1. Omdat ik de eerlijkheid zelve ben.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@ Frrreek hoezo is het natuurlijk dat jij de orginele versie hebt?
ode aan jou, van Hounietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:26 schreef leolinedance het volgende:
Uh TT
Die avatar BLIJFT geil. Zou er langer naar kijken mits die onderbreking niet constant problemen zou geven. Zo kan ik het karwei niet afmakenquote:
Mwah ging welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:45 schreef jslavenburg het volgende:
Hah mensen, ben ik weer. Allemaal lekker gegeten?
wat heb je verkeerd gedaan volgens hem dan??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:37 schreef vencodark het volgende:
Vandaag een klein aanvarinkje gehad met een collega. Had me blijkbaar beetje niet goed gedragen tegenover hem. Ik bedoelde het helemaal niet zo! Kon het gelijk een hele dag niet uit mijn hoofd zetten.![]()
Je moet mannelijke collega's ook niet verleiden en ze vervolgens een blauwtje laten lopenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:37 schreef vencodark het volgende:
Vandaag een klein aanvarinkje gehad met een collega. Had me blijkbaar beetje niet goed gedragen tegenover hem. Ik bedoelde het helemaal niet zo! Kon het gelijk een hele dag niet uit mijn hoofd zetten.![]()
Nou, hij had me gevraagd of ik na mijn gesprek met iemand hem wilde helpen met een groep om solli-brieven te schrijven. Dus ik kom iets na 11 uur uit dat gesprek, was ff snel een ontbijtkoekje aan het eten (2) en toen kwam mijn collega of 'ik er klaar voor was'. Dus ik zei zo dat ik ff mijn koek op at en zo zou komen. Vorige week was dat ook goed dus verwachtte nu ook geen probleem. Nu zei hij dat hij graag nu wilde beginnen omdat die mensen zaten te wachten enz. Prima, hint is duidelijk maar ik zei (weet even niet waar dat vandaan kwam) dat hij wist dat ik na 11 uur pas uit dat gesprek zou komen. Met andere woorden, het was wat krap, dacht namelijk dat hij al bezig was dus het niet erg zou zijn als ik zo binnen 2 minuten zou komen ipv in 1 minuut.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat heb je verkeerd gedaan volgens hem dan??
Haha, hij is zo homo als de pest. Ik hoef geen homo's. Maar ik kan nooit zo goed ermee omgaan als mensen boos op me zijn. Stom he.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:22 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Je moet mannelijke collega's ook niet verleiden en ze vervolgens een blauwtje laten lopen
lijkt me beetje overdreven reactie van zijn kant, waardoor jij je nu rot voelt... maar goed, kan ook verkeerd opgevat zijn door hem, ligt in ieder geval niet aan jou vind ikquote:
Heb hem ook gezegt dat het zo absoluut niet bedoeld was en ik niet respectloos wilde overkomen. Was echt niet bewust onaardig ofzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lijkt me beetje overdreven reactie van zijn kant, waardoor jij je nu rot voelt... maar goed, kan ook verkeerd opgevat zijn door hem, ligt in ieder geval niet aan jou vind ik
beetje over-reacting van zijn kant, opmerking snap ik ook niet helemaal!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb hem ook gezegt dat het zo absoluut niet bedoeld was en ik niet respectloos wilde overkomen. Was echt niet bewust onaardig ofzo.Wat hij trouwens ook nog zei,'" ik leg het nu bij je neer en kijk maar wat je ermee doet. Ik wil er verder ook geen woorden meer aan vuil maken". Ik snap ergens zijn reactie wel maar deze opmerking kan ik niet helemaal plaatsen. Wat bedoeld hij daar nou mee.
![]()
Eigenlijk is het ook een beetje een lulletje. Weet niet hoe te omschrijven maar niet anders dan dit. Hij is 37 jaar, ontzettend homo en gewoon een lulletje/trutje. Maar toch vond ik het vervelend. Misschien dat ik morgen toch ff erover begin, om het uit mijn eigen systeem te krijgen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beetje over-reacting van zijn kant, opmerking snap ik ook niet helemaal!
Je kunt het beste gewoon bespreken en het dan uitpraten. Daar heb je meer aan dan het verzwijgen. Daar wordt de sfeer echt niet beter van..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook een beetje een lulletje. Weet niet hoe te omschrijven maar niet anders dan dit. Hij is 37 jaar, ontzettend homo en gewoon een lulletje/trutje. Maar toch vond ik het vervelend. Misschien dat ik morgen toch ff erover begin, om het uit mijn eigen systeem te krijgen.![]()
Weet ik. Was vanmiddag echt overdonderd. Heb me wel geëxcuseerd en gezegt dat het zo niet bedoeld was maar hoe langer ik praatte, hoe moeilijker het werd. Kan op zo'n moment nooit zo goed mezelf verklaren. Klap bijna geheel dicht.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:39 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Je kunt het beste gewoon bespreken en het dan uitpraten. Daar heb je meer aan dan het verzwijgen. Daar wordt de sfeer echt niet beter van..
tot morgenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:52 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi
Moest werken bij bijbaantje!!Nu lekker in ons bubbelbad, chillen!!
Morgen hopen op een leukere dag!
Fijne avond nog, tot morgen!
Kaart het morgen nog eens aan. Dan zijn jullie allebei wat bedaard en praat het wellicht wat makkelijkerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet ik. Was vanmiddag echt overdonderd. Heb me wel geëxcuseerd en gezegt dat het zo niet bedoeld was maar hoe langer ik praatte, hoe moeilijker het werd. Kan op zo'n moment nooit zo goed mezelf verklaren. Klap bijna geheel dicht.![]()
Tja. Hij zei het ook niet in een vlaag van boosheid, pas na afloop van die inloop waar ik mee hielp. Hij zei het precies volgens die regeltjes weet je wel. Denk indd. dat ik er morgen nog ff over begin.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:23 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Kaart het morgen nog eens aan. Dan zijn jullie allebei wat bedaard en praat het wellicht wat makkelijker
Verstandigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja. Hij zei het ook niet in een vlaag van boosheid, pas na afloop van die inloop waar ik mee hielp. Hij zei het precies volgens die regeltjes weet je wel. Denk indd. dat ik er morgen nog ff over begin.![]()
Ontopic? Haha, daar doen wij niet echt aan! Lees maar.... ongeveer 99,9% gaat niet over stagequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:51 schreef leolinedance het volgende:
nu weer OT![]()
Morgen weer een nieuwe dag voor de deur stagelopers!![]()
volgens mij had jij het toch over je stage miss?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:56 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ontopic? Haha, daar doen wij niet echt aan! Lees maar.... ongeverr 99,9% gaat niet over stage![]()
Ja, gister met dat drama.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
volgens mij had jij het toch over je stage miss?
jij en OTquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:51 schreef leolinedance het volgende:
nu weer OT![]()
Morgen weer een nieuwe dag voor de deur stagelopers!![]()
ECHT!!1!!1!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:56 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ontopic? Haha, daar doen wij niet echt aan! Lees maar.... ongeveer 99,9% gaat niet over stage![]()
het is een stage SC omdat iedereen die hier chat stagiair(e) is. Dus waarom zouden we het dan ook nog over onze stage moeten hebben?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:00 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, gister met dat drama.Maar dat hoorde tot de 0,1 procent
![]()
Geef toe, het gaat vaak over andere dingen (Wet t-shirt enzo) dan over stage.
Tuurlijk iedereen zegt af en toe wel iets over stage.. maar vaak, neuh
Dat had ik toen in het stagetopic ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:00 schreef jslavenburg het volgende:
Wat ik eigenlijk wel leuk vind aan dit topic is dat we met een hecht groepje praten en dat we elkaar een beetje kennen enzo
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat had ik toen in het stagetopic ookNu ken ik enkel Houniet nog. Maar de rest begin ik nu een beetje te kennen
![]()
Hier past maar 1 woord:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:29 schreef Goover het volgende:
tvp, ik ben door de info/selectieavond heen gekomen! En nog geselecteerd ook![]()
. Nu heb ik dit weekend dus (al!) een trainingsweekend. Ik heb we wel onwijs veel zin in
.
* Goover is recreatiemedewerker in spé!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:42 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben zo vrolijk zeg! Ga gewoon met plezier hardlopen. Drink daarna voldaan een lekkere pint. Verveel me niet. Vind alles best enzoWat een heerlijk leventje zeg
![]()
Post maandag ff een foto van je outfitquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:29 schreef Goover het volgende:
tvp, ik ben door de info/selectieavond heen gekomen! En nog geselecteerd ook![]()
. Nu heb ik dit weekend dus (al!) een trainingsweekend. Ik heb we wel onwijs veel zin in
.
* Goover is recreatiemedewerker in spé!
Kut mên. Kom op, het valt allemaal best mee! Ajax heeft de beker gewonnenquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:37 schreef Houniet het volgende:
en ik slapen, voel me slecht, bah
Komt goedquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:41 schreef Houniet het volgende:
zo is het maar net [afbeelding]
hopen dat de verkoudheid wat minder is
quote:Dagcijfers van dinsdag 08 mei 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 302 Kuukske
002. 301 Bravebart
003. 300 tong80
004. 298 Ian_Nick
005. 258 Surveillance-Fiets
006. 251 Houniet
007. 218 eer-ik
008. 217 MPG
009. 212 OA
010. 198 beequeen
Dat is in eerste instantie een KNAL oranje polo. Maar met thema dingen moet je soms wel lijpe pakkies anquote:
www.xs.to ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:03 schreef ETA het volgende:
helaas nog geen fotos van mijn langauge partneresje.... pas na het weekend he
kan ook geen fotos uploaden op tinypic.... country is banned for violating the tos
quote:
Ik heb gisteravond amper eten gehadquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:39 schreef Deansensitized het volgende:
Maar uh, gisteren helemaal geen kip gehad... wel bier
link?quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:43 schreef Damzkieee het volgende:
006. 251 Houniet
011. 176 Damzkieee
016. 154 Luctor.et.Emergo
018. 144 ReMcOrE
033. 119 Frrreek
071. 077 jslavenburg
095. 067 Freshthinking
En iedereen die ik ben vergeten
En waar lopen wij stage?quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:55 schreef ETA het volgende:
ok, ok, hier dan wat fotos van de omgeving:
Als ik opsta en beetje naar links draai, dan zie ik deze toren in de verte
[[url=http://xs315.xs.to/xs315/07193/taipei101r.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
ff een betere foto:
[[url=http://xs315.xs.to/xs315/07193/resizeDSC09399.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Na wat rondwandelen kwam ik ineens op een of ander computer beurs terecht...
[[url=http://xs315.xs.to/xs315/07193/beursr.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Tja, en wat zie je dan op zo'n beurs? tientallen chinezen met camera's fotos maken van dit:
[[url=http://xs315.xs.to/xs315/07193/resizeSC09408.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Op straat richting kantoor. Dit was op een zondag, dus erg rustig op de weg. Maar ik wandel dus over de rand van deze weg langs het razende verkeer
[[url=http://xs315.xs.to/xs315/07193/resizeDSC09433.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Op weg terug van kantoor richting huis.
[[url=http://xs315.xs.to/xs315/07193/resizeDSC09439.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
de 1e x niet brak op stage moet nog aanbrekenquote:
op sleutel de sleutel wachtenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:03 schreef Deansensitized het volgende:
Zou je net aan je werk gaan [informatiezuilen opbouwen] hebben ze de deur naar het hokje nog op slot en is de dude met de sleutel ziek.
Dat word dus wachten![]()
Sta d'r weer neit in...quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #146
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
de 1e x niet brak op stage moet nog aanbreken
Een gedeelde 123ste plaatsquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:09 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Sta d'r weer neit in...![]()
Vandaag ff spammen!
Ik ook niet , even door spammen vandaagquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:09 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Sta d'r weer neit in...![]()
Vandaag ff spammen!
Lijkt wel een foto van voor de oorlog manquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:17 schreef PieterBas het volgende:
Ik zal ook maar een foto plaatsen van het kantoorcomplex waar ik stage loop..
[afbeelding]
uhm.. ik loop stage in Rotterdamquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lijkt wel een foto van voor de oorlog man
Werken er geen mensen binnen het bedrijf die Duits kunnen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:17 schreef Casual-T het volgende:
Is dit normaal duits?
Wir versuchen ihre an der Zahlung Erwähnung unsere Rechnung Zahl zu erwärnen.
(Bij betaling ff factuurnummer vermelden)
Wheehequote:Op woensdag 9 mei 2007 09:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. ik loop stage in Rotterdam
heel flauw.. heel flauw
bij Acer, die van die mooie laptops maaktquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:01 schreef denB het volgende:
[..]
En waar lopen wij stage?
Lijkt me best bruut
Vast wel, maar ze (van de debiteurenadministratie) vroeg het zich af. Heb het maar op een briefje gezet, heb gezegd dat ik het ook niet zeker weet, dus ze moet zelf maar ff kijken wat ze doet..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Werken er geen mensen binnen het bedrijf die Duits kunnen?Want ik zou het aan zo iemand dan voorleggen. Ik kan mijzelf verstaanbaar maken in het Duits, maar van grammatica (naamvallen) heb ik geen kaas gegeten.
Habe ich kein Käse gegessenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Werken er geen mensen binnen het bedrijf die Duits kunnen?Want ik zou het aan zo iemand dan voorleggen. Ik kan mijzelf verstaanbaar maken in het Duits, maar van grammatica (naamvallen) heb ik geen kaas gegeten.
Ship mij eens een laptop met flinke discountquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:22 schreef ETA het volgende:
[..]
bij Acer, die van die mooie laptops maaktvandaag ook een briefing meegemaakt over designfeatures van de nieuwe Acer Aspire Gemstone. Een laptop die niet alleen goed functioneert maar ook nog eens mooi uit ziet
Medeontworpen door de BMW design team.
Wel interesant hoe er gediscusseerd wordt over de details, bv over icoontjes op de achterkant van de laptop, wat is dan boven en wat onder? Plaatsing van bepaalde knoppen, waar precies de USB poorten komen, etc...
Waarschijnlijk raak ik zelf niet al teveel bij dit project betrokken, hopelijk wel bij een nieuw beeldscherm dat ze gaan ontwikkelen. Ik hoor vanmiddag meer details
Waar wij zitten is net een bajes, lange gang met deuren. De kantine is opgeofferd voor werkplekkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:24 schreef Casual-T het volgende:
Mooie gebouwen zeg, hier is 't pauper, zitten bij R'dam Airport in de buurt, dus ze mogen niet omhoog bouwen. Verder is 't een technisch bedrijf met veel buitendienst mensen (dienstverlenend), dus het hoofdgebouw is een ondergeschoven kindje.
Elke verdieping heeft zijn eigen koffieautomaat, printers, wc's etc., waardoor je nooit ver hoeft te lopen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:29 schreef Damzkieee het volgende:
Jah das hier niet, omdat iedereen door de gang loopt voor het koffieapparaat
Geef mij maar een potje handbal, veel beter dan voetbal VIND ikquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:32 schreef Casual-T het volgende:
Iemand nog voetballen kijken vanavond??
Zondag nog naar Quintus gekeken op de NOSquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:33 schreef denB het volgende:
[..]
Geef mij maar een potje handbal, veel beter dan voetbal VIND ik
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:32 schreef Casual-T het volgende:
Wie moeten er voetballen? UEFA cup toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:32 schreef Casual-T het volgende:
wat is er vanavond?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:32 schreef Casual-T het volgende:
Playoffs...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:35 schreef Stienn het volgende:
[..]
Wie moeten er voetballen? UEFA cup toch?
playoff..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:35 schreef Stienn het volgende:
[..]
Plee-offsquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:35 schreef Stienn het volgende:
[..]
Nee, niet op publieke tv.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
worden die dan nog live uitgezonden? (op tv)
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:39 schreef Deansensitized het volgende:
SC Heerenveen![]()
Onze Friese import trots in bange dagen![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:39 schreef Deansensitized het volgende:
SC Heerenveen![]()
Onze Friese trots in bange dagen![]()
Dat zou mij ook meer boeienquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:45 schreef Bootje84 het volgende:
vanavond aan de massage bij vriendinnetje. boeit me iets meer..
K ga versatel wel ff tjekkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan zet ik Langs de Lijn wel aan
kameelquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:48 schreef Bootje84 het volgende:
*lama*
Mij niet, doe mij maar voetbal..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:48 schreef Stienn het volgende:
Wie niet?
Hmm. Allebei tegelijk liever.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:45 schreef Bootje84 het volgende:
vanavond aan de massage bij vriendinnetje. boeit me iets meer..
terwijl je gemasseerd wordt door je vriendin voetbal kijken/luisterenquote:
dat zal van Gaal pijn gaan doen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
Fc Rente gaat AZ RoFLPWNEN wie noobs!
Whehe idd met happy endingquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:54 schreef ETA het volgende:
oeh, ze hebben hier ook massagesalons, met "happy ending"Opzich heb ik wel zin in een normale massage,maybe vanmiddag ofzo
AFC Wij-geven-onze-winstpremie-als-jullie-winnen wint van SC Scandinaviëquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
Fc Rente gaat AZ RoFLPWNEN wie noobs!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
Fc Rente
happy ending..? is dat dat de handen niet alleen op je rug en buik zitten maar ook in je broek ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:54 schreef ETA het volgende:
oeh, ze hebben hier ook massagesalons, met "happy ending"Opzich heb ik wel zin in een normale massage,maybe vanmiddag ofzo
Na de daad..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
happy ending..? is dat dat de handen niet alleen op je rug en buik zitten maar ook in je broek ofzo?
ennuh, voetbal is wel leuk en aardig, maar alleen ná de sex ofzo.. als je moet kiezen is het bij mij duidelijk
a. Jah, dan mag je de masseur/masseuse een massage geven met je eigen massagestokquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
happy ending..? is dat dat de handen niet alleen op je rug en buik zitten maar ook in je broek ofzo?
ennuh, voetbal is wel leuk en aardig, maar alleen ná de sex ofzo.. als je moet kiezen is het bij mij duidelijk
heb me zoiets laten vertellen jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nee hoor. lekker arm on dr heen en naast elkaar voetbal kijken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Na de daad..
Chick... zullen we nog even lekker gaan kletsen
jij: kan je niet zien dat ik voetbal aan het kijken ben...
![]()
Willen wij dat weten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nee hoor. lekker arm on dr heen en naast elkaar voetbal kijken.
zondag lagen we samen naakt in bed, kwam mn moeder gebak brengen. zucht![]()
herhalingen kan ook nog. met alleen de hoogtepunten..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
a. Jah, dan mag je de masseur/masseuse een massage geven met je eigen massagestok
b. Voetbal is tijdsgebonden, seks kan altijd nog
ik deel even mijn leed..quote:
Dunno kom er zeldenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
herhalingen kan ook nog. met alleen de hoogtepunten..
wtf he, briljant. wat betaal je voor zo een "behandeling"
ze had een goede reden.. toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij met tampeloeres in de lucht je vriendin onder de dekens, en je moeder met gebakquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben je ook naar de pingpong show geweest daaroquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:02 schreef ETA het volgende:
geen idee hoeveel een happy ending kost, maar gezien de gemiddelde prijspijl hier, zal het niet veel zijn.
dan luister je naar de zelfde radio als hier.. geen idee welke dat is..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:03 schreef Damzkieee het volgende:
Geweldige vodafone reclame
Of neemt u gewoon de bammetjes mee van huis
Ik ook niet, alleen 6 beveiligingscamera's en 220v op de klinkquote:
3FMquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:04 schreef Stienn het volgende:
[..]
dan luister je naar de zelfde radio als hier.. geen idee welke dat is..
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen 6 beveiligingscamera's en 220v op de klink![]()
Ik vind het zielig voor ma als ze ziet dat haar zoon groter gegroeid is dan haar man![]()
Whehe, het welbekende pas-je-wel-op-we-willen-nog-geen-opa-en-oma-worden gesprekje?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:05 schreef Bootje84 het volgende:
uhm, moeders zette het stukje gebak op mn bureautafel aan de andere kant van mn kamer, metertje of 6 verder. we waren al klaar enzo, alleen zag ze wel dat ik "topless" lag.. kreeg het maandag op mn bord..
bla bla, vind je het niet beetje vroeg al..? (heb nu 3 wk met dr)
ben nu 22, zijn 18 en krijg je dat "pas je wel op-gesprekje"... zucht. alsof ik niet weet dat je op moet passen enzo..
jawel hoor, maar mn moeder komt normaalgesproken niet naar boven.. ze snapte denk ik ook wel hoelaat het was toen we samen lagen..quote:
96.2?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:08 schreef denB het volgende:
[..]
Welke freq. is dat? Ik wil die op mn telefoon hebben, maar kan hem niet vinden ::(
Staat die bij ons ook opquote:
Nou inderdaad, vinkwel een beetje kinderachtig..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
we mochten het 1e weekend dat ze bleef slapen ook officieel niet bij elkaar op de kamer slapen. rot toch op. gewoon matras naar mn kamer gesleept
zondag zijn ze voor 2e keer opa en oma geworden, maar i get the point.. btw, ze klopte wel, maarja. ik beetje twijfelachtig van uh.... ja?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Whehe, het welbekende pas-je-wel-op-we-willen-nog-geen-opa-en-oma-worden gesprekje?
dan ga je ook naar Vierhoutenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:08 schreef Goover het volgende:
091. 069 Goover
Ok ik heb een mooie puzzel voor jullie!
Ik moet vrijdag om 19:00 in Vierhouten zijn:
't Frusselt 30
8076 RE Vierhouten
Ik vertrek vanuit Leiden CS, en mijn reis moet met het OV zijn... Adviseer mij! 9292ov.nl maakt een mooie spagetti van bussen en treinen, en dan ben ik er alsnog een uur te vroeg
Lachen is datquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
jawel hoor, maar mn moeder komt normaalgesproken niet naar boven.. ze snapte denk ik ook wel hoelaat het was toen we samen lagen..
we mochten het 1e weekend dat ze bleef slapen ook officieel niet bij elkaar op de kamer slapen. rot toch op. gewoon matras naar mn kamer gesleept
Hoe laat moet je er zijn?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:08 schreef Goover het volgende:
091. 069 Goover
Ok ik heb een mooie puzzel voor jullie!
Ik moet vrijdag om 19:00 in Vierhouten zijn:
't Frusselt 30
8076 RE Vierhouten
Ik vertrek vanuit Leiden CS, en mijn reis moet met het OV zijn... Adviseer mij! 9292ov.nl maakt een mooie spagetti van bussen en treinen, en dan ben ik er alsnog een uur te vroeg
ja mooi.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:10 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nou inderdaad, vinkwel een beetje kinderachtig..
Je bent toch zelf verantwoordelijk voor wat je doet, je bent immers al 22..
Kan ik niets aan doen, ik heb eem trainingsweekend daar..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan ga je ook naar Vierhouten
Zei je niet van: Ach maakt t uit, ik blaf haar gewoon vol, we zien wel wat er van komt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zondag zijn ze voor 2e keer opa en oma geworden, maar i get the point.. btw, ze klopte wel, maarja. ik beetje twijfelachtig van uh.... ja?
1 persoons. krap zat dus..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lachen is dat
Heb je een 2persoonsbed?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zei je niet van: Ach maakt t uit, ik blaf haar gewoon vol, we zien wel wat er van komt?
Da's pas lef.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:15 schreef Cuckoo het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ben ik weer na 2 dagen afwezigheid. Maandag mondeling gehad op school, en gehaald. Gisteren naar de Erasmus Uni in Rotterdam geweest voor wat voorlichting (samen met roycooooo btw)
Vanaf heden ben ik dus weer en active poster![]()
Ha kroepoek!quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:15 schreef Cuckoo het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ben ik weer na 2 dagen afwezigheid. Maandag mondeling gehad op school, en gehaald. Gisteren naar de Erasmus Uni in Rotterdam geweest voor wat voorlichting (samen met roycooooo btw)
dat zijn Bootje's ouders alquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Whehe, het welbekende pas-je-wel-op-we-willen-nog-geen-opa-en-oma-worden gesprekje?
Gemiste kans voor ons hoor ik alquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:15 schreef Cuckoo het volgende:
Goedemorgen!![]()
ajo boeie.. ik ga niet speciaal een 2 of 1,5 persoonsbed kopen.. die paar jaar hou ik ook nog wel uit. bespaar het geld voor als ik uit huis ga. anders moet je weer je slaapkamer op je bed afstemmen..quote:
Ik had een 2pp bed, maar moest hem inruilen omdat ik van de zolder naar een kleinere kamer gingquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ajo boeie.. ik ga niet speciaal een 2 of 1,5 persoonsbed kopen.. die paar jaar hou ik ook nog wel uit. bespaar het geld voor als ik uit huis ga. anders moet je weer je slaapkamer op je bed afstemmen..
Ikea 2persoons kost 79,-quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ajo boeie.. ik ga niet speciaal een 2 of 1,5 persoonsbed kopen.. die paar jaar hou ik ook nog wel uit. bespaar het geld voor als ik uit huis ga. anders moet je weer je slaapkamer op je bed afstemmen..
Ik heb zoiets buiten mijn gewone 1p bed om: een bank, en dan kan je hem uitklappen zegmaar en dan heb je een 'bed' voor 2.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Goed goed, wel mooi complex, handige ligging tov het stationquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:16 schreef Casual-T het volgende:
Morgen..![]()
Hoe beviel jullie de EUR?
En roycooo wist al bijna zeker welke studie het wordt?
een twijfelaar...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ikea 2persoons kost 79,-
Heb je in 1.40 breed (das 50cm breder dan een 1persoons)
Niks mis meequote:
lekkerquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:23 schreef Freshthinking het volgende:
Verdorie, alweer gebak. Dit keer appel-de-luxe vlaai
Had gister Mocca taart, damn daar wordt je best misselijk vanquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:23 schreef Freshthinking het volgende:
Verdorie, alweer gebak. Dit keer appel-de-luxe vlaai
Viez man Mocro taart.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:26 schreef denB het volgende:
[..]
Had gister Mocca taart, damn daar wordt je best misselijk van
Vind ik niet echt lekker. Doe mij maar een lekkere zwitserse vlaaiquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:26 schreef denB het volgende:
[..]
Had gister Mocca taart, damn daar wordt je best misselijk van
Was jarig, en ik vond dat het tijd werd voor een keer wat anders dan appeltaart en slagroom taart, maar had beter gewoon slagroom taart kunnen nemenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vind ik niet echt lekker. Doe mij maar een lekkere zwitserse vlaai![]()
besef ook dat je dan een nieuw dekbed nodig heb, en ik wil wel beetje een goede (zomer en winter variant)quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ikea 2persoons kost 79,-
Heb je in 1.40 breed (das 50cm breder dan een 1persoons)
Welke bus is dat?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:12 schreef denB het volgende:
[..]
Hoe laat moet je er zijn?
Ik krijg maar 1 bus
Aan die link heb ik niets...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:13 schreef denB het volgende:
http://www.9292ov.nl/9292ov1.asp#loc4
Dat zou hem moeten zijn, 9292ov is ook zon tering site vind ik -_-
goed matras is vrij prijzig..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
besef ook dat je dan een nieuw dekbed nodig heb, en ik wil wel beetje een goede (zomer en winter variant)
je nest moet daarna wel beetje goed zijn.. boxspring ofzo
Niet zeiken, als je samen gaat wonen koop je toch weer een nieuwe 2pp bedquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
besef ook dat je dan een nieuw dekbed nodig heb, en ik wil wel beetje een goede (zomer en winter variant)
Station Nunspeetquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Welke bus is dat?
[..]
Aan die link heb ik niets...
Goedquote:
Ja, de laatste bus daarvan rijd om 17:24, dan ben ik er om 17:35 ofzo... 1,5 uur te vroegquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:31 schreef denB het volgende:
[..]
Station Nunspeet
nunspeet noordkampen
vierhouten 13:33 busbus 112
Die bus
Dat zijn masters?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:32 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
GoedHebben 2 voorlichtingen gehad, Finance & Investments en Entrepreneurship & New Venturing. Je wordt daar iig gek van alle engelse termen! Eerste was lastig te volgen door een vage snelle powerpoint presentatie. Tweede was een supervoorlichting! Duidelijke uitleg + humoristische lezingen door oud-studenten
![]()
De eisen zijn daarbij wel vrij streng, minimaal >7 als gewogen gemiddelde. Sta nu 6,7 dus het is ff de vraag of er wat van komt![]()
precies, daarom koop ik er nú geeneen.. misschien heeft mn zwager zn oude nest nog wel over..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:30 schreef denB het volgende:
[..]
Niet zeiken, als je samen gaat wonen koop je toch weer een nieuwe 2pp bed
Ikea is your best friend. Bed kun je altijd nog meenemen als je gaat verhuizen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, die we kunnen volgen na het voltooien van de pre-master (schakeljaar) wat je moet doen als het van het HBO af komt.quote:
Zon heerlijk uitgeleeft bed?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
precies, daarom koop ik er nú geeneen.. misschien heeft mn zwager zn oude nest nog wel over..
Jeuj.quote:070. 078 DaFan
Zo'n neuknestquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:38 schreef denB het volgende:
[..]
Zon heerlijk uitgeleeft bed?
Gewoon wachten met een bed kopen of lenen of iets dergelijks
Zelf een bed kopen ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:38 schreef denB het volgende:
[..]
Zon heerlijk uitgeleeft bed?
Gewoon wachten met een bed kopen of lenen of iets dergelijks
Bij ons wordt dat schakeljaar aangeboden als minor (afstudeerrichting), dus dan kan je in één jaar je master halen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:37 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ja, die we kunnen volgen na het voltooien van de pre-master (schakeljaar) wat je moet doen als het van het HBO af komt.
Ja, bij ons op het HBO ook. Alleen is er niet zo heel veel aandacht aan besteed destijds, zowel door studenten als docenten. Het was 'normaal' om keuzevakken te volgen ipv een minor. Maar volgens mij is een minor nu zelfs verplicht gesteld.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:40 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Bij ons wordt dat schakeljaar aangeboden als minor (afstudeerrichting), dus dan kan je in één jaar je master halen..
tja, maar ik heb nu ook 3 weken met dr. nog amper zekerheid of het écht iets gaat worden. als ik half jaar heb ofzo kan je nog zeggen van nou, kom we kopen er eentje. kamer is iig groot zat..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zelf een bed kopen ja.
Ik zou niet kunnen slapen in een bed met de gedachte dat mn broer daar in heeft liggen![]()
ik heb verplicht minors idd..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:43 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ja, bij ons op het HBO ook. Alleen is er niet zo heel veel aandacht aan besteed destijds, zowel door studenten als docenten. Het was 'normaal' om keuzevakken te volgen ipv een minor. Maar volgens mij is een minor nu zelfs verplicht gesteld.
ik heb 'em net op. Ik dacht dat je die goocheltruc niet meer zou doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
ik ook..quote:
In je eentje kun je er ook prima in hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tja, maar ik heb nu ook 3 weken met dr. nog amper zekerheid of het écht iets gaat worden. als ik half jaar heb ofzo kan je nog zeggen van nou, kom we kopen er eentje. kamer is iig groot zat..
Ik ook, vorige 2 kwartielen gehad....30 punten + 15 punten van het normale curriculum. Echt belachelijk, 45 punten in 2 kwartielen en dan een stage erachteraan zodat je niks fatsoenlijk kan herkansen omdat je telkens vrij moet nemen.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:44 schreef Damzkieee het volgende:
Toppunt van fruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
ben ik direct met je eens. maar het blijven elke keer redelijk grote uitgaven.. besef dat ik tijdens mijn stage 1000 euro kwijt ben, na aftrek van mn stagevergoeding puur aan benzine..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In je eentje kun je er ook prima in hoor
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:44 schreef Damzkieee het volgende:
Toppunt van fruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das lullig. Krijg je geen reiskostenvergoeding?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ben ik direct met je eens. maar het blijven elke keer redelijk grote uitgaven.. besef dat ik tijdens mijn stage 1000 euro kwijt ben, na aftrek van mn stagevergoeding puur aan benzine..
op zaterdag moet ik hard werken om 1 week benzine te kunnen betalen..
Die uitgave kies je zelf voor, je kan ook fietsen, of een vergoeding aanvragen bij je stage. Dit op mijn stage plek de normaalste zaak gewoon. Vergeet niet dat je gewoon voor hun werkt, en niet een simpele stagiar bentquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ben ik direct met je eens. maar het blijven elke keer redelijk grote uitgaven.. besef dat ik tijdens mijn stage 1000 euro kwijt ben, na aftrek van mn stagevergoeding puur aan benzine..
op zaterdag moet ik hard werken om 1 week benzine te kunnen betalen..
Ben ik dom omdat ik niet weet wat dat is?quote:
Whehehequote:Op woensdag 9 mei 2007 10:50 schreef Freshthinking het volgende:
Het is tijd om weer te F5'en voor de fipo
Nabble!quote:
Jep, ik ook.quote:
Blufpoker?quote:
Heel foutquote:
whehequote:Op woensdag 9 mei 2007 10:52 schreef Damzkieee het volgende:
Bwhehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |