Uiteindelijk gaat het daar altijd over...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:33 schreef Croupouque het volgende:
Ik kan het nu niet zien, maar hebben ze vandaag al op de één of andere manier geprobeerd aan te tonen dat de jeugd van tegenwoordig verdorven is?
Nee een kunstenaar die nooit tv kijkt maar lullen van 100 meter en rioleringsbuizen van dezelfde lengte als kunst verkoopt wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:42 schreef Wup het volgende:
en een voetballer lijkt me niet zo geslaagd nee.
echt waar? wat maf, dat publiek is behoorlijk overbodig.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:43 schreef Mathijz het volgende:
Ik ga er vanavond heen, krijg betaald om publiek te zitten
ik dacht dat die Surinaamse dame viel over het 'nep' accent, maar het was blijkbaar de associatie met WW , Surinamers zijn uitkeringstrekkers, een vooroordeel wat in de jaren 70 of zo vooral leefde.... nou, dat is dan voor hun rekening, want volgens mij heeft niemand verder die associatie gehad anno nu, ik iig niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:22 schreef The.Art.Of.Dreaming het volgende:
Hoe zwak; ze hebben dat 'WWWen' veranderd.
Ik zou extra geld vragen. Erg niet-leuk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:43 schreef Mathijz het volgende:
Ik ga er vanavond heen, krijg betaald om publiek te zitten
Hoe is Knevel in het echt?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:52 schreef Mathijz het volgende:
Zo ik ben thuis, best appart om mee te maken zo'n uitzending
Bij Barend en van Dorp was het publiek in staat om met de presentatoren te praten. Na afloop werd er in een soort café met het publiek geluld. Golfer heeft daar ooit nog foto's van geplaatst. Maar Kenevel zie ik niet snel een jenevertje drinken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:58 schreef Mathijz het volgende:
Mwah, heb hem niet gesproken, je zit daar een beetje als publiek en daarna weer gelijk weg.
Dat is bij vrijwel alle VARA programma's ook zo. Krijg je zelfs nog een consumptiebon.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij Barend en van Dorp was het publiek in staat om met de presentatoren te praten. Na afloop werd er in een soort café met het publiek geluld. Golfer heeft daar ooit nog foto's van geplaatst. Maar Kenevel zie ik niet snel een jenevertje drinken.
Ik verwacht niet al te kritische vragen van het EO-duo, maar misschien verrassen ze ons.quote:Vandaag in Knevel & Van den Brink
In een speciale uitzending vanuit de Jaarbeurshallen in Utrecht ontvangen Knevel & Van den Brink de ministers en staatssecretarissen van het kabinet-Balkenende IV.
Het kabinet sluit vandaag het belangrijkste deel van zijn honderd-dagen-tournee af in de talkshow 'Knevel & Van den Brink'. In het programma wordt de balans opgemaakt van de gesprekken die de bewindslieden de afgelopen maanden voerden in het land.
Het kabinet-Balkenende IV heeft honderd dagen gebruikt om naar de burgers te luisteren. De bewindslieden toerden per bus door het land om met burgers en maatschappelijke organisaties te praten. Op basis daarvan gaan ze hun beleid bepalen.
Andries Knevel & Tijs van den Brink bevragen de bewindslieden op hun plannen. Belangrijke thema’s die besproken worden zijn: jeugd, onderwijs, sociale samenhang, veiligheid en respect.
Ik vrees ook een beetje een goed-nieuws-show. Niettemin interessant om te kijken vanavond.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:27 schreef Majar het volgende:
[..]
Ik verwacht niet al te kritische vragen van het EO-duo, maar misschien verrassen ze ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |