Je kan 'm ook op 10 zetten als je kritiekloze reclame wilt zien.........quote:Op maandag 21 mei 2007 23:39 schreef Veerboot het volgende:
Is het de moeite om het staartje en straks de herhaling te kijken, of kan ik beter vast gaan slapen?
niet erg de moeite tot nu toequote:Op maandag 21 mei 2007 23:39 schreef Veerboot het volgende:
Is het de moeite om het staartje en straks de herhaling te kijken, of kan ik beter vast gaan slapen?
haha ze was helemaal een beetje raarquote:Op maandag 21 mei 2007 23:37 schreef milagro het volgende:
schreeuw niet zo!!!!!!
Het programma zapte inderdaad wel heel erg snel van thema naar thema, en van minister naar gast naar (vice)-premier. Ik vond het eigenlijk wel goed uitgevoerd, want je kreeg in korte tijd toch wel een indruk van de "peilers" van het kabinetsbeleid. Het beeld is natuurlijk verre van compleet, maar het programma bleef mij een uur lang boeien. Kortom, leuk programmaquote:Op maandag 21 mei 2007 23:48 schreef Suko het volgende:
<Treffende samenvatting van de aflevering>
@ Wup, bedoel je Daphne? zij was in studio 24 bij de John Kraaykamp musical-awards 2007 !quote:Op maandag 21 mei 2007 23:23 schreef Wup het volgende:
de sidechick heeft ook een avondje vrij gekregen.
Ik hoop nog op Rosenmöller. Die vind ik altijd wel sympathiek.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:28 schreef Wup het volgende:
dat is altijd nog beter dan Knevel & van den Brink over God:(
ik heb de indruk dat de uitzending met de dag slechter wordt.....
Bij GL vond ik 'm een lul, maar sinds die lijstrekkersinterviews van vorig jaar vind ik 'm okee. Dat deed-ie echt verrassend goed en objectief.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:32 schreef ijsbrekertje het volgende:
Ik hoop nog op Rosenmöller. Die vind ik altijd wel sympathiek.![]()
Dat was inderdaad een mooie serie interviews. Ik vond Rosenmöller vooral goed luisteren. Deze vorm van slow-tv was ook een mooi contrast met alle one-liner fast-tv optredens van de heren en dames politici in rest van de tv-programma's tijdens de verkiezingstijd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:54 schreef Arcee het volgende:
Bij GL vond ik 'm een lul, maar sinds die lijstrekkersinterviews van vorig jaar vind ik 'm okee. Dat deed-ie echt verrassend goed en objectief.
Ik vind dat ze sowiezo het verhaal een beetje raar verteld.... 100 afzonderlijke beten lijkt mij bijna onmogelijk. 20 minuten scheen die aap haar vast gehouden te hebben terwijl andere ooggetuigen toch een veel kortere tijd zeggen(wat mij ook iets realistischer lijkt). Ook zegt ze dat haar moeder nog nooit is gezegt dat ze die aap niet in de ogen moet kijken iets wat Blijdorp toch wel naar buiten heeft gebracht.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:30 schreef Toad het volgende:
Ik snap echt niet dat de familie van die vrouw beelden van haar vrij geeft en publiciteit zoekt.
Tja, komt voor haar moeder op natuurlijk én schadebedrag veiligstellen. Maar ik kots een beetje van dat hele Bokito-gedoe, het is al fout dat beesten in afgesloten ruimtes worden gehouden om ons mensen te plezieren, waar dan een bordje bijstaat wáár ze oorspronkelijk leven (en horen). Maar dat is een andere discussie.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:24 schreef Wup het volgende:
gut gut wat zit dat kind leuk drama te trappen daar...
weg zij.
Waarschijnlijk komt er nog een boek van.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vind dat ze sowiezo het verhaal een beetje raar verteld.... 100 afzonderlijke beten lijkt mij bijna onmogelijk. 20 minuten scheen die aap haar vast gehouden te hebben terwijl andere ooggetuigen toch een veel kortere tijd zeggen(wat mij ook iets realistischer lijkt). Ook zegt ze dat haar moeder nog nooit is gezegt dat ze die aap niet in de ogen moet kijken iets wat Blijdorp toch wel naar buiten heeft gebracht.
In NOVA zat een vrouw die haar boek heeft hedrukt met een hoofdstuk over deze kwestie.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:40 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt er nog een boek van.![]()
ik snap niet dat zo'n kind naar een tv programma komt. Zeker niet naar dit programma waar de heren er een onbedwingbare behoefte op nahouden om iedereen maar een trauma aan te praten....quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:37 schreef Suko het volgende:
Tja, komt voor haar moeder op natuurlijk én schadebedrag veiligstellen. Maar ik kots een beetje van dat hele Bokito-gedoe, het is al fout dat beesten in afgesloten ruimtes worden gehouden om ons mensen te plezieren, waar dan een bordje bijstaat wáár ze oorspronkelijk leven (en horen). Maar dat is een andere discussie.![]()
Ook gezien. Alhoewel ik haar wel wat vaag vond en natuurlijk lekker commercieel om het boek nu te herdrukken+extra hoofdstukje over vriend Bokito.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:43 schreef Toad het volgende:
[..]
In NOVA zat een vrouw die haar boek heeft hedrukt met een hoofdstuk over deze kwestie.
als Rutten dezelfde kwaliteit krijgt voorgeschoteld als wij kan ik het hem niet kwalijk nemen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:40 schreef Toad het volgende:
Rutte is niet zo thuis in de digitale wereld. Of hij is alvast aan het voorslapen.
Het ging over het profileren van Rutte en de VVD, nergens anders over inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:48 schreef Wup het volgende:
[..]
als Rutten dezelfde kwaliteit krijgt voorgeschoteld als wij kan ik het hem niet kwalijk nemen.
het ging sowieso nergens over.
ojah over de verdorven jeugd van tegenwoordig:)
ow sorry, dan zat ik mee te slapen. Ik dacht dat het over die waardeloze youtube filmpjes gingquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:52 schreef Gizlijntje het volgende:
Het ging over het profileren van Rutte en de VVD, nergens anders over inderdaad![]()
Volgens K en vdB wel wellicht..quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:53 schreef Wup het volgende:
[..]
ow sorry, dan zat ik mee te slapen. Ik dacht dat het over die waardeloze youtube filmpjes ging
is ook al eens geweest bij Andere Tijden als ik het me goed herinnerquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:54 schreef Toad het volgende:
Dit onderwerp leent zich meer voor andere tijden. Volgens mij zijn er ook al een paar goede docu's en boeken over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |