hmm, da's niet handig aangezien ik vanaf vrijdag studiedagen zang hebquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:52 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
omearos, alvast ter voorbereiding, bij mij deed het 3 dagen pijn, en nu de 4de dag begint het een beetje af te zakken. maar ook pijn met drinken en eten en zokan nu eindelijk gewoon normaal drinken en eten
Hoi hoi,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:43 schreef gothic-blackie het volgende:
alvast slaap lekker iedereen, ik duik me bedje in, in de hoop in ieder geval te kunnen slapen vanacht. express overdag niet in bed gaan liggen (terwijl ik dat normaal wel vaak doe door de CVS, normaal ook geen last van) en ben nu zo moe dat ik gewoon wil gaan slapen, maar ja, dat wou ik gisteren ook.
heb trouwens wel een sportschool bij ons in de buurt gevonden, maar weet niet echt of het wat is. want vinden jullie ervan, van de website af bekeken en zo? http://www.gosh.nl
hij lijkt me op zich wel goed, maar wil nog even een prijslijst zien te bemachtigen, en kijken of het mogelijk is om een soort proefabbotje te nemen.
Ergens in de zomervakantie is de bedoeling. Moet nog ff een baan hebben die kant op en zoon moet eerst vakantie hebben uiteraard.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:58 schreef debuurvrouw het volgende:
wij hebben nu zonnebloemen staan. was project van school van middelste zoon. Die staat nu te pruilen bij de zaadjes: Mam dat vind ik ook leuk hoor...Geef je dat weg?![]()
tja, wachten tot ie zelf jarig is...(of zijn zwemdiploma haalt
) wanneer ga je verhuizen?
van het zwembad wist ik (woon echt super dichtbij en ging er altijd met de tram langsquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:19 schreef jessie het volgende:
[..]
Hoi hoi,
Ik lurk hier een beetje en zag je berichtje. Ik sport daar dus. Het is wel duur. 59 euro per maand en 100 euro inschrijfkosten. Maar het is wel super vind ik. Je mag dan alles doen. Er is ook een zwembad in aanbouw en dat is in september af en dan mag je ook zwemmen.
Is denk ik geen deel 2, meestal zijn er vier verschillende documentairesquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:03 schreef Isabeau het volgende:
Liejannuh, komt deel 2 van de documentaire die jij hebt gezien nou op tv vanavond? Maatje XXS op RTL4?
Je kan een proefles nemen van 15 euro. Als je dan lid word, word dat weer van de prijs afgetrokken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:05 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
van het zwembad wist ik (woon echt super dichtbij en ging er altijd met de tram langs) maar weet je misschien ook of je een proefabbo kan nemen, bv een maandje proberen? want ze hadden nu wel reclame dat je tot 80 euro korting kreeg. daarom leek het me wel wat, alleen was die korting volgens mij gericht op de diplan methode, en die lijkt me dan weer niets. maar ga in ieder geval een mailtje sturen.
mwahhhhhhh spreek je snel op msn!quote:
Geen idee! Ik zat gister BBC te kijken, dus ik kan het me niet voorstellen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:03 schreef Isabeau het volgende:
Liejannuh, komt deel 2 van de documentaire die jij hebt gezien nou op tv vanavond? Maatje XXS op RTL4?
500 kcal per dag? dat valt nog wel mee, alleen 2 maanden is wat lang.. Ik doe 3 weken lang 450 kcal per dag en dan 3 weken 1300 kcal per dag etc etcquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:15 schreef Isabeau het volgende:
Liejannuh had het over een journaliste die 2 maanden lang op een 500 kcal dieet had geleefd. Dat schijnen modellen ook vaak te doen![]()
Modellen doen dat wel wat langer dan 2 maanden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:09 schreef locutus51 het volgende:
500 kcal per dag? dat valt nog wel mee, alleen 2 maanden is wat lang.. Ik doe 3 weken lang 450 kcal per dag en dan 3 weken 1300 kcal per dag etc etc
Wat je lichaam nodig heeft is natuurlijk nogal relatief... je hebt reserves welke op zo'n moment worden aangesproken. Minder dan een kwart? dus je bent meer 2000 kcal nodig? dat is veel hoor....quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:29 schreef Jojogirl het volgende:
500 per dag valt nog wel mee? Dat is minder dan een kwart van wat je lichaam nodig heeft dagelijks.
Dan is het echt niet gezond nee, pff... 3 weken vind ik meer dan genoeg....quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Modellen doen dat wel wat langer dan 2 maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |