abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 9 mei 2007 @ 00:36:00 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_49168828
Pauw & Witteman gaan vanaf deze week op een welverdiende vakantie. Vanaf maandag vullen Knevel & Van den Brink dus hun uurtjes opvullen.

Eerst was er al sprake dat ze dit vanaf januari zouden gaan doen, maar vanwege het succes van Pauw & Witteman stemde de EO ermee in dat de Vara ook in die periode verder zou gaan. Nu komt het er dus echt van en kan het duo Knevel & Van den Brink gaan bewijzen of ze net zo'n goed programma kunnen neerzetten.

Ze hebben elke dag een soort Jan Mulder de Onrustige naast zich, in de vorm van een vrouw om het een beetje spannend te houden. De vrouwen die deze rol op zich nemen zijn: Daphne Deckers, Georgina Verbaan, Miryanna van Reeden, Esmaa Alariachi en Lucille Werner.

Hun site: http://www.eo.nl/kvdb

Knevel & Van den Brink #1 De vervanging van P&W

Vaste tafelgenoten o.a.:

Georgina:

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 mei 2007 @ 00:39:56 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49168947
Hallelujah
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 woensdag 9 mei 2007 @ 01:07:10 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_49169512
georgina :

'Ja maar dat kan ook andersom'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:07:44 #4
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_49169522
Ik ben allergisch voor Knevel dus ik mag er niet naar kijken van de dokter, sorry.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_49171172
Die lui doen het eigenlijk net zo goed als P&W, misschien wel beter. Gisteren met Verhagen en Scheringa, en Georgina met haar lekker domme opmerkingen, weer best vermakelijk, werd veel gelachen. Ondanks het irritante en beterweterige imago van Knevel, en die altijd serieuze v.d. Brink, maken ze een heel aardige uitzending. Heb er nog niet veel gezien, dus kan een uitzondering zijn geweest, maar als het elke dag is zoals gisteren dan kijk ik vaker.

[ Bericht 20% gewijzigd door Edenoniphobic op 09-05-2007 06:16:02 ]
pi_49172618
Ja, gasten bepalen natuurlijk ook het programma... Maar ik denk dat op dit moment hun "kracht" is dat ze zelf zoveel mogelijk hun mond houden. Want ik kan echt niet tegen de manier waarop Knevel een vraag stelt. Op zo'n drammerige manier. En die Van den Brink heeft de humor van een wasknijper, dus daar komen ook geen leuke verhalen uit.
Maak nie regtig saak nie
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:12:13 #7
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_49172757
Wat was die Surinaamse irritant zeg
pi_49172881
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:12 schreef Veerboot het volgende:
Wat was die Surinaamse irritant zeg
Nou, inderdaad. Er zit volgens mij binnen in haar een diepgewortelde haat tegen blanken (uh... nee ik zeg liever witten, zei ze). Wat wil ze nou? Liever geen slavernij gehad ooit? Prima, maar dan verloochent ze wel ook haar eigen geschiedenis. Dan was er nooit Suriname geweest en had ze hier nooit rondgelopen in Nederland.
Het is allemaal heel erg geweest, maar het is al weer 400 jaar geleden dat het begon...
Maak nie regtig saak nie
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:38:36 #9
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_49197087
Vandaag in Knevel & Van den Brink 23.15-00.10 uur:

Advocaat Piet Doedens over de zaak tegen de Nederlandse drugshandelaar Charles Z. Regisseur Doesjka van Hoogdalem over de Amerikaanse versie van Van Goghs film 'Interview', die morgen in première gaat. Advocaat Peter Plasman over de Hofstadzaak en Mohammed B., die vandaag als getuige gehoord is in de rechtbank.

En met side-chick Miryanna van Reeden.
  Trouwste user 2022 woensdag 9 mei 2007 @ 21:14:13 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_49200787
Doedens die man praat zo saai en langzaam

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:08:01 #12
179040 The_Art_Of_Dreaming
Fortuna Fortes Adiuvat
pi_49203722
Vaktechnisch gezien doen ze het beduidend minder dan P&W.
Of eigenlijk.... ze zijn best wel slecht. Ze luisteren niet echt naar de gasten, zo irritant is dat. En echt goede vragen stellen ze niet (nja heel soms dan vd Brink).

Maar goed ik kijk het wel altijd, dus het programma heeft wel iets...
Wär nicht das Auge sonnenhaft, Die Sonne könnt es nie erblicken
"Dream lofty dreams, and as you dream, so you shall become. Your vision is the promise of what you shall one day be; your ideal is the prophecy of what you shall at last unveil."
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:20:37 #13
Fortuna Fortes Adiuvat
pi_49207508
Die Wilhelmus Remix
"Dream lofty dreams, and as you dream, so you shall become. Your vision is the promise of what you shall one day be; your ideal is the prophecy of what you shall at last unveil."
pi_49207597
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:08 schreef The_Art_Of_Dreaming het volgende:
Vaktechnisch gezien doen ze het beduidend minder dan P&W.
Of eigenlijk.... ze zijn best wel slecht. Ze luisteren niet echt naar de gasten, zo irritant is dat. En echt goede vragen stellen ze niet (nja heel soms dan vd Brink).

Maar goed ik kijk het wel altijd, dus het programma heeft wel iets...
Ik vind van den Brink zwaar tegenvallen als interviewer.
en dat Knevel er maar een beetje braaf bijzit is eigenlijk nog niet zo een slechte zaak.
pi_49207674
Beetje flauw en vast niet objectief om de remake van de film Interview gelijk maar als beter te kwalificeren dan het origineel, de crew, deels Nederlands (en ook betrokken bij de eerste versie) heeft er ook belang bij dat de film wordt gezien, maar goed, het zij ze vergeven aangezien Theo van Gogh er ook een beetje mee wordt 'herdacht.'
pi_49207937
Ach, Mohammed B lulde een end weg om weer eens de stembanden te oefenen, 't is vast stil in de cel. Kortom, een uitje dus, al of niet de waarheid sprekend.
pi_49207979
voor de geschiedschrijving heeft hij inzicht gegeven in zijn gedachtengoed........ toe maar
pi_49208099
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:31 schreef Wup het volgende:
voor de geschiedschrijving heeft hij inzicht gegeven in zijn gedachtengoed........ toe maar
Voor op een tegeltje of zo...
pi_49208106
Interessante vragen hoor.

Kijkt Mohammed B. TV?
Doet 'ie aan basketbal?

pi_49208271
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:34 schreef Toad het volgende:
Interessante vragen hoor.

Kijkt Mohammed B. TV?
Doet 'ie aan basketbal?

Basketbal is toch iets te Amerikaans dacht ik, dus zou hij dat verplicht moeten doen...eigenlijk.
pi_49208317
Trouwens voor degenen die de Nederlandse versie van Interview goed vonden moet ook echt naar de Amerikaanse versie. Goede film!
pi_49208402
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:39 schreef Toad het volgende:
Trouwens voor degenen die de Nederlandse versie van Interview goed vonden moet ook echt naar de Amerikaanse versie. Goede film!
Hoe weet je dat nou? Te zien: vanaf 10 mei.
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:42:53 #23
Fortuna Fortes Adiuvat
pi_49208443
Ik heb wel respect voor Mohammed B.
pi_49208462
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:41 schreef Suko het volgende:

[..]

Hoe weet je dat nou? Te zien: vanaf 10 mei.
Er is een heel erg mooi festival in Zeeland en dat heet Film by the Sea. En die krijgen het bijna iedere week voor elkaar om een mooie voorpremiere te regelen van een bijzondere film. In september hebben ze altijd een twee wekelijks festival.

Dus ik heb hem gisteren al mogen zien.
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:43:26 #25
Fortuna Fortes Adiuvat
pi_49208464
Hij kan alleen niet dichten.
"Dit is dan mijn laatste woord...
Door kogels doorboord...
In bloed gedoopt...
Zoals ik had gehoopt"
pi_49208526
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:43 schreef Toad het volgende:

[..]

Er is een heel erg mooi festival in Zeeland en dat heet Film by the Sea. En die krijgen het bijna iedere week voor elkaar om een mooie voorpremiere te regelen van een bijzondere film. In september hebben ze altijd een twee wekelijks festival.

Dus ik heb hem gisteren al mogen zien.
Ah, vandaar.
pi_49208599
nou, ze is een leuke gast Doesjka van Hoogdalem
pi_49208612
Ik heb het verder wel gehad eigenlijk, kan mij echt niet (meer) boeien.
pi_49209055
'Thijs gaat u scherp interviewen.'
pi_49209250
haha die Doedens.

leuke uitzending dit.
pi_49268614
Vandaag in Knevel & Van den Brink:

(onder voorbehoud)

Trijntje Oosterhuis, zangeres en schoonzus van Edsilia Rombley, over het Eurovisie Songfestival. Kinderarts Paul Brand over euthanasiewetgeving voor kinderen in bijzondere omstandigheden. Rivkah van Barneveld, hulpverleenster 'Artsen zonder Grenzen', is na een periode van tien maanden terug uit Darfur. Een gesprek over de verschrikkingen van de hongersnood.

Met sidechick Lucille Werner.

Niet echt een uitzending vol jolijt...schoonzus van Trijntje Edsilia verloor het songfestival, euthanasiewetgeving voor kinderen en de hongerdood, pfffffffff.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:43:49 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49268673
Knevel . Dat soort godsdienstwaanzinnigen moet van de tv geweerd worden.
Niet meer actief op Fok!
pi_49283940
Die dame over Dafur hoorde ik niet meer in de promo, wel Het Tilburgse raadslid Hans Smolders, hij is enkele uren verhoord door de politie omdat hij vertrouwelijke informatie had gelekt. Smolders was chauffeur van Pim Fortuyn en is nu fractievoorzitter van zijn eigen lijst in Tilburg.
pi_49284051
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:42 schreef Suko het volgende:
Niet echt een uitzending vol jolijt...schoonzus van Trijntje Edsilia verloor het songfestival, euthanasiewetgeving voor kinderen en de hongerdood, pfffffffff.
gelukkig hebben we Lucille om de boel van een positieve kant te belichten:)
euthanasiewetgeving voor kinderen en Knevel lijkt me ook geen veilige combinatie....

en bedankt voor de info weer Suko:)
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:03:46 #35
18026 Thelonious
le samouraï
pi_49285877
Brrrr, Trijntje weer eens. En dan nog die chauffeur van Fortuyn.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_49286062
'Het is een heel gecompliceerd probleem'....... over het songfestival.
pi_49286158
Ow, ik vind Trijntje wel leuk alhoewel ik geen fan ben, maar ze deugt zeer zeker.
pi_49286266
Desalnietteman Smolders, je hebt wel gelekt en had je een plenaire openbare vergadering moeten beleggen.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:18:01 #39
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49286307
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:43 schreef Viking84 het volgende:
Knevel . Dat soort godsdienstwaanzinnigen moet van de tv geweerd worden.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_49286353
wat een schreeuwlelijk
pi_49286422
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 23:19 schreef Wup het volgende:
wat een schreeuwlelijk
Mee eens, je zou als kiezer toch niet willen dat je vertegenwoordiger de wet overtreedt, en zou Pim dat echt hadden gedaan zoals hij dat beweerd? Ik geloof daar niks van, blaaskaak is het.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:24:00 #42
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49286491
Ik kijk het wel redelijk vaak, vooral door een automatisme die er nog inzit van pauw en witteman.

Maar het niveau is toch echt lager. Ze krijgen minder uit hun gasten.
Knevel zijn toontje wekt altijd irritatie bij mij. Hij probeert ook echt de leider te zijn. Door meerdere keren te zeggen ''thijs gaat u zo meteen scherp interviewen'' had ik het wel gehad met hem.
vd brink is ook nog niet super. Zit weinig smeuigheid in.

Het internet gedeelte komt een beetje over als: zie ons de wereld kennen. We zijn de eo en weten wat er speelt. Te geforceerd. Dat ''W'We Weén'' . tenenkrommend komt het bij me over.

En, 'wat ga jij morgen doen' vind ik ook nog niet lekker overkomen.

Inhoudelijk en qua presentatie/decor doen ze tot nu toe wel onder voor pauw en witteman. Het kan misschien wel echt goed worden, die kans moeten ze krijgen. Maar tot nu toe vind ik het nog niet in de buurt van Pauw en Witteman komen.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_49286616
Sorry hoor, maar wat een onzin over dat Zuid-Afrikaanse liedje. Dit heeft echt niets met nationalisme te maken, maar meer met vaderlandsliefde. Dat lied is daar populair onder de mensen en niet specifiek onder extreem-rechts...
http://www.youtube.com/watch?v=nlHqKJyo3GQ
Maak nie regtig saak nie
pi_49286649
Oh toch Dafur, ik pas even, belangrijk maar word er altijd zo machteloos van qua gevoel. Bovenal deugen de leiders daar niet, deel van de hulp verdwijnt spoorloos.
pi_49286772
de manier van interviewen is zo strak. Ik heb de indruk dat ze een aantal vragen op een briefje hebben staan en die afwerken.. ongeacht het antwoord van de gast.
de spontaniteit moet dus van de tafel komen. Gebeurt dat niet dan slaat het helemaal dood.
pi_49286867
Ik ga iets anders doen cq kijken, kan hier niet tegen, zwaai.
pi_49287175
en daar komt God...
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:50:55 #48
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49287501
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 23:43 schreef Wup het volgende:
en daar komt God...
Dat is ergelijk idd. Kan knevel zijn eigen mening niet een keer onderdrukken?

Het zijn 'maar' xx aantal kinderen.

Net of het getal bepaald of er wel of geen wet komt. Zeer kwalijke opmerking.
And that is the news.''
  zaterdag 12 mei 2007 @ 00:17:01 #49
Fortuna Fortes Adiuvat
pi_49288573
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 23:31 schreef Wup het volgende:
de manier van interviewen is zo strak. Ik heb de indruk dat ze een aantal vragen op een briefje hebben staan en die afwerken.. ongeacht het antwoord van de gast.
Ja juist, dat gevoel heb ik ook.
Belachelijk toch...?
Hoe kan het dat ze op dat gebied zo slecht zijn? Ik bedoel, ik denk dat ik het zelfs beter zou doen. Ze luisteren absoluut niet naar wat iemand zegt.
pi_49363773

De gasten zijn:
- Mart Smeets
- Rob de Nijs
- Peter Vanvelthoven ?

Nog geen verdere info over waarom en hoezo deze gasten aan tafel.

Met sidechick Daphne Deckers.
  maandag 14 mei 2007 @ 14:27:57 #51
30919 mitt
Michael Corleone
pi_49363971
Smeets bij Knevel aan tafel whehe
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_49364371
quote:
Op maandag 14 mei 2007 14:24 schreef Suko het volgende:

De gasten zijn:
- Mart Smeets
- Rob de Nijs
- Peter Vanvelthoven ?

Nog geen verdere info over waarom en hoezo deze gasten aan tafel.

wat Rob de Nijs en Mart Smeets daar te zoeken hebben is mij ook een raadsel
blijkbaar gaan Knevel & van den Brink ook maar eens op de Belgische toer?
Daphne Dekkers is tot nu toe na die moslima troel [aka Baal Stro:)] de meest irritante sidekick gebleken.
klinkt al met al niet erg veelbelovend..
pi_49369479
Dat gaat leuk worden vanavond. Smeets duldt geen hogere boven zich...
Maak nie regtig saak nie
pi_49371966
Ietsie mee info waarom deze gasten aan tafel zitten:

Sportverslaggever Mart Smeets over dopinggebruik in de wielersport en de herdruk van zijn boek 'Geel'. Rob de Nijs hoopt eind dit jaar 65 te worden, maar wil nog niets weten van zijn pensioen. Hij werkt momenteel aan zijn nieuwe album 'Chansons'. Peter Vanvelthoven, de Belgische minister van Werk en Informatisering, over veilig internet.

Wat moet een Belg ons nou vertellen over veilig internet? Daar is Nederland ook best al in voorzien, de OPTA, Waarschuwingsdienst.nl, digibewust.nl en nog een zooi sites (ook voor kinderen) al of niet van de overheid.
pi_49372093
Zitten Nederlandse ministers eigenlijk ook zo vaak in Vlaamse programma's? Want er zit er elke twee weken wel bijna één in een Nederlands praatprogramma (ook een paar bij P&W). Ik vind het prima allemaal, want Nederland en Vlaanderen mogen wat mij betreft flink gaan samenwerken.
Maak nie regtig saak nie
pi_49374288
quote:
Op maandag 14 mei 2007 14:35 schreef Wup het volgende:
Daphne Dekkers is tot nu toe na die moslima troel [aka Baal Stro:)] de meest irritante sidekick gebleken.
ow ik vergeet Lucille Werner helemaal ...
pi_49374387
quote:
Op maandag 14 mei 2007 17:51 schreef Suko het volgende:
Ietsie mee info waarom deze gasten aan tafel zitten:

Sportverslaggever Mart Smeets over dopinggebruik in de wielersport en de herdruk van zijn boek 'Geel'.
en dat is nieuws?
quote:
Rob de Nijs hoopt eind dit jaar 65 te worden, maar wil nog niets weten van zijn pensioen. Hij werkt momenteel aan zijn nieuwe album 'Chansons'.
da's ook geen nieuw....
quote:
Peter Vanvelthoven, de Belgische minister van Werk en Informatisering, over veilig internet.
wat Suko zegt... waarom is daar een Belg voor nodig?
  maandag 14 mei 2007 @ 19:36:24 #58
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_49375150
quote:
Op maandag 14 mei 2007 16:40 schreef kassenbouwer het volgende:
Dat gaat leuk worden vanavond. Smeets duldt geen hogere boven zich...
Mart vind ik vaak wel leuk
pi_49375199
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:36 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Mart vind ik vaak wel leuk
Ja, ik ook wel... Alleen sinds die twee keer met Matthijs van Nieuwkerk bij DWDD heb ik toch van allebei een beetje een rare nasmaak overgehouden. Zo kinderachtig...
Maak nie regtig saak nie
  maandag 14 mei 2007 @ 19:40:35 #60
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_49375285
Ja dat wel !
Maar wat Mart daar vanavond moet gaan doen ! Over dopinggebruik bij wielersport.
pi_49375366
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja dat wel !
Maar wat Mart daar vanavond moet gaan doen ! Over dopinggebruik bij wielersport.
Ja doping in de wielersport. Daar ben je denk snel over uitgepraat: het gebeurt en ze kunnen er niks aan doen, want ze vinden altijd wel weer een andere manier om het te doen...
Maak nie regtig saak nie
pi_49375802
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:14 schreef Wup het volgende:wat Suko zegt... waarom is daar een Belg voor nodig?
Heb ff zitten snuffelen wat betreft veilig internet, nou hier gaat 't over (denk ik): - woensdag 9 mei 2007 - Peter Vanvelthoven, Belgisch minister van Werk en Informatisering, heeft vandaag het eerste exemplaar van een unieke uitgave van Suske en Wiske over veilig internetten uitgereikt aan leerlingen van basisschool Visser 't Hooft in Amsterdam. In 'Suske en Wiske en de Sinistere Site' komt Wiske door onvoorzichtig om te springen met het internet in de problemen. Alle basisscholen en onderbouwvestigingen van voortgezet onderwijsscholen krijgen deze week drie albums toegestuurd. Ouders en scholen kunnen tot 15 juni 2007 voor 1 euro per uitgave extra exemplaren van dit unieke stripboek bestellen via www.desinisteresite.nl. Gelezen op hcc!magazine.

Als het hierover gaat dient 't wel een goed doel natuurlijk, er kan niet genoeg worden begeleid en gewaarschuwd als het over kinderen en internet gaat. Ook nuttig: Stichting Mijn kind online
  maandag 14 mei 2007 @ 21:55:01 #63
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49381064
Naar aanleiding van de komst van die Belgische minister vroeg ik me af, welke minister daar in Nederland eigenlijk voor verantwoordelijk is. Het antwoord was snel gevonden op www.regering.nl.

Minister van Justitie Hirsch Ballin heeft namelijk vanavond een videochatsessie gehouden over cybercrime. Helaas is het dus al geweest en staat het nog niet gearchiveerd. Het was wel interessant geweest om te vergelijken met het standpunt van de Belgische minister.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 mei 2007 @ 22:56:40 #64
862 Arcee
Look closer
pi_49384283
Mart Smeets.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 14 mei 2007 @ 23:07:29 #65
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49384784
Leuk voorbeeld van net een EO-tintje. Van den Brink over Landis de ene dag ging het heel slecht en de volgende dag beleefde hij een soort wonderbaarlijke wederopstanding.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_49384815
kan Mart Smeets dit niet in zijn sportuitzendingen kwijt?

en oeh wat gaat die Belg snel:)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 mei 2007 @ 23:09:45 #67
862 Arcee
Look closer
pi_49384921
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:07 schreef ijsbrekertje het volgende:
Leuk voorbeeld van net een EO-tintje. Van den Brink over Landis de ene dag ging het heel slecht en de volgende dag beleefde hij een soort wonderbaarlijke wederopstanding.
Hehe ja, hopelijk ziet Van den Brink in dat dat alleen kan als er bedrog in het spel is.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_49385033
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:07 schreef ijsbrekertje het volgende:

Mart is goed
  maandag 14 mei 2007 @ 23:14:05 #69
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49385135
Wow, een sidekick maakt zowaar een leuke toevoeging
Mart springt inderdaad in commentatormodus zodra de beelden beginnen te lopen.
  maandag 14 mei 2007 @ 23:14:20 #70
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_49385146
Mart .
sig verwijderd door FA
pi_49385219
ow schrap die onzinonderwerpjes toch
  maandag 14 mei 2007 @ 23:16:07 #72
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49385238
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:09 schreef Arcee het volgende:

[..]

