playoff..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:35 schreef Stienn het volgende:
[..]
Wie moeten er voetballen? UEFA cup toch?
Plee-offsquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:35 schreef Stienn het volgende:
[..]
Wie moeten er voetballen? UEFA cup toch?
Nee, niet op publieke tv.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
worden die dan nog live uitgezonden? (op tv)
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:39 schreef Deansensitized het volgende:
SC Heerenveen![]()
Onze Friese import trots in bange dagen![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:39 schreef Deansensitized het volgende:
SC Heerenveen![]()
Onze Friese trots in bange dagen![]()
Dat zou mij ook meer boeienquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:45 schreef Bootje84 het volgende:
vanavond aan de massage bij vriendinnetje. boeit me iets meer..
K ga versatel wel ff tjekkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan zet ik Langs de Lijn wel aan
kameelquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:48 schreef Bootje84 het volgende:
*lama*
Mij niet, doe mij maar voetbal..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:48 schreef Stienn het volgende:
Wie niet?
Hmm. Allebei tegelijk liever.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:45 schreef Bootje84 het volgende:
vanavond aan de massage bij vriendinnetje. boeit me iets meer..
terwijl je gemasseerd wordt door je vriendin voetbal kijken/luisterenquote:
dat zal van Gaal pijn gaan doen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
Fc Rente gaat AZ RoFLPWNEN wie noobs!
Whehe idd met happy endingquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:54 schreef ETA het volgende:
oeh, ze hebben hier ook massagesalons, met "happy ending"Opzich heb ik wel zin in een normale massage,maybe vanmiddag ofzo
AFC Wij-geven-onze-winstpremie-als-jullie-winnen wint van SC Scandinaviëquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
Fc Rente gaat AZ RoFLPWNEN wie noobs!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
Fc Rente
happy ending..? is dat dat de handen niet alleen op je rug en buik zitten maar ook in je broek ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:54 schreef ETA het volgende:
oeh, ze hebben hier ook massagesalons, met "happy ending"Opzich heb ik wel zin in een normale massage,maybe vanmiddag ofzo
Na de daad..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
happy ending..? is dat dat de handen niet alleen op je rug en buik zitten maar ook in je broek ofzo?
ennuh, voetbal is wel leuk en aardig, maar alleen ná de sex ofzo.. als je moet kiezen is het bij mij duidelijk
a. Jah, dan mag je de masseur/masseuse een massage geven met je eigen massagestokquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
happy ending..? is dat dat de handen niet alleen op je rug en buik zitten maar ook in je broek ofzo?
ennuh, voetbal is wel leuk en aardig, maar alleen ná de sex ofzo.. als je moet kiezen is het bij mij duidelijk
heb me zoiets laten vertellen jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nee hoor. lekker arm on dr heen en naast elkaar voetbal kijken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Na de daad..
Chick... zullen we nog even lekker gaan kletsen
jij: kan je niet zien dat ik voetbal aan het kijken ben...
![]()
Willen wij dat weten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nee hoor. lekker arm on dr heen en naast elkaar voetbal kijken.
zondag lagen we samen naakt in bed, kwam mn moeder gebak brengen. zucht![]()
herhalingen kan ook nog. met alleen de hoogtepunten..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
a. Jah, dan mag je de masseur/masseuse een massage geven met je eigen massagestok
b. Voetbal is tijdsgebonden, seks kan altijd nog
ik deel even mijn leed..quote:
Dunno kom er zeldenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
herhalingen kan ook nog. met alleen de hoogtepunten..
wtf he, briljant. wat betaal je voor zo een "behandeling"
ze had een goede reden.. toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij met tampeloeres in de lucht je vriendin onder de dekens, en je moeder met gebakquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben je ook naar de pingpong show geweest daaroquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:02 schreef ETA het volgende:
geen idee hoeveel een happy ending kost, maar gezien de gemiddelde prijspijl hier, zal het niet veel zijn.
dan luister je naar de zelfde radio als hier.. geen idee welke dat is..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:03 schreef Damzkieee het volgende:
Geweldige vodafone reclame
Of neemt u gewoon de bammetjes mee van huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |