Nee..ze hebben inderdaad niets beters te doen. Ze hebben maar één doel: zeiken over dieren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Partij vd Dieren boos over oud kunstfilmpje
Hebben ze nou niks beters te doen![]()
Jawel hoor, Adam en Eva, daar geloven ze ook heilig inquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee..ze hebben inderdaad niets beters te doen. Ze hebben maar één doel: zeiken over dieren.
Ze houden zich NERGENS anders mee bezig. Dat is toch te erg voor woorden?
Als er een partij opgedoekt moet worden is het de PvdD welquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik wilde het net posten
maar idd, dit is zo ongeveer de belangrijkste reden dat ik de PvdD niet serieus kan nemen
Oh, wacht zo heet de video. Droog.quote:
ik ga het niet bekijkenquote:
Ach er is ook een partij voor de planten, en die bestaat al 17 jaarquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:38 schreef Etcetera het volgende:
kijk, dat je voor dieren wilt opkomen dat is prima echt waar maar moet je daar nou écht een politieke partij voor oprichten
in Groningen ergens zit een vrouw al 2 jaar zonder gas/electra dát vind ik pas erg![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ach er is ook een partij voor de planten, en die bestaat al 17 jaar![]()
Hogedrukspuit pakken en je bent zo klaarquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:07 schreef Soempie het volgende:
Ik moet trouwens nog steeds de badkamer schoonmaken.![]()
![]()
![]()
Gewoon Sheep googelen, kwam het ook al eens tegenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik weet ook eindleijk waar dit plaatje van Supersheep vandaan komt
[afbeelding]
Dat bedoel ik toch nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gewoon Sheep googelen, kwam het ook al eens tegen
Wat het voorsteld waarom die knuffels op een schaap zittenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:32 schreef B.ertha het volgende:
Wat dan?
Zag het vanochtend op de BBc het is een of andere race ergens in engeland, de gene die het eerst het parcourse of is en bij de voerderbak is wintquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:34 schreef B.ertha het volgende:
En waarom zitten ze daar dan?
Klopt, sorry en zo maar ik moest toen echt wegquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:03 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij is HawaiiTim weg, dus dan maar even zo!
Natuurlijk meen ik dat niet, maar zo kom ik niet direct over als de botte hork die ik eigenlijk benquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Natuurlijk meen ik dat niet, maar zo kom ik niet direct over als de botte hork die ik eigenlijk ben
[..]
Natuurlijk meen ik dat niet, maar zo kom ik niet direct over als de botte hork die ik eigenlijk ben
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef Soempie het volgende:
oeh trouwens, m'n huisgenootje vertelde net dat ze per 1 juni weg is
Dat is al bijna
Zal ik maar snel weg verhuizen dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Even voor Mikkie en Sheep: ze gaat dan in Nijmegen wonen.![]()
![]()
Dat meisje is gewoon een seriemoordenaar, anders gebeuren dat soort dingen niet.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:15 schreef B.ertha het volgende:Ik kleed me net (pas
) om, ga ik ff op de weegschaal staan. Zomaar afgevallen
Heb nog nooit zo weinig gewogen (nouja, toen ik een kindje was wel natuurlijk
), terwijl ik me heb laten gaan de laatste week
bijna 2 kilo!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:21 schreef Nesle het volgende:
Dit moet ik nog even kwijt
Net mijn moeder met mijn tante aan de telefoon, mijn nichtje is 2 sinds 23 november en gaat naar de creche. Stond ze gisteren onder de douche en toen was mijn oom nogal verbaasd wat voor nieuwe woorden ze daar allemaal leert. Zei ze opeens: zoooooooo even mijn kutje wassen! mijn tante helemaal in shock! ik kwam niet meer bij net, ik lag in een scheur
Then you stood in my doorway, with nothing to sayquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
Jewel is écht geweldig...het is ZO jammer dat ze die nieuwe bubblegumpopcd heeft gemaakt
quote:
Een beetje op mij lopen te googelen hè!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gewoon Sheep googelen, kwam het ook al eens tegen
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik weet ook eindleijk waar dit plaatje van Supersheep vandaan komt
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zag het vanochtend op de BBc het is een of andere race ergens in engeland, de gene die het eerst het parcourse of is en bij de voerderbak is wint
[..]
Ik denk hetquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]beesten in je buik die alles opeten?
![]()
[..]
quote:Een beetje op mij lopen te googelen hè!![]()
[..]
Veel te veel en vandaag macaroni, brood met speculaas, melk en saladequote:Op woensdag 9 mei 2007 19:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]Hoeveel zijn het er en wat krijgen ze allemaal te eten?
Zo blijven ze in ieder geval wel in levenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Veel te veel en vandaag macaroni, brood met speculaas, melk en salade
Heerlijk, boter en speculaas eropquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:31 schreef Nesle het volgende:
Brood met speculaas he, is dat nou echt zo lekker? Hoor/zie het mensen wel vaker zeggen of eten maar ik vind het zo'n rare combinatie? Nog nooit gehad dus.
Ik vind het lekkerquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:31 schreef Nesle het volgende:
Brood met speculaas he, is dat nou echt zo lekker? Hoor/zie het mensen wel vaker zeggen of eten maar ik vind het zo'n rare combinatie? Nog nooit gehad dus.
Stroop met kaasquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heerlijk, boter en speculaas erop
Of pindakaas met hagelslag, vlokken of (geprakte) banaan
Jam met kaas
Stroop met kaas
Pindakaas met sambal en komkommer
Schijnen allemaal rare combinaties te zijn, vind ik wel meevallen (alleen die laatste dan)
Honing is viesquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Stroop met kaas
Pindakaas met banaan is ook lekker (kan ook nog honing bij maar dan wordt het wel erg vet)
En van die laatste heb ik nog nooit gehoord
Op een pannenkoek?! Dat vind ik nou een rare combiquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:37 schreef Nesle het volgende:
Stroop met kaas eet ik wel is op een pannenkoek, is wel lekker maar ik vind pannenkoeken niet lekker.
de Yesquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Honing is vies
Stroop met kaas moet je eigenlijk ff laten staan, dan is de kaas wat harder en de stroop wat dunner (uurtje ofzo), das nog lekkerder
En die laatste stond ooit in de Yes, nog veel aparte combinaties erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |