quote:
Ik heb gisteravond amper eten gehad
![]()
.
Ik was 16:30 klaar op stage en ik moest om 18:30 in Utrecht zijn. Ik fiets met een redelijke vaart naar het station om de trein van 16:52 te halen, dit lukte vrij makkelijk (incl kaartje kopen en naar het einde van het perron lopen om normaal te kunnen zitten).
Nou, die trein gaat rijden, geen probleem. Maar na een kwartiertje ofzo stond hij al een tijdje stil bij 1 station en er word omgeroepen: "Dames en heren we moeten even wachten want de brug staat nog open". En ik dacht meteen: "Daar gaan we al". Ik had in Utrecht namelijk 30 min om mijn bus te vinden, te eten en een buskaart te kopen, niet echt ruim dus.
De trein boemelt verder en er wordt omgeroepen: "Ja tussen Bodegraven en Woerden mogen we maar 70 door onderhoud, we hopen de vertraging in Utrecht weer ingehaald te hebben". Ja hoor, daar gaat mijn eten. En tot overmaat van ramp lieten ze een eind verder nog een goederentrein voor gaan, weer paar min er bij.
Uiteindelijk kwam ik rond 18:00 uur aan in Utrecht, ik had nog 15 min om te eten, buskaart te kopen en mijn bus te vinden. Buskaart was simpel, Kiosk opgezocht en gekocht. Eten was moeilijker, overal stonden rijen, dus heb ik maar een hamburger uit de muur getrokken en naar mijn bus gelopen.
De bus kwam net aanrijden, ik stap in (hamburger was al op) en de bus gaat rijden. Al met al mooi op tijd. Maar ik had maar 1 hamburgertje op
![]()
HONGER! dus.
Na de hele selectieavond had ik al geen honger meer
![]()
Wat een lang verhaal eigenlijk,
![]()
voor de gene die hem helemaal heeft gelezen
![]()
.