ik heb 'em net op. Ik dacht dat je die goocheltruc niet meer zou doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
ik ook..quote:
In je eentje kun je er ook prima in hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tja, maar ik heb nu ook 3 weken met dr. nog amper zekerheid of het écht iets gaat worden. als ik half jaar heb ofzo kan je nog zeggen van nou, kom we kopen er eentje. kamer is iig groot zat..
Ik ook, vorige 2 kwartielen gehad....30 punten + 15 punten van het normale curriculum. Echt belachelijk, 45 punten in 2 kwartielen en dan een stage erachteraan zodat je niks fatsoenlijk kan herkansen omdat je telkens vrij moet nemen.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:44 schreef Damzkieee het volgende:
Toppunt van fruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
ben ik direct met je eens. maar het blijven elke keer redelijk grote uitgaven.. besef dat ik tijdens mijn stage 1000 euro kwijt ben, na aftrek van mn stagevergoeding puur aan benzine..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In je eentje kun je er ook prima in hoor
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:44 schreef Damzkieee het volgende:
Toppunt van fruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das lullig. Krijg je geen reiskostenvergoeding?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ben ik direct met je eens. maar het blijven elke keer redelijk grote uitgaven.. besef dat ik tijdens mijn stage 1000 euro kwijt ben, na aftrek van mn stagevergoeding puur aan benzine..
op zaterdag moet ik hard werken om 1 week benzine te kunnen betalen..
Die uitgave kies je zelf voor, je kan ook fietsen, of een vergoeding aanvragen bij je stage. Dit op mijn stage plek de normaalste zaak gewoon. Vergeet niet dat je gewoon voor hun werkt, en niet een simpele stagiar bentquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ben ik direct met je eens. maar het blijven elke keer redelijk grote uitgaven.. besef dat ik tijdens mijn stage 1000 euro kwijt ben, na aftrek van mn stagevergoeding puur aan benzine..
op zaterdag moet ik hard werken om 1 week benzine te kunnen betalen..
Ben ik dom omdat ik niet weet wat dat is?quote:
Whehehequote:Op woensdag 9 mei 2007 10:50 schreef Freshthinking het volgende:
Het is tijd om weer te F5'en voor de fipo
Nabble!quote:
Jep, ik ook.quote:
Blufpoker?quote:
Heel foutquote:
whehequote:Op woensdag 9 mei 2007 10:52 schreef Damzkieee het volgende:
Bwhehe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |