Werken er geen mensen binnen het bedrijf die Duits kunnen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:17 schreef Casual-T het volgende:
Is dit normaal duits?
Wir versuchen ihre an der Zahlung Erwähnung unsere Rechnung Zahl zu erwärnen.
(Bij betaling ff factuurnummer vermelden)
Wheehequote:Op woensdag 9 mei 2007 09:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. ik loop stage in Rotterdam
heel flauw.. heel flauw
bij Acer, die van die mooie laptops maaktquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:01 schreef denB het volgende:
[..]
En waar lopen wij stage?
Lijkt me best bruut
Vast wel, maar ze (van de debiteurenadministratie) vroeg het zich af. Heb het maar op een briefje gezet, heb gezegd dat ik het ook niet zeker weet, dus ze moet zelf maar ff kijken wat ze doet..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Werken er geen mensen binnen het bedrijf die Duits kunnen?Want ik zou het aan zo iemand dan voorleggen. Ik kan mijzelf verstaanbaar maken in het Duits, maar van grammatica (naamvallen) heb ik geen kaas gegeten.
Habe ich kein Käse gegessenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Werken er geen mensen binnen het bedrijf die Duits kunnen?Want ik zou het aan zo iemand dan voorleggen. Ik kan mijzelf verstaanbaar maken in het Duits, maar van grammatica (naamvallen) heb ik geen kaas gegeten.
Ship mij eens een laptop met flinke discountquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:22 schreef ETA het volgende:
[..]
bij Acer, die van die mooie laptops maaktvandaag ook een briefing meegemaakt over designfeatures van de nieuwe Acer Aspire Gemstone. Een laptop die niet alleen goed functioneert maar ook nog eens mooi uit ziet
Medeontworpen door de BMW design team.
Wel interesant hoe er gediscusseerd wordt over de details, bv over icoontjes op de achterkant van de laptop, wat is dan boven en wat onder? Plaatsing van bepaalde knoppen, waar precies de USB poorten komen, etc...
Waarschijnlijk raak ik zelf niet al teveel bij dit project betrokken, hopelijk wel bij een nieuw beeldscherm dat ze gaan ontwikkelen. Ik hoor vanmiddag meer details
Waar wij zitten is net een bajes, lange gang met deuren. De kantine is opgeofferd voor werkplekkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:24 schreef Casual-T het volgende:
Mooie gebouwen zeg, hier is 't pauper, zitten bij R'dam Airport in de buurt, dus ze mogen niet omhoog bouwen. Verder is 't een technisch bedrijf met veel buitendienst mensen (dienstverlenend), dus het hoofdgebouw is een ondergeschoven kindje.
Elke verdieping heeft zijn eigen koffieautomaat, printers, wc's etc., waardoor je nooit ver hoeft te lopen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:29 schreef Damzkieee het volgende:
Jah das hier niet, omdat iedereen door de gang loopt voor het koffieapparaat
Geef mij maar een potje handbal, veel beter dan voetbal VIND ikquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:32 schreef Casual-T het volgende:
Iemand nog voetballen kijken vanavond??
Zondag nog naar Quintus gekeken op de NOSquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:33 schreef denB het volgende:
[..]
Geef mij maar een potje handbal, veel beter dan voetbal VIND ik
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:32 schreef Casual-T het volgende:
Wie moeten er voetballen? UEFA cup toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:32 schreef Casual-T het volgende:
wat is er vanavond?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:32 schreef Casual-T het volgende:
Playoffs...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:35 schreef Stienn het volgende:
[..]
Wie moeten er voetballen? UEFA cup toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |