ik heb hem afgebroken omdat ik geen concentratie meer hadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik had 118 met de test. Scoorde het beste op ruimtelijk inzicht
Die vraag over de routebeschrijving had ik ook fout en op de BNN site stond dat die vraag fout in de quiz zat, het juiste antwoord stond er niet bij. En sommige dingen gingen mij ook te snel. Ik werd ook een paar keer afgeleid en dat wil niet, je moest je de hele tijd blijven concentreren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:50 schreef octopussy het volgende:
Het antwoord van de routebeschrijving vond ik vreemd. Sommige dingen gingen wel erg snel, zoals die datingvraag. ik kon niet alles op tijd lezen![]()
goeiemorgen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:31 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Geen regenen een strakblauwe lucht.
Mediale collaterale band (knieband aan de zijkant van de knie) is stukquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat zei de dokter van je knie Isa? hopelijk valt het allemaal mee.
auw! da's niet zo mooi van die knieband... maar gelukkig! hulp is on the way.. hopelijk kan die sportfysio je van al je ongemakken afhelpen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mediale collaterale band (knieband aan de zijkant van de knie) is stukIk heb een verwijsbrief voor een sportfysiotherapeut, dus daar ga ik straks even langs om een afspraak te maken. Komt wel mooi uit
misschien kan hij me ook adviseren over mijn blaren
En krijg je daar regen volgens buienradar?Hier is het zulk mooi weer! (en wie is 'vriendje zoonlief'?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |