1. Omdat ik de eerlijkheid zelve ben.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@ Frrreek hoezo is het natuurlijk dat jij de orginele versie hebt?
ode aan jou, van Hounietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:26 schreef leolinedance het volgende:
Uh TT
Die avatar BLIJFT geil. Zou er langer naar kijken mits die onderbreking niet constant problemen zou geven. Zo kan ik het karwei niet afmakenquote:
Mwah ging welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:45 schreef jslavenburg het volgende:
Hah mensen, ben ik weer. Allemaal lekker gegeten?
wat heb je verkeerd gedaan volgens hem dan??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:37 schreef vencodark het volgende:
Vandaag een klein aanvarinkje gehad met een collega. Had me blijkbaar beetje niet goed gedragen tegenover hem. Ik bedoelde het helemaal niet zo! Kon het gelijk een hele dag niet uit mijn hoofd zetten.![]()
Je moet mannelijke collega's ook niet verleiden en ze vervolgens een blauwtje laten lopenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:37 schreef vencodark het volgende:
Vandaag een klein aanvarinkje gehad met een collega. Had me blijkbaar beetje niet goed gedragen tegenover hem. Ik bedoelde het helemaal niet zo! Kon het gelijk een hele dag niet uit mijn hoofd zetten.![]()
Nou, hij had me gevraagd of ik na mijn gesprek met iemand hem wilde helpen met een groep om solli-brieven te schrijven. Dus ik kom iets na 11 uur uit dat gesprek, was ff snel een ontbijtkoekje aan het eten (2) en toen kwam mijn collega of 'ik er klaar voor was'. Dus ik zei zo dat ik ff mijn koek op at en zo zou komen. Vorige week was dat ook goed dus verwachtte nu ook geen probleem. Nu zei hij dat hij graag nu wilde beginnen omdat die mensen zaten te wachten enz. Prima, hint is duidelijk maar ik zei (weet even niet waar dat vandaan kwam) dat hij wist dat ik na 11 uur pas uit dat gesprek zou komen. Met andere woorden, het was wat krap, dacht namelijk dat hij al bezig was dus het niet erg zou zijn als ik zo binnen 2 minuten zou komen ipv in 1 minuut.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat heb je verkeerd gedaan volgens hem dan??
Haha, hij is zo homo als de pest. Ik hoef geen homo's. Maar ik kan nooit zo goed ermee omgaan als mensen boos op me zijn. Stom he.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:22 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Je moet mannelijke collega's ook niet verleiden en ze vervolgens een blauwtje laten lopen
lijkt me beetje overdreven reactie van zijn kant, waardoor jij je nu rot voelt... maar goed, kan ook verkeerd opgevat zijn door hem, ligt in ieder geval niet aan jou vind ikquote:
Heb hem ook gezegt dat het zo absoluut niet bedoeld was en ik niet respectloos wilde overkomen. Was echt niet bewust onaardig ofzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lijkt me beetje overdreven reactie van zijn kant, waardoor jij je nu rot voelt... maar goed, kan ook verkeerd opgevat zijn door hem, ligt in ieder geval niet aan jou vind ik
beetje over-reacting van zijn kant, opmerking snap ik ook niet helemaal!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb hem ook gezegt dat het zo absoluut niet bedoeld was en ik niet respectloos wilde overkomen. Was echt niet bewust onaardig ofzo.Wat hij trouwens ook nog zei,'" ik leg het nu bij je neer en kijk maar wat je ermee doet. Ik wil er verder ook geen woorden meer aan vuil maken". Ik snap ergens zijn reactie wel maar deze opmerking kan ik niet helemaal plaatsen. Wat bedoeld hij daar nou mee.
![]()
Eigenlijk is het ook een beetje een lulletje. Weet niet hoe te omschrijven maar niet anders dan dit. Hij is 37 jaar, ontzettend homo en gewoon een lulletje/trutje. Maar toch vond ik het vervelend. Misschien dat ik morgen toch ff erover begin, om het uit mijn eigen systeem te krijgen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beetje over-reacting van zijn kant, opmerking snap ik ook niet helemaal!
Je kunt het beste gewoon bespreken en het dan uitpraten. Daar heb je meer aan dan het verzwijgen. Daar wordt de sfeer echt niet beter van..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook een beetje een lulletje. Weet niet hoe te omschrijven maar niet anders dan dit. Hij is 37 jaar, ontzettend homo en gewoon een lulletje/trutje. Maar toch vond ik het vervelend. Misschien dat ik morgen toch ff erover begin, om het uit mijn eigen systeem te krijgen.![]()
Weet ik. Was vanmiddag echt overdonderd. Heb me wel geëxcuseerd en gezegt dat het zo niet bedoeld was maar hoe langer ik praatte, hoe moeilijker het werd. Kan op zo'n moment nooit zo goed mezelf verklaren. Klap bijna geheel dicht.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:39 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Je kunt het beste gewoon bespreken en het dan uitpraten. Daar heb je meer aan dan het verzwijgen. Daar wordt de sfeer echt niet beter van..
tot morgenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:52 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi
Moest werken bij bijbaantje!!Nu lekker in ons bubbelbad, chillen!!
Morgen hopen op een leukere dag!
Fijne avond nog, tot morgen!
Kaart het morgen nog eens aan. Dan zijn jullie allebei wat bedaard en praat het wellicht wat makkelijkerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet ik. Was vanmiddag echt overdonderd. Heb me wel geëxcuseerd en gezegt dat het zo niet bedoeld was maar hoe langer ik praatte, hoe moeilijker het werd. Kan op zo'n moment nooit zo goed mezelf verklaren. Klap bijna geheel dicht.![]()
Tja. Hij zei het ook niet in een vlaag van boosheid, pas na afloop van die inloop waar ik mee hielp. Hij zei het precies volgens die regeltjes weet je wel. Denk indd. dat ik er morgen nog ff over begin.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:23 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Kaart het morgen nog eens aan. Dan zijn jullie allebei wat bedaard en praat het wellicht wat makkelijker
Verstandigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja. Hij zei het ook niet in een vlaag van boosheid, pas na afloop van die inloop waar ik mee hielp. Hij zei het precies volgens die regeltjes weet je wel. Denk indd. dat ik er morgen nog ff over begin.![]()
Ontopic? Haha, daar doen wij niet echt aan! Lees maar.... ongeveer 99,9% gaat niet over stagequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:51 schreef leolinedance het volgende:
nu weer OT![]()
Morgen weer een nieuwe dag voor de deur stagelopers!![]()
volgens mij had jij het toch over je stage miss?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:56 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ontopic? Haha, daar doen wij niet echt aan! Lees maar.... ongeverr 99,9% gaat niet over stage![]()
Ja, gister met dat drama.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
volgens mij had jij het toch over je stage miss?
jij en OTquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:51 schreef leolinedance het volgende:
nu weer OT![]()
Morgen weer een nieuwe dag voor de deur stagelopers!![]()
ECHT!!1!!1!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:56 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ontopic? Haha, daar doen wij niet echt aan! Lees maar.... ongeveer 99,9% gaat niet over stage![]()
het is een stage SC omdat iedereen die hier chat stagiair(e) is. Dus waarom zouden we het dan ook nog over onze stage moeten hebben?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:00 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, gister met dat drama.Maar dat hoorde tot de 0,1 procent
![]()
Geef toe, het gaat vaak over andere dingen (Wet t-shirt enzo) dan over stage.
Tuurlijk iedereen zegt af en toe wel iets over stage.. maar vaak, neuh
Dat had ik toen in het stagetopic ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:00 schreef jslavenburg het volgende:
Wat ik eigenlijk wel leuk vind aan dit topic is dat we met een hecht groepje praten en dat we elkaar een beetje kennen enzo
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat had ik toen in het stagetopic ookNu ken ik enkel Houniet nog. Maar de rest begin ik nu een beetje te kennen
![]()
Hier past maar 1 woord:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:29 schreef Goover het volgende:
tvp, ik ben door de info/selectieavond heen gekomen! En nog geselecteerd ook![]()
. Nu heb ik dit weekend dus (al!) een trainingsweekend. Ik heb we wel onwijs veel zin in
.
* Goover is recreatiemedewerker in spé!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:42 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben zo vrolijk zeg! Ga gewoon met plezier hardlopen. Drink daarna voldaan een lekkere pint. Verveel me niet. Vind alles best enzoWat een heerlijk leventje zeg
![]()
Post maandag ff een foto van je outfitquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:29 schreef Goover het volgende:
tvp, ik ben door de info/selectieavond heen gekomen! En nog geselecteerd ook![]()
. Nu heb ik dit weekend dus (al!) een trainingsweekend. Ik heb we wel onwijs veel zin in
.
* Goover is recreatiemedewerker in spé!
Kut mên. Kom op, het valt allemaal best mee! Ajax heeft de beker gewonnenquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:37 schreef Houniet het volgende:
en ik slapen, voel me slecht, bah

Komt goedquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:41 schreef Houniet het volgende:
zo is het maar net [afbeelding]
hopen dat de verkoudheid wat minder is
quote:Dagcijfers van dinsdag 08 mei 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 302 Kuukske
002. 301 Bravebart
003. 300 tong80
004. 298 Ian_Nick
005. 258 Surveillance-Fiets
006. 251 Houniet
007. 218 eer-ik
008. 217 MPG
009. 212 OA
010. 198 beequeen
Dat is in eerste instantie een KNAL oranje polo. Maar met thema dingen moet je soms wel lijpe pakkies anquote:
www.xs.to ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:03 schreef ETA het volgende:
helaas nog geen fotos van mijn langauge partneresje.... pas na het weekend he
kan ook geen fotos uploaden op tinypic.... country is banned for violating the tos
quote:
Ik heb gisteravond amper eten gehadquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:39 schreef Deansensitized het volgende:
Maar uh, gisteren helemaal geen kip gehad... wel bier
link?quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:43 schreef Damzkieee het volgende:
006. 251 Houniet
011. 176 Damzkieee
016. 154 Luctor.et.Emergo
018. 144 ReMcOrE
033. 119 Frrreek
071. 077 jslavenburg
095. 067 Freshthinking
En iedereen die ik ben vergeten
En waar lopen wij stage?quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:55 schreef ETA het volgende:
ok, ok, hier dan wat fotos van de omgeving:
Als ik opsta en beetje naar links draai, dan zie ik deze toren in de verte
[[url=http://xs315.xs.to/xs315/07193/taipei101r.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
ff een betere foto:
[[url=http://xs315.xs.to/xs315/07193/resizeDSC09399.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Na wat rondwandelen kwam ik ineens op een of ander computer beurs terecht...
[[url=http://xs315.xs.to/xs315/07193/beursr.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Tja, en wat zie je dan op zo'n beurs? tientallen chinezen met camera's fotos maken van dit:
[[url=http://xs315.xs.to/xs315/07193/resizeSC09408.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Op straat richting kantoor. Dit was op een zondag, dus erg rustig op de weg. Maar ik wandel dus over de rand van deze weg langs het razende verkeer
[[url=http://xs315.xs.to/xs315/07193/resizeDSC09433.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Op weg terug van kantoor richting huis.
[[url=http://xs315.xs.to/xs315/07193/resizeDSC09439.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |