Engels was maar een kort lijstje. Wel kutboeken trouwens, die voor iedereen verplicht waren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij begonnen wij ook wel in 4 vwo te lezen.... maar hoeveel we er in totaal moesten lezen weet ik niet meer.
Veel meer dan voor Frans, Duits en Engels, dat wel!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jou wel![]()
Had ik al verteld dat iemand vroeg, na het bladeren in m'n agenda: 'wie is die etcetera waar je ijs mee gaat eten??'
'ja euhh'![]()
Ik ben je voornaam vergeten![]()
Ik ook ja. En die film eindigde heel anders, ook stomquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben je zover in Beyond the Great Indoors?
Het Gouden Ei is best een standaard boek. Volgens mij heeft iedereen (behalve ikhet op z'n boekenlijst staan. Dus het zal wel een aardig boek zijn
Ik heb wel The Vanishing gezien wat daar dan weer de verfilming van is.
Isabellequote:Op woensdag 9 mei 2007 14:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel weinig inderdaad. Wij moesten er ziek veel.![]()
Ik heb alle standaard boeken gelezen voor m'n lijst:
Giph, De Buitenvrouw, Turks Fruit, (I know), Opwaaiende Zomerjurken, Twee Vrouwen, Isabelle, Ik ook van jou, God's Gym, Zoeken naar Eileen W., De ontdekking van de hemel, Multatuli en De Vierde Man..
ik vergeet er nog een paar.![]()
Heb voor duits één boek gelezen en voor engels 3quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:20 schreef Homdeck het volgende:
Ik moest voor engels en duits ook achterlijk veel lezen. voor beide talen 14 geloof ik, in totaal dus 53 boeken![]()
Waardeloos boek was dat. Geen verhaal of niks, alleen maar geurquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:23 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, ja slim hoor. Ik heb Das Parfum ook als Het Parfum gelezen
ja het gaat ook over geurquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waardeloos boek was dat. Geen verhaal of niks, alleen maar geur
Wel spannendquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waardeloos boek was dat. Geen verhaal of niks, alleen maar geur
In de film lijkt het om een moord te gaan (volgens trailers) maar in het boek is dat 2 bladzijdes, helemaal in het begin. Verder gebeurt er niks. Op 3/4 van het boek weggelegd en dat doe ik normaal echt nooitquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:24 schreef Etcetera het volgende:
oeh, is die nou mooi? lijkt me wel thrillerachtig enzo, film heb ik niet gezien
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef LadyBlack het volgende:
ÉÉN BOEK VOOR DUITS??
Heb je dan alleen Duits 1 ofzo? Wij moesten echt best veel lezen voor Duits
Het Parfum geldt al jaren als een van de betere boeken als ik me niet vergis. Dan bestaat er natuurlijk nog zoiets als persoonlijke smaak, dus of je m ook echt mooi vindt ligt helemaal aan jezelf ja....quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja het gaat ook over geur
maar is niks? dan koop ik 'm ook niet
Zonde van je geld. Maar als je per se wilt, bij de kruidvat voor 5 euroquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja het gaat ook over geur
maar is niks? dan koop ik 'm ook niet
Heb er 2 maanden op moeten wachten bij de bieb omdat iedereen het wou lezen, maar vraag me nog steeds af waaromquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:29 schreef Etcetera het volgende:
dat wordt een gevalletje biebprobeersel dan denk ik, want lijkt me op zich wel gaaf maar als er niks gebeurd
Ik heb A Midsummer Night's Dream gelezen. Ik snapte er de ballen van dus heb maar de animatiefilm gekekenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:30 schreef Soempie het volgende:
Voor engels: Who's Afraid of Virginia Woolf? gelezen. Ik snapte er de ballen van. Film gekeken en het werd er niet duidelijker op
En me ook door Tess Of The Durbervilles geworsteld. Op een gegeven ogenblik wordt ze verkracht, maar dat had ik dus niet eens in de gaten, omdat het zo idioot is opgeschreven.(de film is wel mooi)
Tien van dat soort boeken dus. Wat een lol.![]()
omdat ik hier alleen studieboeken kan lenenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef Nesle het volgende:
Waarom lid van de bieb zijn als je ze op school kan halen
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef Nesle het volgende:
Waarom lid van de bieb zijn als je ze op school kan halen
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik heb A Midsummer Night's Dream gelezen. Ik snapte er de ballen van dus heb maar de animatiefilm gekeken![]()
Ja oke dan zou ik misschien ook lid worden. Bij mij op school kunnen we echt mega veel boeken en films halen. Ben er wel blij meequote:Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
omdat ik hier alleen studieboeken kan lenenen als ik boeken van de UB wil halen moet ik geld gaan betalen
het kan wel, maar kost zoveel per jaar, dan kan ik net zo goed lid van de bieb worden geloof ik
Gaaaf! Maandje geleden geweestquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:38 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga morgen naar Antwerpen
Ben alleen niet van plan om te shoppen eigenlijk, maar we hebben de hele middag vrij
jaquote:
Wat leuk! Wat ga je er 's morgens doen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:38 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga morgen naar Antwerpen
Ben alleen niet van plan om te shoppen eigenlijk, maar we hebben de hele middag vrij
Ik wel, maar mn beste vriendin is niet zo'n winkelert, kan het haar niet aandoen om haar gewoon mee te slepenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:40 schreef Nesle het volgende:
[..]
Gaaaf! Maandje geleden geweest
Als je van de HM houdt, dan zit je gebakken.![]()
een wandeling denk ik en dan een rondvaartbootquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat leuk! Wat ga je er 's morgens doen?
Oh jammer! Er zijn er 4 (quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wel, maar mn beste vriendin is niet zo'n winkelert, kan het haar niet aandoen om haar gewoon mee te slepen
Shit ja, zo ging het bij ons ook. Ik heb echt zo ontzettend veel korte verhalen gelezenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
Bij Frans werkten we met punten, zoveel punten voor zoveel bladzijden. Toen heb ik Notre Dame de Paris gelezen, van Victor Hugo, pakweg 500 bladzijden![]()
WTFquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:42 schreef Nesle het volgende:
[..]
Oh jammer! Er zijn er 4 () in één straat, de meir.
ja echt helemaal geweldig!, eentje is speciaal voor de accesoires. Brillen, schoenen, ondergoed, tassen enzo dus. Andere is de divided, dus gewoon de standaard kleding, en dan nog de wat hippere versie van de HM. Weet ff niet meer de preciese naam. En nog één met alles en nog wat erin.quote:
Daar heb ik iets van gelezen jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:50 schreef Nesle het volgende:
[..]
ja echt helemaal geweldig!, eentje is speciaal voor de accesoires. Brillen, schoenen, ondergoed, tassen enzo dus. Andere is de divided, dus gewoon de standaard kleding, en dan nog de wat hippere versie van de HM. Weet ff niet meer de preciese naam. En nog één met alles en nog wat erin.
Wel gaaf
Jij had het echt veel te makkelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb nooit een boek hoeven lezen voor Duits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |