Van Rheeden is gewoon een lekker wijfquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:48 schreef evert het volgende:
van rheeden is wel een goede side kick
Miryanna mag er elke avond zittenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:48 schreef evert het volgende:
van rheeden is wel een goede side kick
Lucille heeft voorlopig geen tijd..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:22 schreef Wup het volgende:
ik vind eindelijk Verdonk een keertje de moeite van het aanhoren waard.
jammer dat ze die irritante knul zoveel zendtijd gaven
ander pluspuntje is de afwezigheid van Lucille
Ja, dat vond ik ook. Albert Verlinde en Miryanna stelden leuke vragen en het werd een interessant verhaal, maar de heren presentatoren wilden het te strak bij het onderwerp houden. Dat was jammer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heb gisteren het laatste stukje gezien, maar telkens als het gesprek met die apendeskundige lekker op gang kwam stelde Knevel of v/d Brink een vraag. Heel irritant![]()
En daarmee relativeert het misschien ook wel het succes van Pauw en Witteman. Mensen kijken gewoon graag naar een talkshow tussen 23.00 en 00.00 uur.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij is het kijkcijfertechnisch in ieder geval een groot succes. Gisteren 973.000 kijkers, daarmee het 6e programma van de dag. En da's best knap om die tijd.
Idd, mensen zijn helemaal ingeprogrammeerd om Barend en van Dorp te kijken. En P&W en K&vdB hebben dat gat (mooi) opgevuld.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En daarmee relativeert het misschien ook wel het succes van Pauw en Witteman. Mensen kijken gewoon graag naar een talkshow tussen 23.00 en 00.00 uur.
Ja, maar daar keken echt veel minder mensen naar. Zeker bij Talpa, maar ook bij RTL haalden ze volgens mij nooit een miljoen kijkers.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:46 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Idd, mensen zijn helemaal ingeprogrammeerd om Barend en van Dorp te kijken. En P&W en K&vdB hebben dat gat (mooi) opgevuld.
De zender doet ook veel. B&vD hadden redelijke cijfers bij RTL en erg matige cijfers bij Talpa. Hadden ze op (het vernieuwde) NED1 gezeten, dan zou het vele malen beter bekeken zijn. Sinds NED1 op de schop is gegaan en de succesvolste programma's van de publieke omroep programmeert, trekken alle programma's zich aan elkaar op op die zender.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, maar daar keken echt veel minder mensen naar. Zeker bij Talpa, maar ook bij RTL haalden ze volgens mij nooit een miljoen kijkers.
Ik denk dat dat gewoon "universeel" is , mensen zien graag een talkshow op tv 's avonds. In België heb je bv "De Laatste Show" die al lang een succes is, in Amerika heb je de "Tonight Show" en "Late Show with David Letterman" en dergelijke. Op Duitsland heb je rond dat uur die talkshow met Johannes Kernerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:46 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Idd, mensen zijn helemaal ingeprogrammeerd om Barend en van Dorp te kijken. En P&W en K&vdB hebben dat gat (mooi) opgevuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |