Welke bus is dat?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:12 schreef denB het volgende:
[..]
Hoe laat moet je er zijn?
Ik krijg maar 1 bus
Aan die link heb ik niets...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:13 schreef denB het volgende:
http://www.9292ov.nl/9292ov1.asp#loc4
Dat zou hem moeten zijn, 9292ov is ook zon tering site vind ik -_-
goed matras is vrij prijzig..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
besef ook dat je dan een nieuw dekbed nodig heb, en ik wil wel beetje een goede (zomer en winter variant)
je nest moet daarna wel beetje goed zijn.. boxspring ofzo
Niet zeiken, als je samen gaat wonen koop je toch weer een nieuwe 2pp bedquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
besef ook dat je dan een nieuw dekbed nodig heb, en ik wil wel beetje een goede (zomer en winter variant)
Station Nunspeetquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Welke bus is dat?
[..]
Aan die link heb ik niets...
Goedquote:
Ja, de laatste bus daarvan rijd om 17:24, dan ben ik er om 17:35 ofzo... 1,5 uur te vroegquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:31 schreef denB het volgende:
[..]
Station Nunspeet
nunspeet noordkampen
vierhouten 13:33 busbus 112
Die bus
Dat zijn masters?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:32 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
GoedHebben 2 voorlichtingen gehad, Finance & Investments en Entrepreneurship & New Venturing. Je wordt daar iig gek van alle engelse termen! Eerste was lastig te volgen door een vage snelle powerpoint presentatie. Tweede was een supervoorlichting! Duidelijke uitleg + humoristische lezingen door oud-studenten
![]()
De eisen zijn daarbij wel vrij streng, minimaal >7 als gewogen gemiddelde. Sta nu 6,7 dus het is ff de vraag of er wat van komt![]()
precies, daarom koop ik er nú geeneen.. misschien heeft mn zwager zn oude nest nog wel over..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:30 schreef denB het volgende:
[..]
Niet zeiken, als je samen gaat wonen koop je toch weer een nieuwe 2pp bed
Ikea is your best friend. Bed kun je altijd nog meenemen als je gaat verhuizen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, die we kunnen volgen na het voltooien van de pre-master (schakeljaar) wat je moet doen als het van het HBO af komt.quote:
Zon heerlijk uitgeleeft bed?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
precies, daarom koop ik er nú geeneen.. misschien heeft mn zwager zn oude nest nog wel over..
Jeuj.quote:070. 078 DaFan
Zo'n neuknestquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:38 schreef denB het volgende:
[..]
Zon heerlijk uitgeleeft bed?
Gewoon wachten met een bed kopen of lenen of iets dergelijks
Zelf een bed kopen ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:38 schreef denB het volgende:
[..]
Zon heerlijk uitgeleeft bed?
Gewoon wachten met een bed kopen of lenen of iets dergelijks
Bij ons wordt dat schakeljaar aangeboden als minor (afstudeerrichting), dus dan kan je in één jaar je master halen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:37 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ja, die we kunnen volgen na het voltooien van de pre-master (schakeljaar) wat je moet doen als het van het HBO af komt.
Ja, bij ons op het HBO ook. Alleen is er niet zo heel veel aandacht aan besteed destijds, zowel door studenten als docenten. Het was 'normaal' om keuzevakken te volgen ipv een minor. Maar volgens mij is een minor nu zelfs verplicht gesteld.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:40 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Bij ons wordt dat schakeljaar aangeboden als minor (afstudeerrichting), dus dan kan je in één jaar je master halen..
tja, maar ik heb nu ook 3 weken met dr. nog amper zekerheid of het écht iets gaat worden. als ik half jaar heb ofzo kan je nog zeggen van nou, kom we kopen er eentje. kamer is iig groot zat..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zelf een bed kopen ja.
Ik zou niet kunnen slapen in een bed met de gedachte dat mn broer daar in heeft liggen![]()
ik heb verplicht minors idd..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:43 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ja, bij ons op het HBO ook. Alleen is er niet zo heel veel aandacht aan besteed destijds, zowel door studenten als docenten. Het was 'normaal' om keuzevakken te volgen ipv een minor. Maar volgens mij is een minor nu zelfs verplicht gesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |