Hij had gewoon gelijk hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat is Smeets trouwens een enorme droplul als het over die dopingverhalen gaat eigenlijk.
Over wat ? Over het feit dat er bloedzakjes, nummers, codenamen, ... gevonden zijn bij die dopingdokter die naar bepaalde renners wijzen en dat die dan vervolgens die DNA-test waar hij over sprak doodgewoon weigeren gaat hij wel héél lichtzinnig.quote:
is hij niet pas nog geweest [ met Henny Huisman].. of was dat nog P&W?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:44 schreef Suko het volgende:
Vandaag in Knevel & Van den Brink:
(onder voorbehoud)
Ronald Plasterk, minister van Media en Onderwijs, over het rapport van de onderwijsinspectie, het vak van leerkracht en het gedrag van leerlingen.
ja leuk voetbal;)quote:Foppe de Haan, trainer van Jong Oranje, over het WK-voetbal onder de 21 jaar en de ploeg die meegaat naar de Olympische Spelen.
Lag de lat nog niet laag genoeg met Rob de Nijs?quote:Zanger Jannes over het levenslied.
zij houdt zich opvallend rustig. Ik heb tot nu toe nog helemaal geen last van haar gehad.quote:Sidechick: Georgina Verbaan.
Dat is niet waar, hij heeft veel dingen wel gezegd en dat is ook niet in goede aarde gevallen, bv Joop Zoetemelk, PDM toestanden(Kip) Teunissen ect ect .quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Smeets is het soort wielerjournalist dat doorheen de jaren alles geweten heeft wat er sommigen slikken en dat gewoon mee wil toedekken. Om goed in het wereldje te blijven staan ...
Dat dacht ik inderdaad ook alquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:07 schreef kassenbouwer het volgende:
Iedereen wordt een eindexamenvraag gesteld, maar Georgina slaan ze maar over![]()
Ik vond het dit keer wel interessant eigenlijk. Leuk initiatief; klinkt ook wel als iets wat goed zou kunnen werken. Ook precies een onderwerp wat je in drie minuutjes kunt vertellen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:17 schreef Wup het volgende:
ow leuk item weer 'het appeltje van Oranje':(
ik vond die van van de brink als antwoord aan oud wetenschapper plasterk op dr vraag hoe hij wist dat de filmpjes echt waren: ''ze zijn gemaakt met mobieltjes'' ook niet echt sterk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:24 schreef Croupouque het volgende:
Ook al zijn ze vervelend en stellen ze suggestieve vragen, ik kan echt geen hekel aan Knevel en Van den Brink hebben. Het programma is allesbehalve goed en het zijn twee wereldvreemde figuren, maar ik heb daardoor een beetje medelijden met ze. Alsof je naar Mr. Bean kijkt op de late avond.
Het citaat van de dag kwam van Knevel:
"O-tis...Red-ding...?"
"Oh, ik zie minister Plasterk knikken....?!"quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:24 schreef Croupouque het volgende:
"O-tis...Red-ding...?"
Preciesquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:24 schreef Croupouque het volgende:
Ook al zijn ze vervelend en stellen ze suggestieve vragen, ik kan echt geen hekel aan Knevel en Van den Brink hebben. Het programma is allesbehalve goed en het zijn twee wereldvreemde figuren, maar ik heb daardoor een beetje medelijden met ze. Alsof je naar Mr. Bean kijkt op de late avond.
"O-tis...Red-ding...?"
Prem komt nog.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:41 schreef Wup het volgende:
heb ik Prem gemist of is hij de uitsmijter?
Poort & Kuifje hoef ik niet zo.....
Omdat de interviewers zelfs zo gelovig zijn denk ik? Maar ze wuift alles weg hoor, ze lult je zo van de stoel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:42 schreef ijsbrekertje het volgende:
Jammer dat ze de problemen die Maarten 't Hart en anderen met het geloof van Thieme hadden, niet concreet noemen. Had de discussie nog even scherper gemaakt![]()
ik kreeg meer de indruk dat Knevel het niet horen wilde.... toen ze weer terugkoppelde naar vegetariers vond hij het wel weer genoeg geweest.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:45 schreef Suko het volgende:
Omdat de interviewers zelfs zo gelovig zijn denk ik? Maar ze wuift alles weg hoor, ze lult je zo van de stoel.
Knevel wil alleen zichzelf horen. Agressie intomen met chocola, ach ja. Daar zijn de meningen zeeeeer over verdeeld en in mijn optiek verdoezelen van de situatie.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:47 schreef Wup het volgende:
[..]
ik kreeg meer de indruk dat Knevel het niet horen wilde.... toen ze weer terugkoppelde naar vegetariers vond hij het wel weer genoeg geweest.
ik vind het best knap dat ze mensen chocola kunnen voeren na bier....quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:51 schreef Suko het volgende:
Knevel wil alleen zichzelf horen. Agressie intomen met chocola, ach ja. Daar zijn de meningen zeeeeer over verdeeld en in mijn optiek verdoezelen van de situatie.
Daar zeg je zo wat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:54 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het best knap dat ze mensen chocola kunnen voeren na bier....
Qua wat was de aanleiding, waar het voor staat snapte ik wel, in tegenstelling tot de rest van de tafel daar.quote:
Juist zij zouden die vraag kunnen stellen. Omdat Thieme weet dat K&B er wel begrip voor kunnen opbrengen had ze juist een gedegen antwoord kunnen geven.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:45 schreef Suko het volgende:
[..]
Omdat de interviewers zelfs zo gelovig zijn denk ik? Maar ze wuift alles weg hoor, ze lult je zo van de stoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |