abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49708205
Dat van Drenthe heb ik eens in een lange documentaire gezien, dat geschreeuw van die kinderen: "Wij willen leven! " zal ik nooit vergeten. En er mag nog steeds geen herdenkingsmonument komen om de sfeer (nog steeds gespannen) niet nog meer te verpesten....
pi_49708249
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:37 schreef Suko het volgende:
Tja, komt voor haar moeder op natuurlijk én schadebedrag veiligstellen. Maar ik kots een beetje van dat hele Bokito-gedoe, het is al fout dat beesten in afgesloten ruimtes worden gehouden om ons mensen te plezieren, waar dan een bordje bijstaat wáár ze oorspronkelijk leven (en horen). Maar dat is een andere discussie.
ik snap niet dat zo'n kind naar een tv programma komt. Zeker niet naar dit programma waar de heren er een onbedwingbare behoefte op nahouden om iedereen maar een trauma aan te praten....
en dan notabene nog een advocaat meenemen ook.

gelukkig hebben ze nu een tweede slachtoffer:)
pi_49708309
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:43 schreef Toad het volgende:

[..]

In NOVA zat een vrouw die haar boek heeft hedrukt met een hoofdstuk over deze kwestie.
Ook gezien. Alhoewel ik haar wel wat vaag vond en natuurlijk lekker commercieel om het boek nu te herdrukken+extra hoofdstukje over vriend Bokito.
pi_49708338
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:40 schreef Toad het volgende:
Rutte is niet zo thuis in de digitale wereld. Of hij is alvast aan het voorslapen.
als Rutten dezelfde kwaliteit krijgt voorgeschoteld als wij kan ik het hem niet kwalijk nemen.
het ging sowieso nergens over.
ojah over de verdorven jeugd van tegenwoordig:)
pi_49708467
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:48 schreef Wup het volgende:

[..]

als Rutten dezelfde kwaliteit krijgt voorgeschoteld als wij kan ik het hem niet kwalijk nemen.
het ging sowieso nergens over.
ojah over de verdorven jeugd van tegenwoordig:)
Het ging over het profileren van Rutte en de VVD, nergens anders over inderdaad
Draai het om.
pi_49708531
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:52 schreef Gizlijntje het volgende:
Het ging over het profileren van Rutte en de VVD, nergens anders over inderdaad
ow sorry, dan zat ik mee te slapen. Ik dacht dat het over die waardeloze youtube filmpjes ging
pi_49708562
Dit onderwerp leent zich meer voor andere tijden. Volgens mij zijn er ook al een paar goede docu's en boeken over.
pi_49708596
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:53 schreef Wup het volgende:

[..]

ow sorry, dan zat ik mee te slapen. Ik dacht dat het over die waardeloze youtube filmpjes ging
Volgens K en vdB wel wellicht..
Draai het om.
pi_49708602
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:54 schreef Toad het volgende:
Dit onderwerp leent zich meer voor andere tijden. Volgens mij zijn er ook al een paar goede docu's en boeken over.
is ook al eens geweest bij Andere Tijden als ik het me goed herinner
pi_49708746
Gijzelhumor, laat 'r dan ook een grap vertellen. Maar het is inderdaad een sombie-uitzending. Rutte is ook geen olijkerd. Zwaai.
pi_49708796
Wel leuk dat de meest zouteloze daar nou juist een vraag over stelt (VdB)
Draai het om.
pi_49709115
O er is iemand wakker geworden. Het gaat tegenwoordig om scoren in de politiek. Ja joh?
  donderdag 24 mei 2007 @ 00:08:35 #253
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49709134
Media, laat me alstublieft met rust !
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_49733730
Best interessant wel.

Vanavond:

(onder voorbehoud)

Jaap Jongbloed over de verdwijning van het Britse meisje Maddy in Portugal. Burgemeester Job Cohen van Amsterdam over de Westermoskee, het wegpesten van gezinnen en Milli Görüs. Jort Kelder over de uitspraak van het Amsterdamse gerechtshof in de zaak Moszkowicz-Kelder.

Helaas met hoofddoek sidechick Esmaa Alariachi. Zij zou een rem kunnen zijn voor Job Cohen die toch al zo bang is gedurfde uitspraken te doen, maar we zullen zien.
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:29:26 #255
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49733863
Er staat een mooi vernietigend stukje over dit programma in de varagids door Wouke van Scherreburg, Aad van den Heuvel en Koos Postema.
Net als hen hoop ik dat dit gejatte concept zo snel mogelijk van de buis verdwijnt, het is er tenslotte alleen maar gekomen omdat het geld voor Pauw en Witteman op was. Bovendien is Knevel helemaal niet gewaagd aan van den Brink en laat Knevel zijn gasten niet uitspreken.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_49734269
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:25 schreef Suko het volgende:
Vanavond:
(onder voorbehoud)

Jaap Jongbloed over de verdwijning van het Britse meisje Maddy in Portugal. Burgemeester Job Cohen van Amsterdam over de Westermoskee, het wegpesten van gezinnen en Milli Gorus. Jort Kelder over de uitspraak van het Amsterdamse gerechtshof in de zaak Moszkowicz-Kelder.

Helaas met hoofddoek sidechick Esmaa Alariachi. Zij zou een rem kunnen zijn voor Job Cohen die toch al zo bang is gedurfde uitspraken te doen, maar we zullen zien.
ik vind alleen Jort Kelder leuk [vraag me niet waarom] uit dit rijtje en dat gekibbel met Moszkowicz is nou niet echt boeiend.
Jongbloed heb ik niks op tegen maar dat spoorloos kan me niet interesseren. Iemand kwijt, drama, snik, huil, blablabla....het zal allemaal wel.
Cohen is een slome zak die idd. nooit iets te melden heeft:)

ik merk dat ik dit programma braaf elke avond aanzet maar het eigenlijk nooit uitkijk.
Het kan mijn aandacht niet lang genoeg vasthouden.
pi_49734433
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:29 schreef Aoristus het volgende:
Er staat een mooi vernietigend stukje over dit programma in de varagids door Wouke van Scherreburg, Aad van den Heuvel en Koos Postema.
Net als hen hoop ik dat dit gejatte concept zo snel mogelijk van de buis verdwijnt, het is er tenslotte alleen maar gekomen omdat het geld voor Pauw en Witteman op was. Bovendien is Knevel helemaal niet gewaagd aan van den Brink en laat Knevel zijn gasten niet uitspreken.
schrijven ze met zn drieen een stukje?
geld op echt waar? hebben die twee zoveel te eisen?
Wat zie jij in van den Brink wat ik niet zie?
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:50:11 #258
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49734525
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:47 schreef Wup het volgende:

[..]

schrijven ze met zn drieen een stukje?
geld op echt waar? hebben die twee zoveel te eisen?
Wat zie jij in van den Brink wat ik niet zie?
Ja. Ja. Nee. van den Brink is wel een bijtertje, dat komt totaal niet uit de verf bij K&vdB omdat Knevel zich nog altijd als de vader die respect verdient gedraagt.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_49736466
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:50 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ja. Ja. Nee. van den Brink is wel een bijtertje, dat komt totaal niet uit de verf bij K&vdB omdat Knevel zich nog altijd als de vader die respect verdient gedraagt.
v/d Brink is idd een bijtertje als hij het alleen doet, vooral op de radio. Het zegt wel wat toen ik hem voor het eerst hoorde ik dacht dat hij van de VARA was. Nu wordt hij ondergeKneveld en dat is iets wat bij P&W niet voorkomt, die kunnen elkaar goed aan.
pi_49739677
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:29 schreef Aoristus het volgende:
In de Varagids? Goh.. verassend.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:07:02 #261
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_49739902
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:42 schreef Wup het volgende:

[..]

ik vind alleen Jort Kelder leuk [vraag me niet waarom] uit dit rijtje en dat gekibbel met Moszkowicz is nou niet echt boeiend.
Jongbloed heb ik niks op tegen maar dat spoorloos kan me niet interesseren. Iemand kwijt, drama, snik, huil, blablabla....het zal allemaal wel.
Cohen is een slome zak die idd. nooit iets te melden heeft:)

ik merk dat ik dit programma braaf elke avond aanzet maar het eigenlijk nooit uitkijk.
Het kan mijn aandacht niet lang genoeg vasthouden.
Bram Moszkowicz komt, zag ik op ned 1 Jort was bij '' Wat Heet'' vanavond.
Jaap Jongbloed vind ik wel aardig
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:13:15 #262
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_49740137
Ik moet wel zeggen dat de laatste paar weken het christelijk karakter gelukkig een beetje aan het vervagen is, er is minder gelul over 'gezin als hoeksteen van de samenleving' en nog meer van die jaren '50 onzin waar ik me altijd aan erger.

Maar of dat overall gezien positief is weet ik niet, het onderscheidt zich nu weinig van Pauw en Witteman, dat kan moeilijk de bedoeling van de PO zijn.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_49744279
en jahoor daar begint het gejank al:(
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 mei 2007 @ 23:08:46 #264
862 Arcee
Look closer
pi_49744339
Wat zouden Knevel en Van de Brink denken dat God met dat meisje gedaan heeft in 1993?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 mei 2007 @ 23:15:26 #265
862 Arcee
Look closer
pi_49744618
Naar verhaal, zeg.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 24 mei 2007 @ 23:26:41 #266
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49745081
Zeurdiscussie weer.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_49745129
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 23:26 schreef BVO het volgende:
Zeurdiscussie weer.
Hehehe, Cohen is het ook een beetje beu. "Gelukkig heb je geen verstand van voetbal".
pi_49745151
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 23:28 schreef Toad het volgende:

[..]

Hehehe, Cohen is het ook een beetje beu. "Gelukkig heb je geen verstand van voetbal".
Helemaal gelijk
pi_49745618
Minder dan 50% kans dat die Westermoskee er nog komt, zegt Cohen, is genoteerd maar gij zijt zo gauw omver te lullen, duurt ff wat langer maar dat 'monster' komt er gewoon, in eigen beheer. De Bibob zal wel iets vinden maar mogelijk niet genoeg om alles te stoppen. En verder boeit het mij nog voor geen meter.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 mei 2007 @ 23:41:46 #270
862 Arcee
Look closer
pi_49745628
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:13 schreef Klopkoek het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de laatste paar weken het christelijk karakter gelukkig een beetje aan het vervagen is
Ja, ze gaan totaal niet in op provocaties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')