oef...engquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
Het lijkt me een mooi concert! Maar ik weet niet of ik wel durf![]()
Niet miepenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
Het lijkt me een mooi concert! Maar ik weet niet of ik wel durf![]()
Je kunt sowieso naar het concert natuurlijk. Niemand weet wie je bentquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oooowh... met Soempie in de trein! Daar zou ik inderdaad ook over twijfelen
Ik weet al lang wie je bent.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:20 schreef LadyBlack het volgende:
Je hebt een punt, alhoewel Soempie mij al eens heeft gespot, dus anoniem ben ik niet meer
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet al lang wie je bent.Meerdere keren gezien in de stad enzo.
Je staat ook in San d'r hyves.
![]()
nou..quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:38 schreef Mikkie het volgende:
Vooral die oogjes dicht is echt één van Soempies kwaliteiten.Gezellig joh, samen in de trein
.
Ik vond het de moeite van het ontkennen niet waard.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze ontkent het niet eens, dat zegt genoeg
Hij lijkt nogal op San.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Weet niet hoe het met die vriend zit, maar Sanne is niet de meest moeilijke persoon om het gezellig mee te hebben tochKomt vast goed.
Wel irritant dat je je zo hebt lopen haasten! Kun je dus nu de rest van de dag relaxed doen, opzich ook fijn.......
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij lijkt nogal op San.Dus dat komt helemaal goed. Vermoeiend, dat wel.
![]()
Ik wist niet dat jij zo'n koppelaarster wasquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:16 schreef Soempie het volgende:
Misschien is dat geen gek idee![]()
De laatste keer dat ik hem zag hebben we ongeveer een uur lang de slappe lach gehad. De volgende dag had ik serieus spierpijn in m'n buik.Daarom ben ik wel benieuwd naar de combinatie met San.
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bedoelt een rangeerterrein?
Een ranch in zo'n hutje in de VS waar rednecks met hun paarden spelen.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
Brak is maar een slap excuus om iets niet te doen vind ik! Moet je bij mij niet mee aankomen
Ziek is wat anders, en je kunt je natuurlijk verslapen
Jou welquote:
Hehe, dat krijg je met die nicknames hequote:Op woensdag 9 mei 2007 13:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jou wel![]()
Had ik al verteld dat iemand vroeg, na het bladeren in m'n agenda: 'wie is die etcetera waar je ijs mee gaat eten??'
'ja euhh'![]()
Ik ben je voornaam vergeten![]()
ja, je maakt het er zelf naar.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:32 schreef Soempie het volgende:
wat is een zester?
Ben je zover in Beyond the Great Indoors?quote:
Ben iets over de helft.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ben je zover in Beyond the Great Indoors?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben iets over de helft.![]()
Eind deze week heb ik hem uit.
Als je niet van lezen houdt zou ik daar niet aan beginnen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:45 schreef Nesle het volgende:
En multatuli dan?
(ik keek even op een lijst van een 6vwo-er)
inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:55 schreef LadyBlack het volgende:
4 boeken maar?
Dat is wel weinig inderdaad. Wij moesten er ziek veel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:55 schreef LadyBlack het volgende:
4 boeken maar?
Ik ook.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:01 schreef Homdeck het volgende:
[..]
inderdaad![]()
ik moest er nog 25 lezen voor Nederlands op het VWO
ja logischquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:08 schreef Nesle het volgende:
Wij moeten er vier in een jaar. 15 dus.
quote:
wij moesten zelf indelen wanneer we die boeken gingen lezen. Volgens mij konden we in de derde beginnen en hadden we in februari in de zesde de mondelingen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:14 schreef Nesle het volgende:
[..]hoe ging dat bij jou dan als je er 25 moest lezen? Of begon jouw lijst al in de onderbouw?
Mijn lijst begon in de 5equote:Op woensdag 9 mei 2007 14:14 schreef Nesle het volgende:
[..]hoe ging dat bij jou dan als je er 25 moest lezen? Of begon jouw lijst al in de onderbouw?
Oh mijn godquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn lijst begon in de 5e![]()
10 in de 5e en 15 in de 6e.![]()
Jeetje, veell....... welke andere talen had je erbij?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn lijst begon in de 5e![]()
10 in de 5e en 15 in de 6e.![]()
Engels was maar een kort lijstje. Wel kutboeken trouwens, die voor iedereen verplicht waren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij begonnen wij ook wel in 4 vwo te lezen.... maar hoeveel we er in totaal moesten lezen weet ik niet meer.
Veel meer dan voor Frans, Duits en Engels, dat wel!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jou wel![]()
Had ik al verteld dat iemand vroeg, na het bladeren in m'n agenda: 'wie is die etcetera waar je ijs mee gaat eten??'
'ja euhh'![]()
Ik ben je voornaam vergeten![]()
Ik ook ja. En die film eindigde heel anders, ook stomquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben je zover in Beyond the Great Indoors?
Het Gouden Ei is best een standaard boek. Volgens mij heeft iedereen (behalve ikhet op z'n boekenlijst staan. Dus het zal wel een aardig boek zijn
Ik heb wel The Vanishing gezien wat daar dan weer de verfilming van is.
Isabellequote:Op woensdag 9 mei 2007 14:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel weinig inderdaad. Wij moesten er ziek veel.![]()
Ik heb alle standaard boeken gelezen voor m'n lijst:
Giph, De Buitenvrouw, Turks Fruit, (I know), Opwaaiende Zomerjurken, Twee Vrouwen, Isabelle, Ik ook van jou, God's Gym, Zoeken naar Eileen W., De ontdekking van de hemel, Multatuli en De Vierde Man..
ik vergeet er nog een paar.![]()
Heb voor duits één boek gelezen en voor engels 3quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:20 schreef Homdeck het volgende:
Ik moest voor engels en duits ook achterlijk veel lezen. voor beide talen 14 geloof ik, in totaal dus 53 boeken![]()
Waardeloos boek was dat. Geen verhaal of niks, alleen maar geurquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:23 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, ja slim hoor. Ik heb Das Parfum ook als Het Parfum gelezen
ja het gaat ook over geurquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waardeloos boek was dat. Geen verhaal of niks, alleen maar geur
Wel spannendquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waardeloos boek was dat. Geen verhaal of niks, alleen maar geur
In de film lijkt het om een moord te gaan (volgens trailers) maar in het boek is dat 2 bladzijdes, helemaal in het begin. Verder gebeurt er niks. Op 3/4 van het boek weggelegd en dat doe ik normaal echt nooitquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:24 schreef Etcetera het volgende:
oeh, is die nou mooi? lijkt me wel thrillerachtig enzo, film heb ik niet gezien
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef LadyBlack het volgende:
ÉÉN BOEK VOOR DUITS??
Heb je dan alleen Duits 1 ofzo? Wij moesten echt best veel lezen voor Duits
Het Parfum geldt al jaren als een van de betere boeken als ik me niet vergis. Dan bestaat er natuurlijk nog zoiets als persoonlijke smaak, dus of je m ook echt mooi vindt ligt helemaal aan jezelf ja....quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja het gaat ook over geur
maar is niks? dan koop ik 'm ook niet
Zonde van je geld. Maar als je per se wilt, bij de kruidvat voor 5 euroquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja het gaat ook over geur
maar is niks? dan koop ik 'm ook niet
Heb er 2 maanden op moeten wachten bij de bieb omdat iedereen het wou lezen, maar vraag me nog steeds af waaromquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:29 schreef Etcetera het volgende:
dat wordt een gevalletje biebprobeersel dan denk ik, want lijkt me op zich wel gaaf maar als er niks gebeurd
Ik heb A Midsummer Night's Dream gelezen. Ik snapte er de ballen van dus heb maar de animatiefilm gekekenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:30 schreef Soempie het volgende:
Voor engels: Who's Afraid of Virginia Woolf? gelezen. Ik snapte er de ballen van. Film gekeken en het werd er niet duidelijker op
En me ook door Tess Of The Durbervilles geworsteld. Op een gegeven ogenblik wordt ze verkracht, maar dat had ik dus niet eens in de gaten, omdat het zo idioot is opgeschreven.(de film is wel mooi)
Tien van dat soort boeken dus. Wat een lol.![]()
omdat ik hier alleen studieboeken kan lenenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef Nesle het volgende:
Waarom lid van de bieb zijn als je ze op school kan halen
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef Nesle het volgende:
Waarom lid van de bieb zijn als je ze op school kan halen
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik heb A Midsummer Night's Dream gelezen. Ik snapte er de ballen van dus heb maar de animatiefilm gekeken![]()
Ja oke dan zou ik misschien ook lid worden. Bij mij op school kunnen we echt mega veel boeken en films halen. Ben er wel blij meequote:Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
omdat ik hier alleen studieboeken kan lenenen als ik boeken van de UB wil halen moet ik geld gaan betalen
het kan wel, maar kost zoveel per jaar, dan kan ik net zo goed lid van de bieb worden geloof ik
Gaaaf! Maandje geleden geweestquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:38 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga morgen naar Antwerpen
Ben alleen niet van plan om te shoppen eigenlijk, maar we hebben de hele middag vrij
jaquote:
Wat leuk! Wat ga je er 's morgens doen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:38 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga morgen naar Antwerpen
Ben alleen niet van plan om te shoppen eigenlijk, maar we hebben de hele middag vrij
Ik wel, maar mn beste vriendin is niet zo'n winkelert, kan het haar niet aandoen om haar gewoon mee te slepenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:40 schreef Nesle het volgende:
[..]
Gaaaf! Maandje geleden geweest
Als je van de HM houdt, dan zit je gebakken.![]()
een wandeling denk ik en dan een rondvaartbootquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat leuk! Wat ga je er 's morgens doen?
Oh jammer! Er zijn er 4 (quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wel, maar mn beste vriendin is niet zo'n winkelert, kan het haar niet aandoen om haar gewoon mee te slepen
Shit ja, zo ging het bij ons ook. Ik heb echt zo ontzettend veel korte verhalen gelezenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
Bij Frans werkten we met punten, zoveel punten voor zoveel bladzijden. Toen heb ik Notre Dame de Paris gelezen, van Victor Hugo, pakweg 500 bladzijden![]()
WTFquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:42 schreef Nesle het volgende:
[..]
Oh jammer! Er zijn er 4 () in één straat, de meir.
ja echt helemaal geweldig!, eentje is speciaal voor de accesoires. Brillen, schoenen, ondergoed, tassen enzo dus. Andere is de divided, dus gewoon de standaard kleding, en dan nog de wat hippere versie van de HM. Weet ff niet meer de preciese naam. En nog één met alles en nog wat erin.quote:
Daar heb ik iets van gelezen jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:50 schreef Nesle het volgende:
[..]
ja echt helemaal geweldig!, eentje is speciaal voor de accesoires. Brillen, schoenen, ondergoed, tassen enzo dus. Andere is de divided, dus gewoon de standaard kleding, en dan nog de wat hippere versie van de HM. Weet ff niet meer de preciese naam. En nog één met alles en nog wat erin.
Wel gaaf
Jij had het echt veel te makkelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb nooit een boek hoeven lezen voor Duits
Ik snap het nog niet. Tinoz is schizo, was opgenomen en is nu terug?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:58 schreef Soempie het volgende:
Hoe zou het met Tinoz gaan?
Oh, ik zie net dat Nem het ook al had ontdekt.![]()
Tja, daar lijkt het op.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet. Tinoz is schizo, was opgenomen en is nu terug?
Joh, ik er als de kippen bij als Tinoz terug isquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:58 schreef Soempie het volgende:
Hoe zou het met Tinoz gaan?
Oh, ik zie net dat Nem het ook al had ontdekt.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:21 schreef Nesle het volgende:
Dit moet ik nog even kwijt
Net mijn moeder met mijn tante aan de telefoon, mijn nichtje is 2 sinds 23 november en gaat naar de creche. Stond ze gisteren onder de douche en toen was mijn oom nogal verbaasd wat voor nieuwe woorden ze daar allemaal leert. Zei ze opeens: zoooooooo even mijn kutje wassen! mijn tante helemaal in shock! ik kwam niet meer bij net, ik lag in een scheur
NWO?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Joh, ik er als de kippen bij als Tinoz terug is![]()
Aangezien ik van de NWO ben weet ik precies waar hij mee bezig is
Ik had geen idee hoequote:Op woensdag 9 mei 2007 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ah..ja dat moet je zelf kunnen
En een rekening van 15 euro is niet zoveel toch?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:37 schreef RoofingBurner het volgende:
oh, dat was de reden van het koude water vanmorgen.vrouwen.
![]()
Uhh, jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de mensch met een apart gevoel voor humor
http://www.cant-touch-this.co.uk/morningglory/comics.html
We hebben hier op Fok een heel mooi Klusforumquote:
En wat ben je dan....quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had geen idee hoe![]()
En nee, tis niet veel geld, maar het was zo'n makkelijk klusje dat ze me dat aan de telefoon ook wel hadden kunnen uitleggen
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:41 schreef Soempie het volgende:
3 5+
Bahquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de mensch met een apart gevoel voor humor
http://www.cant-touch-this.co.uk/morningglory/comics.html
Oh! Ik was m'n bureau aan het opruimen/ afstoffen.quote:
Als ik had geweten dat ze me ervoor gingen laten betalen, had ik wel even iemand opgebeld hoe het moest. Ik doe heel veel zelf, alleen de vrouw aan de telefoon had me binnen een minuut toegezegd dat er iemand langs zou komen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hebben hier op Fok een heel mooi Klusforum
Daar kunnen ze je zulke dingen zo uitleggen. Onthouden dus voor de volgende keer
Ja dat is behoorlijk vervelendquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat ze me ervoor gingen laten betalen, had ik wel even iemand opgebeld hoe het moest. Ik doe heel veel zelf, alleen de vrouw aan de telefoon had me binnen een minuut toegezegd dat er iemand langs zou komen.
Jammer, slechte communicatie door vergeten door te vragen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat ze me ervoor gingen laten betalen, had ik wel even iemand opgebeld hoe het moest. Ik doe heel veel zelf, alleen de vrouw aan de telefoon had me binnen een minuut toegezegd dat er iemand langs zou komen.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
Kun je niet een illegale versie van dat programma van iemand krijgen? Zit je ook niet met van die domme trials
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Partij vd Dieren boos over oud kunstfilmpje
Hebben ze nou niks beters te doen![]()
Nee, compleet uitverkocht.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Nee..ze hebben inderdaad niets beters te doen. Ze hebben maar één doel: zeiken over dieren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Jawel hoor, Adam en Eva, daar geloven ze ook heilig inquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee..ze hebben inderdaad niets beters te doen. Ze hebben maar één doel: zeiken over dieren.
Ze houden zich NERGENS anders mee bezig. Dat is toch te erg voor woorden?
Als er een partij opgedoekt moet worden is het de PvdD welquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik wilde het net posten
maar idd, dit is zo ongeveer de belangrijkste reden dat ik de PvdD niet serieus kan nemen
Oh, wacht zo heet de video. Droog.quote:
ik ga het niet bekijkenquote:
Ach er is ook een partij voor de planten, en die bestaat al 17 jaarquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:38 schreef Etcetera het volgende:
kijk, dat je voor dieren wilt opkomen dat is prima echt waar maar moet je daar nou écht een politieke partij voor oprichten
in Groningen ergens zit een vrouw al 2 jaar zonder gas/electra dát vind ik pas erg![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ach er is ook een partij voor de planten, en die bestaat al 17 jaar![]()
Hogedrukspuit pakken en je bent zo klaarquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:07 schreef Soempie het volgende:
Ik moet trouwens nog steeds de badkamer schoonmaken.![]()
![]()
![]()
Gewoon Sheep googelen, kwam het ook al eens tegenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik weet ook eindleijk waar dit plaatje van Supersheep vandaan komt
[afbeelding]
Dat bedoel ik toch nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gewoon Sheep googelen, kwam het ook al eens tegen
Wat het voorsteld waarom die knuffels op een schaap zittenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:32 schreef B.ertha het volgende:
Wat dan?
Zag het vanochtend op de BBc het is een of andere race ergens in engeland, de gene die het eerst het parcourse of is en bij de voerderbak is wintquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:34 schreef B.ertha het volgende:
En waarom zitten ze daar dan?
Klopt, sorry en zo maar ik moest toen echt wegquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:03 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij is HawaiiTim weg, dus dan maar even zo!
Natuurlijk meen ik dat niet, maar zo kom ik niet direct over als de botte hork die ik eigenlijk benquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Natuurlijk meen ik dat niet, maar zo kom ik niet direct over als de botte hork die ik eigenlijk ben
[..]
Natuurlijk meen ik dat niet, maar zo kom ik niet direct over als de botte hork die ik eigenlijk ben
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef Soempie het volgende:
oeh trouwens, m'n huisgenootje vertelde net dat ze per 1 juni weg is
Dat is al bijna
Zal ik maar snel weg verhuizen dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Even voor Mikkie en Sheep: ze gaat dan in Nijmegen wonen.![]()
![]()
Dat meisje is gewoon een seriemoordenaar, anders gebeuren dat soort dingen niet.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:15 schreef B.ertha het volgende:Ik kleed me net (pas
) om, ga ik ff op de weegschaal staan. Zomaar afgevallen
Heb nog nooit zo weinig gewogen (nouja, toen ik een kindje was wel natuurlijk
), terwijl ik me heb laten gaan de laatste week
bijna 2 kilo!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:21 schreef Nesle het volgende:
Dit moet ik nog even kwijt
Net mijn moeder met mijn tante aan de telefoon, mijn nichtje is 2 sinds 23 november en gaat naar de creche. Stond ze gisteren onder de douche en toen was mijn oom nogal verbaasd wat voor nieuwe woorden ze daar allemaal leert. Zei ze opeens: zoooooooo even mijn kutje wassen! mijn tante helemaal in shock! ik kwam niet meer bij net, ik lag in een scheur
Then you stood in my doorway, with nothing to sayquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
Jewel is écht geweldig...het is ZO jammer dat ze die nieuwe bubblegumpopcd heeft gemaakt
quote:
Een beetje op mij lopen te googelen hè!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gewoon Sheep googelen, kwam het ook al eens tegen
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik weet ook eindleijk waar dit plaatje van Supersheep vandaan komt
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zag het vanochtend op de BBc het is een of andere race ergens in engeland, de gene die het eerst het parcourse of is en bij de voerderbak is wint
[..]
Ik denk hetquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]beesten in je buik die alles opeten?
![]()
[..]
quote:Een beetje op mij lopen te googelen hè!![]()
[..]
Veel te veel en vandaag macaroni, brood met speculaas, melk en saladequote:Op woensdag 9 mei 2007 19:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]Hoeveel zijn het er en wat krijgen ze allemaal te eten?
Zo blijven ze in ieder geval wel in levenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Veel te veel en vandaag macaroni, brood met speculaas, melk en salade
Heerlijk, boter en speculaas eropquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:31 schreef Nesle het volgende:
Brood met speculaas he, is dat nou echt zo lekker? Hoor/zie het mensen wel vaker zeggen of eten maar ik vind het zo'n rare combinatie? Nog nooit gehad dus.
Ik vind het lekkerquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:31 schreef Nesle het volgende:
Brood met speculaas he, is dat nou echt zo lekker? Hoor/zie het mensen wel vaker zeggen of eten maar ik vind het zo'n rare combinatie? Nog nooit gehad dus.
Stroop met kaasquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heerlijk, boter en speculaas erop
Of pindakaas met hagelslag, vlokken of (geprakte) banaan
Jam met kaas
Stroop met kaas
Pindakaas met sambal en komkommer
Schijnen allemaal rare combinaties te zijn, vind ik wel meevallen (alleen die laatste dan)
Honing is viesquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Stroop met kaas
Pindakaas met banaan is ook lekker (kan ook nog honing bij maar dan wordt het wel erg vet)
En van die laatste heb ik nog nooit gehoord
Op een pannenkoek?! Dat vind ik nou een rare combiquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:37 schreef Nesle het volgende:
Stroop met kaas eet ik wel is op een pannenkoek, is wel lekker maar ik vind pannenkoeken niet lekker.
de Yesquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Honing is vies
Stroop met kaas moet je eigenlijk ff laten staan, dan is de kaas wat harder en de stroop wat dunner (uurtje ofzo), das nog lekkerder
En die laatste stond ooit in de Yes, nog veel aparte combinaties erbij
Die lees je maandelijkswekelijks dus?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, tis lang geleden![]()
De Yes is trouwens best leuk nog
Nee, aankomend jaar studeren, dat is duur, en de grote-kamer-verbouwing en mn rijbewijs natuurlijkquote:
Oh, gelukkigquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, aankomend jaar studeren, dat is duur, en de grote-kamer-verbouwing en mn rijbewijs natuurlijk
Ik nooit, we kregen wel eens wat. Wel heel kort lid geweest van de ponyclubBarbieclub bedoel ik. Heb ik nog een mooi verhaal overquote:
Volgens mij is dat nog ergerquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:04 schreef Nesle het volgende:
Kom maar door
Ben nu lid van de cosmmmmmmmmowgwirl.
Klopt jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:15 schreef Nesle het volgende:
Weet je wat pas een fout blad is?
De Fancy, die slaat echt alles!
Met handenarbeid in de eerste en tweede lagen er altijd van die tijdschriften om uit te plakken en te knippen. Nou er werd niet meer uit geknipt maar er werden van die rare verhaaltjes gelezen over van die "probleempjes". Ik heb regelmatig in een scheur gelegen, vooral als de jongens het gingen lezen.
Je broer was die neonazi?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:31 schreef B.ertha het volgende:
Vorig jaar, toen mn broer in Antwerpen zat, heeft die neonazi die zwarte au pair en haar oppaskindje vermoord, heeft iedereen toen gezien/gehoord/meegekregen
Maar het staat er nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je zou het zo uit de zin kunnen halen hoor
Wellesquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:45 schreef B.ertha het volgende:
Baby vecht met levensgevaarlijke cobra
Hoe zielig
Euhhhhh, ik kan niet echt tegen dit soort dingen. Gebeurd het echt of niet? Heb toen ik de titel zag namelijk weggekliktquote:
Niet echt en ook niks ergs te zienquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:53 schreef Nesle het volgende:
[..]
Euhhhhh, ik kan niet echt tegen dit soort dingen. Gebeurd het echt of niet? Heb toen ik de titel zag namelijk weggeklikt.
Neleos
Vrij heftig einde van dat filmpje wel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:53 schreef Nesle het volgende:
[..]
Euhhhhh, ik kan niet echt tegen dit soort dingen. Gebeurd het echt of niet? Heb toen ik de titel zag namelijk weggeklikt.
Neleos
Moet je zo weer weg?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu even zorgen dat ik niet degene ben die het topic volmaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |