3FMquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:04 schreef Stienn het volgende:
[..]
dan luister je naar de zelfde radio als hier.. geen idee welke dat is..
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen 6 beveiligingscamera's en 220v op de klink![]()
Ik vind het zielig voor ma als ze ziet dat haar zoon groter gegroeid is dan haar man![]()
Whehe, het welbekende pas-je-wel-op-we-willen-nog-geen-opa-en-oma-worden gesprekje?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:05 schreef Bootje84 het volgende:
uhm, moeders zette het stukje gebak op mn bureautafel aan de andere kant van mn kamer, metertje of 6 verder. we waren al klaar enzo, alleen zag ze wel dat ik "topless" lag.. kreeg het maandag op mn bord..
bla bla, vind je het niet beetje vroeg al..? (heb nu 3 wk met dr)
ben nu 22, zijn 18 en krijg je dat "pas je wel op-gesprekje"... zucht. alsof ik niet weet dat je op moet passen enzo..
jawel hoor, maar mn moeder komt normaalgesproken niet naar boven.. ze snapte denk ik ook wel hoelaat het was toen we samen lagen..quote:
96.2?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:08 schreef denB het volgende:
[..]
Welke freq. is dat? Ik wil die op mn telefoon hebben, maar kan hem niet vinden ::(
Staat die bij ons ook opquote:
Nou inderdaad, vinkwel een beetje kinderachtig..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
we mochten het 1e weekend dat ze bleef slapen ook officieel niet bij elkaar op de kamer slapen. rot toch op. gewoon matras naar mn kamer gesleept
zondag zijn ze voor 2e keer opa en oma geworden, maar i get the point.. btw, ze klopte wel, maarja. ik beetje twijfelachtig van uh.... ja?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Whehe, het welbekende pas-je-wel-op-we-willen-nog-geen-opa-en-oma-worden gesprekje?
dan ga je ook naar Vierhoutenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:08 schreef Goover het volgende:
091. 069 Goover
Ok ik heb een mooie puzzel voor jullie!
Ik moet vrijdag om 19:00 in Vierhouten zijn:
't Frusselt 30
8076 RE Vierhouten
Ik vertrek vanuit Leiden CS, en mijn reis moet met het OV zijn... Adviseer mij! 9292ov.nl maakt een mooie spagetti van bussen en treinen, en dan ben ik er alsnog een uur te vroeg
Lachen is datquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
jawel hoor, maar mn moeder komt normaalgesproken niet naar boven.. ze snapte denk ik ook wel hoelaat het was toen we samen lagen..
we mochten het 1e weekend dat ze bleef slapen ook officieel niet bij elkaar op de kamer slapen. rot toch op. gewoon matras naar mn kamer gesleept
Hoe laat moet je er zijn?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:08 schreef Goover het volgende:
091. 069 Goover
Ok ik heb een mooie puzzel voor jullie!
Ik moet vrijdag om 19:00 in Vierhouten zijn:
't Frusselt 30
8076 RE Vierhouten
Ik vertrek vanuit Leiden CS, en mijn reis moet met het OV zijn... Adviseer mij! 9292ov.nl maakt een mooie spagetti van bussen en treinen, en dan ben ik er alsnog een uur te vroeg
ja mooi.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:10 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nou inderdaad, vinkwel een beetje kinderachtig..
Je bent toch zelf verantwoordelijk voor wat je doet, je bent immers al 22..
Kan ik niets aan doen, ik heb eem trainingsweekend daar..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan ga je ook naar Vierhouten
Zei je niet van: Ach maakt t uit, ik blaf haar gewoon vol, we zien wel wat er van komt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zondag zijn ze voor 2e keer opa en oma geworden, maar i get the point.. btw, ze klopte wel, maarja. ik beetje twijfelachtig van uh.... ja?
1 persoons. krap zat dus..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lachen is dat
Heb je een 2persoonsbed?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zei je niet van: Ach maakt t uit, ik blaf haar gewoon vol, we zien wel wat er van komt?
Da's pas lef.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:15 schreef Cuckoo het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ben ik weer na 2 dagen afwezigheid. Maandag mondeling gehad op school, en gehaald. Gisteren naar de Erasmus Uni in Rotterdam geweest voor wat voorlichting (samen met roycooooo btw)
Vanaf heden ben ik dus weer en active poster![]()
Ha kroepoek!quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:15 schreef Cuckoo het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ben ik weer na 2 dagen afwezigheid. Maandag mondeling gehad op school, en gehaald. Gisteren naar de Erasmus Uni in Rotterdam geweest voor wat voorlichting (samen met roycooooo btw)
dat zijn Bootje's ouders alquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Whehe, het welbekende pas-je-wel-op-we-willen-nog-geen-opa-en-oma-worden gesprekje?
Gemiste kans voor ons hoor ik alquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:15 schreef Cuckoo het volgende:
Goedemorgen!![]()
ajo boeie.. ik ga niet speciaal een 2 of 1,5 persoonsbed kopen.. die paar jaar hou ik ook nog wel uit. bespaar het geld voor als ik uit huis ga. anders moet je weer je slaapkamer op je bed afstemmen..quote:
Ik had een 2pp bed, maar moest hem inruilen omdat ik van de zolder naar een kleinere kamer gingquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ajo boeie.. ik ga niet speciaal een 2 of 1,5 persoonsbed kopen.. die paar jaar hou ik ook nog wel uit. bespaar het geld voor als ik uit huis ga. anders moet je weer je slaapkamer op je bed afstemmen..
Ikea 2persoons kost 79,-quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ajo boeie.. ik ga niet speciaal een 2 of 1,5 persoonsbed kopen.. die paar jaar hou ik ook nog wel uit. bespaar het geld voor als ik uit huis ga. anders moet je weer je slaapkamer op je bed afstemmen..
Ik heb zoiets buiten mijn gewone 1p bed om: een bank, en dan kan je hem uitklappen zegmaar en dan heb je een 'bed' voor 2.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Goed goed, wel mooi complex, handige ligging tov het stationquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:16 schreef Casual-T het volgende:
Morgen..![]()
Hoe beviel jullie de EUR?
En roycooo wist al bijna zeker welke studie het wordt?
een twijfelaar...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ikea 2persoons kost 79,-
Heb je in 1.40 breed (das 50cm breder dan een 1persoons)
Niks mis meequote:
lekkerquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:23 schreef Freshthinking het volgende:
Verdorie, alweer gebak. Dit keer appel-de-luxe vlaai
Had gister Mocca taart, damn daar wordt je best misselijk vanquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:23 schreef Freshthinking het volgende:
Verdorie, alweer gebak. Dit keer appel-de-luxe vlaai
Viez man Mocro taart.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:26 schreef denB het volgende:
[..]
Had gister Mocca taart, damn daar wordt je best misselijk van
Vind ik niet echt lekker. Doe mij maar een lekkere zwitserse vlaaiquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:26 schreef denB het volgende:
[..]
Had gister Mocca taart, damn daar wordt je best misselijk van
Was jarig, en ik vond dat het tijd werd voor een keer wat anders dan appeltaart en slagroom taart, maar had beter gewoon slagroom taart kunnen nemenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vind ik niet echt lekker. Doe mij maar een lekkere zwitserse vlaai![]()
besef ook dat je dan een nieuw dekbed nodig heb, en ik wil wel beetje een goede (zomer en winter variant)quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ikea 2persoons kost 79,-
Heb je in 1.40 breed (das 50cm breder dan een 1persoons)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |