abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49180671
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:52 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

omearos, alvast ter voorbereiding, bij mij deed het 3 dagen pijn, en nu de 4de dag begint het een beetje af te zakken. maar ook pijn met drinken en eten en zo kan nu eindelijk gewoon normaal drinken en eten
hmm, da's niet handig aangezien ik vanaf vrijdag studiedagen zang heb misschien kan ik op maandagavond weer gewoon meezingen en daarna zijn de studiedagen afgelopen
pi_49181502
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:43 schreef gothic-blackie het volgende:
alvast slaap lekker iedereen, ik duik me bedje in, in de hoop in ieder geval te kunnen slapen vanacht. express overdag niet in bed gaan liggen (terwijl ik dat normaal wel vaak doe door de CVS, normaal ook geen last van) en ben nu zo moe dat ik gewoon wil gaan slapen, maar ja, dat wou ik gisteren ook.

heb trouwens wel een sportschool bij ons in de buurt gevonden, maar weet niet echt of het wat is. want vinden jullie ervan, van de website af bekeken en zo? http://www.gosh.nl
hij lijkt me op zich wel goed, maar wil nog even een prijslijst zien te bemachtigen, en kijken of het mogelijk is om een soort proefabbotje te nemen.
Hoi hoi,
Ik lurk hier een beetje en zag je berichtje. Ik sport daar dus. Het is wel duur. 59 euro per maand en 100 euro inschrijfkosten. Maar het is wel super vind ik. Je mag dan alles doen. Er is ook een zwembad in aanbouw en dat is in september af en dan mag je ook zwemmen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 mei 2007 @ 13:24:36 #153
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_49181739
Jessie Alles goed?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 mei 2007 @ 13:25:30 #154
13151 crew  Rewimo
pi_49181771
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:58 schreef debuurvrouw het volgende:
wij hebben nu zonnebloemen staan. was project van school van middelste zoon. Die staat nu te pruilen bij de zaadjes: Mam dat vind ik ook leuk hoor...Geef je dat weg?

tja, wachten tot ie zelf jarig is... (of zijn zwemdiploma haalt ) wanneer ga je verhuizen?
Ergens in de zomervakantie is de bedoeling. Moet nog ff een baan hebben die kant op en zoon moet eerst vakantie hebben uiteraard.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_49183478
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:19 schreef jessie het volgende:

[..]

Hoi hoi,
Ik lurk hier een beetje en zag je berichtje. Ik sport daar dus. Het is wel duur. 59 euro per maand en 100 euro inschrijfkosten. Maar het is wel super vind ik. Je mag dan alles doen. Er is ook een zwembad in aanbouw en dat is in september af en dan mag je ook zwemmen.
van het zwembad wist ik (woon echt super dichtbij en ging er altijd met de tram langs ) maar weet je misschien ook of je een proefabbo kan nemen, bv een maandje proberen? want ze hadden nu wel reclame dat je tot 80 euro korting kreeg. daarom leek het me wel wat, alleen was die korting volgens mij gericht op de diplan methode, en die lijkt me dan weer niets. maar ga in ieder geval een mailtje sturen.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_49186992
* Isabeau heeft een appeltaartje gebakken en nu ruikt het huis zo lekker
En gitaarspelen gaat zowaar gewoon 10x beter als gisteren
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49190731
floor de Goede
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49196478
zo, bakje aardbeien met frambozen op Nu heb ik qua fruit alleen nog bananen, ben gister niet naar de markt geweest Volgende week weer een kans.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 mei 2007 @ 19:53:30 #160
13151 crew  Rewimo
pi_49197025
Hier geurt alles naar appelkaneelbrood
pi_49197413
Liejannuh, komt deel 2 van de documentaire die jij hebt gezien nou op tv vanavond? Maatje XXS op RTL4?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49197736
hm, daar zeg je wat Isa, deze week was het allemaal over eten en dergelijke op die rtl 4 dossiers..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_49197872
Liejannuh had het over een journaliste die 2 maanden lang op een 500 kcal dieet had geleefd. Dat schijnen modellen ook vaak te doen
pi_49197980
hier staat wel wat info erover.. http://www.rtl.nl/service/gids/ Moet je even op dossier 2300 klikken
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:36:13 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_49198792
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:03 schreef Isabeau het volgende:
Liejannuh, komt deel 2 van de documentaire die jij hebt gezien nou op tv vanavond? Maatje XXS op RTL4?
Is denk ik geen deel 2, meestal zijn er vier verschillende documentaires
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:42:05 #166
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49199057
Die documentaire van de week over annorexia was echt heel triest... ik heb 't niet helemaal uit gezien (viel in slaap, komt ook zo laat!). Maar 't was duidelijk dat zij allang niet meer de baas was over haar lichaam, die ziekte maakte haar helemaal kapot.

Denk wel eens dat ik een omgekeerde vorm heb van annorexia, in plaats van angst voor voedsel heb ik een buitensporige liefde er voor... ik kan eigenlijk geen moment zonder.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_49200374
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:05 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

van het zwembad wist ik (woon echt super dichtbij en ging er altijd met de tram langs ) maar weet je misschien ook of je een proefabbo kan nemen, bv een maandje proberen? want ze hadden nu wel reclame dat je tot 80 euro korting kreeg. daarom leek het me wel wat, alleen was die korting volgens mij gericht op de diplan methode, en die lijkt me dan weer niets. maar ga in ieder geval een mailtje sturen.
Je kan een proefles nemen van 15 euro. Als je dan lid word, word dat weer van de prijs afgetrokken.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_49200422
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:24 schreef Rewimo het volgende:
Jessie Alles goed?
mwahhhhhhh spreek je snel op msn!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_49202149
Vandaag weer naar de dietiste geweest en ben in 4 weken tijd "maar" 6 ons afgevallen. Vind het best wel weinig tegenover de inspanning die ik heb moeten leveren. Nl. de draad van het afvallen weer oppakken na het ziek zijn van mn blindedarm operatie + nog een operatie 6 wkn later. Ben toen flink ziek geweest.
Het gezond en regelmatig eten lukt nu prima, evenals voldoende vocht. Al kan het vochtbalans wel iets beter.
Maar wat ik heel erg mis is het sporten. Ik mag graag een stuk fietsen op mijn mountainbike en dat lukt nog steeds niet mijn buikje wil na de 2 operaties niet echt herstellen.
Ze zei in ieder geval dat ik positief moest blijven zal het proberen...
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:43:46 #170
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49202326
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:03 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee! Ik zat gister BBC te kijken, dus ik kan het me niet voorstellen.
Het klinkt wel interessant trouwens, maar ik denk niet dat ik dat ga halen.
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:09:29 #171
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49203804
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:15 schreef Isabeau het volgende:
Liejannuh had het over een journaliste die 2 maanden lang op een 500 kcal dieet had geleefd. Dat schijnen modellen ook vaak te doen
500 kcal per dag? dat valt nog wel mee, alleen 2 maanden is wat lang.. Ik doe 3 weken lang 450 kcal per dag en dan 3 weken 1300 kcal per dag etc etc
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_49204594
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:09 schreef locutus51 het volgende:
500 kcal per dag? dat valt nog wel mee, alleen 2 maanden is wat lang.. Ik doe 3 weken lang 450 kcal per dag en dan 3 weken 1300 kcal per dag etc etc
Modellen doen dat wel wat langer dan 2 maanden.
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:29:23 #173
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_49204970
500 per dag valt nog wel mee? Dat is minder dan een kwart van wat je lichaam nodig heeft dagelijks.
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:40:26 #174
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49205531
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:29 schreef Jojogirl het volgende:
500 per dag valt nog wel mee? Dat is minder dan een kwart van wat je lichaam nodig heeft dagelijks.
Wat je lichaam nodig heeft is natuurlijk nogal relatief... je hebt reserves welke op zo'n moment worden aangesproken. Minder dan een kwart? dus je bent meer 2000 kcal nodig? dat is veel hoor....

Je moet eens zien welke hoeveelheden je nog kunt eten voordat je op 450 kcal (in mijn geval) zit:

- 3 maal daags 250 ml joghurt
- 2 maal drinkboulion
- 2 crackers met honing
- 2 stuks fruit (elk niet zwaarder dan 125 gram)
- 250 gram groente
- zoveel water als mogelijk, maar minimaal 2 liter.

Al met al verhonger ik niet.
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:41:00 #175
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49205553
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Modellen doen dat wel wat langer dan 2 maanden.
Dan is het echt niet gezond nee, pff... 3 weken vind ik meer dan genoeg....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')