abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 mei 2007 @ 22:37:42 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_49121945
Dieetclub deel 157

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in #70 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in Di-eetclubmeeting XXIII

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Isabeau's lieve fokker heeft helaas aangegeven dat je per account maar een test kan doen, dus als iemand anders lid is en de test niet wil doen, houd ik me nog aanbevolen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49122259
tvp'tje..

en nu moet ik van mee naar bed toe...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_49122269
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:37 schreef Fuente het volgende:
Whahahaha je hoort het echt vaker hoor, dat op chirurgie krengen zitten. Ik zie mezelf er ook niet werken naar mijn opleiding. Wel leuk dat dat bij 'jullie artsen' ook gemerkt wordt
Is dat onderzoek voor het promoveren (of hoe noem je dat?)? En wat wil je uiteindelijk gaan doen?
Ik wil verpleeghuisarts worden omdat ik sowieso niet de rest van mijn leven in een ziekenhuis wil werken en ik vind de omgang met oudere mensen gewoon heel erg leuk. Daar kwam ik ook pas achter tijdens mijn co-schappen Voor artsen (vakgroepen) gaat hetgeen ik vertelde trouwens ook op. Leuke artsen trekken elkaar aan, arrogante artsen trekken elkaar aan etc. Ik vond de artsen per vakgroep best veel op elkaar lijken qua karakter

En dat 'Get smarter in a week' van BNN is heel erg dieetclub geörienteerd Ik moet komende week gezond eten, veel fruit eten, water drinken, genoeg slapen en veel bewegen

Heb net een legpuzzel gedaan. En nu moet ik ook nog iets 'nieuws' gaan leren deze week.
* Isabeau kijkt met schuin oog naar gitaar van vriendlief en zucht
Dat kan ik dus ècht niet hè, gitaarspelen. Maar dat is dus juist de bedoeling om te gaan doen.

En ik moet naar Mozart luisteren en heb helemaal niets van Mozart in huis
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 7 mei 2007 @ 22:45:29 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_49122391
youtube?

limewire?

Ik raad je het requiem aan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49122502
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:45 schreef Troel het volgende:
youtube?

limewire?

Ik heb Rock me Amadeus gevonden van Falco, maar dat bedoelden ze vast niet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 7 mei 2007 @ 22:48:14 #6
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_49122542
Oe, je neemt het wel heel erg serieus, Isa. En dat terwijl je het niet heel erg meer nodig hebt volgens mij

Truste alvast
pi_49122651
tvp
It is your friends who make your world!
pi_49122754
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:48 schreef Jojogirl het volgende:
Oe, je neemt het wel heel erg serieus, Isa. En dat terwijl je het niet heel erg meer nodig hebt volgens mij

Truste alvast
Ik voelde me serieus niet zo slim tijdens het maken van de test en ik ben gewoon benieuwd of al die tips ook gaan helpen. Requiem herken ik, prachtig. Goede keus, Troel
  maandag 7 mei 2007 @ 22:52:13 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_49122784
Moet je nagaan en dat zonder die test
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 7 mei 2007 @ 22:52:59 #10
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49122834
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:45 schreef Troel het volgende:
Of je houdt het lekker luchtig met "Eine kleine Nachtmuzik" ofzo, ook mooi
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_49122979
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:52 schreef Faat het volgende:
Of je houdt het lekker luchtig met "Eine kleine Nachtmuzik" ofzo, ook mooi
Zal dat de hersenactiviteit ook stimuleren?
Ik ga zo maar naar bed en dan vroeg weer op, heb vandaag toch erg weinig geslapen.
  maandag 7 mei 2007 @ 22:55:31 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_49122998
Nee, requiem is mooi.

Daarom vond ik de reclame van de bekerfinale tussen AZ en Ajax zo mooi Van het requiem word je heerlijk rustig.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49123188
Zonden ze iets van het Requiem uit dan?
  maandag 7 mei 2007 @ 23:00:56 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_49123358
De muziek achter die reclame kwam uit het requiem van Mozart ja
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49124543
tvp
  maandag 7 mei 2007 @ 23:31:48 #16
105850 Fuente
mamamuts
pi_49125158
tvp
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 mei 2007 @ 23:33:06 #17
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_49125233
Mozart = KV467
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_49128939
tvp
  dinsdag 8 mei 2007 @ 03:30:10 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_49130337
Hoi. Ik kan niet slapen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49130956
Heb je ondertussen wat kunnen slapen Troel?

is ook al 3 nachten aan het nachtbraken, alleen hij heeft een reden --> kiespijn.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:07:37 #21
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49131828
Dan wordt het tijd teigan dat je naar de tandarts gaat!
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_49131872
Korte TVP, vandaag druk, gisteren ook druk, ik moet twee minuten geleden weg.
Doei!
pi_49132316
Ik niet, ik heb nergens last van..
Maar mijn lief dus wel.. En die gaat vandaag ook naar de tandarts toe.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:34:36 #24
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49132450
ooh ok!
pi_49134034
Tvp....

Het gaat hier super met lijnen. Ben ook maar eens begonnen met elke ochtend lekker 10 min springtouw-en
Heerlijk vind ik het!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 10:55:08 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_49134924
Ik ben weer wakker

Toch mmar blijven liggen vanochtend toen Bert eruit ging.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49135109
Goeiemorgen en ja, ik ben echt net wakker, maar heb vannacht met viendlief teveel series liggen kijken in bed en iemand hier raadde me Heroes aan. Je wordt bedankt Daar gaat m'n nachtrust Ik wilde eigenlijk 24 gaan kijken, maar die liep een beetje stotterend, vandaar maar begonnen met Heroes en dat is erg leuk

M'n knie doet nog behoorlijk veel pijn en aangezien je bij de huisarts maar tot 10:30 een afspraak kan maken ga ik zo maar even langs om een afspraak te maken. Ik heb niet zoveel verstand van knieën en ik wil weten of ik door kan wandelen of even wat langer rust moet houden. Ik gok dat hij de rust-optie aanbeveelt, maar ik wil het zeker weten.

Ik ben begonnen met mijn BNN-ontbijt: een bosvruchtensmoothie Straks nog wat aan mijn onderzoekje werken en dan nog iets gaan doen voor mijn ruimtelijk inzicht. (ehm, lees: een computerspel spelen jeee!)
pi_49135166
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:29 schreef ymme het volgende:
Tvp....

Het gaat hier super met lijnen. Ben ook maar eens begonnen met elke ochtend lekker 10 min springtouw-en
Heerlijk vind ik het!
Als ik dat zou doen ben ben ik bang dat de onderburen zich afvragen wat daar zo bonkt mar het klinkt in ieder geval supergezond, ymme
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:05:08 #29
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49135267
Mijn niet goed werkende bloeddrukmeter had last van lege batterijen ofzo.
Maar afijn, het ding doet het weer.
Voordeel was wel dat ik vanochtend ook een beetje kon uitslapen. Alleen niet tot half 11.

Voor de liefhebbers, vanavond is er een documentaire over het Atkins dieet op RTL4, begint om 22.55 uur.
pi_49135327
Lege batterijen dat hadden wij ook kunnen bedenken
pi_49135373
Hier nog een uitslaper Ik zit nog in de vakantie-stand denk ik, gelukkig heb ik nu alleen zelfstudie en geen colleges om half 9 oid
pi_49135419
Atkins is toch helemaal nket zo populair meer? Het is nu meer Southbeach en waar Atkins alle vetten prima vond, beperkt Southbeach je tot de gezonde vetten. De meeste argumenten tegen Atkins gaan al niet meer op nu het koolhydraatbeperkte dieet is verbeterd. We hebben nog geen idee over lange termijn gevolgen, maar op de korte termijn is het volgen van een Southbeach dieet absoluut niet ongezond.
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2007 @ 11:09:39 #33
43556 miss_dynastie
pi_49135426
De mister heeft vanochtend de wekker uitgedrukt zonder dat hij of ik er wakker van is geworden De wekker verhuist nu dus naar mijn kant van het bed, want dit was niet de eerste keer....
pi_49135469
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:08 schreef omearos het volgende:
Hier nog een uitslaper Ik zit nog in de vakantie-stand denk ik, gelukkig heb ik nu alleen zelfstudie en geen colleges om half 9 oid
Volgens BNN moet ik proberen zonder dat de wekker afgaat op te staan. Maar dan word ik dus rond dit soort tijden wakker en dat lijkt me ook niet handig. Ik heb het wel vaker geprobeerd om te kijken hoeveel slaap mijn lijf zelf denkt nodig te hebben en dan kom ik meestal rond de 9-10 uur uit
pi_49135539
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
De mister heeft vanochtend de wekker uitgedrukt zonder dat hij of ik er wakker van is geworden De wekker verhuist nu dus naar mijn kant van het bed, want dit was niet de eerste keer....
Kan je de wekker niet afplakken op de plek waar je hem uit kan zetten? Alhoewel ergens anders neerzetten ook erg handig is Moet ie de volgende keer over jou heen als hij de wekker helemaal uit zou willen doen.
pi_49135632
Wij zijn gisteren rond half 11 gaan slapen.
En vanochtend werd ik om half 9 wakker. Normaal blijf ik dan liggen, op mijn vrije dag. Maar ik vind het zo zonde... Dus van half 11 tot half 9 vind ik aardig netjes. 10 uur
Normaal van half 11 tot half 7.
Ik probeer altijd minimaal 8 uur te slapen, of in bed te liggen
pi_49135646
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
dat doe ik ook altijd, of er gewoon straal doorheen slapen (zo'n ding gaat toch vanzelf wel weer uit) Toen ik nog samenwoonde werd ik ook alleen wakker van mijn eigen wekker, als mijn ex dan eerder op moest merkte ik daar helemaal niks van, al lag hij soms een half uur telkens op snooze te drukken
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens BNN moet ik proberen zonder dat de wekker afgaat op te staan. Maar dan word ik dus rond dit soort tijden wakker en dat lijkt me ook niet handig. Ik heb het wel vaker geprobeerd om te kijken hoeveel slaap mijn lijf zelf denkt nodig te hebben en dan kom ik meestal rond de 9-10 uur uit
Ik word wel altijd rond 8 uur wakker, ongeacht hoe laat ik ben gaan slapen, maar dan draai ik me gewoon nog weer even om als ik het te weinig slaap vind, zoals vannacht (lag er pas om 2 uur in)
pi_49135670
Ben je met 8 uur dan helemaal uitgerust, ymme?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:30:19 #39
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49136115
Veel langslapers hier! Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n langslaper. Meestal slaap ik een uur of 6.
In het weekend wel iets langer trouwens.
Als ik te lang slaap of in bed blijf liggen, dan word ik nogal brak. Meer mensen daar last van?

Iemand trouwens zin om mee te gaan naar de opnames van That's Live a.s. maandag in Hilversum? Pete Murray komt optreden.
Ik sta op de gastenlijst en mag iemand meenemen.
pi_49136226
* Isabeau is blut
En het is zo leuk!! Ik ben al een keer bij That's Live geweest en dat was gewoon reuze gezellig en ik wil mee!! Kutterdekut. (je kan nl. gewoon met Pete Murray kletsen in de zithoek!! )
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:34:14 #41
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49136259
Als ik om 22 uur in bed kruip, word ik nog niet uit mezelf op tijd (7uur) wakker...
Toen ik een jaar of 15 was kroop ik iedere avond om 21 uur in bed en werd dan om vijf voor zeven 's morgens uit mezelf wakker. Ik voelde me in die tijd wel super fit. Blijkbaar heeft mijn lichaam ongeveer 10 uur slaap per dag nodig.

Heb alleen nu echt geen tijd meer om om 21 uur in bed te gaan liggen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:35:24 #42
35189 Troel
scherp en bot
pi_49136290
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:30 schreef Liejannuh het volgende:
Veel langslapers hier! Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n langslaper. Meestal slaap ik een uur of 6.
Als ik te lang slaap of in bed blijf liggen, dan word ik nogal brak. Meer mensen daar last van?

Iemand trouwens zin om mee te gaan naar de opnames van That's Live a.s. maandag in Hilversum? Pete Murray komt optreden.
Ik ken Pete Murray niet

En helaas heb ik al wat anders te doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2007 @ 11:38:51 #43
43556 miss_dynastie
pi_49136402
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:16 schreef omearos het volgende:
dat doe ik ook altijd, of er gewoon straal doorheen slapen (zo'n ding gaat toch vanzelf wel weer uit) Toen ik nog samenwoonde werd ik ook alleen wakker van mijn eigen wekker, als mijn ex dan eerder op moest merkte ik daar helemaal niks van, al lag hij soms een half uur telkens op snooze te drukken
Maar ik had dus wel om half negen werkgroep he
En het ergste vind ik dat hij nu nog in bed ligt. Ik kan daar helemaal niet tegen
Gisteravond ging hij op zolder opruimen, na een uur of twee (ik was al helemaal onder de indruk ) ging ik lekker koken, want dat verdien je dan wel he. Toen ik hem riep voor het eten hoorde ik een heel duf 'jagg'. Die was dus gewoon in bed gaan liggen En ja, dan blijft ie tot half 3 aan het kletsen (want niet moe) en komt dan de volgende ochtend zijn stinkende nest niet uit. Ik geloof dat dat nou een van de weinige enorme twistpunten is tussen ons. Ik ben van: 's avonds een vent, 's ochtends een vent. Nou kan ik wel toe met heel weinig slaap, maar hij
pi_49136433
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:34 schreef Levitation het volgende:
Als ik om 22 uur in bed kruip, word ik nog niet uit mezelf op tijd (7uur) wakker...
Toen ik een jaar of 15 was kroop ik iedere avond om 21 uur in bed en werd dan om vijf voor zeven 's morgens uit mezelf wakker. Ik voelde me in die tijd wel super fit. Blijkbaar heeft mijn lichaam ongeveer 10 uur slaap per dag nodig.

Heb alleen nu echt geen tijd meer om om 21 uur in bed te gaan liggen.
Ik ben dus niet de enige met die belachelijke slaaptijden Ik word ook pas een beetje op tijd wakker als ik om 21:00 naar bed ga, maar hey, dat vind ik echt te vroeg hoor.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:42:29 #45
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49136523
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben dus niet de enige met die belachelijke slaaptijden Ik word ook pas een beetje op tijd wakker als ik om 21:00 naar bed ga, maar hey, dat vind ik echt te vroeg hoor.
Ik heb 's morgens (vooral in de winter) vaak het gevoel dat iemand geklooid heeft met de wekker en dat 't eigenlijk nog midden in de nacht is. Heb met kerst een "daglichtwekker" gekregen... dat helpt wel iets, maar ik ben nog steeds gebroken als ik wakker word.
***Levi was here***
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:43:21 #46
35189 Troel
scherp en bot
pi_49136556
Kunnen we niet een keer een slaapclub oprichten?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49136581
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:43 schreef Troel het volgende:
Kunnen we niet een keer een slaapclub oprichten?
En wat gaan we bespreken in de slaapclub dan
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:45:21 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_49136630
Niets, want dan zijn we aan het slapen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:47:18 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_49136712
Owja, dames, ik moet echt uiterlijk vanavond weten wie er komen en dergelijke, morgen worden de namen doorgegeven.

Edit: het wachten is alleen of freecell 's avonds komt

[ Bericht 27% gewijzigd door Troel op 08-05-2007 11:53:34 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:47:36 #50
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49136718
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:33 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau is blut
En het is zo leuk!! Ik ben al een keer bij That's Live geweest en dat was gewoon reuze gezellig en ik wil mee!! Kutterdekut. (je kan nl. gewoon met Pete Murray kletsen in de zithoek!! )
Jammer!! Ik ga nu natuurlijk aan alle prijsvragen mee doen die er zijn op Pete Murray gebied.
En voor iedereen die zich afvraagt wie Pete Murray is: www.petemurray.com
pi_49136833
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:47 schreef Liejannuh het volgende:

Jammer!! Ik ga nu natuurlijk aan alle prijsvragen mee doen die er zijn op Pete Murray gebied.
En voor iedereen die zich afvraagt wie Pete Murray is: www.petemurray.com
* Isabeau gaat gewoon mee als dat nog mag/kan
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:51:25 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_49136855
Oew, die ziet er wel erg lekker uit trouwens
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:57:05 #53
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49137077
quote:
Meld zich

Ik slaap tegenwoordig zo'n 6 á 7 uur, was voorheen 5 á 6 uur, maar toen had ik een drukker leven.
In het weekend wil ik het nog weleens 8 uur uithouden, maar ik moet dan niet op mijn buik gedraaid
zijn, want dan kom ik toch wel zo brak mijn bed uit dat ik er nog een uur "soepel worden" moet bijtellen

Heb overigens een uitstekend bed, daar ligt het niet aan, maar ben in het verleden aan een hernia
geopereerd. Zolang ik niet op mijn buik ga liggen is er niets aan de hand, anders is het zwaar BRAK

Weegschaal geeft deze week geen daling aan helaas, maar ben ongesteld geworden en heb van het
weekend toch wel een paar lekkere dingetjes gehad, hopelijk volgende week weer beter resultaat
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_49137257
quote:

Ik word na een tijdje gewoon echt wakker, en dan sta ik ook op, als ik dan blijf liggen word ik ook brak. Maar meestal is dat na 8 uur slaap, 6 is voor mij te weinig.

Ik ken trouwens that's live en pete murray niet
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:03:50 #55
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49137342
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

* Isabeau gaat gewoon mee als dat nog mag/kan
Leuk!
Details bespreken we morgen gelijk!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:07:08 #56
35189 Troel
scherp en bot
pi_49137465
weet je, ik voel me echt immens populair

Zoveel mensen die overdag al op de bruiloft komen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49138765
Natuurlijk ben je populair Troel! Trouwen tussen de tijgers is gewoon stoer .

Hier ook iemand die graag langslaapt. Lukt niet altijd door de weeks omdat ik een echte avondmens ben. Maar ik probeer toch wel 7 uur te slapen. In het weekend slaap ik bij maar niet te lang want dan ben ik brak en heb ik hoofdpijn.
pi_49138818
vanmorgen was ik 94,1kg, hetzelfde als vlak voor mijn vakantie (en toen was ik ongesteld) en alweer bijna een kilo lichter dan vlak na mijn vakantie (94,9kg) Het gaat er inderdaad best snel weer af.
Nu weer hard aan het werk om onder de 90 te komen
pi_49139359
als eerste, excuus dat ik nu pas reageer, was gisteravond echt brak. en ook nog behoorlijk slecht geslapen (tot 4 uur vannacht wakker gebleven van de pijn in mijn keel) maar toch even mijn reacties geven over de opmerkingen in het vorige topic.
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:52 schreef octopussy het volgende:
Ik had een wijnproefcursus geregeld voor het 30 jarige huwelijk van mijn ouders. Was 90 euro, verdeeld over 6 man

ze vonden het erg leuk
mijn ouders zijn totaal geen wijnliefhebbers, maar op zich wel een leuk idee
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou een weekendje of dagje weg doen naar een sauna o.i.d. Geld zou ik niet zo gauw doen, voor hetzelfde geld verdwijnt het op de grote hoop en da's ook niet leuk.
mijn ouders zijn echt saai in dat opzicht, een sauna vinden ze ook niets. van mijn ouders weet ik wel dat als je geld geeft het niet meteen op een grote hoop terecht komt. hun bewaren dat dan echt om er iets speciaals mee te gaan doen.
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:07 schreef Jojogirl het volgende:
Ik zou ook gaan voor iets als een pluim denk ik. Zo kunnen ze zelf iets leuks kiezen (wie weet wat voor iets onverwachts ze leuk blijken te vinden) en gaat het in elk geval niet op de grote hoop.
ik heb wel even gekeken op de pluimen site, maar denk niet dat daar echt iets leuks tussen zit. voor hun in ieder geval
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:35 schreef teigan het volgende:
Je kan ook een leuke foto laten maken van iedereen, dat wordt ook wel op prijs gesteld meestal..
(is misschien wat afgezaagd, maar mijn ouders vonden het toen wel mooi..)
op zich een heel erg leuk idee, mijn ouders zijn wel echt fotoverslaafd (in ieder geval, mijn moeder ) maar we hebben zondag dat etentje, en we zien elkaar (de kinderen) daarvoor eigenlijk niet, maar ik zou het in ieder geval wel kunnen voorstellen, wat ze ervan vinden en zo.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_49139516
Ik heb eigenlijk ook altijd wel 7 á 8 uur slaap nodig. Ik kan best een paar nachten met minder, maar dat moet ik daarna wel weer even inhalen.

Ik heb een vraagje aan de medici/ervaringsdeskundigen onder ons; Wat kun je het beste eten na 3 dagen leven op water? (Na een sigmoidoscopie, gastroscopie en een colonoscopie en liters clean prep en Phosforal? )

Ik weet dat ik straks na de colonoscopie wat te eten krijg maar ik heb inmiddels het idee dat ik een complete koe op zou kunnen...
Wat zou een goed idee kunnen zijn als avondeten?
Ik zat zelf te denken aan zilvervliesrijst met kipfilet en wat roerbakgroente?

1 voordeel: De weegschaal is na 3 dagen lief voor me hoor.
pi_49139843
Pff, dat worden zware dagen zo te lezen, wanneer zijn die onderzoeken?
In ieder geval sterkte
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 mei 2007 @ 13:12:57 #62
13151 crew  Rewimo
pi_49140066
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef gothic-blackie het volgende:
op zich een heel erg leuk idee, mijn ouders zijn wel echt fotoverslaafd (in ieder geval, mijn moeder ) maar we hebben zondag dat etentje, en we zien elkaar (de kinderen) daarvoor eigenlijk niet, maar ik zou het in ieder geval wel kunnen voorstellen, wat ze ervan vinden en zo.
Dan knutsel je een leuke tegoedbon in elkaar voor een foto Kun je op je gemak een tijdstip afspreken om de foto te laten maken.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_49140101
Dank je Omearos.
De 'zware' dagen heb ik al gehad hoor; heb om 3 uur mijn laatste onderzoek.

Verbazingwekkend eigenlijk hoe lang je normaal kunt blijven functioneren zonder eten!
pi_49140399
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:12 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dan knutsel je een leuke tegoedbon in elkaar voor een foto Kun je op je gemak een tijdstip afspreken om de foto te laten maken.
nou mijn zus had al het idee, om een hele mooie grote fotolijst te kopen, en dan een goed fototoestel mee te nemen, met een rolletje en dat mijn ouders dan de foto zelf kunnen maken. dan kunnen ze ook beslissen of ze alleen de kleinkinderen wil, of alleen de kinderen, of iedereen.

edit: en mams kan wel een mooie foto maken want ze is zelf fotografe geweest daarom ook die fotoverslaving. ik weet nog van vakanties dat ze 16 fotorolletjes mee nam van 36 foto's, plus 4 geheugenkaarten van een digitale camera, en dat dat dan vaak nog te weinig was
pi_49140505
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:59 schreef Cutie het volgende:
Wat zou een goed idee kunnen zijn als avondeten?
Ik zat zelf te denken aan zilvervliesrijst met kipfilet en wat roerbakgroente?
Je hebt zelf al iets heel goeds bedacht. Allemaal licht verteerbaar. Niet teveel vet gebruiken en geen scherpe kruiden. De groenten trouwens wel goed gaar maken en niet beetgaar. En geen rauwkost nemen.

Beste groenten: worteltjes, andijvie en bloemkool
Niet doen: peulvruchten, kool en ui.
Als fruit: banaan, appelmoes

[ Bericht 5% gewijzigd door Isabeau op 08-05-2007 13:30:35 ]
pi_49140712
Trouwens bedankt BNN voor de pijn in mijn vingers Ik ben begonnen met gitaar spelen en nu doen mijn vingertoppen links heel veel pijn. En mijn lijf is niet gebouwd op de akoestische gitaar: mijn rechterborst zit héél erg in de weg Ik heb in ieder geval al heel veel gelachen, en lachen is ook gezond (kan al héél slecht A, D en E spelen Nou ja, ik denk dat ik nu alweer vergeten ben hoe ik mijn vingers moet zetten, dus correct zou zijn: ik kòn al A, D en E spelen).
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:28:45 #67
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49140716
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:13 schreef Cutie het volgende:
Dank je Omearos.
De 'zware' dagen heb ik al gehad hoor; heb om 3 uur mijn laatste onderzoek.

Verbazingwekkend eigenlijk hoe lang je normaal kunt blijven functioneren zonder eten!
Succes vanmiddag met het laatste onderzoek!
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:20 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

nou mijn zus had al het idee, om een hele mooie grote fotolijst te kopen, en dan een goed fototoestel mee te nemen, met een rolletje en dat mijn ouders dan de foto zelf kunnen maken. dan kunnen ze ook beslissen of ze alleen de kleinkinderen wil, of alleen de kinderen, of iedereen.

edit: en mams kan wel een mooie foto maken want ze is zelf fotografe geweest daarom ook die fotoverslaving. ik weet nog van vakanties dat ze 16 fotorolletjes mee nam van 36 foto's, plus 4 geheugenkaarten van een digitale camera, en dat dat dan vaak nog te weinig was
Dat is wel een heel leuk idee!
Misschien ook wel leuk om een grote en een paar wat kleinere lijstjes te geven? Dan kunnen de kinderen en kleinkinderen ook nog apart op de foto!
pi_49140722
Isa, ik ben dan nog niet uitgeslapen. Ik probeer 's ochtends ook altijd 's smoesjes te bedenken, om maar niet te hoeven gaan stage lopen. Als ik eenmaal op ben is het goed. Maar ik kan nooit opstaan. Ben dan niet te genieten etc. Bah, maar uitgeslapen wel, maar ik kan ook zo 24uur lekker gewoon in bed gaan liggen...
pi_49140891
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:28 schreef ymme het volgende:
Isa, ik ben dan nog niet uitgeslapen. Ik probeer 's ochtends ook altijd 's smoesjes te bedenken, om maar niet te hoeven gaan stage lopen. Als ik eenmaal op ben is het goed. Maar ik kan nooit opstaan. Ben dan niet te genieten etc. Bah, maar uitgeslapen wel, maar ik kan ook zo 24uur lekker gewoon in bed gaan liggen...
Nog iemand die dol is op haar bed Ik voel me dan altijd zo lui als ik maar blijf liggen
En 's morgens vroeg opstaan is ook niet mijn ding. Ik vond mezelf ook heel zielig toen ik 2 jaar lang om 5 uur uit bed moest. Maar inmiddels zie ik mijn medemod Automatic Rock elke dag om 4 uur opstaan en vind ik hem zieliger.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 mei 2007 @ 13:34:30 #70
13151 crew  Rewimo
pi_49140977
Ik slaap door de week zo'n beetje van 23 tot 6.15 uur. In het weekend meestal een uur of 8, maar als we alle tijd hebben blijf ik dan ook weleens lekker heel lang liggen
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:10:58 #71
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49142555
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nog iemand die dol is op haar bed Ik voel me dan altijd zo lui als ik maar blijf liggen
En 's morgens vroeg opstaan is ook niet mijn ding. Ik vond mezelf ook heel zielig toen ik 2 jaar lang om 5 uur uit bed moest. Maar inmiddels zie ik mijn medemod Automatic Rock elke dag om 4 uur opstaan en vind ik hem zieliger.
Er zijn 2 dingen in het leven waarvan ik teveel hou... slapen en eten. Ik kan verschrikkelijk sjago worden als iemand aan mijn nachtrust komt. Kan ook echt gestressed en onrustig worden als ik dènk dat ik wel eens niet aan mijn 8 uur slaap zou kunnen komen.
***Levi was here***
pi_49142941
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:10 schreef Levitation het volgende:
Er zijn 2 dingen in het leven waarvan ik teveel hou... slapen en eten. Ik kan verschrikkelijk sjago worden als iemand aan mijn nachtrust komt. Kan ook echt gestressed en onrustig worden als ik dènk dat ik wel eens niet aan mijn 8 uur slaap zou kunnen komen.
Ook al herkenbaar Als ik bijv. om 23:30 naar bed ga en de wekker staat om 6:30 dan kom ik heel slecht in slaap omdat ik bang ben te weinig slaap te krijgen. Heel paradoxaal dus eigenlijk.
pi_49142955
Toch maar dat Slaapclubje oprichten?
pi_49143343
Lekker slapen!
Vanochtend hadden we met de afdeling vergadering en iedereen had zo slecht geslapen dat we bijna een slaapvergadering wilden gaan houden . Helaas waren er enkele nog wakker genoeg om over nuttige dingen te hebben.
pi_49143628
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ook al herkenbaar Als ik bijv. om 23:30 naar bed ga en de wekker staat om 6:30 dan kom ik heel slecht in slaap omdat ik bang ben te weinig slaap te krijgen. Heel paradoxaal dus eigenlijk.
Dat heb ik dus ook. Ik begin 's avonds om 22.00 uur al te stressen dat ik 22.30 op bed móet liggen, omdat ik anders niet aan de 8 uur kom. Vaak zeg ik tegen mezelf, leer dat nou eens af. Maar het lukt me niet. Ik zit dan ook nooit lekker op een verjaardag doordeweeks.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:48:56 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_49144297
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef gothic-blackie het volgende:

Geef je ouders een tegoedbon voor een foto met het hele gezin erop, dus met alle kinderen, maar ook met je ouders!

Die kan je toch niet van te voren maken!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49145727
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:28 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Succes vanmiddag met het laatste onderzoek!
[..]

Dat is wel een heel leuk idee!
Misschien ook wel leuk om een grote en een paar wat kleinere lijstjes te geven? Dan kunnen de kinderen en kleinkinderen ook nog apart op de foto!
euhm de kamer hangt al helemaal vol met losse foto's van ons en de kleinkinderen, ze heeft alleen geen foto van ons allemaal, op 1 foto, behalve dan bij trouwfoto's van broer en zus, maar dat is meteen weer zo formeel en daar waren de kleinkinderen nog niet bij.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 mei 2007 @ 15:31:41 #78
13151 crew  Rewimo
pi_49145962
Wij hebben Franks ouders een magneetbord gegeven met daarop losse foto's van iedereen waarmee we de "familiestamboom" hebben gemaakt
pi_49147228
Ik doe niet mee met een slaapclubje
Wakker is veel toffer!
En isa: nu kunnen we samen gitaren
En ja, borsten zitten in de weg. Negeren is de kunst (of een amputatie overwegen)
pi_49147862
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:00 schreef freecell het volgende:
En isa: nu kunnen we samen gitaren
En ja, borsten zitten in de weg. Negeren is de kunst (of een amputatie overwegen)
Ik zat ophouden met gitaarspelen te overwegen Nah, ik oefen in ieder geval deze week nog stug door en ik zie wel of het ergens naar gaat klinken. Volgens Den moet ik nog 1 akkoord leren en dan kan ik al meespelen met liedjes van Guus Meeuwis Ik heb wel een duidelijk lesboek incl. cd met stukjes om te begeleiden, maar Dennis is gewoon nòg beter om het te leren Zo leuk! Hij op de elektrische gitaar en ik op de akoestische en hij corrigeert me steeds heel leuk
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:41:36 #81
35189 Troel
scherp en bot
pi_49149001
Tja, je bent meester of je bent meester he
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49149237
Ho Stop!
Wat is dat BNN dinges?
Kan ik dat ook?
Is dat leuk?
Huh?>
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:51:03 #83
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49149439
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:47 schreef freecell het volgende:
Ho Stop!
Wat is dat BNN dinges?
Kan ik dat ook?
Is dat leuk?
Huh?>
Het is ontzettend tof en Pete Murray is erg
Aanmelden kan via thatslive@bnn.nl
Gewoon even mailen dat je naar de opname van 14 mei met Pete Murray wilt komen.
pi_49150092
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:51 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Het is ontzettend tof en Pete Murray is erg
Aanmelden kan via thatslive@bnn.nl
Gewoon even mailen dat je naar de opname van 14 mei met Pete Murray wilt komen.
Ik kan helemaal niet 14 mei

Ik bedoelde meer een test waar Isa iets over mompelde. Of heeft dat weer niets met BNN te maken?
pi_49150098
Ik kreeg vandaag een verslag van mijn coach over mij... Hij vindt dat ik mijn startkwalificatie ruimschoots gehaalt heb. Nu hopen dat de opleiding ook overtuigd is.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:11:22 #86
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49150381
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:05 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik kan helemaal niet 14 mei

Ik bedoelde meer een test waar Isa iets over mompelde. Of heeft dat weer niets met BNN te maken?
Ow! Dat is idd ook van BNN!
Dat gaat over slimmer worden in een week. Staat vast op www.bnn.nl
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:11:23 #87
35189 Troel
scherp en bot
pi_49150382
Ja, die test!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:12:27 #88
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49150425
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:05 schreef teigan het volgende:
Ik kreeg vandaag een verslag van mijn coach over mij... Hij vindt dat ik mijn startkwalificatie ruimschoots gehaalt heb. Nu hopen dat de opleiding ook overtuigd is.
Tof! Goed man! Lekker ook!
Gefeliciteerd!
pi_49150540
Ik doe gewoon de hele week BNN Naar muziek luisteren was ook goed om slimmer te worden, dus dat komt maandag goed uit

En dat kinkt super, teigan!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 mei 2007 @ 17:20:31 #90
13151 crew  Rewimo
pi_49150784
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:05 schreef teigan het volgende:
Super! Lekker voor je hoor
pi_49151032
Ja, dit is wel een opluchting, als dit allemaal goed is heb ik 33 van de 50 punten binnen... Nu alleen nog even hard doortrekken voor de rest..
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:42:50 #92
35189 Troel
scherp en bot
pi_49151649
Oew, ik scoorde 131 op de test

iedereen kan gewoon een ego aanmaken en daarmee testen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49151713
Mén

Ik dacht: Ik heb vandaag echt tof goed gegeten! Op wat light dingen na (ik had dorst op school )
Nu alleen nog avondeten, maar ik heb gespreid gegeten en best eel en ook nog eens lekker.
Gooi ik het door de caloriemeter van het voedingscentrum, wéér te weinig! Ligt het nou aan mij, of klopt die checker daar niet....

Zeg nou zelf:

* 8.30 ontbijt: Cornflakes met melk (schaaltje)
* 11.00 Salade (een beker vol, weet niet precies hoeveel, volgens mij een beker van 0,4 liter)
(zonder dressing, met croutons (handje), komkommer, sla, tomaat, olijven, ui en augurk)
* 12.15 Kampioentje (broodje) (met niets)
* 14.00 Appel (granny)
* 15.30 Kampioentje(met niets)

Intussen gedronken:
* Koffie (4 keer, zonder melk of suiker, gewoon koffie)
* Cola light (0,5 L.)
* Water (1,5 L.)
* Sinas light (0,3 L.)

Volgens het voedingscentrum is dat nog geen 400 Calorieën, maar dat lijkt me toch wel een erg lage schatting...
Wat kan ik er nou nog bij eten vandaag?
Of moet ik gewoon afwachten wat het avondeten doet?

Vanavond ga ik bij iemand anders eten, dus weet nog niet wat
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 mei 2007 @ 17:46:22 #94
13151 crew  Rewimo
pi_49151782
Appel en salade daar zit zowat niks in natuurlijk. Kan qua hoeveelheid best veel zijn maar niet qua voedingswaarde.
pi_49151864
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:46 schreef Rewimo het volgende:
Appel en salade daar zit zowat niks in natuurlijk. Kan qua hoeveelheid best veel zijn maar niet qua voedingswaarde.
Maar.... Er zaten olijven in en croutons!!

Ik heb ontbijt gehad, en lunch, en twee keer een tussendoortje.

Wat wil die *^%$%^tabel nog meer?
pi_49152172
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:42 schreef Troel het volgende:
Oew, ik scoorde 131 op de test

iedereen kan gewoon een ego aanmaken en daarmee testen.
Waarom moest ik dan lid worden

En het gaat erom dat je de test volgende week beter maakt
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:57:44 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_49152221
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom moest ik dan lid worden

En het gaat erom dat je de test volgende week beter maakt
Geen idee

EN ik hoop dat die niet al te moeilijk is. Mijn geheugentest was ronduit belabberd, rekenen en taal was prima.
Ik heb alleen nog geen mail gehad met de uitslag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49152333
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:57 schreef Troel het volgende:
Geen idee

EN ik hoop dat die niet al te moeilijk is. Mijn geheugentest was ronduit belabberd, rekenen en taal was prima.
Ik heb alleen nog geen mail gehad met de uitslag
Mijn geheugentest heb ik het best gemaakt en creativiteit ronduit belabberd Ruimtelijk inzicht was ook niet een sterk punt, maar nog altijd veel beter dan de mensen die bij dat programma waren. Vond dat de mensen daar slecht scoorden zeg. Het publiek had gemiddeld 52 punten
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:02:06 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_49152376
Dat snapte ik sowieso niet, ik had dat al na twee onderdelen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49152462
Ik vond de tijd bij sommige vragen zo idioot snel gaan...ben al tot de conclusie gekomen dat ik best slim ben, alleen heel traag
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 mei 2007 @ 18:39:55 #101
13151 crew  Rewimo
pi_49153701
Waar staat die test?
pi_49154094
http://www.bnn.nl/page/getsmarterinaweek

En het gaat niet om die test hè Dat is je uitgangspunt voor de test volgende week nadat je allerlei oefeningen en dergelijke hebt gedaan. Daarom luister ik Mozart, pijnig ik mijn vingers op een gitaar (omdat ik totaal niet kan gitaarspelen), maak ik legpuzzels en probeerde ik Freecell voor een spelletjesavond warm te maken Ik ga gewoon vrijdag bij Freecell spelletjes doen Er is vàst wel iemand die een spelletje met me wil doen.
pi_49154130
Het regent, waait en onweert hier nu joh..
Raar weer...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 mei 2007 @ 18:56:39 #104
13151 crew  Rewimo
pi_49154388
Dat hadden wij een uurtje geleden ook ja.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 19:57:49 #105
35189 Troel
scherp en bot
pi_49156878
Oew, spelletjes doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49158386
bordspelletjes

Ik heb net 'Once Upon A Time' gekocht, sprookjes vertellen enzo
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 mei 2007 @ 20:54:53 #107
13151 crew  Rewimo
pi_49159305
Ik had 118 met de test. Scoorde het beste op ruimtelijk inzicht
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:45:11 #108
35189 Troel
scherp en bot
pi_49161573
Ok, ik snap nou waarom ik zo'n last van mijn darmen had. 3 liter light mulitvitaminesap in 2 dagen is niet goed

Men, ik stond op een gegeven moment krom bij de bank omdat anders mijn hele buik zeer deed. Pas toen ik op bed ging liggen ging het over en konden de luchten de uitgang vinden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 mei 2007 @ 21:46:13 #109
13151 crew  Rewimo
pi_49161621
Andijvie heeft trouwens een korte doorloopsnelheid Maar zo'n plofbuik is vreselijk irritant ja
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:46:46 #110
35189 Troel
scherp en bot
pi_49161647
Och, Andyvie, boerenkool en spinazie komt er net zo groen en raar uit als het erin gaat. Binnen no-time!

paprika ook. Dat kauw ik niet zo heel goed denk ik soms
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 mei 2007 @ 21:47:18 #111
13151 crew  Rewimo
pi_49161682
Ja, gaat echt heel snel
pi_49161806
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 20:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik had 118 met de test. Scoorde het beste op ruimtelijk inzicht
ik heb hem afgebroken omdat ik geen concentratie meer had ook snapte ik sommige vragen niet direct waardoor ik verkeerd antwoordde (de serveerster en de clou). Het antwoord van de routebeschrijving vond ik vreemd. Sommige dingen gingen wel erg snel, zoals die datingvraag. ik kon niet alles op tijd lezen

volgens mij kan ik in mijn huidige gesteldheid beter niet dit soort tests doen
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:59:04 #113
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49162254
woei... ik heb vandaag én 1,5 uur getennist, en net een half uur (up tempo) gezwommen in het buitenbad.. heel lekker, alleen wel een béétje koud!

afvallen gaat nog niet heel best, maar ik kom nog steeds niet aan en da's ook wat waard...

[ Bericht 2% gewijzigd door debuurvrouw op 08-05-2007 21:59:25 (typo) ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_49163381
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:50 schreef octopussy het volgende:
Het antwoord van de routebeschrijving vond ik vreemd. Sommige dingen gingen wel erg snel, zoals die datingvraag. ik kon niet alles op tijd lezen
Die vraag over de routebeschrijving had ik ook fout en op de BNN site stond dat die vraag fout in de quiz zat, het juiste antwoord stond er niet bij. En sommige dingen gingen mij ook te snel. Ik werd ook een paar keer afgeleid en dat wil niet, je moest je de hele tijd blijven concentreren.

Weer een half uurtje les gehad. En ik heb zo'n lieve gitaarleraar Ik zou er zo verliefd op worden

Morgenochtend moet ik trouwens om 8:00 bij de huisarts zijn. Verplicht mezelf om gewoon vroeg op te staan.
pi_49167188
alvast slaap lekker iedereen, ik duik me bedje in, in de hoop in ieder geval te kunnen slapen vanacht. express overdag niet in bed gaan liggen (terwijl ik dat normaal wel vaak doe door de CVS, normaal ook geen last van) en ben nu zo moe dat ik gewoon wil gaan slapen, maar ja, dat wou ik gisteren ook.

heb trouwens wel een sportschool bij ons in de buurt gevonden, maar weet niet echt of het wat is. want vinden jullie ervan, van de website af bekeken en zo? http://www.gosh.nl
hij lijkt me op zich wel goed, maar wil nog even een prijslijst zien te bemachtigen, en kijken of het mogelijk is om een soort proefabbotje te nemen.
pi_49171426
Goeiemorgen allemaal. Geen regen en een strakblauwe lucht.
  woensdag 9 mei 2007 @ 08:59:09 #117
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49172492
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 07:31 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Geen regen en een strakblauwe lucht.
goeiemorgen!
Wat zei de dokter van je knie Isa? hopelijk valt het allemaal mee.
Heb je een beetje goed geslapen GB? er nis niets zo vervelend als niet kunnen slapen...

ik ga zometeen maar even op de fiets naar naburig dorp om een kadootje te kopen voor vriendje zoonlief..
volgens de buienradar kan ik zeker voor de bui weer binnen zijn, dus daar gok ik maar op dan..
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 mei 2007 @ 09:11:17 #118
13151 crew  Rewimo
pi_49172738
Dank zij het Wii weet waar Wii's zijn topic krijg ik als het meezit vrijdag een Wii En vooral dank zij mijn lieve collega uit Volendam
pi_49173021
De Wii is zó leuk!
pi_49173497
Goedemorgen!
Ik heb nu ook flink keelpijn Zit nu aan de thee met honing, hopelijk helpt het
pi_49173592
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 08:59 schreef debuurvrouw het volgende:

Mediale collaterale band (knieband aan de zijkant van de knie) is stuk Ik heb een verwijsbrief voor een sportfysiotherapeut, dus daar ga ik straks even langs om een afspraak te maken. Komt wel mooi uit misschien kan hij me ook adviseren over mijn blaren

En krijg je daar regen volgens buienradar? Hier is het zulk mooi weer! (en wie is 'vriendje zoonlief'?)
pi_49173614
Beterschap omearos, ik hoop dat het niet erger wordt
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 mei 2007 @ 09:46:38 #123
13151 crew  Rewimo
pi_49173624
Mijn Wii is gekocht

Jammer dat mijn collega morgen vrij is
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 mei 2007 @ 09:47:33 #124
13151 crew  Rewimo
pi_49173650
Isa, da's balen, is ie echt stuk, niet "alleen maar" verrekt of zo?

Omearos, beterschap!
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:49:51 #125
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49173729
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mediale collaterale band (knieband aan de zijkant van de knie) is stuk Ik heb een verwijsbrief voor een sportfysiotherapeut, dus daar ga ik straks even langs om een afspraak te maken. Komt wel mooi uit misschien kan hij me ook adviseren over mijn blaren

En krijg je daar regen volgens buienradar? Hier is het zulk mooi weer! (en wie is 'vriendje zoonlief'?)
auw! da's niet zo mooi van die knieband... maar gelukkig! hulp is on the way.. hopelijk kan die sportfysio je van al je ongemakken afhelpen!

Ze voorspellen regen voor later vanmiddag. ik zie idd veel bewolking vanuit het zuiden deze kant op trekken. Maar het gaat minder snel dan ik dacht tis hier ook zonnig en strakblauw met hier en daar een wolk.

"vriendje zoonlief" daar bedoelde ik een van de vriendjes van mijn oudste zoon mee... Viert vanmiddag zijn verjaardag. Lastig trouwens, want wat koop je voor een jongen van 8
pi_49173885
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:47 schreef Rewimo het volgende:
Isa, da's balen, is ie echt stuk, niet "alleen maar" verrekt of zo?
Met stuk bedoel ik: er is iets mis mee en het doet pijn Als hij afgescheurd zou zijn zou dat veel zwelling en meer pijn met zich meebrengen. Je kan als arts niet zo goed zeggen wat er precies mis mee is, tenzij je met een kijkoperatie gaat kijken, maar dat is ook weer wat overdreven

Ik heb het trouwens heel erg koud en dat terwijl de kachel hier aanstaat...
pi_49173945
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:49 schreef debuurvrouw het volgende:
"vriendje zoonlief" daar bedoelde ik een van de vriendjes van mijn oudste zoon mee... Viert vanmiddag zijn verjaardag. Lastig trouwens, want wat koop je voor een jongen van 8
Ah! Logisch Ik las het denk ik raar of zo. En eh, ik zou ook niet weten wat je koopt voor een jongen van 8...wat is 'in'? En misschien kan de verkoper in de speelgoedwinkel je helpen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 mei 2007 @ 09:57:49 #128
13151 crew  Rewimo
pi_49173959
Ik heb een jongen van 6,5 en die is Legofanaat. Daar heb je tegenwoordig Bionicles en Exoforce van (weet niet wat je uit wilt geven maar de goedkoopste kosten net onder een tientje). Hij vindt dat helemaal super, zijn een soort figuurtjes die je bouwt, beetje robotachtig. Misschien is dat wat? Knex is ook leuk. Maar goed, Christan houdt van dingen waarmee hij kan bouwen en die hij steeds kan veranderen
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:15:00 #129
35189 Troel
scherp en bot
pi_49174474
Ik ben een meid van 24 en ik ben Legofanaat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49174521
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:15 schreef Troel het volgende:
Ik ben een meid van 24 en ik ben Legofanaat
* Isabeau noteert cadeau voor volgende week: Lego.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 mei 2007 @ 10:25:27 #131
13151 crew  Rewimo
pi_49174739
Ik ben 44 en ik heb ook een aanzienlijke verzameling Lego (Harry Potter) Vanavond weer een setje in elkaar knutselen
  † In Memoriam † woensdag 9 mei 2007 @ 10:36:47 #132
43556 miss_dynastie
pi_49175088
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mediale collaterale band (knieband aan de zijkant van de knie) is stuk
Ik wist niet eens dat je zo'n ding had Ik hoop dat je snel terecht kan bij de fysio!

Mag ik een medisch vraagje stellen? Of vind je dat vervelend
pi_49175185
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Mag ik een medisch vraagje stellen? Of vind je dat vervelend
Ik vind het zelden vervelend. Tenzij mensen (zoals een bepaald familielid) nooit opbellen omdat ze belangstelling voor mij hebben, maar altijd alleen voor medische vragen (ja, die mensen heb je!)
  † In Memoriam † woensdag 9 mei 2007 @ 10:42:57 #134
43556 miss_dynastie
pi_49175284
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het zelden vervelend. Tenzij mensen (zoals een bepaald familielid) nooit opbellen omdat ze belangstelling voor mij hebben, maar altijd alleen voor medische vragen (ja, die mensen heb je!)
Wij hebben hier hetzelfde, maar dan met de mister en computers, of met mij en juridische vragen. (Hoi! alles goed? Mijn computer is stuk! ) . Maareh, wat ik graag wilde weten: iemand kwam met het voorstel om defibrillators schrijf ik dat goed? te installeren op plekken waar veel mensen komen, zoals het sportveld en drukke kroegen en zo. Nou wist iemand te vertellen dat het rendement van die dingen 2% was. Ik vraag me af of dat waar is, omdat die dingen juist nu zo worden gepropageerd...
pi_49175458
Het rendement op een reanimatie is überhaupt bizar laag. Dat vertellen ze je meestal niet bij reanimatie-trainingen, dat de kans het grootst is dat iemand het niet overleeft. En van de mensen die na een reanimatie blijven leven gaat het gros ook nog binnen een jaar alsnog dood.

Maar dan nòg vind ik elke kans een mensenleven te redden er één die je moet aangrijpen. Hoe sneller je kan ingrijpen hoe beter en die 2% betekent waarschijnlijk 2 op de 100 mensen meer die het overleven. Als er duizenden mensen per jaar zijn die een hartinfarct krijgen zullen er dus best veel mensen baat kunnen hebben bij dat soort apparaten. Voor die "2 mensen op de 100 " betekenen die defibrillators een gróót verschil.
  † In Memoriam † woensdag 9 mei 2007 @ 11:02:05 #136
43556 miss_dynastie
pi_49175900
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:47 schreef Isabeau het volgende:
Het rendement op een reanimatie is überhaupt bizar laag. Dat vertellen ze je meestal niet bij reanimatie-trainingen, dat de kans het grootst is dat iemand het niet overleeft. En van de mensen die na een reanimatie blijven leven gaat het gros ook nog binnen een jaar alsnog dood.
Dat eerste is mij wel verteld (tussen de 10 en 20% als ik het me goed herinner, het is al even geleden), dat laatste wist ik niet Komt dat dan door de medische problemen die tot de reanimatie geleid hebben of echt door de reanimatie zelf?
quote:
Maar dan nòg vind ik elke kans een mensenleven te redden er één die je moet aangrijpen. Hoe sneller je kan ingrijpen hoe beter en die 2% betekent waarschijnlijk 2 op de 100 mensen meer die het overleven. Als er duizenden mensen per jaar zijn die een hartinfarct krijgen zullen er dus best veel mensen baat kunnen hebben bij dat soort apparaten. Voor die "2 mensen op de 100 " betekenen die defibrillators een gróót verschil.
Volgens mij bedoelde zij niet 2 op de 100 mensen, maar 2% rendement als hulpstuk bij de reanimatie, dus dat het eigenlijk weinig nut heeft zo'n ding te gebruiken. Want normaliter is de kans bij een directe reanimatie al hoger dan 2% (als ik tenminste goed ben voorgelicht, en we hadden het over sportvelden, waar meestal getrainde EHBO-ers rondlopen) Ik had niet de indruk dat ze bedoelde dat je 2 mensen extra kan helpen.
pi_49175936
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 08:59 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

goeiemorgen!
Heb je een beetje goed geslapen GB? er nis niets zo vervelend als niet kunnen slapen...

ik ga zometeen maar even op de fiets naar naburig dorp om een kadootje te kopen voor vriendje zoonlief..
volgens de buienradar kan ik zeker voor de bui weer binnen zijn, dus daar gok ik maar op dan..
ik heb nu redelijk kunnen slapen, nog wel een paar keer wakker geweest, maar was in ieder geval langer door slapen dan de vorige keer en de keelpijn word volgens mij ietsjes minder, hoop ik.
pi_49176801
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:02 schreef miss_dynastie het volgende:

Dat eerste is mij wel verteld (tussen de 10 en 20% als ik het me goed herinner, het is al even geleden), dat laatste wist ik niet Komt dat dan door de medische problemen die tot de reanimatie geleid hebben of echt door de reanimatie zelf?

Volgens mij bedoelde zij niet 2 op de 100 mensen, maar 2% rendement als hulpstuk bij de reanimatie, dus dat het eigenlijk weinig nut heeft zo'n ding te gebruiken. Want normaliter is de kans bij een directe reanimatie al hoger dan 2% (als ik tenminste goed ben voorgelicht, en we hadden het over sportvelden, waar meestal getrainde EHBO-ers rondlopen) Ik had niet de indruk dat ze bedoelde dat je 2 mensen extra kan helpen.
De meeste mensen sterven binnen een jaar na een reanimatie aan de gevolgen van de onderliggende ziekte die in de eerste plaats het hartinfarct al had veroorzaakt.

En die 2% rendement begrijp ik dan niet helemaal Ik dacht: 2 mensen meer die het overleven bovenop het gemiddelde wat een reanimatie overleeft. Als dat het niet is weet ik niet waar de 2% voor staat: 2% 'effectiever reanimeren' Wat is dat dan?

en op sportvelden heeft een reanimatie meestal nog minder nut als het om jonge mensen gaat...die hebben vaak veel grotere problemen dan oudere mensen met een hartinfarct....ik heb zelfs in een college te horen gekregen dat je kinderen eigenlijk niet zou moeten reanimeren een nòg kleinere overlevingskans en bijna elk gereanimeerd kind heeft forse hersenbeschadiging...maar ja, als de omstanders weten dat je arts bent en zo'n kind niet gaat reanimeren heb je ook een groot probleem om dat uit te leggen en dus doe je dat gewoon
pi_49177677
Heeft iemand gisteren dat TV-programma waarin het Atkins-dieet werd onderzocht gezien?
  † In Memoriam † woensdag 9 mei 2007 @ 12:12:09 #140
43556 miss_dynastie
pi_49178692
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:26 schreef Isabeau het volgende:
De meeste mensen sterven binnen een jaar na een reanimatie aan de gevolgen van de onderliggende ziekte die in de eerste plaats het hartinfarct al had veroorzaakt.
Is misschien ook wel logisch. Een buurman hier heeft hartklachten en is eigenlijk op sterven na dood, ze kunnen niets meer voor hem doen. Ik heb me weleens afgevraagd wat je dan moet doen als zo'n iemand op straat neervalt. Reanimeren? Zodat hij later alsnog kan sterven? En ja, we gaan allemaal een keer dood, maar dat is dan wel zo letterlijk uitstel van executie...
quote:
En die 2% rendement begrijp ik dan niet helemaal Ik dacht: 2 mensen meer die het overleven bovenop het gemiddelde wat een reanimatie overleeft. Als dat het niet is weet ik niet waar de 2% voor staat: 2% 'effectiever reanimeren' Wat is dat dan?
Dat weet ik niet, ik hoopte dat jij het wist
en dat weinig nut durf ik niet te berde te brengen hoor, da's niet zo politactisch, zeg maar
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:18:36 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_49178952
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:47 schreef Fargo het volgende:
Heeft iemand gisteren dat TV-programma waarin het Atkins-dieet werd onderzocht gezien?
Ik heb de laatste 3 minuten met een half oog gezien, dus van mij moet je het niet hebben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49179295
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:18 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb de laatste 3 minuten met een half oog gezien, dus van mij moet je het niet hebben
Waar keek je met dat andere anderhalve oog naar dan?
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:34:19 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_49179543
De rest sliep al
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49180140
Ik zit nu te snoepen van een restje salade (tomaat, komkommer en feta)
Gelukkig doet mijn keel nu wat liever, zolang ik niet te lang niks drink of sabbel
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:51:35 #145
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49180193
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:57 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een jongen van 6,5 en die is Legofanaat. Daar heb je tegenwoordig Bionicles en Exoforce van (weet niet wat je uit wilt geven maar de goedkoopste kosten net onder een tientje). Hij vindt dat helemaal super, zijn een soort figuurtjes die je bouwt, beetje robotachtig. Misschien is dat wat? Knex is ook leuk. Maar goed, Christan houdt van dingen waarmee hij kan bouwen en die hij steeds kan veranderen
tja, lego is al gauw goed natuurlijk... Wij hebben daar ook bakken vol van, en vriendje ook. heeft ook een oudere broer...
had echt geen idee wat te halen. de zoveelste bionicle is ook wat jammer. Maar ik heb wat leuks bedacht! heb zaadjes voor in de tuin met een tuin-gereedsschapsetje! hij is dol op tuinieren en ze gaan verhuizen naar een boerderij. kan ie daar helemaal los gaan... (alhoewel mijn zoon en hij balen, want dan wonen ze niet meer naast elkaar. kennen elkaar vanaf de geboorte en zijn beste vrienden.. )

maar heb wel veel beweging gehad en een supergezonde salade als lunch. Goed bezig al zeg ik het zelf...
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:52:23 #146
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49180222
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:50 schreef omearos het volgende:
Gelukkig doet mijn keel nu wat liever, zolang ik niet te lang niks drink of sabbel
Gelukkig gaat eht ietsje beter!!
pi_49180231
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:50 schreef omearos het volgende:
omearos, alvast ter voorbereiding, bij mij deed het 3 dagen pijn, en nu de 4de dag begint het een beetje af te zakken. maar ook pijn met drinken en eten en zo kan nu eindelijk gewoon normaal drinken en eten
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:55:34 #148
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49180342
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:52 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

omearos, alvast ter voorbereiding, bij mij deed het 3 dagen pijn, en nu de 4de dag begint het een beetje af te zakken. maar ook pijn met drinken en eten en zo kan nu eindelijk gewoon normaal drinken en eten
pff wat lang!

gelukkig had je wel wat beter geslapen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 mei 2007 @ 12:56:36 #149
13151 crew  Rewimo
pi_49180388
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:51 schreef debuurvrouw het volgende:
tja, lego is al gauw goed natuurlijk... Wij hebben daar ook bakken vol van, en vriendje ook. heeft ook een oudere broer...
had echt geen idee wat te halen. de zoveelste bionicle is ook wat jammer. Maar ik heb wat leuks bedacht! heb zaadjes voor in de tuin met een tuin-gereedsschapsetje! hij is dol op tuinieren en ze gaan verhuizen naar een boerderij. kan ie daar helemaal los gaan... (alhoewel mijn zoon en hij balen, want dan wonen ze niet meer naast elkaar. kennen elkaar vanaf de geboorte en zijn beste vrienden.. )

maar heb wel veel beweging gehad en een supergezonde salade als lunch. Goed bezig al zeg ik het zelf...
Leuk idee Wij gaan ook verhuizen naar een boerderij en onze zoon verheugt zich ook enorm op het kweken van zijn eigen plantjes en zo
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:58:46 #150
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49180494
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:56 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Leuk idee Wij gaan ook verhuizen naar een boerderij en onze zoon verheugt zich ook enorm op het kweken van zijn eigen plantjes en zo
wij hebben nu zonnebloemen staan. was project van school van middelste zoon. Die staat nu te pruilen bij de zaadjes: Mam dat vind ik ook leuk hoor...Geef je dat weg?

tja, wachten tot ie zelf jarig is... (of zijn zwemdiploma haalt ) wanneer ga je verhuizen?
pi_49180671
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:52 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

hmm, da's niet handig aangezien ik vanaf vrijdag studiedagen zang heb misschien kan ik op maandagavond weer gewoon meezingen en daarna zijn de studiedagen afgelopen
pi_49181502
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:43 schreef gothic-blackie het volgende:
alvast slaap lekker iedereen, ik duik me bedje in, in de hoop in ieder geval te kunnen slapen vanacht. express overdag niet in bed gaan liggen (terwijl ik dat normaal wel vaak doe door de CVS, normaal ook geen last van) en ben nu zo moe dat ik gewoon wil gaan slapen, maar ja, dat wou ik gisteren ook.

heb trouwens wel een sportschool bij ons in de buurt gevonden, maar weet niet echt of het wat is. want vinden jullie ervan, van de website af bekeken en zo? http://www.gosh.nl
hij lijkt me op zich wel goed, maar wil nog even een prijslijst zien te bemachtigen, en kijken of het mogelijk is om een soort proefabbotje te nemen.
Hoi hoi,
Ik lurk hier een beetje en zag je berichtje. Ik sport daar dus. Het is wel duur. 59 euro per maand en 100 euro inschrijfkosten. Maar het is wel super vind ik. Je mag dan alles doen. Er is ook een zwembad in aanbouw en dat is in september af en dan mag je ook zwemmen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 mei 2007 @ 13:24:36 #153
13151 crew  Rewimo
pi_49181739
Jessie Alles goed?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 mei 2007 @ 13:25:30 #154
13151 crew  Rewimo
pi_49181771
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:58 schreef debuurvrouw het volgende:
wij hebben nu zonnebloemen staan. was project van school van middelste zoon. Die staat nu te pruilen bij de zaadjes: Mam dat vind ik ook leuk hoor...Geef je dat weg?

tja, wachten tot ie zelf jarig is... (of zijn zwemdiploma haalt ) wanneer ga je verhuizen?
Ergens in de zomervakantie is de bedoeling. Moet nog ff een baan hebben die kant op en zoon moet eerst vakantie hebben uiteraard.
pi_49183478
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:19 schreef jessie het volgende:

[..]

Hoi hoi,
Ik lurk hier een beetje en zag je berichtje. Ik sport daar dus. Het is wel duur. 59 euro per maand en 100 euro inschrijfkosten. Maar het is wel super vind ik. Je mag dan alles doen. Er is ook een zwembad in aanbouw en dat is in september af en dan mag je ook zwemmen.
van het zwembad wist ik (woon echt super dichtbij en ging er altijd met de tram langs ) maar weet je misschien ook of je een proefabbo kan nemen, bv een maandje proberen? want ze hadden nu wel reclame dat je tot 80 euro korting kreeg. daarom leek het me wel wat, alleen was die korting volgens mij gericht op de diplan methode, en die lijkt me dan weer niets. maar ga in ieder geval een mailtje sturen.
pi_49186992
* Isabeau heeft een appeltaartje gebakken en nu ruikt het huis zo lekker
En gitaarspelen gaat zowaar gewoon 10x beter als gisteren
pi_49190731
floor de Goede
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49196478
zo, bakje aardbeien met frambozen op Nu heb ik qua fruit alleen nog bananen, ben gister niet naar de markt geweest Volgende week weer een kans.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 mei 2007 @ 19:53:30 #160
13151 crew  Rewimo
pi_49197025
Hier geurt alles naar appelkaneelbrood
pi_49197413
Liejannuh, komt deel 2 van de documentaire die jij hebt gezien nou op tv vanavond? Maatje XXS op RTL4?
pi_49197736
hm, daar zeg je wat Isa, deze week was het allemaal over eten en dergelijke op die rtl 4 dossiers..
pi_49197872
Liejannuh had het over een journaliste die 2 maanden lang op een 500 kcal dieet had geleefd. Dat schijnen modellen ook vaak te doen
pi_49197980
hier staat wel wat info erover.. http://www.rtl.nl/service/gids/ Moet je even op dossier 2300 klikken
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:36:13 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_49198792
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:03 schreef Isabeau het volgende:
Liejannuh, komt deel 2 van de documentaire die jij hebt gezien nou op tv vanavond? Maatje XXS op RTL4?
Is denk ik geen deel 2, meestal zijn er vier verschillende documentaires
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:42:05 #166
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49199057
Die documentaire van de week over annorexia was echt heel triest... ik heb 't niet helemaal uit gezien (viel in slaap, komt ook zo laat!). Maar 't was duidelijk dat zij allang niet meer de baas was over haar lichaam, die ziekte maakte haar helemaal kapot.

Denk wel eens dat ik een omgekeerde vorm heb van annorexia, in plaats van angst voor voedsel heb ik een buitensporige liefde er voor... ik kan eigenlijk geen moment zonder.
***Levi was here***
pi_49200374
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:05 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

van het zwembad wist ik (woon echt super dichtbij en ging er altijd met de tram langs ) maar weet je misschien ook of je een proefabbo kan nemen, bv een maandje proberen? want ze hadden nu wel reclame dat je tot 80 euro korting kreeg. daarom leek het me wel wat, alleen was die korting volgens mij gericht op de diplan methode, en die lijkt me dan weer niets. maar ga in ieder geval een mailtje sturen.
Je kan een proefles nemen van 15 euro. Als je dan lid word, word dat weer van de prijs afgetrokken.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_49200422
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:24 schreef Rewimo het volgende:
Jessie Alles goed?
mwahhhhhhh spreek je snel op msn!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_49202149
Vandaag weer naar de dietiste geweest en ben in 4 weken tijd "maar" 6 ons afgevallen. Vind het best wel weinig tegenover de inspanning die ik heb moeten leveren. Nl. de draad van het afvallen weer oppakken na het ziek zijn van mn blindedarm operatie + nog een operatie 6 wkn later. Ben toen flink ziek geweest.
Het gezond en regelmatig eten lukt nu prima, evenals voldoende vocht. Al kan het vochtbalans wel iets beter.
Maar wat ik heel erg mis is het sporten. Ik mag graag een stuk fietsen op mijn mountainbike en dat lukt nog steeds niet mijn buikje wil na de 2 operaties niet echt herstellen.
Ze zei in ieder geval dat ik positief moest blijven zal het proberen...
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:43:46 #170
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49202326
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:03 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee! Ik zat gister BBC te kijken, dus ik kan het me niet voorstellen.
Het klinkt wel interessant trouwens, maar ik denk niet dat ik dat ga halen.
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:09:29 #171
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49203804
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:15 schreef Isabeau het volgende:
Liejannuh had het over een journaliste die 2 maanden lang op een 500 kcal dieet had geleefd. Dat schijnen modellen ook vaak te doen
500 kcal per dag? dat valt nog wel mee, alleen 2 maanden is wat lang.. Ik doe 3 weken lang 450 kcal per dag en dan 3 weken 1300 kcal per dag etc etc
pi_49204594
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:09 schreef locutus51 het volgende:
500 kcal per dag? dat valt nog wel mee, alleen 2 maanden is wat lang.. Ik doe 3 weken lang 450 kcal per dag en dan 3 weken 1300 kcal per dag etc etc
Modellen doen dat wel wat langer dan 2 maanden.
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:29:23 #173
4177 Jojogirl
pi_49204970
500 per dag valt nog wel mee? Dat is minder dan een kwart van wat je lichaam nodig heeft dagelijks.
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:40:26 #174
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49205531
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:29 schreef Jojogirl het volgende:
500 per dag valt nog wel mee? Dat is minder dan een kwart van wat je lichaam nodig heeft dagelijks.
Wat je lichaam nodig heeft is natuurlijk nogal relatief... je hebt reserves welke op zo'n moment worden aangesproken. Minder dan een kwart? dus je bent meer 2000 kcal nodig? dat is veel hoor....

Je moet eens zien welke hoeveelheden je nog kunt eten voordat je op 450 kcal (in mijn geval) zit:

- 3 maal daags 250 ml joghurt
- 2 maal drinkboulion
- 2 crackers met honing
- 2 stuks fruit (elk niet zwaarder dan 125 gram)
- 250 gram groente
- zoveel water als mogelijk, maar minimaal 2 liter.

Al met al verhonger ik niet.
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:41:00 #175
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49205553
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Modellen doen dat wel wat langer dan 2 maanden.
Dan is het echt niet gezond nee, pff... 3 weken vind ik meer dan genoeg....
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:10:03 #176
4177 Jojogirl
pi_49207039
Je hebt wel reserves ja, maar als je op 500 kcal per dag gaat zitten zijn die snel op.
En ja, het is een kwart. Een gemiddelde vrouw heeft ongeveer 2000kcal/dag nodig en een gemiddelde man 2500.

Verder vind ik het een slechte manier om af te vallen aangezien je er niets van leert.
pi_49208167
pff zit dat even te kijken, en het is gewoon echt niet normaal.

heeft ze een lunch, en dan mag ze alleen de gestoomde groenten met de gestoomde kabbeljouw, verder niets. en ook nog maar een kleine hoeveelheid ook.
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:38:23 #178
4177 Jojogirl
pi_49208279
Ik zit ook te kijken en ze gaat er met de minuut ongezonder uitzien. Goeie anti-reclame voor crash-dieeten.
pi_49208531
Ik ga eve niet alles lezen, maar ik wilde jullie toch even de groetjes doen uit Orlando. 't is hier geweldig, we vermaken ons uitstekend!

Voor degenen die meer willen weten, ik schrijf een live verslag op mijn weblog: http://marjolengerbert.web-log.nl.

Lijntechnisch gezien gaat het iets minder hier, maar lekker is het allemaal wel
pi_49208661
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef Fannetje het volgende:
Ik ga eve niet alles lezen, maar ik wilde jullie toch even de groetjes doen uit Orlando. 't is hier geweldig, we vermaken ons uitstekend!

Voor degenen die meer willen weten, ik schrijf een live verslag op mijn weblog: http://marjolengerbert.web-log.nl.

Lijntechnisch gezien gaat het iets minder hier, maar lekker is het allemaal wel
zolang je maar geniet, denk ik maar zo. ook al moet je niet meteen elke avond aan de patat zitten mooi dat het zo leuk is.
pi_49208775
Hey Fannetje, wat leuk

heeeeeel veel plezier in the States

ja die docu, ik heb hem net gezien. Ze zag er echt veel slechter uit!
Ze begon voor zover ik begreep met maatje 34 Ik zou er denk ik niet uitzien in die maat
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:52:54 #182
4177 Jojogirl
pi_49208849
Haha, Dieetclubverslaafde Fijn dat jullie vakantie zo gaaf is

Wat werd die uitzending trouwens raar afgekapt op RTL4. Morgen deel 2?
pi_49208890
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:52 schreef Jojogirl het volgende:
Haha, Dieetclubverslaafde Fijn dat jullie vakantie zo gaaf is

Wat werd die uitzending trouwens raar afgekapt op RTL4. Morgen deel 2?
dat soort dingen heeft rtl wel vaker. maar normaal gaat de docu wel door tot 12 uur en nu dus niet. wel een beetje jammer.
pi_49213468
Ik heb hem ook gekeken, confronterend, ik heb er echt even over na zitten denken of ik dat echt niet vol zou kunnen houden..
En die meisjes in die kliniek, die jongste was nog maar 12...

Had daarna ook een flinke discussie met over wanneer ik mezelf nou gewoon mooi zou vinden zonder dat het van dat getalletje op de weegschaal afhing. En wanneer ik nou lief voor mezelf(mijn lijf) zou zijn..

Kortom, best boeiend eigenlijk, en het was het wel waard, ook zal moet ik er vandaag vroeg uit..
pi_49213542
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 07:01 schreef teigan het volgende:
En wanneer ik nou lief voor mezelf(mijn lijf) zou zijn..
Ben je dat nu niet dan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 mei 2007 @ 07:34:38 #186
13151 crew  Rewimo
pi_49213605
In elk geval ben je niet lief voor je lijf als je langdurig maar 500 kcal per dag eet
pi_49213608
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 07:34 schreef Rewimo het volgende:
In elk geval ben je niet lief voor je lijf als je langdurig maar 500 kcal per dag eet
en dat doet teigan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 mei 2007 @ 07:38:25 #188
13151 crew  Rewimo
pi_49213624
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:40 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Wat je lichaam nodig heeft is natuurlijk nogal relatief... je hebt reserves welke op zo'n moment worden aangesproken. Minder dan een kwart? dus je bent meer 2000 kcal nodig? dat is veel hoor....

Je moet eens zien welke hoeveelheden je nog kunt eten voordat je op 450 kcal (in mijn geval) zit:

- 3 maal daags 250 ml joghurt
- 2 maal drinkboulion
- 2 crackers met honing
- 2 stuks fruit (elk niet zwaarder dan 125 gram)
- 250 gram groente
- zoveel water als mogelijk, maar minimaal 2 liter.

Al met al verhonger ik niet.
2000 is voor een vrouw een normale hoeveelheid (als je dus niet op dieet bent ).

Wat je mag eten voor die 450 kcal valt inderdaad mee als ik het zo lees En je eet gezonde dingen. Daarbij eet je dit niet voortdurend maar wissel je het af met weken waarin je 3x zoveel eet.

Is wel iets heel anders dan structureel 500 kcal eten, en dat in eerste instantie vooral veroorzaakt door je omgeving Waarna je zelfbeeld verwrongen raakt en je ervan overtuigd bent dat je met 40 kilo nog hartstikke dik bent.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 mei 2007 @ 07:39:17 #189
13151 crew  Rewimo
pi_49213627
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 07:35 schreef Miss_S het volgende:
en dat doet teigan?
Nee, maar als je even terugleest kun je zien waar mijn opmerking op slaat.
pi_49213735
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 07:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ben je dat nu niet dan?
nee, het liefst doe ik nog steeds alsof het niet bestaat... Dat is mijn overlevingstactiek (geweest), al heel lang..
Ik vind het ook niet altijd nodig om genoeg te drinken, even wat op een droge huid te smeren, of te eten waar mijn lijf zich goed door voelt..
Dat is mijn continue worsteling, lukt mij dat goed, dan val ik weer af.. Lukt het minder, blijf ik nu constant, vroeger kwam ik dan hard aan..
  donderdag 10 mei 2007 @ 08:13:48 #191
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49213913
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:10 schreef Jojogirl het volgende:
Je hebt wel reserves ja, maar als je op 500 kcal per dag gaat zitten zijn die snel op.
En ja, het is een kwart. Een gemiddelde vrouw heeft ongeveer 2000kcal/dag nodig en een gemiddelde man 2500.

Verder vind ik het een slechte manier om af te vallen aangezien je er niets van leert.
Niets van leren? Het leert je dat je suikerspiegel belangrijk is voor het afvallen. Deze eerste drie weken van 500 kcal zorgen ervoor dat je suikerspiegel naar beneden gaat en dat je afvalt zonder hongergevoel. Vooral de 3 weken erna dat ik ongeveer 1300 kcal mag eten zorgen voor het stabiel houden van je gewicht. Je valt niet heel snel af hoor, ik ben nu 4 maanden bezig en zit op 16 kilo kwijt.... dus het is niet bepaald een crashdieet.
  donderdag 10 mei 2007 @ 09:24:08 #192
4177 Jojogirl
pi_49214907
Maar je leert er geen normaal eetpatroon van, dus hoe ga je het straks doen, als je op je streefgewicht bent? Je normale eetpatroon was niet OK, anders was je niet te zwaar geworden en als je dat straks weer oppakt kom je dus weer aan (zeker na zo'n periode van 500 en 1300 kcal/dag). Maar een nieuw gezond eetpatroon heb je nog niet, dus hoe ga je dat streefgewicht behouden?
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:10:48 #193
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49216026
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 09:24 schreef Jojogirl het volgende:
Maar je leert er geen normaal eetpatroon van, dus hoe ga je het straks doen, als je op je streefgewicht bent? Je normale eetpatroon was niet OK, anders was je niet te zwaar geworden en als je dat straks weer oppakt kom je dus weer aan (zeker na zo'n periode van 500 en 1300 kcal/dag). Maar een nieuw gezond eetpatroon heb je nog niet, dus hoe ga je dat streefgewicht behouden?
Mijn eetpatroon was qua tijden heel verkeerd, denk aan geen ontbijt en 's avond na 20:00 uur nog een keer warm eten. Nu eet ik op vast tijdstippen en dit bevalt mij stukken beter. Ook het hebben van een vastendag 1 maal per week, zorgt ervoor dat je bloedsuiker op peil blijft of weer komt zodat je geen hongergevoel krijgt. Toen wij aan dit dieet begonnen was ons duidelijk dat het een nieuwe manier van leven ging worden omdat we niet meer van die vastendag afkomen. Er zijn mensen die doen het al 30 jaar en zijn al 30 jaar op hetzelfde gewicht.
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:31:37 #194
4177 Jojogirl
pi_49216623
Oke, als dat het grootste probleem was voor jou dan leer je hier inderdaad wel van.
Alleen denk ik dan wel dat je niet echt representatief bent voor de meeste dieeters. Er zijn er veel die gewoon te vaak en de verkeerde dingen eten en die leren van zo'n crashdieet niets.
pi_49217174
Effe offtopic:
Mn lief en ik hebben toch het huurhuis gekregen wat we graag wilden! De eerste op de ranglijst wilde het bij nader inzien niet hebben. Ik ben héél erg blij!
Beetje jammer wel dat we afgelopen weekend als een gek hebben staan klussen in een anti-kraak woning in Gouda, maar ach... ik zie dat maar als goede lichaamsbeweging
Dit weekend gaan we dus niet naar Gouda verhuizen, maar naar het centrum van Leiden. Heerlijk!
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:49:25 #196
35189 Troel
scherp en bot
pi_49217245
Dat is wel een hele ommezwaai, maar gefeliciteerd Ikiskoel!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:50:59 #197
4177 Jojogirl
pi_49217291
Ow gaaf ikiskoel, feli Wel jammer van het klussen inderdaad, maar dit is dan tenminste niet voor tijdelijk en wat jullie echt graag wilden. En dit weekend al verhuizen is lekker snel
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 mei 2007 @ 11:03:17 #198
13151 crew  Rewimo
pi_49217739
Ikiskoel, wat gaaf! Gefeliciteerd Ga je nu een K&W-topic openen?
pi_49217987
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 10:47 schreef Ikiskoel het volgende:
Effe offtopic:
Mn lief en ik hebben toch het huurhuis gekregen wat we graag wilden! De eerste op de ranglijst wilde het bij nader inzien niet hebben. Ik ben héél erg blij!
Beetje jammer wel dat we afgelopen weekend als een gek hebben staan klussen in een anti-kraak woning in Gouda, maar ach... ik zie dat maar als goede lichaamsbeweging
Dit weekend gaan we dus niet naar Gouda verhuizen, maar naar het centrum van Leiden. Heerlijk!
helemaal super ikiskoel
pi_49218089
Wat hadden jullie afgelopen weekend allemaal gedaan dan, Ikiskoel! Ik zou daar stiekem toch best een beetje van balen Maar een huis in het centrum van Leiden is wel megagaaf zeg!
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:17:46 #201
4177 Jojogirl
pi_49218303
Waar precies eik ikiskoel? (als je het wil vertellen hoor)
pi_49218966
Thanks allemaal!!

Stiekem baal ik ook wel dat we afgelopen weekend voor niks hebben staan klussen, hoor. Maar ja, het nieuwe huis is echt veel mooier! In Gouda hebben we alles gewit, lampen opgehangen, trap opnieuw gedaan, bomen gesnoeid, véél schoongemaakt. Ach....

Jojo, ons huis staat schuintegenover Hoogvliet, ken je dat?

Rewimo: een K&W topic? Wellicht zal ik dat wel gaan doen, haha. Eerst morgen maar eens foto's maken. Morgen gaat mn vriend tekenen. Ik ben nu nog bij mn ouders, heb zorgverlof opgenomen zodat ik het huishouden bij mn ouders een beetje draaiende te houden (mn pa moet nog 7 tot 11 weken in het ziekenhuis blijven).
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:55:00 #203
4177 Jojogirl
pi_49219539
In het rijtje van de Christine le Duc, aan de kant van de sportprijzenzaak of aan de Hooigracht kant? Of is het in het steegje tegenover de parkeergarage ingang?
Sowieso echt middenin het centrum dus. Echt gaaf.
pi_49219576
Vanavond om 20:30 op Nederland 3:
quote:
Anno 2007 gaan er wereldwijd meer mensen dood door overgewicht dan door ondervoeding (1 miljard zwaarlijvigen versus 820 miljoen ondervoeden). Wat is het toch dat we het niet kunnen laten ons dood te eten, koste wat kost? Dit wrange gegeven vormt voor makers Britta Hosman en Jorien van Nes het startpunt van een speurtocht naar de relatie tussen onze vetzucht en hun honger. Met welke simpele ingrepen kunnen we onze eetgewoonten voor hen en onszelf minder schadelijk maken? Want mensen met onder- en overgewicht hebben te kampen met hetzelfde tekort: een gebrek aan vitaminen en mineralen, dit alles als gevolg van onze voedselproductie.

Is deze grootschaligheid de reden dat we niet meer nadenken bij wat we eigenlijk eten? Hoe kan het dat er nog steeds honger is, terwijl er wereldwijd per dag bijna drieduizend calorieën per persoon worden geproduceerd? Waarom zijn steeds meer mensen te dik? Wat weten we eigenlijk van de herkomst van ons voedsel? Veroorzaakt onze manier van produceren elders honger? Kunnen we iets aan slechte productiemethodes veranderen en tegelijkertijd meer mensen voeden dan nu het geval is?

Aan de hand van interviews, animaties, archiefmateriaal, YouTube-filmpjes wordt het onmodieuze probleem van honger gekoppeld aan het modieuze probleem van vetzucht. In de associatieve zoektocht naar de oorzaken van honger en vetzucht en de pogingen dit probleem op te lossen, komen verschillende mensen aan bod, zoals voormalig Unilever-man Hans Eenhoorn, betrokken bij de hungertaskforce van de VN, Eelco Fortuyn van Fairfood, Louise Fresco, freegans (mensen, die met eten uit prullenbakken koken), Marc Janssen van CBL en Vindi Banda van Unilever.
pi_49219952
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:55 schreef Jojogirl het volgende:
In het rijtje van de Christine le Duc, aan de kant van de sportprijzenzaak of aan de Hooigracht kant? Of is het in het steegje tegenover de parkeergarage ingang?
Sowieso echt middenin het centrum dus. Echt gaaf.
Ehm.... ik moet even goed nadenken... De straat heet de Oranjeboomstraat, wellicht dat dat je meer zegt
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:57:40 #206
4177 Jojogirl
pi_49221686
Straatnamen zeggen me niks, maar routenet doet wonderen Leuke huisjes heb je daar idd. Ik kom er trouwens regelmatig langs met de auto dus als ik dit weekend iemand zie verhuizen zwaai ik wel even
pi_49221836
wat leuk Ikiskoel

mijn vriend gaat trouwens 1 juni beginnen bij een bedrijfje aan de fruitweg in Leiden (dichtbij de Lammeschansweg)
pi_49223884
Ik heb niets gelezen, reageer helemaal nergens op ( ), maar mijn gemiddelde bloeddruk was 134/81.
Gewoon goed dus.
Ik snap er niets van.

Moet wel afvallen trouwens van mijn huisarts! Zal ik me dan maar aanmelden voor de dieetclub?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 mei 2007 @ 13:54:17 #209
13151 crew  Rewimo
pi_49224042
Niks mis met jouw bloeddruk dus. Merkwaardig dan die eerdere metingen. Nou ja, des te beter
pi_49224058
lekker dat je bloeddruk gedaald is
pi_49224315
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:50 schreef Liejannuh het volgende:
Moet wel afvallen trouwens van mijn huisarts! Zal ik me dan maar aanmelden voor de dieetclub?
Weet waar je aan begint met al die chagrijnige vrouwen (en mannen, maar die zijn meestal niet zo humeurig) op dieet.
pi_49225065
Liejannuh, jij hebt toch niet zo veel overgewicht?

Als ik met jouw postuur bij de dokter had gehoord dat ik moest afvallen, dan zou ik hem/haar wurgen.
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:18:22 #213
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49225071
Leiden centrum is leuk.

Wilde hij zelf een andere baan octopussy? Gefeliciteerd iig daarmee.

Dat is hoog Liejannuh, heb ik tijdens mijn zwangerschap niet eens gehaald geloof ik. Meld je maar niet aan, het is veel te ongezellig. Moest ik jou nog terugmailen eik? Er staat me iets bij van wel, maar ik kan het niet vinden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 14:19:53 #214
43556 miss_dynastie
pi_49225140
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:18 schreef octopussy het volgende:

Als ik met jouw postuur bij de dokter had gehoord dat ik moest afvallen, dan zou ik hem/haar wurgen.
Dat zat ik me nou ook al te bedenken...
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:22:09 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_49225275
Rare arts hoor Liejannuh
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49228051
Hoi
Liejannuh: toffe bloeddruk Ben jaloers!

Ik heb zonet een cranberry-citroen kwartaart gemaakt Helemaal zelluf!
En de was gedaan en opgehangen, de vorige was opgevouwen, boodschappen gedaan, de kamer opgeruimd en de afwas gedaan.
Nog op het lijstje voor vandaag:
De wc poetsen, inclusief tegeltjes
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 15:22:30 #217
43556 miss_dynastie
pi_49228089
Herken ik SOG freecell?
pi_49228167
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:21 schreef freecell het volgende:
De wc poetsen, inclusief tegeltjes
nee!!

Kan ik morgen bij je eten trouwens? Of stond er een bepaalde tijd in het mailtje
* Isabeau mompelt iets over 'ik en e-mail'
pi_49228710
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

nee!!

Kan ik morgen bij je eten trouwens? Of stond er een bepaalde tijd in het mailtje
* Isabeau mompelt iets over 'ik en e-mail'
Jawel
Het staat nu echt bomvol, alle tegeltjes zijn vol. Morgen mooi fris begin
(het is natuurlijk niet de bedoeling dat de tegeltjes schoon blijven! )

In het mailtje stond wel een bepaalde tijd slinger je MSN eens aan
  donderdag 10 mei 2007 @ 15:35:19 #220
35189 Troel
scherp en bot
pi_49228752
heb je op de tegeltjes zitten tekenen ofzo?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49229739
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:35 schreef Troel het volgende:
heb je op de tegeltjes zitten tekenen ofzo?
Ik niet
Ik had een whiteboard in de wc hangen, daar zóu je op kunnen tekenen.
Al mijn bezoek is er echter voor om dat op de tegeltjes te doen En op de spiegel.
Prima, hartstikke leuk, maar nu is het vol, dus het moet er weer af
pi_49232070
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik niet
Ik had een whiteboard in de wc hangen, daar zóu je op kunnen tekenen.
Al mijn bezoek is er echter voor om dat op de tegeltjes te doen En op de spiegel.
Prima, hartstikke leuk, maar nu is het vol, dus het moet er weer af
Hmm, gelukkig beperken ze zich bij mij thuis nog wel tot het whiteboard
pi_49232824
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef omearos het volgende:

[..]

Hmm, gelukkig beperken ze zich bij mij thuis nog wel tot het whiteboard
Nóg wel!
Als één persoon een poppetje op de tegels tekent, voelt iedereen zich volledig vrij om daar op te gaan kalken is mijn ervaring
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 mei 2007 @ 17:19:59 #224
13151 crew  Rewimo
pi_49233259
*noteert: geen whiteboard op de wc in het nieuwe huis*
pi_49233354
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:19 schreef Rewimo het volgende:
*noteert: geen whiteboard op de wc in het nieuwe huis*
Ik ben nu een FAQ aan het maken voor op de deur
pi_49233422
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:22 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik ben nu een FAQ aan het maken voor op de deur
Die wil ik dan wel zien
pi_49233454
Hm, wanneer mag ik weer tegeltje komen beschrijven?
pi_49233543
een faq op een wc deur...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 mei 2007 @ 17:38:42 #229
13151 crew  Rewimo
pi_49233895
Vanaf onze nieuwe wc kom je echt niet met je armen bij de deur

pi_49234029
Onze FAQ:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VGV (Veel Gestelde Vragen)

- Waarom hangen hier twee stiften aan de deur?
- Om op de tegels en de spiegels te tekenen en te schrijven natuurlijk!

- Ok, leuk! Maar wat moet ik dan op de muur zetten?
- Nou, een tekeningetje, of een toffe tekst, of gewoon de groeten

- Ok, en zijn er dan nog regels ofzo?
- We hebben liever niet dat je op de voegen tekent, maar verder niet echt. Als we het irritant vinden, poetsen we het er wel weer af.

- Ik had een leuke tekening gemaakt, maar er is iets mislukt
- Probeer het eens weg te poetsen met WC papier!

- Als ik iets op die muur van jullie zet, hoe lang blijft het dan staan?
- Dat ligt eraan, af en toe maken we de tegels natuurlijk wel schoon, maar meestal blijft het er wel een tijdje op staan. Hoe leger de muur nog is, (net weer schoongemaakt) hoe langer het blijft staan.

Waarschijnlijk was dit wel genoeg informatie, zo niet, dan kan je het ons altijd nog vragen natuurlijk!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Iemand nog aanvullingen? Of aanmerkingen?
pi_49234073
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:38 schreef Rewimo het volgende:
Vanaf onze nieuwe wc kom je echt niet met je armen bij de deur

[afbeelding]
Ik zie wel tegeltjes waar je met je armen makkelijk bij kan
Bij ons schrijft er ook nooit iemand op de deur. ( Dat is maar goed ook trouwens, daar wil het niet meer af)
pi_49234164
Hij is leuk!
pi_49234234
- Ok, en zijn er dan nog regels ofzo?
- We hebben liever niet dat je op de voegen tekent, of op de deur, daar krijgen we het niet meer vanaf.
Verder niet echt regels. Als we het irritant vinden, poetsen we het er wel weer af.

(aangepast)
pi_49234259
Leuke FAQ, misschien ook maar eens maken als mensen toch besluiten op de tegels te tekenen
pi_49234531
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:26 schreef teigan het volgende:
Hm, wanneer mag ik weer tegeltje komen beschrijven?
Wanneer je maar wilt
Alleen wel eerst ff bellen of msnnen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 mei 2007 @ 18:27:09 #236
13151 crew  Rewimo
pi_49235402
Ik hang maar gewoon geen stiften in de badkamer
pi_49235614
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 18:27 schreef Rewimo het volgende:
Saai
pi_49236145
ik zal eens kijken wanneer ik tijd/zin heb..
pi_49236203
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 18:27 schreef Rewimo het volgende:
Dan nemen we die zelf wel mee
pi_49236281
http://www.onemorelevel.com/games.php?game=438

Tof testje.
Ik heb hem in één keer gehaald, maar moest er bij de laatste wel een liedje van maken voor ik het kon onthouden
pi_49236512
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 18:53 schreef freecell het volgende:
http://www.onemorelevel.com/games.php?game=438

Tof testje.
Ik heb hem in één keer gehaald
pi_49236850
Deze is veel moeilijker.
http://www.onemorelevel.com/games.php?game=474
Heb er verdorie 4 keer over moeten doen en zat echt te kraken.
pi_49238279
Ik heb van een leerling van mij de documentaire Super size me gekregen..

Ben benieuwd, ik ga hem nu eens kijken...
pi_49238729
Wel even eten voor je gaat kijken, je wilt niet bij de Mac eindigen
pi_49238820
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Wel even eten voor je gaat kijken, je wilt niet bij de Mac eindigen
Zie mijn vorige reactie op jou
pi_49239038
Ah
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 20:15:59 #247
43556 miss_dynastie
pi_49239272
Oooooh jongens, songfestival vanavond
pi_49240030
Ik kijk nu naar dat programma over overgewicht op Nederland 3.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 mei 2007 @ 20:32:50 #249
13151 crew  Rewimo
pi_49240117
Ik wil het net hier neerzetten, Isa. Het gaat erover dat er wereldwijd meer mensen sterven aan overgewicht dan aan honger
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:32:58 #250
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49240127
en ik vond marshmellows achter in de kast....

hmm lijkt een beetje ongepast zo, maar dat bedoelde ik niet...
pi_49240421
Wat vreselijk herkenbaar nu bij dat programma
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:41:19 #252
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49240543
ik ga het gauw ook aanzetten. had er wel over gelezen in de krant.
pi_49240592
hm, ik hoop dat die op uitzending gemist komt nog, ik wil nu toch zo deze documentaire uitkijken..
Ik heb nu wel de neiging om er voorlopig niet te eten, na het stukje over de kipnuggets...
pi_49241138
Ik heb neiging om spontaan een aziatisch eetpatroon aan te nemen...
Ik eet altijd vrij mediteraan, is dus blijkbaar niet heel handig...
pi_49241532
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef freecell het volgende:
Ik heb neiging om spontaan een aziatisch eetpatroon aan te nemen...
Ik eet altijd vrij mediteraan, is dus blijkbaar niet heel handig...
wat bedoel je met aziatisch, veel vis?
pi_49241767
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:01 schreef Tangarine het volgende:

[..]

wat bedoel je met aziatisch, veel vis?
En rijst

Als die japannertjes zijn altijd zo dun....
Maar hun eten vind ik echt niet lekker
pi_49241797
Ik dacht dat die documentaire over overgewicht zou gaan, maar gaat nu meer over wereldeconomie en onze voedselproduktie (en hoe slecht het is dus) dan over overgewicht.
pi_49241915
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:05 schreef freecell het volgende:

[..]

En rijst

Als die japannertjes zijn altijd zo dun....
Maar hun eten vind ik echt niet lekker
Er zijn genoeg Japanse dingen zonder vis enzo, als je daar niet zo van houdt Teriyaki bijv met biefstuk, mjum
pi_49242065
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef Tangarine het volgende:

[..]

Er zijn genoeg Japanse dingen zonder vis enzo, als je daar niet zo van houdt Teriyaki bijv met biefstuk, mjum
Teriyaki is jummie!

Ik heb nu ook ned 3 erop dankzij jullie, best een intrigerende documentaire hoor....
pi_49242226
Wow, er wordt voor ongeveer 2700 kcal per aardbewoner per dag aan voedsel geproduceerd en toch zijn er 1 miljard mensen die zwaar ondervoed zijn...
pi_49242236
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef Tangarine het volgende:

[..]

Ik houd niet van de kruiden in combinatie met de sojasauzen
En alles heeft een beetje dat smaakje...
pi_49242393
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef teigan het volgende:
hm, ik hoop dat die op uitzending gemist komt nog, ik wil nu toch zo deze documentaire uitkijken..
Ik heb nu wel de neiging om er voorlopig niet te eten, na het stukje over de kipnuggets...
Ik ben hem aan het opnemen, omdat ik al met film zou kijken. Ik zal eens prutsen of ik die van mijn hd-recorder op mijn computer kan zetten, mocht hij niet op uitzendinggemist komen.
Ik had hier al iets gekopieerd van tvgids.nl
pi_49243744
Hm, ik hou mij aanbevolen omearos..

Ik ben klaar met Super Size Me, maar echt, wat een documentaire.. Die blijft nog wel even hangen bij mij..
pi_49244024
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:36 schreef teigan het volgende:
Hm, ik hou mij aanbevolen omearos..

Ik ben klaar met Super Size Me, maar echt, wat een documentaire.. Die blijft nog wel even hangen bij mij..
Sinds ik heb hem gezien een paar jaar geleden, ben ik echt bijna nooit meer bij de Mc of Burgerking geweest... aanrader voor iedereen die daar niet meer heen wil
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:49:52 #265
57434 Marloes
Digital Love
pi_49244618
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef teigan het volgende:
Ik ben wel benieuwd nu wat erover wordt gezegd (kipnuggets)
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_49244698
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:49 schreef Marloes het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd nu wat erover wordt gezegd (kipnuggets)
Dat het gewoon echt gemaakt wordt van alles wat niet op een andere manier gebruikt kan worden van een kip, dat daar dus ook geen goede omschrijving van te geven is... En ergens wist ik dat ook wel, maar met je neus op de feiten gedrukt worden is soms best goed..
  donderdag 10 mei 2007 @ 22:05:56 #267
57434 Marloes
Digital Love
pi_49245638
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:51 schreef teigan het volgende:

[..]

Dat het gewoon echt gemaakt wordt van alles wat niet op een andere manier gebruikt kan worden van een kip, dat daar dus ook geen goede omschrijving van te geven is... En ergens wist ik dat ook wel, maar met je neus op de feiten gedrukt worden is soms best goed..
Ow, ik dacht serieus waar dat dat wel gewoon kipfilet was
Ook geen kipnuggets meer voor mij dus Ik at sowieso al niet meer die hamburgers van de mac.. Alleen soms nog frietjes en milkshakes.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_49245951
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:51 schreef teigan het volgende:
Tsja, als iedereen alleen kipfilet wil blijft er wel wat over van een kip hè. En wat is daar mis mee? Is vlees wat rond de kop zit 'minder' vlees dan vlees op de borst van een kip? Het is gewoon kipvlees hoor, het is niet ineens 'afval'.
pi_49246327
IK ben geen fan van de MacDonalds, maar:
quote:
Just a few examples:

--Spurlock writes in his book that McDonalds uses beef that has been fed the ground-up remains of other cows. But the FDA has banned this practice of feeding ruminant (search) remnants to other ruminants since 1997. Spurlock essentially accuses McDonalds of breaking federal law for the past eight years, and provides no sources for his accusation.

--In one particularly egregious passage, Spurlock tells his readers that the FDA has linked the artificial sweetener aspartame (search) to side effects such as headaches, dizziness, nausea and hallucinations. But Spurlock's own source for that passage -- a 1999 issue of the FDA Consumer -- lists these effects only to specifically refute them. The newsletter attributes the claims to "[w]ebsites with screaming headlines," and finds them wholly without merit.

--Spurlock writes that "a friend" told him McDonalds no longer calls its shakes "milkshakes" because they're all chemicals, and no milk. This is an urban legend. The primary ingredient in a McDonalds shake is "whole milk."

Spurlock did not respond to numerous requests to be interviewed for this column.

Of course, these are just a few examples. Much of the book rests on the same kinds of poor sourcing and shoddy research. Spurlock appears to have run with any dirt on the food industry he could find. He even dismisses the Ronald McDonald Children's Charities, which he implies are merely a ruse to get sick kids hooked on the Big Mac.

None of this is to say that McDonalds or the food industry in general are perfect corporate citizens. Nor are all of Spurlock's criticisms of them without merit. For a long time, for example, McDonalds claimed its fries were vegetarian, even as it continued to flavor them with beef tallow. Vegetarians and people with religious dietary restrictions were rightly upset. The company apologized, and paid a settlement. McDonalds also reneged on a promise to cut the trans-fats from its food. Here too, the company apologized, and paid a settlement.

"Super Size Me" was in many ways a hoax that generated false public outrage against a food company, while netting Spurlock fame and fortune. In this regard, he's not much different from Anna Ayala (search), the woman who falsely claimed to have found a human finger in her bowl of Wendy's chili last April in order to win a big settlement.

Good police work stopped Ayala's scam, which cost Wendy's $25 million in lost sales, and may cost Ayala up to nine years in prison. Unfortunately, the media, which should be acting as Spurlock's watchdog, have yet to hold Spurlock accountable for his inaccuracies. Only a few opinion columnists and restaurant industry spokesmen have taken him on, people Spurlock dismisses in his book not by actually addressing their arguments, but by merely pointing out where they get their funding.

Ironically enough, Spurlock began his television career at MTV on a show called "I Bet You Will," in which he paid people to eat disgusting things on camera. He once paid a woman $250 to shave her head, then eat a giant ball of her own hair mixed with butter. He paid another man to eat an entire jar of mayonnaise. Still another to swallow dog feces. When asked if he felt his show was exploitive, he replied, "No way. Everybody knows what they're getting into. Everybody has a good time. If somebody walks by and doesn't enjoy it, hey, it's a free country. Just keep on walking, man."

Spurlock has apparently had an epiphany about personal responsibility and good nutrition. Today, he wants tight government controls over how food companies market their products. But a close reading of Spurlock's oeuvre thus far suggests he's no Upton Sinclair.

The media should stop fawning over Spurlock, and take his future output with a healthy helping of skepticism.
Hele tekst op: http://www.foxnews.com/story/0,2933,165794,00.html
pi_49246457
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:18 schreef octopussy het volgende:

Wat lief! Ik ben zelf vooral blij dat het dus wel meevalt, alhoewel ik die bovendruk nog wel aan de hoge kant vind eigenlijk.
Ik heb 10 kilo overgewicht en dat mag er best van af en als mijn bloeddruk net dat duwtje in de rug is wat ik nodig heb, dan is dat alleen maar mooi. Mag nu ook van mezelf geen drop en zoute snacks meer, dat zal ook wel helpen met afvallen.

Gefeliciteerd met je huisje Ikiskoel! Leuk!
En feliciteer je vriend maar met zijn nieuwe baan Octo! Leuk!

Ik ben heel druk met het songfestival kijken vanavond.
pi_49251329
oh het songfestival. wat een dieptepunt zeg, die uitslag
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 23:50:49 #272
43556 miss_dynastie
pi_49251687
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:44 schreef octopussy het volgende:
oh het songfestival. wat een dieptepunt zeg, die uitslag
Ik zit te wachten op de dag dat Turkije een keer NIET door de voorronde komt. Voor de rest kan ik er wel aardig mee leven.
pi_49252115
Ik vond het nog steeds leuk!
Zaterdag ga ik het opnemen, want dan moet ik naar een feestje in Leiden.
  † In Memoriam † vrijdag 11 mei 2007 @ 00:11:29 #274
43556 miss_dynastie
pi_49252593
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:59 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vond het nog steeds leuk!
Zaterdag ga ik het opnemen, want dan moet ik naar een feestje in Leiden.
O wat erg Ik wil niet meer weg op dit soort avonden. En ik wil ook niemand op visite, een ander snapt die beleving toch vaak niet
  vrijdag 11 mei 2007 @ 00:13:50 #275
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49252668
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

O wat erg Ik wil niet meer weg op dit soort avonden. En ik wil ook niemand op visite, een ander snapt die beleving toch vaak niet
Ik krijg toch niemand zo gek om het hier te komen kijken, bijna iedereen die ik ken vind het Songfestival stom. Dus ik ga gewoon naar een verjaardagsfeestje van een collega.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 mei 2007 @ 08:09:31 #276
13151 crew  Rewimo
pi_49256687
Ik ben klaar voor de Wii-meeting, ik heb mijn Wii
pi_49256720
Dus jij gaat vanavond tennissen of boksen Rewimo?
pi_49256726
Of golfen, das ook leuk!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 mei 2007 @ 08:14:32 #279
13151 crew  Rewimo
pi_49256738
Honkballen Ik heb gesoftbald, ben benieuwd of ik nog wat raak
pi_49256882
ik heb geen wii maar ben er wel klaar voor.

zometeen richting huisarts. de pijn bij het slikken was toch weer erger geworden, en vanacht ook nog ongelovelijk oorpijn erbij gekregen dus weer slecht geslapen.

ennn. ik heb exceem (of zoiets), iets wat ik al meer dan 10 jaar niet heb gehad, uit mijn hoofd. ook heel raar dus, maar het jeukt gelukkig nog niet
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:06:48 #281
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49257388
Oew! Dat is flink waardeloos Gothic Blackie! Hoop dat het snel weer over is!

Tof je Wii Rewimo.
pi_49257400
Pff, hier gaat het ook niet best, nog steeds keelpijn en nu ook verkouden erbij Vannacht nauwelijks geslapen, ben mijn afspraken voor vandaag maar aan het afzeggen. Bah, ik haat ziek zijn vlak voor een leuk weekend, heb geen zin om af te zeggen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 mei 2007 @ 09:12:03 #283
13151 crew  Rewimo
pi_49257503
Sterkte aan iedereen in de ziekenboeg
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:39:52 #284
105850 Fuente
mamamuts
pi_49258174
Beterschap voor diegenen die ziek zijn
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_49258327
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 08:31 schreef gothic-blackie het volgende:
ik heb geen wii maar ben er wel klaar voor.

zometeen richting huisarts. de pijn bij het slikken was toch weer erger geworden, en vanacht ook nog ongelovelijk oorpijn erbij gekregen dus weer slecht geslapen.

ennn. ik heb exceem (of zoiets), iets wat ik al meer dan 10 jaar niet heb gehad, uit mijn hoofd. ook heel raar dus, maar het jeukt gelukkig nog niet
nou ben bij de huisarts geweest. ik heb een zware oorontsteking, een lichte keelontsteking en een klein gaatje in mijn trommelvlies. voor die laatste moet ik terug komen als de oorontsteking weer rustig is.

en de exceem was geen exceem maar een of ander virus, die vaak in het voorjaar voorkomt, wat rode vlekken geeft met witte schilfers, en wat vooral op de romp voorkomt. na 4 tot 6 weken moet het over zijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 mei 2007 @ 09:49:05 #286
13151 crew  Rewimo
pi_49258405
Nah klinkt fijn, g-b (NOT ). Sterkte ermee!
pi_49258630
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:49 schreef Rewimo het volgende:
Nah klinkt fijn, g-b (NOT ). Sterkte ermee!
oftewel geen wonder dat ik al een week lang niet kan slapen en dat eten en drinken pijn doet
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 mei 2007 @ 10:01:13 #288
13151 crew  Rewimo
pi_49258734
IJswater drinken
pi_49258994
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 10:01 schreef Rewimo het volgende:
IJswater drinken
ranja ook goed?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 mei 2007 @ 10:33:11 #290
13151 crew  Rewimo
pi_49259576
Als het maar goed koud is Gewoon een bekertje in de diepvries zetten en gaan drinken als er net een vliesje opkomt.
pi_49259932
zit me trouwens wel te bedenken dat ik nu zeker geen auto mag rijden daar baal ik dan weer van.

edit: ga in ieder geval nu even proberen te slapen, kijken of dat met die pijn lukt.
pi_49260724
Wereldrecord wespentaille in Rotterdam

word je toch gewoon bang van??
pi_49260894
Huh? Is dat echt? Damn zeg!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 11:24:03 #294
105850 Fuente
mamamuts
pi_49261005
Hallow zeg! Dat kan toch nooit goed voor je zijn
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 11 mei 2007 @ 11:26:42 #295
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49261072
Whoehaha, ik ben zo druk bezig de hele morgen dat ik hier even kom relaxen achter mijn computer.
Kijk ik op de klok en realiseer ik me ineens dat ik mijn 11 uur tussendoortje gewoon vergeten ben

Normaal gesproken kijk ik al vanaf 9 uur of het al bijna 11 uur is. Leuk begin van de dag zo

Ik hobbel even snel naar de keuken voor een stuk meloen. Brb
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 mei 2007 @ 11:28:43 #296
13151 crew  Rewimo
pi_49261128
Ieks, ja dat zag ik vanmorgen ook al die foto, is gewoon hartstikke eng. Er stond bij dat ze inmiddels niet meer zonder dat ding kan omdat het al haar organen van hun plaats heeft gedrukt.

En waarom zou je jezelf in hemelsnaam zo pijnigen
  vrijdag 11 mei 2007 @ 11:54:04 #297
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49261952
Zo, ben weer helemaal bijgelezen en heb een lekker stuk meloen verorberd

Wat zijn jullie trouwens allemaal ontzettend fel (in diverse topics verspreid) over crashdiëten zeg.
Ik zal een crashdieet zelf zeker niet aan iemand aanbevelen, maar tis ook weer niet zo dat je er
per definitie helemaal niets van leert. Als je serieus gemotiveerd bent om je levensstijl te veranderen
kun je in mijn ogen best eerst een tijdje crashen simpelweg om het gevoel te hebben dat het lukt.

Ik weet niet of het duidelijk is zoals ik het nu omschrijf eigenlijk. Ik ben persoonlijk nog nooit iemand
tegengekomen die zólang een crashdieet heeft volgehouden als ik dus ik kan alleen van mezelf uitgaan.
Het zal allemaal wel een beetje extreem zijn, maar volledig hopeloos of mislukt voel ik mij echt niet
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_49262020
Ik ben ziek

Ontzettend buikpijn.. Maar met het lijnen gaat het nog steeds goed. Vanochtend weer 0,3 eraf.
Ik ben echt zo gemotiveert niet normaal
pi_49262039
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 11:28 schreef Rewimo het volgende:
Ieks, ja dat zag ik vanmorgen ook al die foto, is gewoon hartstikke eng. Er stond bij dat ze inmiddels niet meer zonder dat ding kan omdat het al haar organen van hun plaats heeft gedrukt.

En waarom zou je jezelf in hemelsnaam zo pijnigen
Ik denk eigenlijk niet dat ze er overdag nog pijn aan heetf...
Maar idioot is het wel. Het is ook echt NIET mooi!
pi_49262277
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 11:56 schreef ymme het volgende:
Ik ben ziek

Ontzettend buikpijn.. Maar met het lijnen gaat het nog steeds goed. Vanochtend weer 0,3 eraf.
Ik ben echt zo gemotiveert niet normaal
we krijgen echt een ziekenboeg hier. zal zeker door die plotselinge weersverandering komen.
pi_49262456
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:04 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

we krijgen echt een ziekenboeg hier. zal zeker door die plotselinge weersverandering komen.
Het halve Groningentopic is ook al ziek
En ik zit in beide topics en heb nergens last van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')