Hehe ja, hopelijk ziet Van den Brink in dat dat alleen kan als er bedrog in het spel is.
Win je de Tour de France dan niet op een bidon met wijwater?
  maandag 14 mei 2007 @ 23:17:03 #73
127004 maril
Smeetsfan
pi_49385285
Mart
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  maandag 14 mei 2007 @ 23:26:15 #74
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49385663
Interessant gesprek wel dit. Daphne Deckers en die minister hebben wel wat te melden.
pi_49385683
Ja, nu weet ik het Suske is het mannetje en Wiske het vrouwtje
Maak nie regtig saak nie
pi_49385955
blijf even zeuren of hij wat wil zingen:(
pi_49385985
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:26 schreef kassenbouwer het volgende:
Ja, nu weet ik het Suske is het mannetje en Wiske het vrouwtje
strips zijn uit den boze bij de EO
  maandag 14 mei 2007 @ 23:36:17 #78
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49386047
Wel handig dat ze nog even samenvatten waarom ik een hekel heb aan Rob de Nijs.
pi_49386088
nou erg veel heeft hij niet te melden
volgende .........
pi_49386203
Mart is wel oké vanavond, Daphne zie idd wat zinnigs...hoezee. Rob de Nijs ruikt naar oude muffe mannen, hij heeft de houdbaarheidsdatum voor mij allang overschreden, sorry fans. Den Belg deugt ook wel, wat is er op tegen de kids te beschermen tegen dikbuikige internettende grijsaards (zei Daphne), dan maar met een strip die Knevel dus nooit echt gelezen heeft, druiloor! En verder kabbelt het wel door vermoed ik.
pi_49386305
ik vind Rob de Nijs echt uitermate vervelend, ik ga iets anders doen
  maandag 14 mei 2007 @ 23:45:05 #82
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49386372
"Wat ga je doen morgen Mart"

Dan verwacht je dat hij zegt "Naar de Giro d'Italia kijken" als wielerjournalist, maar nee hoor ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 14 mei 2007 @ 23:46:37 #83
127004 maril
Smeetsfan
pi_49386429
Was inderdaad een mooie column over basketballer(Derek Fischer) van Mart in trouw.ontroerend.
  maandag 14 mei 2007 @ 23:47:28 #84
pi_49386460
quote:
Op maandag 14 mei 2007 17:55 schreef kassenbouwer het volgende:
Zitten Nederlandse ministers eigenlijk ook zo vaak in Vlaamse programma's? Want er zit er elke twee weken wel bijna één in een Nederlands praatprogramma (ook een paar bij P&W). Ik vind het prima allemaal, want Nederland en Vlaanderen mogen wat mij betreft flink gaan samenwerken.
Nederlandse ministers zitten eigenlijk nooit in Vlaamse programma's. En dat omdat ze dat vrijwel altijd weigeren. (stond nog in de krant naar aanleiding van dat wegenvignet toen de VRT nog maar eens meermaals een Nederlandse politicus in de studio wilde voor een debatje daarover, maar bij iedereen bot ving.)
  maandag 14 mei 2007 @ 23:50:20 #85
127004 maril
Smeetsfan
pi_49386561
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Wat ga je doen morgen Mart"

Dan verwacht je dat hij zegt "Naar de Giro d'Italia kijken" als wielerjournalist, maar nee hoor ...
Kan je gerust stellen in zijn werkkamer heeft hij een tv staan.
  maandag 14 mei 2007 @ 23:51:52 #86
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  maandag 14 mei 2007 @ 23:55:04 #87
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49386721
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Nederlandse ministers zitten eigenlijk nooit in Vlaamse programma's. En dat omdat ze dat vrijwel altijd weigeren. (stond nog in de krant naar aanleiding van dat wegenvignet toen de VRT nog maar eens meermaals een Nederlandse politicus in de studio wilde voor een debatje daarover, maar bij iedereen bot ving.)
Jammer eigenlijk dat ze niet op die uitnodigingen ingaan. Ik vind het wel leuk om zo af en toe een Vlaams politicus te zien in een Nederlands programma. Het is een handige manier om een 'buitenstaandersblik' te krijgen op kwesties die toch in beide landen spelen. En doordat er geen taalbarriere is, kunnen ze ook makkelijk meepraten in een studiogesprek in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Duits of Frans politicus.
  maandag 14 mei 2007 @ 23:57:23 #88
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_49386782
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:14 schreef ijsbrekertje het volgende:
Wow, een sidekick maakt zowaar een leuke toevoeging
Mart springt inderdaad in commentatormodus zodra de beelden beginnen te lopen.
Daphne is toch een goeie sidekick Ze kan overal goed mee praten met de gasten.
pi_49386803
Ik vind het helemaal niks. Andries Knevel
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:01:01 #90
127004 maril
Smeetsfan
pi_49386866
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik vind het helemaal niks. Andries Knevel
Ik kijk ook nooit maar voor Mart maakte ik een uitzondering vind die knevel zo,n engerd.
pi_49387055
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:01 schreef maril het volgende:

[..]

Ik kijk ook nooit maar voor Mart maakte ik een uitzondering vind die knevel zo,n engerd.
En gelijk of dat je hebt! Ik ben momenteel weer een boek van de beste man aan het lezen
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:09:59 #92
pi_49387086
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:50 schreef maril het volgende:

[..]

Kan je gerust stellen in zijn werkkamer heeft hij een tv staan.
Veel zal hij er trouwens niet op te zien krijgen. Schiet mij net te binnen dat het morgen al rustdag is daar in Italië ...
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:13:29 #93
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49387178
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:57 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Daphne is toch een goeie sidekick Ze kan overal goed mee praten met de gasten.
Meen je dat nou of niet? Ik probeerde mijn geheugen op te frissen hoe Daphne Deckers de vorig keer was en keek nog even terug in het vorig topic. En wat zag ik daar:
quote:
Op maandag 30 april 2007 23:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Daphne Deckers ja, zij is saai

Tot dusverre vond ik de sidekicks meestal niet zo leuk of nuttig in dit programma, maar Daphne Decker was vandaag een positieve uitzondering. Vooral in het gesprek met de Belgische minister had zij een leuke inbreng vanuit haar eigen ervaring, die Knevel en Van den Brink niet hadden. De rolverdeling dat Knevel wat feitelijke vragen stelde en Deckers mee praatte, vond ik goed uitpakken.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:14:52 #94
127004 maril
Smeetsfan
pi_49387213
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:08 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

En gelijk of dat je hebt! Ik ben momenteel weer een boek van de beste man aan het lezen
Hij is weer een nieuwe aan het schrijven zei hij net, over Basketbal en cocaine(wekt mijn nieuwsgierigheid)
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:15:28 #95
127004 maril
Smeetsfan
pi_49387230
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Veel zal hij er trouwens niet op te zien krijgen. Schiet mij net te binnen dat het morgen al rustdag is daar in Italië ...
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:20:57 #96
pi_49387395
Wat is Smeets trouwens een enorme droplul als het over die dopingverhalen gaat eigenlijk.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:30:04 #97
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_49387640
Mart Smeets vervloekte ik ooit. Maar ben inmiddels een groot fan van hem geworden. Mart heeft gewoon vaak gelijk en bekijkt de dingen vanuit een hele andere invalshoek dan de meeste mensen. Topper.
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 mei 2007 @ 00:57:27 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_49388287
Wat een slechte inteviewers. Daphne stelt de beste vragen . Dat zegt genoeg.

dinsdag 15 mei 2007 @ 01:10:29 #99
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_49388537
"Morgen hebben we Foppe de Haan, die wordt genoemd als nieuwe trainer van Feyenoord, te gast."

Uuuh Door wie of waar dan? Ik heb die optie nog niet eerder gehoord. Of valt dat in dezelfde categorie als de vraag aan Scheringa vorige week dat er "de laatste tijd" geruchten zijn dat AZ Huntelaar van Ajax wil overnemen, iets dat een hele tijd geleden eens genoemd is, maar allang geen thema meer was?
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 mei 2007 @ 01:29:47 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_49388843
Foppe

dinsdag 15 mei 2007 @ 01:31:59 #101
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_49388876
..leuke reactie ook... Iedereen zonder club wordt in verband gebracht met Feyenoord.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 10:23:38 #102
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49393274
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat is Smeets trouwens een enorme droplul als het over die dopingverhalen gaat eigenlijk.
Hij had gewoon gelijk hoor.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_49409255

(onder voorbehoud)

Ronald Plasterk, minister van Media en Onderwijs, over het rapport van de onderwijsinspectie, het vak van leerkracht en het gedrag van leerlingen. Foppe de Haan, trainer van Jong Oranje, over het WK-voetbal onder de 21 jaar en de ploeg die meegaat naar de Olympische Spelen. Zanger Jannes over het levenslied.

Sidechick: Georgina Verbaan.

Enige wat mijn interesse enigszins heeft is Plasterk, de rest?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2007 @ 17:46:18 #104
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49409310
Foppe
  dinsdag 15 mei 2007 @ 17:56:12 #105
pi_49409659
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 10:23 schreef BVO het volgende:

[..]

Hij had gewoon gelijk hoor.
Over wat ? Over het feit dat er bloedzakjes, nummers, codenamen, ... gevonden zijn bij die dopingdokter die naar bepaalde renners wijzen en dat die dan vervolgens die DNA-test waar hij over sprak doodgewoon weigeren gaat hij wel héél lichtzinnig.

En dat men dan zogezegd via Landis bij het geheim van Armstrong wil komen dat er volgens Smeets helemaal niet is. (hij vergeet even dat uit tests twee jaar terug bleek dat Lance in '99 al de toen nog onopspoorbare epo nam)

Over het feit dat die ritten te zwaar zouden zijn om geen doping te nemen heeft hij al helemaal geen gelijk. Er wordt nergens meer doping gebruikt dan in de 100 m sprint bv. En honderd jaar terug toen doping nog alleen een illusie was reed men toch ook met de fiets de Tour de France ? Alleen dan over 600 km per rit en drie keer zoveel cols op een stalen fiets zonder versnellingen ...

Smeets is het soort wielerjournalist dat doorheen de jaren alles geweten heeft wat er sommigen slikken en dat gewoon mee wil toedekken. Om goed in het wereldje te blijven staan ...
pi_49409866
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 17:44 schreef Suko het volgende:
(onder voorbehoud)

Ronald Plasterk, minister van Media en Onderwijs, over het rapport van de onderwijsinspectie, het vak van leerkracht en het gedrag van leerlingen.
is hij niet pas nog geweest [ met Henny Huisman].. of was dat nog P&W?
quote:
Foppe de Haan, trainer van Jong Oranje, over het WK-voetbal onder de 21 jaar en de ploeg die meegaat naar de Olympische Spelen.
ja leuk voetbal;)
quote:
Zanger Jannes over het levenslied.
Lag de lat nog niet laag genoeg met Rob de Nijs?
quote:
Sidechick: Georgina Verbaan.
zij houdt zich opvallend rustig. Ik heb tot nu toe nog helemaal geen last van haar gehad.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:49:07 #107
127004 maril
Smeetsfan
pi_49422613
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 17:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Smeets is het soort wielerjournalist dat doorheen de jaren alles geweten heeft wat er sommigen slikken en dat gewoon mee wil toedekken. Om goed in het wereldje te blijven staan ...
Dat is niet waar, hij heeft veel dingen wel gezegd en dat is ook niet in goede aarde gevallen, bv Joop Zoetemelk, PDM toestanden(Kip) Teunissen ect ect .
verder probeerde hij alleen maar te zeggen dat niet elke sportprestatie van hoog niveau moet worden gezien als dat de sporter doping gebruikt, en dat men de sporters niet moet beschuldigen alvorens er echte bewijzen zijn, het moet niet zo zijn dat de renner /sporter konstant zijn onschuld moet bewijzen terwijl er niets gevonden is, als dat wel zo is dan moet hij gestraft worden .
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:51:11 #108
127004 maril
Smeetsfan
pi_49422739
Dat van Joop Zoetemelk heeft hem(en de NOS) een half jaar boycot van het peleton gekost + dat Peter Post hem bijna van de motorfiets heeft gereden tijden s zijn verslag op moteo bij het wk van 79 in Valkenburg.
pi_49423509
Iedereen wordt een eindexamenvraag gesteld, maar Georgina slaan ze maar over
Maak nie regtig saak nie
  dinsdag 15 mei 2007 @ 23:08:52 #110
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49423572
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 23:07 schreef kassenbouwer het volgende:
Iedereen wordt een eindexamenvraag gesteld, maar Georgina slaan ze maar over
Dat dacht ik inderdaad ook al
pi_49423900
ow leuk item weer 'het appeltje van Oranje':(
pi_49424129
LOL @ Foppe de Haan.
'Dan gingen we eieren zoeken en dat mocht niet. En dan pikte de politie ons op. En dan stonden we voor de burgemeester en die sprak ons toe. Fantastisch was dat.'
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 15 mei 2007 @ 23:24:20 #113
862 Arcee
Look closer
pi_49424131
Plasterk.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 23:59:22 #114
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49425343
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 23:17 schreef Wup het volgende:
ow leuk item weer 'het appeltje van Oranje':(
Ik vond het dit keer wel interessant eigenlijk. Leuk initiatief; klinkt ook wel als iets wat goed zou kunnen werken. Ook precies een onderwerp wat je in drie minuutjes kunt vertellen.
pi_49426192
Ook al zijn ze vervelend en stellen ze suggestieve vragen, ik kan echt geen hekel aan Knevel en Van den Brink hebben. Het programma is allesbehalve goed en het zijn twee wereldvreemde figuren, maar ik heb daardoor een beetje medelijden met ze. Alsof je naar Mr. Bean kijkt op de late avond.

Het citaat van de dag kwam van Knevel:
"O-tis...Red-ding...?"
  woensdag 16 mei 2007 @ 00:39:25 #116
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49426640
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 00:24 schreef Croupouque het volgende:
Ook al zijn ze vervelend en stellen ze suggestieve vragen, ik kan echt geen hekel aan Knevel en Van den Brink hebben. Het programma is allesbehalve goed en het zijn twee wereldvreemde figuren, maar ik heb daardoor een beetje medelijden met ze. Alsof je naar Mr. Bean kijkt op de late avond.

"O-tis...Red-ding...?"
ik vond die van van de brink als antwoord aan oud wetenschapper plasterk op dr vraag hoe hij wist dat de filmpjes echt waren: ''ze zijn gemaakt met mobieltjes'' ook niet echt sterk.
And that is the news.''
  woensdag 16 mei 2007 @ 08:57:22 #117
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_49431169
quote:
"O-tis...Red-ding...?"
"Oh, ik zie minister Plasterk knikken....?!"
pi_49441233

(onder voorbehoud)

Programmamaker en advocaat Prem Radhakishun reisde vorige week voor tv-opnames af naar de Rotterdamse wijk Hillesluis. Tijdens het draaien werd hij bedreigd door een groep jongeren. Een gesprek met Marianne Thieme, fractievoorzitter van de Partij voor de Dieren. Musicalster Henk Poort over zijn nieuwe rol van kapitein Haddock in de musical ‘Kuifje’ en zijn Musical Award-nominatie voor de rol van Rembrandt.

Met side-chick Esmaa Alariachi.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 mei 2007 @ 13:58:39 #119
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49441297
Prem
  woensdag 16 mei 2007 @ 16:22:15 #120
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  Trouwste user 2022 woensdag 16 mei 2007 @ 16:46:36 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_49448439
quote:

"O-tis...Red-ding...?"
Precies

pi_49456732
Ons hoofddoekje Esmaa Alariachi is vanavond vervangen door Miryanna van Reeden. Overigens kan ik Prem best hebben, beetje rellen hou ik wel van. Thieme vind ik wel erg en daarom ook wel weer leuk om te kijken.
pi_49464446
Klein puntje dame Thieme. Als mijn zus (diabete) toendertijd geen varkeninsuline had gekregen had ik nu geen zus meer gehad. Gelukkig is er nu syntetische insuline. Overigens ben ik tegen die enorm extreme dieren-activisten maar vind wel dat de kweek voor bont volkomen nutteloos is, behalve in landen die dieren bejagen/eten en de vacht gebruiken, dat is daar in evenwicht en dient een doel.
pi_49464487
ik weet niet of ik veel gemist heb maar zo te zien best leuke tafel vanavond.
ik viel erin toen Miryanna van Reeden een pleidooi hield voor het donorcodicil hield.
Prem mag ik wel, vraag me niet waarom.
Mevrouw Thieme heb ik niet erg hoog zitten.
Donorcodicil daar heeft ze niet zoveel interesse voor maar foei als je varkenskleppen wilt gebuiken...

musicals kunnen me geen seconde boeien.
pi_49464594
Ik heb wel een codicil, mijn naasten mogen beslissen, of in de kliko of haal er uit wat van toepassing is. Opzetten is ook leuk. Zet 'm op Prem!
pi_49464677
Yep, veel kinderen hebben het slechter als de gemiddelde huisdier. So true Premmetje!
pi_49464882
Zevendedagsadventisten Voor wie het wil weten. Geen musical voor mij.
pi_49464993
heb ik Prem gemist of is hij de uitsmijter?
Poort & Kuifje hoef ik niet zo.....
  woensdag 16 mei 2007 @ 23:42:18 #129
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49465044
Jammer dat ze de problemen die Maarten 't Hart en anderen met het geloof van Thieme hadden, niet concreet noemen. Had de discussie nog even scherper gemaakt
pi_49465134
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:41 schreef Wup het volgende:
heb ik Prem gemist of is hij de uitsmijter?
Poort & Kuifje hoef ik niet zo.....
Prem komt nog.
pi_49465183
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:44 schreef Suko het volgende:
Prem komt nog.
mooi zo dank je wel.
Poort vind ik los van zijn onderwerp ook gewoon een saaie vent
pi_49465189
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:42 schreef ijsbrekertje het volgende:
Jammer dat ze de problemen die Maarten 't Hart en anderen met het geloof van Thieme hadden, niet concreet noemen. Had de discussie nog even scherper gemaakt
Omdat de interviewers zelfs zo gelovig zijn denk ik? Maar ze wuift alles weg hoor, ze lult je zo van de stoel.
pi_49465236
Die Prem is een irritante aansteller.
pi_49465245
Van den Brink, die kerel kan dit echt niet.
pi_49465287
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:45 schreef Suko het volgende:
Omdat de interviewers zelfs zo gelovig zijn denk ik? Maar ze wuift alles weg hoor, ze lult je zo van de stoel.
ik kreeg meer de indruk dat Knevel het niet horen wilde.... toen ze weer terugkoppelde naar vegetariers vond hij het wel weer genoeg geweest.
  woensdag 16 mei 2007 @ 23:51:28 #136
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49465463
Miryanna ! Wat een vrouw he .
pi_49465471
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:47 schreef Wup het volgende:

[..]

ik kreeg meer de indruk dat Knevel het niet horen wilde.... toen ze weer terugkoppelde naar vegetariers vond hij het wel weer genoeg geweest.
Knevel wil alleen zichzelf horen. Agressie intomen met chocola, ach ja. Daar zijn de meningen zeeeeer over verdeeld en in mijn optiek verdoezelen van de situatie.
pi_49465491
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:51 schreef BVO het volgende:
Miryanna ! Wat een vrouw he .
ik vind haar ook leuk. .. en dat had ik eigenlijk niet verwacht
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 mei 2007 @ 23:53:55 #139
862 Arcee
Look closer
pi_49465567
Thieme. Mooie smile.
pi_49465597
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:51 schreef Suko het volgende:
Knevel wil alleen zichzelf horen. Agressie intomen met chocola, ach ja. Daar zijn de meningen zeeeeer over verdeeld en in mijn optiek verdoezelen van de situatie.
ik vind het best knap dat ze mensen chocola kunnen voeren na bier....
pi_49465607
Ik vond Prem altijd leuk bij BvD en soms in zijn programma, ik zie het niet altijd.
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:54 schreef Wup het volgende:

[..]

Daar zeg je zo wat.
pi_49465663
wat een heerlijk warrig verhaal weer......
pi_49465774
Moet je in sommige wijken in Londen en ook Bradford kijken, daar komt zelfs de politie niet zo gauw meer...
pi_49465781
'waarom hebben ze bij netwerk dan geen aangifte gedaan?'
'dat weet ik niet, daar hebben we niet over gesproken'
een beetje huiswerk doen kan ook geen kwaad....
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 mei 2007 @ 23:59:29 #145
862 Arcee
Look closer
pi_49465841
Way way way? Waar gaat dit over?
pi_49465843
Jeeeeez, ik volg het niet meer zo hoor Prem. Ow, ww, dé uitkering, tja...
pi_49465868
Hahaha, inmiddels is het een praatprogramma over het praatprogramma zelf.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 mei 2007 @ 00:00:50 #148
862 Arcee
Look closer
pi_49465897
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:59 schreef Arcee het volgende:
Way way way? Waar gaat dit over?
Qua wat was de aanleiding, waar het voor staat snapte ik wel, in tegenstelling tot de rest van de tafel daar.
pi_49465926
Ik begrijp het prima.
pi_49465972
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:45 schreef Suko het volgende:

[..]

Juist zij zouden die vraag kunnen stellen. Omdat Thieme weet dat K&B er wel begrip voor kunnen opbrengen had ze juist een gedegen antwoord kunnen geven.
pi_49466053
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:54 schreef Wup het volgende:

[..]

Gratis broodjes Shoarma dat is pas een goed idee
pi_49466099
Zo is dat Prem, veiligheid en eten, zeggen wat je wil. Voor abortus, euthanidinges en de pil van Drion maar toch voor de CU, whaahaahaaaa!
pi_49466158
mja leuk een verhelderend:) Kuifje voorbeeld
pi_49466160
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 00:02 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Juist zij zouden die vraag kunnen stellen. Omdat Thieme weet dat K&B er wel begrip voor kunnen opbrengen had ze juist een gedegen antwoord kunnen geven.
Maar dat zie ik al, Knevel is stronteigenwijs, geeft de ander geen ruimte, haalt er niet uit wat er in zit.
pi_49466192
Kolere, ben bekaf van deze uitzending.
pi_49466221
Van de Brink zit er echt voor lul bij zeg.
pi_49466232
Joris Luyendijk is tof als hij zelf niet presenteert
pi_49466361
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 00:08 schreef Wup het volgende:
Klopt, leuke vent!
Die documentaire van Tegenlicht over de dilemma's van media in het Midden-Oosten was ook erg interessant.
pi_49466421
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 00:08 schreef Wup het volgende:
Och, met Zomergasten vond ik hem best merendeels goed.
pi_49466605
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 00:12 schreef ijsbrekertje het volgende:
Klopt, leuke vent!
Die documentaire van Tegenlicht over de dilemma's van media in het Midden-Oosten was ook erg interessant.
ja. Ik heb ze niet allemaal gezien maar wat ik er van gezien heb vond ik erg boeiend. Die kerel heeft echt wel wat te melden. Hopelijk krijgen Knevel & van den Brink het ook voor elkaar dat eruit te halen.
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 00:13 schreef Suko het volgende:
Och, met Zomergasten vond ik hem best merendeels goed.
hmz... daar vond ik hem toch wat minder.
Maar misschien was jij de Connie Palmen kater nog niet te boven:) en dus wat milder in je oordeel.
pi_49482629
Die Prem ziet ook een racist achter iedere boom zeg.
pi_49485151
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 00:17 schreef Wup het volgende:hmz... daar vond ik hem toch wat minder.
Maar misschien was jij de Connie Palmen kater nog niet te boven:) en dus wat milder in je oordeel.
Nou, dan is alles beter als arrogante hittepetit Palmen, die heeft een heel seizoen Zomergasten verknald! De enige keer dat ik Joris daarin niet zo goed vond was met Léon de Winter, hij heeft ontzettend zitten doordrammen over het feit dat de Winter kritiek had op Israel qua situatie daar terwijl hij er toen niet was (vond hij ook niet nodig om toch te oordelelen) en Joris wél en zeurde daar ergerlijk over door. Dat was echt een dieptepuntje maar voor de rest ging hij steeds beter in z'n vel zitten en vond ik het jammer dat het seizoen weer over was.

(onder voorbehoud)

Televisiepresentator Beau van Erven Dorens zet zich in voor CoolClimate, dat een klemmend appèl doet op het nieuwe kabinet om de klimaatcrisis te keren. Journalist Joris Luyendijk over de invloed van de media en de berichtgeving over het Midden-Oosten. Onno Eichelsheim is Apache-piloot en net terug uit Afghanistan.

Nu wel met sidechick Esmaa Alariachi.

Heb niks tegen Beau maar ergerlijk dat die Bekende Nitwits overal en altijd opduiken als er kwesties aan de orde moeten komen, alsof ze er zelf alles vanaf weten (not) en er ook naar leven (not), en wij dan opeens wel bewust worden over het probleem waar ze zich op dat moment 'druk' over maken (schuift dat nog wat?), hou daar toch eens mee op!
pi_49495210
ojee die troel is er ook weer

klimaatgedram kan ik ook maar niet voor warm lopen.
pi_49495339
profetenopleiding
'Dat is een stoomcursus van drie dagen'.
pi_49495515
Ja hoor Beau en alle BN-ers, reis de wereld maar rond, op kosten van wie dan ook, en vertel ons wat we moeten doen en vooral laten etc etc etc en je houdt je te grote auto etc etc, en alle BN-ers sluiten zich er bij aan, toe maar, etc etc. En zo hebben ze weer wat gastgesprekjes er bij in diverse tv-programma's en dat lult nog wel een jaartje totdat ook dit weer verveeld en op maar het volgende project et etc, en welke opening/feestje staat er nu weer op het programma, gaaaaaaaaaaaap. En hoofddoek weet echt niet wat Hemelvaartsdag is, ze lulde zich er onderuit.
pi_49495780
ik vind die Eichelsheim niet erg boeiend
krijgen die mensen ook media training?
pi_49496185
Nah, ben er klaar mee, hoofddoek en Beau (goed je lesje geleerd), ik dacht al wanneer valt de naam Al Gore en ja hoor. Komt je reisje ook nog op tv?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 mei 2007 @ 23:20:57 #168
862 Arcee
Look closer
pi_49496200
Beau heeft het milieulicht gezien.

Het is nu allemaal definitief, volgens Beau.

Ik geloof er geen reet van.
pi_49496278
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:20 schreef Arcee het volgende:
Beau heeft het milieulicht gezien.

Het is nu allemaal definitief, volgens Beau.

Ik geloof er geen reet van.
Ik vind het zum kotzen allemaal, bah. Oh, hij wil z'n fillempie verkopen. En kijk: http://www.coolclimate.nu/ Beetje Al Gore-fansite...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 mei 2007 @ 23:23:41 #170
862 Arcee
Look closer
pi_49496304
Joris Luyendijk.

Lijkt me een interessant boek.
pi_49496354
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:23 schreef Arcee het volgende:
Joris Luyendijk.
werd tijd ook.
Jammer dat hij aan zo een oninteressante tafel zit.
  donderdag 17 mei 2007 @ 23:28:27 #172
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49496486
Joris

''ik dacht, ik pas me even aan aan hier''
And that is the news.''
pi_49496624
Tuurlijk heeft Joris gelijk alhoewel de vergelijking met een voetbaltraining die meer kijkers trekken dan Tegelicht beetje mank gaat. Maar het is voor de rest een vet foute tafel en hoofddoek heeft niet te zeggen "laat 'm even uitpraten." Ook gij stoort. Beau wilde wel bij Trouw, had dat dan gedaan jongen.
pi_49496667
Ik kan het nu niet zien, maar hebben ze vandaag al op de één of andere manier geprobeerd aan te tonen dat de jeugd van tegenwoordig verdorven is?
  donderdag 17 mei 2007 @ 23:47:43 #175
18026 Thelonious
le samouraï
pi_49497129
Ja, ze lieten een youtube zien van een klein kindje dat werd geleerd om met stenen te gooien en "Hooligan's" te schreeuwen.
pi_49497183
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:33 schreef Croupouque het volgende:
Ik kan het nu niet zien, maar hebben ze vandaag al op de één of andere manier geprobeerd aan te tonen dat de jeugd van tegenwoordig verdorven is?
Uiteindelijk gaat het daar altijd over... En Joris vindt Cruijff de grootste tot nu toe Nederlander en wil 'm als Zomergast, umz, valt ietsje tegen Joris, maar het is je vergeven.
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 mei 2007 @ 17:00:21 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_49515389
Cruijff als zomergast zou geweldig zijn

pi_49516730
ik snap ook niet zo best waarom er geheimzinnig gedaan moet worden over wie de zomergasten zijn.
ik kan me voorstellen dat het nog niet bekend is maar om er nou geheimzinnig over te doen?

en een voetballer lijkt me niet zo geslaagd nee.
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 mei 2007 @ 18:00:27 #179
7889 tong80
Spleenheup
pi_49517164
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:42 schreef Wup het volgende:

en een voetballer lijkt me niet zo geslaagd nee.
Nee een kunstenaar die nooit tv kijkt maar lullen van 100 meter en rioleringsbuizen van dezelfde lengte als kunst verkoopt wel.

pi_49518147
Ik ga er vanavond heen, krijg betaald om publiek te zitten
pi_49518232
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 18:43 schreef Mathijz het volgende:
echt waar? wat maf, dat publiek is behoorlijk overbodig.
maare.....veel plezier met Lucille:)
pi_49518586
Een vriend van mij heeft zich ingeschreven bij een castingbureau, en dan krijg je regelmatig zulke oproepen. Moet je maar eens kijken hoeveel studenten daar zitten
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2007 @ 19:59:05 #183
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49520673
De dagelijkse tv-talkshow 'Knevel & Van den Brink' met sidekick Lucille Werner.

De gasten zijn:
- Harry van Bommel, Tweede-Kamerlid SP;
- Bauke Vaatstra, de vader van Marianne;
- en Pia Dijkstra.

(onder voorbehoud)
pi_49527409
Knevel: "Harry van Bommel een andere aap..."
WTF!
pi_49527852
ik heb best te doen met die man hoor maar wat een saai verhaal.
pi_49527960
Zap je naar TMF.
pi_49528203
Hoe zwak; ze hebben dat 'WWWen' veranderd.
pi_49528431
ja je hebt gelijk
pi_49528590
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 23:22 schreef The.Art.Of.Dreaming het volgende:
Hoe zwak; ze hebben dat 'WWWen' veranderd.
ik dacht dat die Surinaamse dame viel over het 'nep' accent, maar het was blijkbaar de associatie met WW , Surinamers zijn uitkeringstrekkers, een vooroordeel wat in de jaren 70 of zo vooral leefde.... nou, dat is dan voor hun rekening, want volgens mij heeft niemand verder die associatie gehad anno nu, ik iig niet.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 mei 2007 @ 23:52:35 #190
7889 tong80
Spleenheup
pi_49529441
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 18:43 schreef Mathijz het volgende:
Ik zou extra geld vragen. Erg niet-leuk.

zaterdag 19 mei 2007 @ 00:28:19 #191
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_49530509
mooie uitzending
wat moet ik hier nu neerzetten?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 01:08:11 #192
18026 Thelonious
le samouraï
pi_49531422
Vind Pia nog steeds erg lekker. Heb zelfs weleens met de handkar gereden terwijl Pia het nieuws las. Dit even ter informatie voor Knevel en van den Brink.
pi_49532325
Zo ik ben thuis, best appart om mee te maken zo'n uitzending
  zaterdag 19 mei 2007 @ 01:56:36 #194
18026 Thelonious
le samouraï
pi_49532405
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 01:52 schreef Mathijz het volgende:
Zo ik ben thuis, best appart om mee te maken zo'n uitzending
Hoe is Knevel in het echt?
pi_49532436
Mwah, heb hem niet gesproken, je zit daar een beetje als publiek en daarna weer gelijk weg.
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 mei 2007 @ 19:45:16 #196
7889 tong80
Spleenheup
pi_49549484
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 01:58 schreef Mathijz het volgende:
Mwah, heb hem niet gesproken, je zit daar een beetje als publiek en daarna weer gelijk weg.
Bij Barend en van Dorp was het publiek in staat om met de presentatoren te praten. Na afloop werd er in een soort café met het publiek geluld. Golfer heeft daar ooit nog foto's van geplaatst. Maar Kenevel zie ik niet snel een jenevertje drinken.

pi_49551714
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 19:45 schreef tong80 het volgende:

[..]

Bij Barend en van Dorp was het publiek in staat om met de presentatoren te praten. Na afloop werd er in een soort café met het publiek geluld. Golfer heeft daar ooit nog foto's van geplaatst. Maar Kenevel zie ik niet snel een jenevertje drinken.

Dat is bij vrijwel alle VARA programma's ook zo. Krijg je zelfs nog een consumptiebon.
pi_49623423
quote:
Vandaag in Knevel & Van den Brink
In een speciale uitzending vanuit de Jaarbeurshallen in Utrecht ontvangen Knevel & Van den Brink de ministers en staatssecretarissen van het kabinet-Balkenende IV.

Het kabinet sluit vandaag het belangrijkste deel van zijn honderd-dagen-tournee af in de talkshow 'Knevel & Van den Brink'. In het programma wordt de balans opgemaakt van de gesprekken die de bewindslieden de afgelopen maanden voerden in het land.

Het kabinet-Balkenende IV heeft honderd dagen gebruikt om naar de burgers te luisteren. De bewindslieden toerden per bus door het land om met burgers en maatschappelijke organisaties te praten. Op basis daarvan gaan ze hun beleid bepalen.

Andries Knevel & Tijs van den Brink bevragen de bewindslieden op hun plannen. Belangrijke thema’s die besproken worden zijn: jeugd, onderwijs, sociale samenhang, veiligheid en respect.
Ik verwacht niet al te kritische vragen van het EO-duo, maar misschien verrassen ze ons.
  maandag 21 mei 2007 @ 21:31:57 #199
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_49623599
quote:
Op maandag 21 mei 2007 21:27 schreef Majar het volgende:

[..]

Ik verwacht niet al te kritische vragen van het EO-duo, maar misschien verrassen ze ons.
Ik vrees ook een beetje een goed-nieuws-show. Niettemin interessant om te kijken vanavond.
pi_49628124
nou dit is flink boeiend zo met die drie aan tafel....:(
'ik heb op geen van mijn bezoekjes gehoord: 'wat kom jij hier doen?' '
pi_49628513
de sidechick heeft ook een avondje vrij gekregen.
  maandag 21 mei 2007 @ 23:27:37 #202
157786 Ooster
Alleen nog maar blokzeep!
pi_49628679
Sjezus......wat een jeuk programma....

Stel eens een kritische vraag GVD!
..:: principieel wietteler (en sinds kort ook paddokweker)::..
  maandag 21 mei 2007 @ 23:28:44 #203
157786 Ooster
pi_49628716
"Wat Wouter nu zegt"........oh wat zijn we goede vrienden!

<- Wouter die om zich heen kijkt naar zijn "vrienden" die nu natuurlijk alles met hem eens zijn....

[ Bericht 63% gewijzigd door Ooster op 21-05-2007 23:34:23 ]
pi_49628754
'we hebben een deel van de problemen de wijk uitgeorganiseerd':(
pi_49629025
schreeuw niet zo!!!!!!
pi_49629056
Waarom heb ik in dit topic gereageerd?
Hij komt steeds omhoog in MyAt
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  maandag 21 mei 2007 @ 23:39:06 #207
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_49629061
Is het de moeite om het staartje en straks de herhaling te kijken, of kan ik beter vast gaan slapen?
pi_49629158
gut wat hebben die lui die 100 dagen nuttig besteed
  maandag 21 mei 2007 @ 23:42:43 #209
157786 Ooster
pi_49629176
quote:
Op maandag 21 mei 2007 23:39 schreef Veerboot het volgende:
Is het de moeite om het staartje en straks de herhaling te kijken, of kan ik beter vast gaan slapen?
Je kan 'm ook op 10 zetten als je kritiekloze reclame wilt zien.........
pi_49629188
quote:
Op maandag 21 mei 2007 23:39 schreef Veerboot het volgende:
niet erg de moeite tot nu toe
pi_49629203
quote:
Op maandag 21 mei 2007 23:37 schreef milagro het volgende:
schreeuw niet zo!!!!!!
haha ze was helemaal een beetje raar
  maandag 21 mei 2007 @ 23:47:59 #212
157786 Ooster
pi_49629351
'Allemaal'
pi_49629379
Problematiek, publieksvraag, kort antwoord, geen tijd, op naar de volgende, projecten, mensen zijn belangrijk, verantwoordelijkheid, wachtlijsten, instanties, concreet, gehijg want geen tijd, hak op tak, punt gemaakt, even naar het onderwijs, ja ja ja, snel snel, tijd is bijna op, wel herkenning, dat dan weer wel, papier moet minder, concreet graag, wat nu Plasterk? Aan de andere kant, inspectie, verbeteren, Balkenende, onderwijs is leuk, minder lasten, minder regels. kortom...Bos meldt ongeleer hetzelfde, klager is niet tevreden. Concierge nodig! Nederland behandeld in pakweg 50 minuten? Nee, doe maar niet, ik zit ademloos te luisteren en ben er nul komma nul wijzer van geworden. Veiligheid en respect, omgangsvormen en het zijn allemaal elegante mannen, pffff...nu even niet meer, ik ga naar bed.
pi_49629381
Wouter over de grappen van Donner:

"We begrijpen ze niet allemaal"
  maandag 21 mei 2007 @ 23:50:29 #215
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_49629430
Ik vind het nog steeds een afschuwelijk programma. Met een bewezen format alleen kom je er echt niet. Blijkt wel uit dit programma.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_49629942
Ik vond het goed te doen vanavond.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 22 mei 2007 @ 08:52:56 #217
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49633966
quote:
Op maandag 21 mei 2007 23:48 schreef Suko het volgende:
<Treffende samenvatting van de aflevering>
Het programma zapte inderdaad wel heel erg snel van thema naar thema, en van minister naar gast naar (vice)-premier. Ik vond het eigenlijk wel goed uitgevoerd, want je kreeg in korte tijd toch wel een indruk van de "peilers" van het kabinetsbeleid. Het beeld is natuurlijk verre van compleet, maar het programma bleef mij een uur lang boeien. Kortom, leuk programma , maar aub niet iedere dag.

Tijs van den Brink is goed in korte vragen stellen en snel ter zake komen. Dat kwam goed van pas bij deze aflevering.
pi_49634126
Kabinet trekt 629.000 tv-kijkers
HILVERSUM (ANP) - Het optreden van het kabinet maandagavond in de EO-talkshow Knevel & Van den Brink trok 629.000 tv-kijkers. Dat blijkt dinsdag uit gegevens van de Stichting KijkOnderzoek.

De ploeg van Jan Peter Balkenende was in het rechtstreekse televisieprogramma aanwezig ter afsluiting van de de periode van honderd dagen waarin de bewindslieden in overleg gingen met de samenleving om toekomstplannen te maken. planet.nl

Dat valt me nog best mee eigenlijk.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 11:36:36 #219
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_49638319
quote:
Op maandag 21 mei 2007 23:23 schreef Wup het volgende:
de sidechick heeft ook een avondje vrij gekregen.
@ Wup, bedoel je Daphne? zij was in studio 24 bij de John Kraaykamp musical-awards 2007 !
Om een prijs uit te reiken aan musical sterren
pi_49666556
De gasten zijn:
- Paul Rosenmöller, over de dialoog in de samenleving en de afgelopen 100 dagen van het kabinet-Balkenende IV.
- Catherine Keyl, over haar afscheid bij omroep Max en haar nieuwe blad 'Catherine'.
- en de drie kersverse bestuurders van de JOVD, over het imago van de liberale jongerenorganisatie en de nieuwe koers die ze willen gaan varen.

Met sidechick Georgina Verbaan.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:56:31 #222
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49667571
Wanneer kunnen we weer van Miryanna genieten? .
pi_49668644
Catherine Keyl zegt dat de media alleen maar 1 kant van de adoptiezaak belichten, maar het hele verhaal is nog maar een paar uur oud.
pi_49668687
Katherine Keyl praat weer eens een kwartier over zichzelf.
Graag op anoniem
pi_49668861
dat is altijd nog beter dan Knevel & van den Brink over God:(

ik heb de indruk dat de uitzending met de dag slechter wordt.....
  dinsdag 22 mei 2007 @ 23:32:00 #226
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49668995
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:28 schreef Wup het volgende:
dat is altijd nog beter dan Knevel & van den Brink over God:(

ik heb de indruk dat de uitzending met de dag slechter wordt.....
Ik hoop nog op Rosenmöller. Die vind ik altijd wel sympathiek.
pi_49669016
Volgens mij houdt ze eindelijk haar klep.
Graag op anoniem
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 mei 2007 @ 23:54:01 #228
862 Arcee
Look closer
pi_49669747
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:32 schreef ijsbrekertje het volgende:
Ik hoop nog op Rosenmöller. Die vind ik altijd wel sympathiek.
Bij GL vond ik 'm een lul, maar sinds die lijstrekkersinterviews van vorig jaar vind ik 'm okee. Dat deed-ie echt verrassend goed en objectief.
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:01:22 #229
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49670003
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:54 schreef Arcee het volgende:
Bij GL vond ik 'm een lul, maar sinds die lijstrekkersinterviews van vorig jaar vind ik 'm okee. Dat deed-ie echt verrassend goed en objectief.
Dat was inderdaad een mooie serie interviews. Ik vond Rosenmöller vooral goed luisteren. Deze vorm van slow-tv was ook een mooi contrast met alle one-liner fast-tv optredens van de heren en dames politici in rest van de tv-programma's tijdens de verkiezingstijd.

Overigens vond ik Rosenmöller toen hij nog in de politiek zat ook al sympathiek.
  woensdag 23 mei 2007 @ 23:08:36 #230
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49706701
De gasten van vandaag:
-Mark Rutte over de 100 dagen van het kabinet en de afwezigheid van Balkenende bij verantwoordingsdag.
-Astrid Tingen over de gijzeling door Molukkers op een basisschool in Bovensmilde in 1977.
Sidekick: Miryanna van Reeden

Niet echt aansprekende gasten, maar ik ga het toch nog maar eens proberen.
  woensdag 23 mei 2007 @ 23:09:45 #231
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49706740
Miryannaaaaa !
Dat wordt dus weer een uurtje genieten .
pi_49707358
gut gut wat zit dat kind leuk drama te trappen daar...
weg zij.
pi_49707624
Ik snap echt niet dat de familie van die vrouw beelden van haar vrij geeft en publiciteit zoekt.
pi_49707839
Sorry meisje, je werkt nu zelf aan de hype mee.
pi_49707892
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:30 schreef Toad het volgende:
Ik snap echt niet dat de familie van die vrouw beelden van haar vrij geeft en publiciteit zoekt.
Ik vind dat ze sowiezo het verhaal een beetje raar verteld.... 100 afzonderlijke beten lijkt mij bijna onmogelijk. 20 minuten scheen die aap haar vast gehouden te hebben terwijl andere ooggetuigen toch een veel kortere tijd zeggen(wat mij ook iets realistischer lijkt). Ook zegt ze dat haar moeder nog nooit is gezegt dat ze die aap niet in de ogen moet kijken iets wat Blijdorp toch wel naar buiten heeft gebracht.
pi_49707920
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:24 schreef Wup het volgende:
gut gut wat zit dat kind leuk drama te trappen daar...
weg zij.
Tja, komt voor haar moeder op natuurlijk én schadebedrag veiligstellen. Maar ik kots een beetje van dat hele Bokito-gedoe, het is al fout dat beesten in afgesloten ruimtes worden gehouden om ons mensen te plezieren, waar dan een bordje bijstaat wáár ze oorspronkelijk leven (en horen). Maar dat is een andere discussie.
pi_49708031
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:37 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ik vind dat ze sowiezo het verhaal een beetje raar verteld.... 100 afzonderlijke beten lijkt mij bijna onmogelijk. 20 minuten scheen die aap haar vast gehouden te hebben terwijl andere ooggetuigen toch een veel kortere tijd zeggen(wat mij ook iets realistischer lijkt). Ook zegt ze dat haar moeder nog nooit is gezegt dat ze die aap niet in de ogen moet kijken iets wat Blijdorp toch wel naar buiten heeft gebracht.
Waarschijnlijk komt er nog een boek van.
***** Kraak.....
pi_49708033
Rutte is niet zo thuis in de digitale wereld. Of hij is alvast aan het voorslapen.
pi_49708107
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:40 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Waarschijnlijk komt er nog een boek van.
In NOVA zat een vrouw die haar boek heeft hedrukt met een hoofdstuk over deze kwestie.
pi_49708116
Rutte zet eerder een Wilders-profieltje neer (niet onverdienstelijk in mijn ogen)
Draai het om.
pi_49708205
Dat van Drenthe heb ik eens in een lange documentaire gezien, dat geschreeuw van die kinderen: "Wij willen leven! " zal ik nooit vergeten. En er mag nog steeds geen herdenkingsmonument komen om de sfeer (nog steeds gespannen) niet nog meer te verpesten....
pi_49708249
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:37 schreef Suko het volgende:
Tja, komt voor haar moeder op natuurlijk én schadebedrag veiligstellen. Maar ik kots een beetje van dat hele Bokito-gedoe, het is al fout dat beesten in afgesloten ruimtes worden gehouden om ons mensen te plezieren, waar dan een bordje bijstaat wáár ze oorspronkelijk leven (en horen). Maar dat is een andere discussie.
ik snap niet dat zo'n kind naar een tv programma komt. Zeker niet naar dit programma waar de heren er een onbedwingbare behoefte op nahouden om iedereen maar een trauma aan te praten....
en dan notabene nog een advocaat meenemen ook.

gelukkig hebben ze nu een tweede slachtoffer:)
pi_49708309
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:43 schreef Toad het volgende:

[..]

In NOVA zat een vrouw die haar boek heeft hedrukt met een hoofdstuk over deze kwestie.
Ook gezien. Alhoewel ik haar wel wat vaag vond en natuurlijk lekker commercieel om het boek nu te herdrukken+extra hoofdstukje over vriend Bokito.
pi_49708338
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:40 schreef Toad het volgende:
Rutte is niet zo thuis in de digitale wereld. Of hij is alvast aan het voorslapen.
als Rutten dezelfde kwaliteit krijgt voorgeschoteld als wij kan ik het hem niet kwalijk nemen.
het ging sowieso nergens over.
ojah over de verdorven jeugd van tegenwoordig:)
pi_49708467
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:48 schreef Wup het volgende:

[..]

als Rutten dezelfde kwaliteit krijgt voorgeschoteld als wij kan ik het hem niet kwalijk nemen.
het ging sowieso nergens over.
ojah over de verdorven jeugd van tegenwoordig:)
Het ging over het profileren van Rutte en de VVD, nergens anders over inderdaad
Draai het om.
pi_49708531
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:52 schreef Gizlijntje het volgende:
Het ging over het profileren van Rutte en de VVD, nergens anders over inderdaad
ow sorry, dan zat ik mee te slapen. Ik dacht dat het over die waardeloze youtube filmpjes ging
pi_49708562
Dit onderwerp leent zich meer voor andere tijden. Volgens mij zijn er ook al een paar goede docu's en boeken over.
pi_49708596
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:53 schreef Wup het volgende:

[..]

ow sorry, dan zat ik mee te slapen. Ik dacht dat het over die waardeloze youtube filmpjes ging
Volgens K en vdB wel wellicht..
Draai het om.
pi_49708602
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:54 schreef Toad het volgende:
Dit onderwerp leent zich meer voor andere tijden. Volgens mij zijn er ook al een paar goede docu's en boeken over.
is ook al eens geweest bij Andere Tijden als ik het me goed herinner
pi_49708746
Gijzelhumor, laat 'r dan ook een grap vertellen. Maar het is inderdaad een sombie-uitzending. Rutte is ook geen olijkerd. Zwaai.
pi_49708796
Wel leuk dat de meest zouteloze daar nou juist een vraag over stelt (VdB)
Draai het om.
pi_49709115
O er is iemand wakker geworden. Het gaat tegenwoordig om scoren in de politiek. Ja joh?
  donderdag 24 mei 2007 @ 00:08:35 #253
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49709134
Media, laat me alstublieft met rust !
pi_49733730
Best interessant wel.

Vanavond:

(onder voorbehoud)

Jaap Jongbloed over de verdwijning van het Britse meisje Maddy in Portugal. Burgemeester Job Cohen van Amsterdam over de Westermoskee, het wegpesten van gezinnen en Milli Görüs. Jort Kelder over de uitspraak van het Amsterdamse gerechtshof in de zaak Moszkowicz-Kelder.

Helaas met hoofddoek sidechick Esmaa Alariachi. Zij zou een rem kunnen zijn voor Job Cohen die toch al zo bang is gedurfde uitspraken te doen, maar we zullen zien.
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:29:26 #255
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49733863
Er staat een mooi vernietigend stukje over dit programma in de varagids door Wouke van Scherreburg, Aad van den Heuvel en Koos Postema.
Net als hen hoop ik dat dit gejatte concept zo snel mogelijk van de buis verdwijnt, het is er tenslotte alleen maar gekomen omdat het geld voor Pauw en Witteman op was. Bovendien is Knevel helemaal niet gewaagd aan van den Brink en laat Knevel zijn gasten niet uitspreken.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_49734269
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:25 schreef Suko het volgende:
Vanavond:
(onder voorbehoud)

Jaap Jongbloed over de verdwijning van het Britse meisje Maddy in Portugal. Burgemeester Job Cohen van Amsterdam over de Westermoskee, het wegpesten van gezinnen en Milli Gorus. Jort Kelder over de uitspraak van het Amsterdamse gerechtshof in de zaak Moszkowicz-Kelder.

Helaas met hoofddoek sidechick Esmaa Alariachi. Zij zou een rem kunnen zijn voor Job Cohen die toch al zo bang is gedurfde uitspraken te doen, maar we zullen zien.
ik vind alleen Jort Kelder leuk [vraag me niet waarom] uit dit rijtje en dat gekibbel met Moszkowicz is nou niet echt boeiend.
Jongbloed heb ik niks op tegen maar dat spoorloos kan me niet interesseren. Iemand kwijt, drama, snik, huil, blablabla....het zal allemaal wel.
Cohen is een slome zak die idd. nooit iets te melden heeft:)

ik merk dat ik dit programma braaf elke avond aanzet maar het eigenlijk nooit uitkijk.
Het kan mijn aandacht niet lang genoeg vasthouden.
pi_49734433
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:29 schreef Aoristus het volgende:
Er staat een mooi vernietigend stukje over dit programma in de varagids door Wouke van Scherreburg, Aad van den Heuvel en Koos Postema.
Net als hen hoop ik dat dit gejatte concept zo snel mogelijk van de buis verdwijnt, het is er tenslotte alleen maar gekomen omdat het geld voor Pauw en Witteman op was. Bovendien is Knevel helemaal niet gewaagd aan van den Brink en laat Knevel zijn gasten niet uitspreken.
schrijven ze met zn drieen een stukje?
geld op echt waar? hebben die twee zoveel te eisen?
Wat zie jij in van den Brink wat ik niet zie?
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:50:11 #258
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49734525
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:47 schreef Wup het volgende:

[..]

schrijven ze met zn drieen een stukje?
geld op echt waar? hebben die twee zoveel te eisen?
Wat zie jij in van den Brink wat ik niet zie?
Ja. Ja. Nee. van den Brink is wel een bijtertje, dat komt totaal niet uit de verf bij K&vdB omdat Knevel zich nog altijd als de vader die respect verdient gedraagt.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_49736466
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:50 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ja. Ja. Nee. van den Brink is wel een bijtertje, dat komt totaal niet uit de verf bij K&vdB omdat Knevel zich nog altijd als de vader die respect verdient gedraagt.
v/d Brink is idd een bijtertje als hij het alleen doet, vooral op de radio. Het zegt wel wat toen ik hem voor het eerst hoorde ik dacht dat hij van de VARA was. Nu wordt hij ondergeKneveld en dat is iets wat bij P&W niet voorkomt, die kunnen elkaar goed aan.
pi_49739677
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:29 schreef Aoristus het volgende:
In de Varagids? Goh.. verassend.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:07:02 #261
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_49739902
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:42 schreef Wup het volgende:

[..]

ik vind alleen Jort Kelder leuk [vraag me niet waarom] uit dit rijtje en dat gekibbel met Moszkowicz is nou niet echt boeiend.
Jongbloed heb ik niks op tegen maar dat spoorloos kan me niet interesseren. Iemand kwijt, drama, snik, huil, blablabla....het zal allemaal wel.
Cohen is een slome zak die idd. nooit iets te melden heeft:)

ik merk dat ik dit programma braaf elke avond aanzet maar het eigenlijk nooit uitkijk.
Het kan mijn aandacht niet lang genoeg vasthouden.
Bram Moszkowicz komt, zag ik op ned 1 Jort was bij '' Wat Heet'' vanavond.
Jaap Jongbloed vind ik wel aardig
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:13:15 #262
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_49740137
Ik moet wel zeggen dat de laatste paar weken het christelijk karakter gelukkig een beetje aan het vervagen is, er is minder gelul over 'gezin als hoeksteen van de samenleving' en nog meer van die jaren '50 onzin waar ik me altijd aan erger.

Maar of dat overall gezien positief is weet ik niet, het onderscheidt zich nu weinig van Pauw en Witteman, dat kan moeilijk de bedoeling van de PO zijn.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_49744279
en jahoor daar begint het gejank al:(
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 mei 2007 @ 23:08:46 #264
862 Arcee
Look closer
pi_49744339
Wat zouden Knevel en Van de Brink denken dat God met dat meisje gedaan heeft in 1993?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 mei 2007 @ 23:15:26 #265
862 Arcee
Look closer
pi_49744618
Naar verhaal, zeg.
  donderdag 24 mei 2007 @ 23:26:41 #266
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49745081
Zeurdiscussie weer.
pi_49745129
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 23:26 schreef BVO het volgende:
Zeurdiscussie weer.
Hehehe, Cohen is het ook een beetje beu. "Gelukkig heb je geen verstand van voetbal".
pi_49745151
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 23:28 schreef Toad het volgende:

[..]

Hehehe, Cohen is het ook een beetje beu. "Gelukkig heb je geen verstand van voetbal".
Helemaal gelijk
pi_49745618
Minder dan 50% kans dat die Westermoskee er nog komt, zegt Cohen, is genoteerd maar gij zijt zo gauw omver te lullen, duurt ff wat langer maar dat 'monster' komt er gewoon, in eigen beheer. De Bibob zal wel iets vinden maar mogelijk niet genoeg om alles te stoppen. En verder boeit het mij nog voor geen meter.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 mei 2007 @ 23:41:46 #270
862 Arcee
Look closer
pi_49745628
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:13 schreef Klopkoek het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de laatste paar weken het christelijk karakter gelukkig een beetje aan het vervagen is
Ja, ze gaan totaal niet in op provocaties.
pi_49745849
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 23:41 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, ze gaan totaal niet in op provocaties.
Totaal geen scherpe vraag aan Cohen over die moskee, hij heeft de boel volkomen uit de hand laten lopen en een ongelofelijk vertrouwen gehad (ondanks de waarschuwingen) in MG. Ik weet zeker dat P&W dat wel hadden gedaan, ondanks het hoge VARA-gehalte. Ik vind dit echt gekabbel-babbel.
pi_49745962
Morgen o.a. Albert Verlinde, zeker wéér over musicals? Putvur!
pi_49746168
Het is jammer dat Cohen nooit eens iets sec kan veroordelen, er komt altijd een "maar" bij kijken.
Het is altijd een incident, alsof vele incidenten geen regel worden op den duur
En bij dat weggepeste Egyptische stel..... er is al anderhalf jaar niets gebeurd, ja, en? waarom dat nu als eerste noemen? Oh dat betekent dat de strenge aanpak werkt? Of dat het wel meevalt? wat?

Nee, ik heb de man echt nooit iets sec horen veroordelen, blijft een beetje jammer.
pi_49746974
En daarom is het zo'n goede bestuurder.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 00:28:39 #275
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49747101
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 23:15 schreef Arcee het volgende:
Naar verhaal, zeg.
Inderdaad, jekkes. Ik heb het toen eigenlijk helemaal gemist.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 23:19:27 #276
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49780235
Ik ben de draad wel een beetje kwijt nu hoor.
pi_49780284
Is het toeval dat je bij K&vdB in hun decor een groot rood Jezus-kruis ziet? Links achter Knevel. Dan zie je een soort van kruis in die achtergrond.
pi_49780324
ik vind eindelijk Verdonk een keertje de moeite van het aanhoren waard.
jammer dat ze die irritante knul zoveel zendtijd gaven
ander pluspuntje is de afwezigheid van Lucille
pi_49780385
ow nu musicals:(
zapmomentje
  vrijdag 25 mei 2007 @ 23:34:04 #280
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49780671
Die Knevel benadert Witteman wel hoor, met zijn subjectieve journalistiek.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 23:48:00 #281
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_49781044
van rheeden is wel een goede side kick
  vrijdag 25 mei 2007 @ 23:48:53 #282
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_49781067
en trouwens wel een geanimeerde tafel vanavond
  zaterdag 26 mei 2007 @ 00:04:37 #283
113712 Freshthinking
Het kan áltijd decadenter
pi_49781444
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 23:48 schreef evert het volgende:
Van Rheeden is gewoon een lekker wijf
Let's go fucking Mental.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 00:12:26 #284
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49781625
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 23:48 schreef evert het volgende:
Miryanna mag er elke avond zitten !
pi_49785094
Heb alleen die van Hoof gezien en wat vreemd toch dat zelfs experts het gedrag van Bokito verschillend uitleggen, maar hij kwam bij mij het meest geloofwaardig over, uitleggend dat opgevoed door de mens het geenszins een agressieve smile was en dat 'tongelen' mogelijk ook aangeleerd. Kan je je vraagtekens zetten bij die opvoeders in Berlijn! Wat keek v/d Brink af en toe benauwd bij dit onderwerp, ha ha, te pijnlijk voor een EO-mannetje? Van Rheeden is idd wel oke, maar het gegeven sidekick mag van mij nog steeds wel weg, voor de radio werkt het misschien wel maar interviewers in een talkshow moeten dat niet nodig willen hebben, nou ja zoiets dan. Maandag Antoine Bodar, 'onze' eigen mediageile Vaticaan-geweten.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 11:02:36 #286
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_49786693
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 00:12 schreef BVO het volgende:

[..]

Miryanna mag er elke avond zitten !
Miryanna interviewde goed mee.. Niks mis mee
Ze stelde goed haar vragen.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 11:04:46 #287
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_49786721
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 23:22 schreef Wup het volgende:
ik vind eindelijk Verdonk een keertje de moeite van het aanhoren waard.
jammer dat ze die irritante knul zoveel zendtijd gaven
ander pluspuntje is de afwezigheid van Lucille
Lucille heeft voorlopig geen tijd..
Zij is morgenavond te zien op NED 1 met een speciale Lingo
pi_49787555
Heb gisteren het laatste stukje gezien, maar telkens als het gesprek met die apendeskundige lekker op gang kwam stelde Knevel of v/d Brink een vraag. Heel irritant
  zaterdag 26 mei 2007 @ 12:13:04 #289
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_49788337
Volgens mij is het kijkcijfertechnisch in ieder geval een groot succes. Gisteren 973.000 kijkers, daarmee het 6e programma van de dag. En da's best knap om die tijd.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 16:54:22 #290
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49794569
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 11:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heb gisteren het laatste stukje gezien, maar telkens als het gesprek met die apendeskundige lekker op gang kwam stelde Knevel of v/d Brink een vraag. Heel irritant
Ja, dat vond ik ook. Albert Verlinde en Miryanna stelden leuke vragen en het werd een interessant verhaal, maar de heren presentatoren wilden het te strak bij het onderwerp houden. Dat was jammer.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 16:54:34 #291
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49794573
dubbel
  zaterdag 26 mei 2007 @ 16:58:57 #292
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_49794669
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 12:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij is het kijkcijfertechnisch in ieder geval een groot succes. Gisteren 973.000 kijkers, daarmee het 6e programma van de dag. En da's best knap om die tijd.
En daarmee relativeert het misschien ook wel het succes van Pauw en Witteman. Mensen kijken gewoon graag naar een talkshow tussen 23.00 en 00.00 uur.
pi_49795792
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 16:58 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

En daarmee relativeert het misschien ook wel het succes van Pauw en Witteman. Mensen kijken gewoon graag naar een talkshow tussen 23.00 en 00.00 uur.
Idd, mensen zijn helemaal ingeprogrammeerd om Barend en van Dorp te kijken. En P&W en K&vdB hebben dat gat (mooi) opgevuld.
pi_49795937
Nu mag dit topic wel een keer vol, hij komt steeds weer bij MyAt naar boven
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  zaterdag 26 mei 2007 @ 19:50:11 #295
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_49799227
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 17:46 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Idd, mensen zijn helemaal ingeprogrammeerd om Barend en van Dorp te kijken. En P&W en K&vdB hebben dat gat (mooi) opgevuld.
Ja, maar daar keken echt veel minder mensen naar. Zeker bij Talpa, maar ook bij RTL haalden ze volgens mij nooit een miljoen kijkers.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  Moderator maandag 28 mei 2007 @ 16:16:53 #296
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_49855295
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 19:50 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ja, maar daar keken echt veel minder mensen naar. Zeker bij Talpa, maar ook bij RTL haalden ze volgens mij nooit een miljoen kijkers.
De zender doet ook veel. B&vD hadden redelijke cijfers bij RTL en erg matige cijfers bij Talpa. Hadden ze op (het vernieuwde) NED1 gezeten, dan zou het vele malen beter bekeken zijn. Sinds NED1 op de schop is gegaan en de succesvolste programma's van de publieke omroep programmeert, trekken alle programma's zich aan elkaar op op die zender.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 28 mei 2007 @ 16:27:50 #297
pi_49855601
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 17:46 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Ik denk dat dat gewoon "universeel" is , mensen zien graag een talkshow op tv 's avonds. In België heb je bv "De Laatste Show" die al lang een succes is, in Amerika heb je de "Tonight Show" en "Late Show with David Letterman" en dergelijke. Op Duitsland heb je rond dat uur die talkshow met Johannes Kerner
pi_49857173
Bijna vol!
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_49857189
Ik denk trouwens niet dat zij de 'plek' van P&W kunnen innemen hoor!
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_49857468
Ga maar vast een nieuwe openen trouwens, want ik wil nu wel eens dat dit topic uit mijn lijst gaat

Dan kan men ook verder gaan met discussiëren, heeft toch weinig nut als de pagina's hier al vol staan

Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_49862021
Vanavond:

Priester Antoine Bodar over zijn belevenissen in het Vaticaan en paus Benedictus XVI. Misdaadjournalist John van den Heuvel over de kroongetuigen in de Holleeder-zaak. Jacques d' Ancona, oud-voetbalscheidsrechter, over het voortdurend gescheld van voetbaltrainers en voetballers op de arbitrage.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')