Kalmpjes, geen haastquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:59 schreef Etcetera het volgende:
[afbeelding]
^^ voor Sheep
* Etcetera loopt rustig weg voor de rollatorsheep
Hij smaakt primaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:02 schreef Etcetera het volgende:
voor die opa![]()
nee
hoe is de taart? ik vind hemmaar heb 'm ook zelf gebakken
* gritst het laatste stukje uit Etcetera's handenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:05 schreef Etcetera het volgende:
als je snel bent opa, is er nog een stukje voor je over
En dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik jou te pakken krijg!..
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
* gritst het laatste stukje uit Etcetera's handen
Ja, maar dubbel betekent ook met stukjes chocola erinquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:12 schreef Etcetera het volgende:
zoiets
[afbeelding]
en niet fluisteren in gezelschap
Vreetzak!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Weet je wat ik wil? Een dubbele-chocolade-muffinZe waren op in de winkel
quote:
Uhh, zal daar wel ff heen gaanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:18 schreef Etcetera het volgende:
B. weet jij nog wat er in het laatste blok van GA is gebeurd dinsdag? iemand wil dat weten in GA NL topic en ik weet het niet meer
maandagquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:18 schreef Etcetera het volgende:
B. weet jij nog wat er in het laatste blok van GA is gebeurd dinsdag? iemand wil dat weten in GA NL topic en ik weet het niet meer
Makro? Groot feest?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:24 schreef Nesle het volgende:
ik ben vandaag naar groningen geweest
ff wat zooi voor mijn moeder gekocht (wat een onzin vind ik moeder en vaderdag) en daarna naar de maaakrroooo
en ik ga vanavond nog uit denk ik
Ja daar doen we altijd boodschappen als we in groningen zijn. Vind ik altijd wel leuk, al die spulletjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |