quote:
Wat dat betreft ben ik dan toch echt een avondmens. Maar ben geen nachtbraker, heb mn slaap nodigquote:Op zondag 13 mei 2007 13:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik ben een ochtendmens. Kan zonder problemen om 06:00 uit bed rollen en de dag beginnen. Alleen niet op zondagochtend, dan mag het wel wat later...
![]()
Dat heb ik ook, ik moet m'n slaap echt hebbenquote:Op zondag 13 mei 2007 13:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik dan toch echt een avondmens. Maar ben geen nachtbraker, heb mn slaap nodig
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:36 schreef B.ertha het volgende:
Serie. Paar jaar terug op rtl5, toen het einde gemist en de latere seizoenen zijn nooit uitgezonden.Komt vnaaf volgende week weer op tv
minder tofquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, er was gewoon geen einde.
Grote cliffhanger aan het eind van het eerste seizoen dacht ik (nog totaal geen antwoorden of wat dan ook) en toen helemaal niks...
Fox
ik moet er morgen om 6 uur uit voor mn nieuwe baanquote:Op zondag 13 mei 2007 13:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik ben een ochtendmens. Kan zonder problemen om 06:00 uit bed rollen en de dag beginnen. Alleen niet op zondagochtend, dan mag het wel wat later...
![]()
Aha. Niet mijn ding, maar ik wens je toch veel plezier/succes!quote:Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef Plasterk het volgende:
enviromental sciences en met nadruk op klimaatveranderingen
Brak en luiquote:Op zondag 13 mei 2007 17:00 schreef Etcetera het volgende:
ik heb eigenlijk helemaal niks te vertellenblegh
hoe is jullie zondag?
En wat heb jij je moeder gegeven?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:17 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb gisteren tijdens het boodschappen doen mezelf verwendHeb nu koekjes, cakejes en lekker drinken voor tijdens het leren. Kreeg ik allemaal van mn moeder
Lief ding wil me zo graag verwennen
Waar moet je voor leren danquote:Op zondag 13 mei 2007 17:32 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga eten en daarna weer leren.. Heb er nou al zin in zeg
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kan je daarvoor lerenexamens zijn toch pas over 1 maand?
Ja, dat kanquote:Op zondag 13 mei 2007 17:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kan je daarvoor lerenexamens zijn trouwens toch pas over 1 maand?
Hoezo?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:17 schreef Etcetera het volgende:
het is maar goed dat yuri al eindexamen heeft gedaan
je zou gezakt zijn als je nu examens had? Hoezo, hoe heb je het gedaan dan?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:19 schreef Etcetera het volgende:
omdat je nu ws zwaar gezakt was
'kun je er voor leren dan'
'ze zijn toch pas over een maand?'
moet ik erbij zeggen dat ik ws ook zwaar gezakt zou zijn![]()
Ik heb ooit een keer mijn boek 5 minuten opengedaanquote:Op zondag 13 mei 2007 18:21 schreef Etcetera het volgende:
oh, ik heb braaf geleerd en alles, maar die kennis is zo ontzettend weggezaktik zou het echt níet halen
Oh, zo. Ja, over een jaar zou ik het ook niet meer kunnenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:21 schreef Etcetera het volgende:
oh, ik heb braaf geleerd en alles, maar die kennis is zo ontzettend weggezaktik zou het echt níet halen
Tsja, ik doe meerquote:Op zondag 13 mei 2007 18:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer mijn boek 5 minuten opengedaan![]()
Dat kan je best samenvoegen hoor leren en in bad gaanquote:Op zondag 13 mei 2007 18:44 schreef B.ertha het volgende:
Hmm, denk niet dat het zin heeft om nog verder te leren. Ben misschien (redelijk) braaf, maar ga echt niet om zondagavond tot 10 uur ofzo leren
Ga lekker in bad liggen ontspannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |