Nou, inderdaad. Er zit volgens mij binnen in haar een diepgewortelde haat tegen blanken (uh... nee ik zeg liever witten, zei ze). Wat wil ze nou? Liever geen slavernij gehad ooit? Prima, maar dan verloochent ze wel ook haar eigen geschiedenis. Dan was er nooit Suriname geweest en had ze hier nooit rondgelopen in Nederland.quote:
Ik vind van den Brink zwaar tegenvallen als interviewer.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:08 schreef The_Art_Of_Dreaming het volgende:
Vaktechnisch gezien doen ze het beduidend minder dan P&W.
Of eigenlijk.... ze zijn best wel slecht. Ze luisteren niet echt naar de gasten, zo irritant is dat. En echt goede vragen stellen ze niet (nja heel soms dan vd Brink).
Maar goed ik kijk het wel altijd, dus het programma heeft wel iets...
Voor op een tegeltje of zo...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:31 schreef Wup het volgende:
voor de geschiedschrijving heeft hij inzicht gegeven in zijn gedachtengoed........ toe maar
Basketbal is toch iets te Amerikaans dacht ik, dus zou hij dat verplicht moeten doen...eigenlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:34 schreef Toad het volgende:
Interessante vragen hoor.
Kijkt Mohammed B. TV?
Doet 'ie aan basketbal?
Hoe weet je dat nou? Te zien: vanaf 10 mei.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:39 schreef Toad het volgende:
Trouwens voor degenen die de Nederlandse versie van Interview goed vonden moet ook echt naar de Amerikaanse versie. Goede film!
Er is een heel erg mooi festival in Zeeland en dat heet Film by the Sea. En die krijgen het bijna iedere week voor elkaar om een mooie voorpremiere te regelen van een bijzondere film. In september hebben ze altijd een twee wekelijks festival.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:41 schreef Suko het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Te zien: vanaf 10 mei.![]()
Ah, vandaar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:43 schreef Toad het volgende:
[..]
Er is een heel erg mooi festival in Zeeland en dat heet Film by the Sea. En die krijgen het bijna iedere week voor elkaar om een mooie voorpremiere te regelen van een bijzondere film. In september hebben ze altijd een twee wekelijks festival.
Dus ik heb hem gisteren al mogen zien.
gelukkig hebben we Lucille om de boel van een positieve kant te belichten:)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:42 schreef Suko het volgende:
Niet echt een uitzending vol jolijt...schoonzus van Trijntje Edsilia verloor het songfestival, euthanasiewetgeving voor kinderen en de hongerdood, pfffffffff.![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:43 schreef Viking84 het volgende:
Knevel. Dat soort godsdienstwaanzinnigen moet van de tv geweerd worden.
Mee eens, je zou als kiezer toch niet willen dat je vertegenwoordiger de wet overtreedt, en zou Pim dat echt hadden gedaan zoals hij dat beweerd? Ik geloof daar niks van, blaaskaak is het.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:19 schreef Wup het volgende:
wat een schreeuwlelijk
Dat is ergelijk idd. Kan knevel zijn eigen mening niet een keer onderdrukken?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:43 schreef Wup het volgende:
en daar komt God...
Ja juist, dat gevoel heb ik ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:31 schreef Wup het volgende:
de manier van interviewen is zo strak. Ik heb de indruk dat ze een aantal vragen op een briefje hebben staan en die afwerken.. ongeacht het antwoord van de gast.
wat Rob de Nijs en Mart Smeets daar te zoeken hebben is mij ook een raadselquote:Op maandag 14 mei 2007 14:24 schreef Suko het volgende:
Vandaag in Knevel & Van den Brink:
De gasten zijn:
- Mart Smeets
- Rob de Nijs
- Peter Vanvelthoven ?
Nog geen verdere info over waarom en hoezo deze gasten aan tafel.
Met sidechick Daphne Deckers.
ow ik vergeet Lucille Werner helemaal ...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:35 schreef Wup het volgende:
Daphne Dekkers is tot nu toe na die moslima troel [aka Baal Stro:)] de meest irritante sidekick gebleken.
en dat is nieuws?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:51 schreef Suko het volgende:
Ietsie mee info waarom deze gasten aan tafel zitten:
Sportverslaggever Mart Smeets over dopinggebruik in de wielersport en de herdruk van zijn boek 'Geel'.
da's ook geen nieuw....quote:Rob de Nijs hoopt eind dit jaar 65 te worden, maar wil nog niets weten van zijn pensioen. Hij werkt momenteel aan zijn nieuwe album 'Chansons'.
wat Suko zegt... waarom is daar een Belg voor nodig?quote:Peter Vanvelthoven, de Belgische minister van Werk en Informatisering, over veilig internet.
Mart vind ik vaak wel leukquote:Op maandag 14 mei 2007 16:40 schreef kassenbouwer het volgende:
Dat gaat leuk worden vanavond. Smeets duldt geen hogere boven zich...
Ja, ik ook wel... Alleen sinds die twee keer met Matthijs van Nieuwkerk bij DWDD heb ik toch van allebei een beetje een rare nasmaak overgehouden. Zo kinderachtig...quote:
Ja doping in de wielersport. Daar ben je denk snel over uitgepraat: het gebeurt en ze kunnen er niks aan doen, want ze vinden altijd wel weer een andere manier om het te doen...quote:Op maandag 14 mei 2007 19:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja dat wel !
Maar wat Mart daar vanavond moet gaan doen ! Over dopinggebruik bij wielersport.
Heb ff zitten snuffelen wat betreft veilig internet, nou hier gaat 't over (denk ik): - woensdag 9 mei 2007 - Peter Vanvelthoven, Belgisch minister van Werk en Informatisering, heeft vandaag het eerste exemplaar van een unieke uitgave van Suske en Wiske over veilig internetten uitgereikt aan leerlingen van basisschool Visser 't Hooft in Amsterdam. In 'Suske en Wiske en de Sinistere Site' komt Wiske door onvoorzichtig om te springen met het internet in de problemen. Alle basisscholen en onderbouwvestigingen van voortgezet onderwijsscholen krijgen deze week drie albums toegestuurd. Ouders en scholen kunnen tot 15 juni 2007 voor 1 euro per uitgave extra exemplaren van dit unieke stripboek bestellen via www.desinisteresite.nl. Gelezen op hcc!magazine.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:14 schreef Wup het volgende:wat Suko zegt... waarom is daar een Belg voor nodig?
Hehe ja, hopelijk ziet Van den Brink in dat dat alleen kan als er bedrog in het spel is.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:07 schreef ijsbrekertje het volgende:
Leuk voorbeeld van net een EO-tintje. Van den Brink over Landis de ene dag ging het heel slecht en de volgende dag beleefde hij een soort wonderbaarlijke wederopstanding.
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:07 schreef ijsbrekertje het volgende:
Leuk voorbeeld van net een EO-tintje. Van den Brink over Landis de ene dag ging het heel slecht en de volgende dag beleefde hij een soort wonderbaarlijke wederopstanding.
Win je de Tour de France dan niet op een bidon met wijwater?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hehe ja, hopelijk ziet Van den Brink in dat dat alleen kan als er bedrog in het spel is.
strips zijn uit den boze bij de EOquote:Op maandag 14 mei 2007 23:26 schreef kassenbouwer het volgende:
Ja, nu weet ik het Suske is het mannetje en Wiske het vrouwtje![]()
![]()
![]()
Nederlandse ministers zitten eigenlijk nooit in Vlaamse programma's. En dat omdat ze dat vrijwel altijd weigeren. (stond nog in de krant naar aanleiding van dat wegenvignet toen de VRT nog maar eens meermaals een Nederlandse politicus in de studio wilde voor een debatje daarover, maar bij iedereen bot ving.)quote:Op maandag 14 mei 2007 17:55 schreef kassenbouwer het volgende:
Zitten Nederlandse ministers eigenlijk ook zo vaak in Vlaamse programma's? Want er zit er elke twee weken wel bijna één in een Nederlands praatprogramma (ook een paar bij P&W). Ik vind het prima allemaal, want Nederland en Vlaanderen mogen wat mij betreft flink gaan samenwerken.
Kan je gerust stellen in zijn werkkamer heeft hij een tv staan.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Wat ga je doen morgen Mart"
Dan verwacht je dat hij zegt "Naar de Giro d'Italia kijken" als wielerjournalist, maar nee hoor ...![]()
Jammer eigenlijk dat ze niet op die uitnodigingen ingaan. Ik vind het wel leuk om zo af en toe een Vlaams politicus te zien in een Nederlands programma. Het is een handige manier om een 'buitenstaandersblik' te krijgen op kwesties die toch in beide landen spelen. En doordat er geen taalbarriere is, kunnen ze ook makkelijk meepraten in een studiogesprek in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Duits of Frans politicus.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nederlandse ministers zitten eigenlijk nooit in Vlaamse programma's. En dat omdat ze dat vrijwel altijd weigeren. (stond nog in de krant naar aanleiding van dat wegenvignet toen de VRT nog maar eens meermaals een Nederlandse politicus in de studio wilde voor een debatje daarover, maar bij iedereen bot ving.)
Daphne is toch een goeie sidekickquote:Op maandag 14 mei 2007 23:14 schreef ijsbrekertje het volgende:
Wow, een sidekick maakt zowaar een leuke toevoeging![]()
Mart springt inderdaad in commentatormodus zodra de beelden beginnen te lopen.
Ik kijk ook nooit maar voor Mart maakte ik een uitzonderingquote:Op maandag 14 mei 2007 23:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik vind het helemaal niks. Andries Knevel
En gelijk of dat je hebt! Ik ben momenteel weer een boek van de beste man aan het lezenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:01 schreef maril het volgende:
[..]
Ik kijk ook nooit maar voor Mart maakte ik een uitzonderingvind die knevel zo,n engerd.
![]()
Veel zal hij er trouwens niet op te zien krijgen. Schiet mij net te binnen dat het morgen al rustdag is daar in Italië ...quote:Op maandag 14 mei 2007 23:50 schreef maril het volgende:
[..]
Kan je gerust stellen in zijn werkkamer heeft hij een tv staan.
Meen je dat nou of niet? Ik probeerde mijn geheugen op te frissen hoe Daphne Deckers de vorig keer was en keek nog even terug in het vorig topic. En wat zag ik daar:quote:Op maandag 14 mei 2007 23:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daphne is toch een goeie sidekickZe kan overal goed mee praten met de gasten.
quote:
Hij is weer een nieuwe aan het schrijven zei hij net, over Basketbal en cocaine(wekt mijn nieuwsgierigheid)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En gelijk of dat je hebt! Ik ben momenteel weer een boek van de beste man aan het lezen
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Veel zal hij er trouwens niet op te zien krijgen. Schiet mij net te binnen dat het morgen al rustdag is daar in Italië ...![]()
Hij had gewoon gelijk hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat is Smeets trouwens een enorme droplul als het over die dopingverhalen gaat eigenlijk.
Over wat ? Over het feit dat er bloedzakjes, nummers, codenamen, ... gevonden zijn bij die dopingdokter die naar bepaalde renners wijzen en dat die dan vervolgens die DNA-test waar hij over sprak doodgewoon weigeren gaat hij wel héél lichtzinnig.quote:
is hij niet pas nog geweest [ met Henny Huisman].. of was dat nog P&W?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:44 schreef Suko het volgende:
Vandaag in Knevel & Van den Brink:
(onder voorbehoud)
Ronald Plasterk, minister van Media en Onderwijs, over het rapport van de onderwijsinspectie, het vak van leerkracht en het gedrag van leerlingen.
ja leuk voetbal;)quote:Foppe de Haan, trainer van Jong Oranje, over het WK-voetbal onder de 21 jaar en de ploeg die meegaat naar de Olympische Spelen.
Lag de lat nog niet laag genoeg met Rob de Nijs?quote:Zanger Jannes over het levenslied.
zij houdt zich opvallend rustig. Ik heb tot nu toe nog helemaal geen last van haar gehad.quote:Sidechick: Georgina Verbaan.
Dat is niet waar, hij heeft veel dingen wel gezegd en dat is ook niet in goede aarde gevallen, bv Joop Zoetemelk, PDM toestanden(Kip) Teunissen ect ect .quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Smeets is het soort wielerjournalist dat doorheen de jaren alles geweten heeft wat er sommigen slikken en dat gewoon mee wil toedekken. Om goed in het wereldje te blijven staan ...
Dat dacht ik inderdaad ook alquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:07 schreef kassenbouwer het volgende:
Iedereen wordt een eindexamenvraag gesteld, maar Georgina slaan ze maar over![]()
Ik vond het dit keer wel interessant eigenlijk. Leuk initiatief; klinkt ook wel als iets wat goed zou kunnen werken. Ook precies een onderwerp wat je in drie minuutjes kunt vertellen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:17 schreef Wup het volgende:
ow leuk item weer 'het appeltje van Oranje':(
ik vond die van van de brink als antwoord aan oud wetenschapper plasterk op dr vraag hoe hij wist dat de filmpjes echt waren: ''ze zijn gemaakt met mobieltjes'' ook niet echt sterk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:24 schreef Croupouque het volgende:
Ook al zijn ze vervelend en stellen ze suggestieve vragen, ik kan echt geen hekel aan Knevel en Van den Brink hebben. Het programma is allesbehalve goed en het zijn twee wereldvreemde figuren, maar ik heb daardoor een beetje medelijden met ze. Alsof je naar Mr. Bean kijkt op de late avond.
Het citaat van de dag kwam van Knevel:
"O-tis...Red-ding...?"
"Oh, ik zie minister Plasterk knikken....?!"quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:24 schreef Croupouque het volgende:
"O-tis...Red-ding...?"
Preciesquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:24 schreef Croupouque het volgende:
Ook al zijn ze vervelend en stellen ze suggestieve vragen, ik kan echt geen hekel aan Knevel en Van den Brink hebben. Het programma is allesbehalve goed en het zijn twee wereldvreemde figuren, maar ik heb daardoor een beetje medelijden met ze. Alsof je naar Mr. Bean kijkt op de late avond.
"O-tis...Red-ding...?"
Prem komt nog.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:41 schreef Wup het volgende:
heb ik Prem gemist of is hij de uitsmijter?
Poort & Kuifje hoef ik niet zo.....
Omdat de interviewers zelfs zo gelovig zijn denk ik? Maar ze wuift alles weg hoor, ze lult je zo van de stoel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:42 schreef ijsbrekertje het volgende:
Jammer dat ze de problemen die Maarten 't Hart en anderen met het geloof van Thieme hadden, niet concreet noemen. Had de discussie nog even scherper gemaakt![]()
ik kreeg meer de indruk dat Knevel het niet horen wilde.... toen ze weer terugkoppelde naar vegetariers vond hij het wel weer genoeg geweest.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:45 schreef Suko het volgende:
Omdat de interviewers zelfs zo gelovig zijn denk ik? Maar ze wuift alles weg hoor, ze lult je zo van de stoel.
Knevel wil alleen zichzelf horen. Agressie intomen met chocola, ach ja. Daar zijn de meningen zeeeeer over verdeeld en in mijn optiek verdoezelen van de situatie.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:47 schreef Wup het volgende:
[..]
ik kreeg meer de indruk dat Knevel het niet horen wilde.... toen ze weer terugkoppelde naar vegetariers vond hij het wel weer genoeg geweest.
ik vind het best knap dat ze mensen chocola kunnen voeren na bier....quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:51 schreef Suko het volgende:
Knevel wil alleen zichzelf horen. Agressie intomen met chocola, ach ja. Daar zijn de meningen zeeeeer over verdeeld en in mijn optiek verdoezelen van de situatie.
Daar zeg je zo wat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:54 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het best knap dat ze mensen chocola kunnen voeren na bier....
Qua wat was de aanleiding, waar het voor staat snapte ik wel, in tegenstelling tot de rest van de tafel daar.quote:
Juist zij zouden die vraag kunnen stellen. Omdat Thieme weet dat K&B er wel begrip voor kunnen opbrengen had ze juist een gedegen antwoord kunnen geven.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:45 schreef Suko het volgende:
[..]
Omdat de interviewers zelfs zo gelovig zijn denk ik? Maar ze wuift alles weg hoor, ze lult je zo van de stoel.
Gratis broodjes Shoarmaquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:54 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het best knap dat ze mensen chocola kunnen voeren na bier....
Maar dat zie ik al, Knevel is stronteigenwijs, geeft de ander geen ruimte, haalt er niet uit wat er in zit.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:02 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Juist zij zouden die vraag kunnen stellen. Omdat Thieme weet dat K&B er wel begrip voor kunnen opbrengen had ze juist een gedegen antwoord kunnen geven.
Klopt, leuke vent!quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:08 schreef Wup het volgende:
Joris Luyendijk is tof als hij zelf niet presenteert
Och, met Zomergasten vond ik hem best merendeels goed.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:08 schreef Wup het volgende:
Joris Luyendijk is tof als hij zelf niet presenteert
ja. Ik heb ze niet allemaal gezien maar wat ik er van gezien heb vond ik erg boeiend. Die kerel heeft echt wel wat te melden. Hopelijk krijgen Knevel & van den Brink het ook voor elkaar dat eruit te halen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:12 schreef ijsbrekertje het volgende:
Klopt, leuke vent!
Die documentaire van Tegenlicht over de dilemma's van media in het Midden-Oosten was ook erg interessant.
hmz... daar vond ik hem toch wat minder.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:13 schreef Suko het volgende:
Och, met Zomergasten vond ik hem best merendeels goed.
Nou, dan is alles beter als arrogante hittepetit Palmen, die heeft een heel seizoen Zomergasten verknald! De enige keer dat ik Joris daarin niet zo goed vond was met Léon de Winter, hij heeft ontzettend zitten doordrammen over het feit dat de Winter kritiek had op Israel qua situatie daar terwijl hij er toen niet was (vond hij ook niet nodig om toch te oordelelen) en Joris wél en zeurde daar ergerlijk over door. Dat was echt een dieptepuntje maar voor de rest ging hij steeds beter in z'n vel zitten en vond ik het jammer dat het seizoen weer over was.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:17 schreef Wup het volgende:hmz... daar vond ik hem toch wat minder.
Maar misschien was jij de Connie Palmen kater nog niet te boven:) en dus wat milder in je oordeel.
Ik vind het zum kotzen allemaal, bah. Oh, hij wil z'n fillempie verkopen. En kijk: http://www.coolclimate.nu/quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:20 schreef Arcee het volgende:
Beau heeft het milieulicht gezien.
Het is nu allemaal definitief, volgens Beau.
Ik geloof er geen reet van.
Uiteindelijk gaat het daar altijd over...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:33 schreef Croupouque het volgende:
Ik kan het nu niet zien, maar hebben ze vandaag al op de één of andere manier geprobeerd aan te tonen dat de jeugd van tegenwoordig verdorven is?
Nee een kunstenaar die nooit tv kijkt maar lullen van 100 meter en rioleringsbuizen van dezelfde lengte als kunst verkoopt wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:42 schreef Wup het volgende:
en een voetballer lijkt me niet zo geslaagd nee.
echt waar? wat maf, dat publiek is behoorlijk overbodig.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:43 schreef Mathijz het volgende:
Ik ga er vanavond heen, krijg betaald om publiek te zitten
ik dacht dat die Surinaamse dame viel over het 'nep' accent, maar het was blijkbaar de associatie met WW , Surinamers zijn uitkeringstrekkers, een vooroordeel wat in de jaren 70 of zo vooral leefde.... nou, dat is dan voor hun rekening, want volgens mij heeft niemand verder die associatie gehad anno nu, ik iig niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:22 schreef The.Art.Of.Dreaming het volgende:
Hoe zwak; ze hebben dat 'WWWen' veranderd.
Ik zou extra geld vragen. Erg niet-leuk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:43 schreef Mathijz het volgende:
Ik ga er vanavond heen, krijg betaald om publiek te zitten
Hoe is Knevel in het echt?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:52 schreef Mathijz het volgende:
Zo ik ben thuis, best appart om mee te maken zo'n uitzending
Bij Barend en van Dorp was het publiek in staat om met de presentatoren te praten. Na afloop werd er in een soort café met het publiek geluld. Golfer heeft daar ooit nog foto's van geplaatst. Maar Kenevel zie ik niet snel een jenevertje drinken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:58 schreef Mathijz het volgende:
Mwah, heb hem niet gesproken, je zit daar een beetje als publiek en daarna weer gelijk weg.
Dat is bij vrijwel alle VARA programma's ook zo. Krijg je zelfs nog een consumptiebon.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij Barend en van Dorp was het publiek in staat om met de presentatoren te praten. Na afloop werd er in een soort café met het publiek geluld. Golfer heeft daar ooit nog foto's van geplaatst. Maar Kenevel zie ik niet snel een jenevertje drinken.
Ik verwacht niet al te kritische vragen van het EO-duo, maar misschien verrassen ze ons.quote:Vandaag in Knevel & Van den Brink
In een speciale uitzending vanuit de Jaarbeurshallen in Utrecht ontvangen Knevel & Van den Brink de ministers en staatssecretarissen van het kabinet-Balkenende IV.
Het kabinet sluit vandaag het belangrijkste deel van zijn honderd-dagen-tournee af in de talkshow 'Knevel & Van den Brink'. In het programma wordt de balans opgemaakt van de gesprekken die de bewindslieden de afgelopen maanden voerden in het land.
Het kabinet-Balkenende IV heeft honderd dagen gebruikt om naar de burgers te luisteren. De bewindslieden toerden per bus door het land om met burgers en maatschappelijke organisaties te praten. Op basis daarvan gaan ze hun beleid bepalen.
Andries Knevel & Tijs van den Brink bevragen de bewindslieden op hun plannen. Belangrijke thema’s die besproken worden zijn: jeugd, onderwijs, sociale samenhang, veiligheid en respect.
Ik vrees ook een beetje een goed-nieuws-show. Niettemin interessant om te kijken vanavond.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:27 schreef Majar het volgende:
[..]
Ik verwacht niet al te kritische vragen van het EO-duo, maar misschien verrassen ze ons.
Je kan 'm ook op 10 zetten als je kritiekloze reclame wilt zien.........quote:Op maandag 21 mei 2007 23:39 schreef Veerboot het volgende:
Is het de moeite om het staartje en straks de herhaling te kijken, of kan ik beter vast gaan slapen?
niet erg de moeite tot nu toequote:Op maandag 21 mei 2007 23:39 schreef Veerboot het volgende:
Is het de moeite om het staartje en straks de herhaling te kijken, of kan ik beter vast gaan slapen?
haha ze was helemaal een beetje raarquote:Op maandag 21 mei 2007 23:37 schreef milagro het volgende:
schreeuw niet zo!!!!!!
Het programma zapte inderdaad wel heel erg snel van thema naar thema, en van minister naar gast naar (vice)-premier. Ik vond het eigenlijk wel goed uitgevoerd, want je kreeg in korte tijd toch wel een indruk van de "peilers" van het kabinetsbeleid. Het beeld is natuurlijk verre van compleet, maar het programma bleef mij een uur lang boeien. Kortom, leuk programmaquote:Op maandag 21 mei 2007 23:48 schreef Suko het volgende:
<Treffende samenvatting van de aflevering>
@ Wup, bedoel je Daphne? zij was in studio 24 bij de John Kraaykamp musical-awards 2007 !quote:Op maandag 21 mei 2007 23:23 schreef Wup het volgende:
de sidechick heeft ook een avondje vrij gekregen.
Ik hoop nog op Rosenmöller. Die vind ik altijd wel sympathiek.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:28 schreef Wup het volgende:
dat is altijd nog beter dan Knevel & van den Brink over God:(
ik heb de indruk dat de uitzending met de dag slechter wordt.....
Bij GL vond ik 'm een lul, maar sinds die lijstrekkersinterviews van vorig jaar vind ik 'm okee. Dat deed-ie echt verrassend goed en objectief.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:32 schreef ijsbrekertje het volgende:
Ik hoop nog op Rosenmöller. Die vind ik altijd wel sympathiek.![]()
Dat was inderdaad een mooie serie interviews. Ik vond Rosenmöller vooral goed luisteren. Deze vorm van slow-tv was ook een mooi contrast met alle one-liner fast-tv optredens van de heren en dames politici in rest van de tv-programma's tijdens de verkiezingstijd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:54 schreef Arcee het volgende:
Bij GL vond ik 'm een lul, maar sinds die lijstrekkersinterviews van vorig jaar vind ik 'm okee. Dat deed-ie echt verrassend goed en objectief.
Ik vind dat ze sowiezo het verhaal een beetje raar verteld.... 100 afzonderlijke beten lijkt mij bijna onmogelijk. 20 minuten scheen die aap haar vast gehouden te hebben terwijl andere ooggetuigen toch een veel kortere tijd zeggen(wat mij ook iets realistischer lijkt). Ook zegt ze dat haar moeder nog nooit is gezegt dat ze die aap niet in de ogen moet kijken iets wat Blijdorp toch wel naar buiten heeft gebracht.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:30 schreef Toad het volgende:
Ik snap echt niet dat de familie van die vrouw beelden van haar vrij geeft en publiciteit zoekt.
Tja, komt voor haar moeder op natuurlijk én schadebedrag veiligstellen. Maar ik kots een beetje van dat hele Bokito-gedoe, het is al fout dat beesten in afgesloten ruimtes worden gehouden om ons mensen te plezieren, waar dan een bordje bijstaat wáár ze oorspronkelijk leven (en horen). Maar dat is een andere discussie.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:24 schreef Wup het volgende:
gut gut wat zit dat kind leuk drama te trappen daar...
weg zij.
Waarschijnlijk komt er nog een boek van.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vind dat ze sowiezo het verhaal een beetje raar verteld.... 100 afzonderlijke beten lijkt mij bijna onmogelijk. 20 minuten scheen die aap haar vast gehouden te hebben terwijl andere ooggetuigen toch een veel kortere tijd zeggen(wat mij ook iets realistischer lijkt). Ook zegt ze dat haar moeder nog nooit is gezegt dat ze die aap niet in de ogen moet kijken iets wat Blijdorp toch wel naar buiten heeft gebracht.
In NOVA zat een vrouw die haar boek heeft hedrukt met een hoofdstuk over deze kwestie.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:40 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt er nog een boek van.![]()
ik snap niet dat zo'n kind naar een tv programma komt. Zeker niet naar dit programma waar de heren er een onbedwingbare behoefte op nahouden om iedereen maar een trauma aan te praten....quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:37 schreef Suko het volgende:
Tja, komt voor haar moeder op natuurlijk én schadebedrag veiligstellen. Maar ik kots een beetje van dat hele Bokito-gedoe, het is al fout dat beesten in afgesloten ruimtes worden gehouden om ons mensen te plezieren, waar dan een bordje bijstaat wáár ze oorspronkelijk leven (en horen). Maar dat is een andere discussie.![]()
Ook gezien. Alhoewel ik haar wel wat vaag vond en natuurlijk lekker commercieel om het boek nu te herdrukken+extra hoofdstukje over vriend Bokito.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:43 schreef Toad het volgende:
[..]
In NOVA zat een vrouw die haar boek heeft hedrukt met een hoofdstuk over deze kwestie.
als Rutten dezelfde kwaliteit krijgt voorgeschoteld als wij kan ik het hem niet kwalijk nemen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:40 schreef Toad het volgende:
Rutte is niet zo thuis in de digitale wereld. Of hij is alvast aan het voorslapen.
Het ging over het profileren van Rutte en de VVD, nergens anders over inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:48 schreef Wup het volgende:
[..]
als Rutten dezelfde kwaliteit krijgt voorgeschoteld als wij kan ik het hem niet kwalijk nemen.
het ging sowieso nergens over.
ojah over de verdorven jeugd van tegenwoordig:)
ow sorry, dan zat ik mee te slapen. Ik dacht dat het over die waardeloze youtube filmpjes gingquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:52 schreef Gizlijntje het volgende:
Het ging over het profileren van Rutte en de VVD, nergens anders over inderdaad![]()
Volgens K en vdB wel wellicht..quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:53 schreef Wup het volgende:
[..]
ow sorry, dan zat ik mee te slapen. Ik dacht dat het over die waardeloze youtube filmpjes ging
is ook al eens geweest bij Andere Tijden als ik het me goed herinnerquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:54 schreef Toad het volgende:
Dit onderwerp leent zich meer voor andere tijden. Volgens mij zijn er ook al een paar goede docu's en boeken over.
ik vind alleen Jort Kelder leuk [vraag me niet waarom] uit dit rijtje en dat gekibbel met Moszkowicz is nou niet echt boeiend.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:25 schreef Suko het volgende:
Vanavond:
(onder voorbehoud)
Jaap Jongbloed over de verdwijning van het Britse meisje Maddy in Portugal. Burgemeester Job Cohen van Amsterdam over de Westermoskee, het wegpesten van gezinnen en Milli Gorus. Jort Kelder over de uitspraak van het Amsterdamse gerechtshof in de zaak Moszkowicz-Kelder.
Helaas met hoofddoek sidechick Esmaa Alariachi. Zij zou een rem kunnen zijn voor Job Cohen die toch al zo bang is gedurfde uitspraken te doen, maar we zullen zien.
schrijven ze met zn drieen een stukje?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:29 schreef Aoristus het volgende:
Er staat een mooi vernietigend stukje over dit programma in de varagids door Wouke van Scherreburg, Aad van den Heuvel en Koos Postema.
Net als hen hoop ik dat dit gejatte concept zo snel mogelijk van de buis verdwijnt, het is er tenslotte alleen maar gekomen omdat het geld voor Pauw en Witteman op was. Bovendien is Knevel helemaal niet gewaagd aan van den Brink en laat Knevel zijn gasten niet uitspreken.
Ja. Ja. Nee. van den Brink is wel een bijtertje, dat komt totaal niet uit de verf bij K&vdB omdat Knevel zich nog altijd als de vader die respect verdient gedraagt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:47 schreef Wup het volgende:
[..]
schrijven ze met zn drieen een stukje?
geld op echt waar? hebben die twee zoveel te eisen?
Wat zie jij in van den Brink wat ik niet zie?
v/d Brink is idd een bijtertje als hij het alleen doet, vooral op de radio. Het zegt wel wat toen ik hem voor het eerst hoorde ik dacht dat hij van de VARA was.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja. Ja. Nee. van den Brink is wel een bijtertje, dat komt totaal niet uit de verf bij K&vdB omdat Knevel zich nog altijd als de vader die respect verdient gedraagt.
In de Varagids? Goh.. verassend.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:29 schreef Aoristus het volgende:
Er staat een mooi vernietigend stukje over dit programma in de varagids door Wouke van Scherreburg, Aad van den Heuvel en Koos Postema.
Net als hen hoop ik dat dit gejatte concept zo snel mogelijk van de buis verdwijnt, het is er tenslotte alleen maar gekomen omdat het geld voor Pauw en Witteman op was. Bovendien is Knevel helemaal niet gewaagd aan van den Brink en laat Knevel zijn gasten niet uitspreken.
Bram Moszkowicz komt, zag ik op ned 1 Jort was bij '' Wat Heet'' vanavond.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:42 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind alleen Jort Kelder leuk [vraag me niet waarom] uit dit rijtje en dat gekibbel met Moszkowicz is nou niet echt boeiend.
Jongbloed heb ik niks op tegen maar dat spoorloos kan me niet interesseren. Iemand kwijt, drama, snik, huil, blablabla....het zal allemaal wel.
Cohen is een slome zak die idd. nooit iets te melden heeft:)
ik merk dat ik dit programma braaf elke avond aanzet maar het eigenlijk nooit uitkijk.
Het kan mijn aandacht niet lang genoeg vasthouden.
Hehehe, Cohen is het ook een beetje beu. "Gelukkig heb je geen verstand van voetbal".quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:26 schreef BVO het volgende:
Zeurdiscussie weer.
Helemaal gelijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:28 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehehe, Cohen is het ook een beetje beu. "Gelukkig heb je geen verstand van voetbal".
Ja, ze gaan totaal niet in op provocaties.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:13 schreef Klopkoek het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de laatste paar weken het christelijk karakter gelukkig een beetje aan het vervagen is
Totaal geen scherpe vraag aan Cohen over die moskee, hij heeft de boel volkomen uit de hand laten lopen en een ongelofelijk vertrouwen gehad (ondanks de waarschuwingen) in MG. Ik weet zeker dat P&W dat wel hadden gedaan, ondanks het hoge VARA-gehalte. Ik vind dit echt gekabbel-babbel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ze gaan totaal niet in op provocaties.
Inderdaad, jekkes. Ik heb het toen eigenlijk helemaal gemist.quote:
Van Rheeden is gewoon een lekker wijfquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:48 schreef evert het volgende:
van rheeden is wel een goede side kick
Miryanna mag er elke avond zittenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:48 schreef evert het volgende:
van rheeden is wel een goede side kick
Lucille heeft voorlopig geen tijd..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:22 schreef Wup het volgende:
ik vind eindelijk Verdonk een keertje de moeite van het aanhoren waard.
jammer dat ze die irritante knul zoveel zendtijd gaven
ander pluspuntje is de afwezigheid van Lucille
Ja, dat vond ik ook. Albert Verlinde en Miryanna stelden leuke vragen en het werd een interessant verhaal, maar de heren presentatoren wilden het te strak bij het onderwerp houden. Dat was jammer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heb gisteren het laatste stukje gezien, maar telkens als het gesprek met die apendeskundige lekker op gang kwam stelde Knevel of v/d Brink een vraag. Heel irritant![]()
En daarmee relativeert het misschien ook wel het succes van Pauw en Witteman. Mensen kijken gewoon graag naar een talkshow tussen 23.00 en 00.00 uur.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij is het kijkcijfertechnisch in ieder geval een groot succes. Gisteren 973.000 kijkers, daarmee het 6e programma van de dag. En da's best knap om die tijd.
Idd, mensen zijn helemaal ingeprogrammeerd om Barend en van Dorp te kijken. En P&W en K&vdB hebben dat gat (mooi) opgevuld.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En daarmee relativeert het misschien ook wel het succes van Pauw en Witteman. Mensen kijken gewoon graag naar een talkshow tussen 23.00 en 00.00 uur.
Ja, maar daar keken echt veel minder mensen naar. Zeker bij Talpa, maar ook bij RTL haalden ze volgens mij nooit een miljoen kijkers.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:46 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Idd, mensen zijn helemaal ingeprogrammeerd om Barend en van Dorp te kijken. En P&W en K&vdB hebben dat gat (mooi) opgevuld.
De zender doet ook veel. B&vD hadden redelijke cijfers bij RTL en erg matige cijfers bij Talpa. Hadden ze op (het vernieuwde) NED1 gezeten, dan zou het vele malen beter bekeken zijn. Sinds NED1 op de schop is gegaan en de succesvolste programma's van de publieke omroep programmeert, trekken alle programma's zich aan elkaar op op die zender.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, maar daar keken echt veel minder mensen naar. Zeker bij Talpa, maar ook bij RTL haalden ze volgens mij nooit een miljoen kijkers.
Ik denk dat dat gewoon "universeel" is , mensen zien graag een talkshow op tv 's avonds. In België heb je bv "De Laatste Show" die al lang een succes is, in Amerika heb je de "Tonight Show" en "Late Show with David Letterman" en dergelijke. Op Duitsland heb je rond dat uur die talkshow met Johannes Kernerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:46 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Idd, mensen zijn helemaal ingeprogrammeerd om Barend en van Dorp te kijken. En P&W en K&vdB hebben dat gat (mooi) opgevuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |