig alledrie met een P
en we moeten 2 namen hebben.
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:30 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Prue, Piper, Paige en Phoebe. Heb je daar wat aan![]()
Of je noemt het beest gewoon Poesquote:Op maandag 14 mei 2007 10:30 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Prue, Piper, Paige en Phoebe. Heb je daar wat aan![]()
Ik zit ook rond 1000 per maandquote:Op maandag 14 mei 2007 11:33 schreef PhysicsRules het volgende:![]()
![]()
![]()
Post nr. 4000![]()
![]()
![]()
(dat is bijna 1000 per maand)
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:33 schreef PhysicsRules het volgende:![]()
![]()
![]()
Post nr. 4000![]()
![]()
![]()
(dat is bijna 1000 per maand)
Of juist nog meerquote:Op maandag 14 mei 2007 11:44 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar vanaf augustus/ september wordt dat vast een stuk minder.![]()
Je moet die kleine niet gelijk al aan een Fok! verslaving helpen hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:45 schreef PhysicsRules het volgende:
Of juist nog meer, diep in de nacht met de kleine op schoot
![]()
Die wordt geboren met een computer in zijn handjesquote:Op maandag 14 mei 2007 11:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je moet die kleine niet gelijk al aan een Fok! verslaving helpen hoor.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |