Ja, vast wel, maar heb toen het einde ook al gemist. Zie ik dat iig alsnog en misschien gaan ze nu toch verderquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Een dekstempel is een kussentje met verf dat de boer op de buik van een ram vastmaakt. Zo kan hij aan de gekleurde vlek op de rug van een ooi zien door welke ram een ooi gedekt is.
[..]Die is toen ook gewoon in de VS geannuleerd hoor. Geen herhalingen?
Nee, er was gewoon geen einde.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, vast wel, maar heb toen het einde ook al gemist. Zie ik dat iig alsnog en misschien gaan ze nu toch verder
Schoppen we wegquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:04 schreef Supersheep het volgende:
Zul je zien dat er net iemand tussenkomt
Hondennamen dan, voor als ik me ooit bedenkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:04 schreef Supersheep het volgende:
Nee, die namen waar ik mee kom vind je toch niet leuk
Dan ist toch al te laatquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:09 schreef Supersheep het volgende:
Ik doe het alleen maar om ons te beschermen tegen indringers
neequote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:10 schreef B.ertha het volgende:
Vertel eens iets over je week. Lekker gewerkt?
geweldig!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:18 schreef B.ertha het volgende:
Mijn werk dan? Mn vinger zit er nog aanMn zieke collega is terug, de ander is terug van vakantie en vandaag was een topdag! Lekker verdiend deze vakantie
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:19 schreef B.ertha het volgende:
Naja zeg, dat werkt ook niet echt he
Ik heb liever aardbeienquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:20 schreef B.ertha het volgende:
Nah, zit vol
Heb me vergrepen aan de chips en dat vind ik niet eens zo lekker
Ik ookquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:21 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat dit een zinnig gesprek is
Ja, precies, dat bedoel ik. Tov de normale, maar nog steeds superslechtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als het er op staat is het echt zo hoorTen opzichte van de normale versie dan
Goed bezig danquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, precies, dat bedoel ik. Tov de normale, maar nog steeds superslecht
Nee tochquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:23 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb opeens het gevoel dat Soempie de pret gaat bederven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |